Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici
Slovenski utrip je serija krajših anketnih raziskav, ki jih od leta 2009 dalje izvaja Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici. Izvajajo se v obliki telefonskih anket, vsakič na reprezentativnem nacionalnem vzorcu najmanj 900 anketirancev. Letno se izvede do 10 raziskav, ki analizirajo odnos javnega mnenja do znanja, identitete, demokracije, materialne blaginje, Evrope, političnih orientacij, množičnih medijev, medkulturnih stikov, iger na srečo in družbenega razvoja. Analiza vključuje tudi strankarsko-politične preference in odnos do izbranih aktualnih tem. Ponavljanje osnovnih vprašanj znotraj nosilnih tematskih področij omogoča primerljivost na medletni ravni.
elementi, ki opredeljujejo Evropo, evropskost, institucije Evropske unije, evropske volitve, podpora vladi, volilna namera, strankarske preference
Keywords ELSST:
MEDNARODNA POLITIKA, MEDNARODNA ORGANIZACIJA, VOLITVE , EVROPSKI PARLAMENT, IDENTITETA
Topic Classification CESSDA
POLITIKA - mednarodna politika in organizacije
Topic Classification CERIF
Sociologija
Topic Classification ADP
Odnos do Evrope
Aktualno politično prepričanje
Demografija
V rednem vsebinskem delu je anketa posvečena Evropi, pri čemer se ugotavlja, v kolikšni meri se prebivalci Slovenije danes počutijo kot evropski državljani in katerim značilnostim Evrope pripisujejo največji pomen. Aktualna vprašanja so se osredotočila na krizo, Zakon o uravnoteženju javnih financ, morebitno novo vlado ter politične preference in podporo trenutni vladi.
Collection date: | 7. maj 2012 - 10. maj 2012 |
---|---|
Date of production: | 2012 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
posameznik |
Universe: |
Polnoletni prebivalci Republike Slovenije. |
Excluded: |
Ljudje, ki živijo v gospodinjstvih brez telefona ali v institucijah. |
Data collected by: |
Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici |
Sampling procedure: |
Stratificirano slučajno vzorčenje. Kot vzorčni okvir je bil uporabljen Telefonski imenik prebivalcev Slovenije. Način vzorčenja je stratificirano slučajno vzorčenje, kjer geografske regije predstavljajo stratume. Naključni vzorec iz vsakega stratuma se izbere sorazmerno z velikostjo (številom prebivalcev v posameznih regijah) stratuma. Nato je narejen naključen izbor v okviru gospodinjstva (metoda zadnjega rojstnega dne). |
Mode of data collection: |
Računalniško podprta telefonska anketa (CATI). |
Weighting: |
Podatki so uteženi po izobrazbi, tipu naselja, spolu in starosti. Utež je oblikovana s postopkom večkratnih iteracij po raking metodi. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 2.5 Slovenija. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: SUTR1205 - Slovenski utrip 5/2012: Odnos do Evrope [datoteka podatkov]
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: julij 2014
tip_kraj naselje
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
1 | manjša vas, zaselek (pod 500 prebivalcev) | 297 |
2 | vas (500-1999 prebivalcev) | 173 |
3 | manjši kraj (2000-9999 prebivalcev) | 159 |
4 | mesto (10.000 in več prebivalcev) | 284 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 4
stat_reg Statisticna regija
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Pomurska | 54 |
2 | Podravska | 148 |
3 | Koroška | 32 |
4 | Savinjska | 117 |
5 | Zasavska | 20 |
6 | Spodnjeposavska | 32 |
7 | Dolenjska | 63 |
8 | Osrednjeslovenska | 224 |
9 | Gorenjska | 90 |
10 | Notranjsko-kraška | 23 |
11 | Goriška | 54 |
12 | Obalno-kraška | 56 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 12
q1 Se vi osebno počutite Evropski državljan/ka?
