Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici
no information
Slovenski utrip je serija krajših anketnih raziskav, ki jih od leta 2009 dalje izvaja Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici. Izvajajo se v obliki telefonskih anket, vsakič na reprezentativnem nacionalnem vzorcu najmanj 900 anketirancev. Letno se izvede do 10 raziskav, ki analizirajo odnos javnega mnenja do znanja, identitete, demokracije, materialne blaginje, Evrope, političnih orientacij, množičnih medijev, medkulturnih stikov, iger na srečo in družbenega razvoja. Analiza vključuje tudi strankarsko-politične preference in odnos do izbranih aktualnih tem. Ponavljanje osnovnih vprašanj znotraj nosilnih tematskih področij omogoča primerljivost na medletni ravni.
demokracija v državi, zaupanje v državne organe, podpora vladi, strankarske preference, podpora Borutu Pahorju kot predsedniku vlade, ocena delovanja ministrov, afera bulmastifi
Keywords ELSST:
ZAUPANJE, DEMOKRACIJA, POLITIČNO STALIŠČE, POLITIČNA STRANKA, POLITIČNA PODPORA
Topic Classification CESSDA
POLITIKA
Topic Classification CERIF
Politične in upravne vede
Topic Classification ADP
demokracija v Sloveniji
Raziskava je namenjena ugotavljanju odnosa do demokracije, ocen delovanja demokracije v Sloveniji in zaupanja v državne institucije. Vključene so strankarsko-politične preference in odnos do nekaterih drugih aktualnih vprašanj.
Collection date: | 22. februar 2010 - 26. februar 2010 |
---|---|
Date of production: | 2010 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
posameznik |
Universe: |
Osebe starejše od 18 let, s stalnim prebivališčem v R Sloveniji. |
Excluded: |
Ljudje, ki živijo v gospodinjstvih brez telefona ali v institucijah. |
Data collected by: |
Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici |
Sampling procedure: |
Dvostopenjsko enostavno slučajno vzorčenje. V prvi fazi slučajno vzorčenje na podlagi elektronsko dostopne baze telefonskih številk, nato naključen izbor v okviru gospodinjstva (metoda zadnjega rojstnega dne) z dopustnimi kvotnimi korekcijami. |
Mode of data collection: |
Računalniško podprta telefonska anketa (CATI). |
Weighting: |
Podatki so uteženi po izobrazbi, tipu naselja in spolu. Utež je oblikovana s postopkom večkratnih iteracij po raking metodi. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Za navedene namene se lahko uporablja podatke s šestmesečnim zamikom od izvedbe raziskave.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: SUTR1003 - Slovenski utrip 3/2010: Demokracija v Sloveniji [datoteka podatkov]
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: februar 2014
sif_kraj Šifra kraja
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
0 | Zakrita vrednost | 903 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0 | 0 |
Valid range from 0 to 0
tip_kraj Naselje
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | manjša vas, zaselek (pod 500 prebivalcev) | 321 |
2 | vas (500-1999 prebivalcev) | 180 |
3 | manjši kraj (2000-9999 prebivalcev) | 140 |
4 | mesto (10.000 in več prebivalcev) | 262 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 4
sif_obc Šifra občine
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
0 | Zakrita vrednost | 903 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0 | 0 |
Valid range from 0 to 0
sif_kraj Šifra kraja
Value 143 | Frequency | |
---|---|---|
0 | Zakrita vrednost | 903 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0 | 0 |
Valid range from 0 to 0
tip_kraj Naselje
Value 242 | Frequency | |
---|---|---|
1 | manjša vas, zaselek (pod 500 prebivalcev) | 321 |
2 | vas (500-1999 prebivalcev) | 180 |
3 | manjši kraj (2000-9999 prebivalcev) | 140 |
4 | mesto (10.000 in več prebivalcev) | 262 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 4
sif_obc Šifra občine
Value 341 | Frequency | |
---|---|---|
0 | Zakrita vrednost | 903 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0 | 0 |
Valid range from 0 to 0
urb_rur Urbano/ruralno okolje
Value 440 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Urbano | 436 |
2 | Ruralno | 467 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 2
stat_reg Statistična regija
Value 539 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Pomurska | 57 |
2 | Podravska | 145 |
3 | Koroška | 41 |
4 | Savinjska | 119 |
5 | Zasavska | 20 |
6 | Spodnjeposavska | 35 |
7 | Dolenjska | 64 |
8 | Osrednjeslovenska | 199 |
9 | Gorenjska | 92 |
10 | Notranjsko-Kraška | 25 |
11 | Goriška | 56 |
12 | Obalno-kraška | 50 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 12
q1_1 Slovenija danes demokratična?
1. Za začetek vas prosim, da z oceno od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri se vam zdi Slovenija danes demokratična, pri čemer 1 pomeni, da je zelo nedemokratična, 5 pa da je zelo demokratična!