1. Se vi osebno počutite Evropski državljan/ka?
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da | 689 |
2 | ne | 216 |
3 | ne vem | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
905 | 8 |
Valid range from 1 to 2
tip_kraj naselje
Value 129 | Frequency | |
---|---|---|
1 | manjša vas, zaselek (pod 500 prebivalcev) | 297 |
2 | vas (500-1999 prebivalcev) | 173 |
3 | manjši kraj (2000-9999 prebivalcev) | 159 |
4 | mesto (10.000 in več prebivalcev) | 284 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 4
stat_reg Statisticna regija
Value 228 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Pomurska | 54 |
2 | Podravska | 148 |
3 | Koroška | 32 |
4 | Savinjska | 117 |
5 | Zasavska | 20 |
6 | Spodnjeposavska | 32 |
7 | Dolenjska | 63 |
8 | Osrednjeslovenska | 224 |
9 | Gorenjska | 90 |
10 | Notranjsko-kraška | 23 |
11 | Goriška | 54 |
12 | Obalno-kraška | 56 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 12
q1 Se vi osebno počutite Evropski državljan/ka?
1. Se vi osebno počutite Evropski državljan/ka?
Value 327 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da | 689 |
2 | ne | 216 |
3 | ne vem | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
905 | 8 |
Valid range from 1 to 2
q2_1 Varovanje interesov Slovenije 1. Naštel(a) vam bom nekaj lastnosti, vi pa prosim ocenite, v kolikšni meri so značilne za Evropsko unijo. Vsako lastnost ocenite z od 1 do 5, tako da 1 pomeni, da ta lastnost za Evropsko unijo sploh ni značilna, 5 pa da je zelo značilna.
1a varovanje interesov Slovenije
Value 426 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nedemokratična | 124 |
2 | 255 | |
3 | 368 | |
4 | 107 | |
5 | zelo demokratična | 51 |
6 | ne vem | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
905 | 8 |
Valid range from 1 to 5
q2_2 Koristnost za ljudi, kot ste vi 1. Naštel(a) vam bom nekaj lastnosti, vi pa prosim ocenite, v kolikšni meri so značilne za Evropsko unijo. Vsako lastnost ocenite z od 1 do 5, tako da 1 pomeni, da ta lastnost za Evropsko unijo sploh ni značilna, 5 pa da je zelo značilna.
1b koristnost za ljudi, kot ste vi
Value 525 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nedemokratična | 131 |
2 | 233 | |
3 | 316 | |
4 | 159 | |
5 | zelo demokratična | 58 |
6 | ne vem | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
897 | 16 |
Valid range from 1 to 5
q2_3 Demokratičnost 1. Naštel(a) vam bom nekaj lastnosti, vi pa prosim ocenite, v kolikšni meri so značilne za Evropsko unijo. Vsako lastnost ocenite z od 1 do 5, tako da 1 pomeni, da ta lastnost za Evropsko unijo sploh ni značilna, 5 pa da je zelo značilna.
1c demokratičnost
Value 624 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nedemokratična | 110 |
2 | 182 | |
3 | 297 | |
4 | 235 | |
5 | zelo demokratična | 80 |
6 | ne vem | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
904 | 9 |
Valid range from 1 to 5
q2_4 Pravičnost 1. Naštel(a) vam bom nekaj lastnosti, vi pa prosim ocenite, v kolikšni meri so značilne za Evropsko unijo. Vsako lastnost ocenite z od 1 do 5, tako da 1 pomeni, da ta lastnost za Evropsko unijo sploh ni značilna, 5 pa da je zelo značilna.
1d pravičnost
Value 723 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nedemokratična | 173 |
2 | 199 | |
3 | 311 | |
4 | 179 | |
5 | zelo demokratična | 42 |
6 | ne vem | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
904 | 9 |
Valid range from 1 to 5
q3 Katera od naslednjih dveh možnosti bi bila za Slovenijo pri reševanju sedanje krize boljša:
3. Katera od naslednjih dveh možnosti bi bila za Slovenijo pri reševanju sedanje krize boljša:
Value 822 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slovenija naj izstopi iz območja evra. | 211 |
2 | Slovenija naj vztraja pri evru. | 662 |
3 | Ne vem. | 40 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
873 | 40 |
Valid range from 1 to 2
q4 Ali podpirate sedanjo vlado?
4. Ali podpirate sedanjo vlado?
Value 921 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da | 327 |
2 | ne | 536 |
3 | ne vem | 50 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
863 | 50 |
Valid range from 1 to 2
q5 Katero stranko bi volili, če bi bile to nedeljo parlamentarne volitve?
5. Katero stranko bi volili, če bi bile to nedeljo parlamentarne volitve?
Value 1020 | Frequency | |
---|---|---|
1 | SD | 110 |
2 | SDS | 154 |
3 | LDS | 9 |
4 | PS-LZJ | 137 |
5 | SLS | 31 |
6 | NSI | 28 |
7 | Desus | 7 |
8 | SNS | 11 |
9 | DLGV | 28 |
10 | Zares | 1 |
11 | drugo | 20 |
13 | nobene | 162 |
99 | ne bi šel na volitve | 46 |
12 | ne vem | 169 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
744 | 169 |
Valid range from 1 to 99
q6 Obstajajo različna mnenja o tem, KAKO JE BILO BREME KRIZE DO SEDAJ RAZPOREJENO MED GOSPODARSTVO IN JAVNI SEKTOR. Je bilo breme krize doslej pravično porazdeljeno med zaposlene v gospodarstvu in zaposlene v javnem sektorju?
6. Obstajajo različna mnenja o tem, kako je bilo breme krize doslej porazdeljeno med gospodarstvo in javni sektor. Je bilo breme krize doslej pravično porazdeljeno med zaposlene
Value 1119 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Da, breme je bilo doslej pravično porazdeljeno. | 121 |
2 | Ne, zaposleni v javnem sektorju nosijo bistveno večje breme | 97 |
3 | Ne, zaposleni v gospodarstvu nosijo bistveno večje breme kot | 640 |
4 | Ne vem. | 55 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
858 | 55 |
Valid range from 1 to 3
q7 Predstavniki vlade in predstavniki sindikatov niso dosegli dogovora o Zakonu za uravnoteženje javnih financ. Kdo od njih je bolj kriv, da do dogovora ni prišlo?
7. Predstavniki vlade in predstavniki sindikatov niso dosegli dogovora o Zakonu za uravnoteženje javnih financ. Kdo od njih je bolj kriv, da do dogovora ni prišlo?
Value 1218 | Frequency | |
---|---|---|
1 | predstavniki vlade | 182 |
2 | predstavniki sindikatov | 212 |
3 | oboji so enako krivi | 330 |
4 | ne vem (anketar ne bere) | 28 |
Sysmiss | 161 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
724 | 189 |
Valid range from 1 to 3
q8 Zamislite si, da bi bili namesto sedanje vladne koalicije danes na oblasti Jankovićeva Pozitivna Slovenija in Pahorjevi Socialni demokrati. Bi bila vlada teh dveh strank pri reševanju sedanjih finančnih in gospodarskih problemov Slovenije v primerjavi s
8. Zamislite si, da bi bili namesto sedanje vladne koalicije danes na oblasti Jankovićeva Pozitivna Slovenija in Pahorjevi Socialni demokrati. Bi bila vlada teh dveh strank pri reševanju sedanjih finančnih in gospodarskih problemov Slovenije v primerjavi s sedanjo vlado po vašem mnenju:
Value 1317 | Frequency | |
---|---|---|
1 | bolj uspešna | 263 |
2 | manj uspešna | 211 |
3 | približno enaka | 386 |
4 | ne vem | 53 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
860 | 53 |
Valid range from 1 to 3
q9 Predstavljajte si, da bi bil o Zakonu za uravnoteženje javnih financ razpisan referendum. Bi se ga v tem primeru udeležili …
9. Zelo verjetno je, da bo o Zakonu za uravnoteženje javnih financ razpisan referendum. Se ga boste v tem primeru udeležili …
Value 1416 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zanesljivo | 382 |
2 | verjetno | 159 |
3 | ne | 331 |
4 | ne vem | 41 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
872 | 41 |
Valid range from 1 to 3
q10 In kako bi glasovali na referendumu o Zakonu za uravnoteženje javnih financ?