Value 638 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 154 |
2 | 195 | |
3 | 398 | |
4 | 124 | |
5 | popolna se strinjam | 28 |
6 | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
899 | 4 |
Valid range from 1 to 5
q2_1 Materialna blaginja je pomembnejša od demokracije.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 737 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 166 |
2 | 151 | |
3 | 280 | |
4 | 132 | |
5 | popolna se strinjam | 160 |
6 | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
889 | 14 |
Valid range from 1 to 5
q2_2 Varnost je pomembnejša od svobode.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 836 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 117 |
2 | 119 | |
3 | 279 | |
4 | 182 | |
5 | popolna se strinjam | 182 |
6 | 24 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
879 | 24 |
Valid range from 1 to 5
q2_3 Demokracija sicer ima pomanjkljivosti, vendar je vseeno boljša od vseh ostalih oblik vladavine
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 935 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 74 |
2 | 87 | |
3 | 243 | |
4 | 232 | |
5 | popolna se strinjam | 251 |
6 | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
887 | 16 |
Valid range from 1 to 5
q2_4 Demokracija bi bila najboljša oblika vladanja za vse države na svetu.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1034 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 79 |
2 | 92 | |
3 | 203 | |
4 | 207 | |
5 | popolna se strinjam | 309 |
6 | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
890 | 13 |
Valid range from 1 to 5
q2_5 Demokracija prispeva h gospodarskemu razvoju.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1133 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 87 |
2 | 124 | |
3 | 266 | |
4 | 218 | |
5 | popolna se strinjam | 193 |
6 | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
888 | 15 |
Valid range from 1 to 5
q2_6 Sistem, ki je v Sloveniji obstajal pred letom 1990, je bil dober
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1232 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 138 |
2 | 127 | |
3 | 208 | |
4 | 208 | |
5 | popolna se strinjam | 206 |
6 | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
887 | 16 |
Valid range from 1 to 5
q2_7 Demokracija v Sloveniji dobro deluje.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1331 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 213 |
2 | 252 | |
3 | 332 | |
4 | 80 | |
5 | popolna se strinjam | 21 |
6 | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
898 | 5 |
Valid range from 1 to 5
q2_8 Slovenija je bila demokratična že pred letom 1990.
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1430 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 204 |
2 | 181 | |
3 | 255 | |
4 | 149 | |
5 | popolna se strinjam | 83 |
6 | 31 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
872 | 31 |
Valid range from 1 to 5
q2_9 Demokratični postopki ovirajo učinkovito reševanje problemov
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1529 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 118 |
2 | 159 | |
3 | 332 | |
4 | 156 | |
5 | popolna se strinjam | 107 |
6 | 31 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
872 | 31 |
Valid range from 1 to 5
q2_10 Namesto demokratično izvoljenih predstavnikov potrebujemo močnega voditelja, ki bo učinkovito odločal o stvareh
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1628 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 179 |
2 | 111 | |
3 | 114 | |
4 | 182 | |
5 | popolna se strinjam | 306 |
6 | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
892 | 11 |
Valid range from 1 to 5
q2_11 Namesto demokratično izvoljenih predstavnikov naj slovensko družbo raje vodijo strokovnjaki
2. Z ocenami od 1 do 5 ocenite stopnjo strinjanja z naslednjimi trditvami, ki se nanašajo na različne vidike, povezane z demokracijo, pri čemer ocena 1 pomeni, da se s trditvijo sploh ne strinjate, 5 pa, da se popolnoma strinjate!
Value 1727 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 99 |
2 | 89 | |
3 | 168 | |
4 | 209 | |
5 | popolna se strinjam | 317 |
6 | 21 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
882 | 21 |
Valid range from 1 to 5
q3_1 Parlament
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 1826 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 206 |
2 | 256 | |
3 | 329 | |
4 | 88 | |
5 | popolna zaupam | 24 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 5
q3_2 Vlada
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 1925 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 242 |
2 | 237 | |
3 | 266 | |
4 | 126 | |
5 | popolna zaupam | 32 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 5
q3_3 Predsednik republike
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 2024 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 185 |
2 | 149 | |
3 | 200 | |
4 | 231 | |
5 | popolna zaupam | 136 |
6 | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
901 | 2 |
Valid range from 1 to 5
q3_4 Politične stranke
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 2123 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 244 |
2 | 273 | |
3 | 312 | |
4 | 43 | |
5 | popolna zaupam | 11 |
6 | 20 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
883 | 20 |
Valid range from 1 to 5
q3_5 Sodstvo
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 2222 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 247 |
2 | 251 | |
3 | 269 | |
4 | 100 | |
5 | popolna zaupam | 27 |
6 | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
894 | 9 |
Valid range from 1 to 5
q3_6 Vojska
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 2321 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 95 |
2 | 143 | |
3 | 348 | |
4 | 216 | |
5 | popolna zaupam | 73 |
6 | 28 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
875 | 28 |
Valid range from 1 to 5
q3_7 Državna uprava
3. Z ocenami od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri zaupate vsaki od naslednjih institucij, pri čemer pomeni ocena 1, da ji sploh ne zaupate, ocena 5 pa, da ji popolnoma zaupate:
Value 2420 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne zaupam | 112 |
2 | 224 | |
3 | 370 | |
4 | 157 | |
5 | popolna zaupam | 25 |
6 | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
888 | 15 |
Valid range from 1 to 5
q4 Ali podpirate sedanjo vlado?