10. In kako bi na glasovali na referendumu o Zakonu za uravnoteženje javnih financ?
Value 1515 | Frequency | |
---|---|---|
1 | za zakon | 229 |
2 | proti zakonu | 177 |
3 | ne vem | 176 |
Sysmiss | 331 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
406 | 507 |
Valid range from 1 to 2
q11_1 Položaj slovenskega gospodarstva se bo še poslabšal. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.1 Položaj slovenskega gospodarstva se bo še poslabšal.
Value 1614 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 89 |
2 | 128 | |
3 | 240 | |
4 | 194 | |
5 | zelo verjetna | 231 |
6 | ne vem | 31 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
882 | 31 |
Valid range from 1 to 5
q11_2 Slovenija bo sledila grškemu scenariju z možnostjo bankrota države. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.2 Slovenija bo sledila grškemu scenariju z možnostjo bankrota države.
Value 1713 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 207 |
2 | 211 | |
3 | 218 | |
4 | 129 | |
5 | zelo verjetna | 118 |
6 | ne vem | 30 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
883 | 30 |
Valid range from 1 to 5
q11_3 Življenjski standard se bo poslabšal. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.3 Življenjski standard se bo poslabšal.
Value 1812 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 61 |
2 | 112 | |
3 | 265 | |
4 | 193 | |
5 | zelo verjetna | 254 |
6 | ne vem | 28 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
885 | 28 |
Valid range from 1 to 5
q11_4 Sedanja vlada bo padla. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.4 Sedanja vlada bo padla.
Value 1911 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 146 |
2 | 134 | |
3 | 274 | |
4 | 153 | |
5 | zelo verjetna | 158 |
6 | ne vem | 48 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
865 | 48 |
Valid range from 1 to 5
q11_5 Gospodarstvo bo začelo samo po sebi okrevati. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.5 Gospodarstvo bo začelo samo po sebi okrevati.
Value 2010 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 181 |
2 | 223 | |
3 | 279 | |
4 | 121 | |
5 | zelo verjetna | 70 |
6 | ne vem | 39 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
874 | 39 |
Valid range from 1 to 5
q11_6 Javno šolstvo bo bolj kakovostno. 11. Našteli vam bomo nekaj posledic, ki se jih omenja v primeru, da bi bil Zakon za uravnoteženje javnih financ zavrnjen, vi pa prosim za vsako z oceno od 1 do 5 ocenite, koliko verjetna se vam zdi, pri čemer 1 pomeni, da se vam zdi povsem neverjetna, 5 pa, da se vam zdi zelo verjetna.
11.6 Javno šolstvo bo bolj kakovostno.
Value 219 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povsem neverjetna | 250 |
2 | 224 | |
3 | 263 | |
4 | 89 | |
5 | zelo verjetna | 36 |
6 | ne vem | 51 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
862 | 51 |
Valid range from 1 to 5
Spol spol
12. Spol?
Value 228 | Frequency | |
---|---|---|
1 | moški | 495 |
2 | ženske | 418 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 2
Izobrazb Kakšna je stopnja vaše izobrazbe?
13. Kakšna je stopnja vaše izobrazbe?
Value 237 | Frequency | |
---|---|---|
1 | osnovna ali manj | 43 |
2 | poklicna | 107 |
3 | srednja | 432 |
4 | višja, visoka ali več | 325 |
9 | brez odgovora | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
907 | 6 |
Valid range from 1 to 4
zappol zaposlitveni status
14. Kakšen je vaš zaposlitveni položaj? Ste...
Value 246 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zaposlen v zasebnem sektorju | 300 |
2 | zaposlen v javnem sektorju | 171 |
3 | gospodinja | 4 |
4 | upokojenec | 250 |
5 | študent, dijak | 97 |
6 | brezposeln | 71 |
7 | drugo | 20 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 |
Valid range from 1 to 7
doh Ali prejemate kakršenkoli mesečni dohodek? Če ga, ali znaša ta dohodek, če upoštevate, vse vaše prejemke…?
15. Ali prejemate kakršenkoli mesečni dohodek? Če ga, ali znaša ta dohodek, če upoštevate, vse vaše prejemke…?
Value 255 | Frequency | |
---|---|---|
1 | pod 500 eur | 141 |
2 | 500-1.000 | 418 |
3 | 1.000-2.000 | 212 |
4 | nad 2.000 | 20 |
5 | nima dohodkov | 81 |
9 | b.o. | 41 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
872 | 41 |
Valid range from 1 to 5
LetoRo_1 Leto rojstva
16. ZAUPAJTE NAM PROSIM ŠE LETNICO VAŠEGA ROJSTVA?
Value 264 | Frequency | |
---|---|---|
1919 | 1 | |
1926 | 1 | |
1928 | 1 | |
1929 | 1 | |
1930 | 2 | |
1931 | 2 | |
1932 | 2 | |
1933 | 2 | |
1934 | 6 | |
1935 | 1 | |
1936 | 4 | |
1937 | 3 | |
1938 | 6 | |
1939 | 9 | |
1940 | 11 | |
1941 | 8 | |
1942 | 12 | |
1943 | 13 | |
1944 | 13 | |
1945 | 6 | |
1946 | 22 | |
1947 | 14 | |
1948 | 14 | |
1949 | 10 | |
1950 | 14 | |
1951 | 26 | |
1952 | 12 | |
1953 | 14 | |
1954 | 13 | |
1955 | 17 | |
1956 | 14 | |
1957 | 20 | |
1958 | 15 | |
1959 | 22 | |
1960 | 14 | |
1961 | 14 | |
1962 | 16 | |
1963 | 11 | |
1964 | 6 | |
1965 | 16 | |
1966 | 17 | |
1967 | 13 | |
1968 | 18 | |
1969 | 20 | |
1970 | 19 | |
1971 | 12 | |
1972 | 13 | |
1973 | 13 | |
1974 | 18 | |
1975 | 14 | |
1976 | 10 | |
1977 | 20 | |
1978 | 19 | |
1979 | 24 | |
1980 | 17 | |
1981 | 25 | |
1982 | 21 | |
1983 | 14 | |
1984 | 16 | |
1985 | 23 | |
1986 | 18 | |
1987 | 24 | |
1988 | 13 | |
1989 | 14 | |
1990 | 19 | |
1991 | 12 | |
1992 | 18 | |
1993 | 17 | |
1994 | 2 | |
9999 | 19 | |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
891 | 22 |
Valid range from 1919 to 1994
starost Starost
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
891 | 22 | 18 | 93 | 45.332 | 16.54 |
Valid range from 18 to 93
kstarost starost po kategorijah
Value 282 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 18-34 let | 296 |
2 | 35-54 let | 301 |
3 | nad 55 let | 294 |
Sysmiss | 22 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
891 | 22 |
Valid range from 1 to 3
KUTEZ Korigirana utež po izobrazbi, tipu naselja, spolu in starosti
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
913 | 0 | 0.187 | 3 | 0.854 | 0.807 |
Valid range from 0.18660350627566 to 3
There is no information about publications related to this study!
TERMS OF USE:
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
How to CITE this study?
Makarovič, M., Rončević, B., Tomšič, M. and Besednjak Valič, T. (2014). Slovenski utrip 5/2012: Odnos do Evrope [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: SUTR1205. https://doi.org/10.17898/ADP_SUTR1205_V1
SIMILAR STUDIES
SUTR0904 - Slovenski utrip 4/2009: Materialna blaginja in neenakost
SUTR0904 - Slovenski utrip 4/2009: Materialna blaginja in neenakost
SUTR0905 - Slovenski utrip 5/2009: Odnos do Evrope
SUTR0906 - Slovenski utrip 6/2009: Politični pluralizem
SUTR0909 - Slovenski utrip 9/2009: Slovenski mediji
SUTR0910 - Slovenski utrip 10/2009: Medkulturni odnosi
SUTR0911 - Slovenski utrip 11/2009: Igre na srečo
SUTR0912 - Slovenski utrip 12/2009: Razvoj in delo
SUTR1001 - Slovenski utrip 1/2010: Družba znanja
SUTR1002 - Slovenski utrip 2/2010: Slovenska identiteta
SUTR1003 - Slovenski utrip 3/2010: Demokracija v Sloveniji
SUTR1004 - Slovenski utrip 4/2010: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1005 - Slovenski utrip 5/2010: Odnos do Evrope
SUTR1006 - Slovenski utrip 6/2010: Politične usmeritve na Slovenskem
SUTR1009 - Slovenski utrip 9/2010: Mediji in lokalne volitve
SUTR1010 - Slovenski utrip 10/2010: Medkulturni odnosi 2010
SUTR1011 - Slovenski utrip 11/2010: Razvoj in delo
SUTR1012 - Slovenski utrip 12/2010: Igre na srečo in aktualni dogodki
SUTR1101 - Slovenski utrip 1/2011: Družba znanja
SUTR1102 - Slovenski utrip 2/2011: Slovenska identiteta
SUTR1103 - Slovenski utrip 3/2011: Demokracija v Sloveniji
SUTR1104 - Slovenski utrip 4/2011: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1105 - Slovenski utrip 5/2011: Odnos do Evrope
SUTR1106 - Slovenski utrip 6/2011: Politične orientacije
SUTR1109 - Slovenski utrip 9/2011: Igre na srečo
SUTR1110 - Slovenski utrip 10/2011: Medkulturni odnosi
SUTR1111 - Slovenski utrip 11/2011: Slovenski mediji in volilne preference
SUTR1112 - Slovenski utrip 12/2011: Razvoj in volitve
SUTR1201 - Slovenski utrip 1/2012: Družba znanja
SUTR1202 - Slovenski utrip 2/2012: Slovenska identiteta
SUTR1203 - Slovenski utrip 3/2012: Demokracija v Sloveniji
SUTR1204 - Slovenski utrip 4/2012: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1206 - Slovenski utrip 6/2012: Politične orientacije
SUTR1209 - Slovenski utrip 9/2012: Slovenski mediji
SUTR1210 - Slovenski utrip 10/2012: Medkulturni odnosi
SUTR1211 - Slovenski utrip 11/2012: Razvoj in volitve
SUTR1212 - Slovenski utrip 12/2012: Igre na srečo
SUTR1301 - Slovenski utrip 1/2013: Družba znanja
SUTR1302 - Slovenski utrip 2/2013: Slovenska identiteta
SUTR1303 - Slovenski utrip 3/2013: Demokracija v Sloveniji
SUTR1304 - Slovenski utrip 4/2013: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1305 - Slovenski utrip 5/2013: Odnos do Evrope
SUTR1306 - Slovenski utrip 6/2013: Politične orientacije
SUTR1309 - Slovenski utrip 9/2013: Slovenski mediji
SUTR1310 - Slovenski utrip 10/2013: Medkulturni odnosi
SUTR1311 - Slovenski utrip 11/2013: Razvoj in delo
SUTR1312 - Slovenski utrip 12/2013: Igre na srečo
SUTR1401 - Slovenski utrip 1/2014: Družba znanja
SUTR1402 - Slovenski utrip 2/2014: Slovenska identiteta
SUTR1403 - Slovenski utrip 3/2014: Demokracija v Sloveniji
SUTR1404 - Slovenski utrip 4/2014: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1405 - Slovenski utrip 5/2014: Odnos do Evrope
SUTR1406 - Slovenski utrip 6/2014: Politične orientacije
SUTR1407 - Slovenski utrip 7/2014: Slovenski mediji
SUTR1410 - Slovenski utrip 10/2014: Medkulturni odnosi
SUTR1411 - Slovenski utrip 11/2014: Razvoj in delo
Feelings of unsafety and the role of police in the provision of security on a local level, 2012
Spletni seminar: Forum on using and sharing research data about child well-being