4. Ali podpirate sedanjo vlado?
Value 2519 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Da | 354 |
2 | Ne | 506 |
3 | Ne vem | 43 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
860 | 43 |
Valid range from 1 to 2
q5 Katero stranko bi volili, če bi bile to nedeljo parlamentarne volitve?
5. Katero stranko bi volili, če bi bile to nedeljo parlamentarne volitve?
Value 2618 | Frequency | |
---|---|---|
1 | SD | 138 |
2 | SDS | 186 |
3 | LDS | 48 |
4 | ZARES | 24 |
5 | SLS | 19 |
6 | NSI | 22 |
7 | DESUS | 31 |
8 | SNS | 56 |
9 | drugo | 20 |
11 | nobene | 171 |
99 | ne bi šel na volitve | 42 |
10 | ne vem | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
757 | 146 |
Valid range from 1 to 99
q6 Ali menite, da bi bile potrebne predčasne volitve?
6. Ali menite, da bi bile potrebne predčasne volitve?
Value 2717 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Da | 346 |
2 | Ne | 518 |
3 | Ne vem | 39 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
864 | 39 |
Valid range from 1 to 2
q7 Ali menite, da bi bilo treba zamenjati predsednika vlade Boruta Pahorja?
7. Ali menite, da bi bilo treba zamenjati predsednika vlade Boruta Pahorja?
Value 2816 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Da | 367 |
2 | Ne | 483 |
3 | Ne vem | 53 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
850 | 53 |
Valid range from 1 to 2
q8_1 Milan Pogačnik V zadnjem času so bilo v zvezi z nekaterimi ministri izražene zahteve po njihovem odstopu ali razrešitvi.
8. Prosim vas, da za vsakega poveste, ali bi bilo po vašem mnenju za Slovenijo bolje, da ostane na svojem položaju ali ne?
Value 2915 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Bolje, da ostane | 393 |
2 | Bolje, da gre | 409 |
3 | ne vem | 101 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
802 | 101 |
Valid range from 1 to 2
q8_2 Aleš Zalar V zadnjem času so bilo v zvezi z nekaterimi ministri izražene zahteve po njihovem odstopu ali razrešitvi.
8. Prosim vas, da za vsakega poveste, ali bi bilo po vašem mnenju za Slovenijo bolje, da ostane na svojem položaju ali ne?
Value 3014 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Bolje, da ostane | 502 |
2 | Bolje, da gre | 298 |
3 | ne vem | 103 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
800 | 103 |
Valid range from 1 to 2
q8_3 Katarina Kresal V zadnjem času so bilo v zvezi z nekaterimi ministri izražene zahteve po njihovem odstopu ali razrešitvi.
8. Prosim vas, da za vsakega poveste, ali bi bilo po vašem mnenju za Slovenijo bolje, da ostane na svojem položaju ali ne?
Value 3113 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Bolje, da ostane | 438 |
2 | Bolje, da gre | 421 |
3 | ne vem | 44 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
859 | 44 |
Valid range from 1 to 2
q9 Primer, povezan z vrnitvijo treh psov pasme Bulmastif njihovemu lastniku Saši Baričeviču, in kasnejšim napadom teh psov na lastnika, ki se je končal z njegovo smrtjo, je v zadnjih tednih močno odmeval. S katero od naslednjih dveh trditev se bolj strinjate Primer, povezan z vrnitvijo treh psov pasme bulmastif njihovemu lastniku Saši Baričeviču, in kasnejšim napadom teh psov na lastnika, ki se je končal z njegovo smrtjo, je v zadnjih tednih močno odmeval.
9. S katero od naslednjih dveh trditev se bolj strinjate:
Value 3212 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Vsi postopki, povezani z vračanjem omenjenih psov lastniku, | 63 |
2 | Pri vrnitvi omenjenih psov lastniku je šlo za izigravanje pr | 759 |
3 | ne vem | 81 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
822 | 81 |
Valid range from 1 to 2
q10 Tudi v zvezi z odločitvijo ministrice Kresalove, da za potrebe Nacionalnega preiskovalnega urada najame stavbo od Ram Investa, se v javnosti pojavljajo različne razlage. S katero od naslednjih dveh trditev se bolj strinjate? Tudi v zvezi z odločitvijo ministrice Kresalove, da za potrebe Nacionalnega preiskovalnega urada najame stavbo od Ram Investa, se v javnosti pojavljajo različne razlage.
10. S katero od naslednjih dveh trditev se bolj strinjate?
Value 3311 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Kresalova je ravnala pošteno in je izbrala za državo najugod | 222 |
2 | Kresalova se je za najem odločila zaradi svoje povezanosti z | 519 |
3 | ne vem | 162 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
741 | 162 |
Valid range from 1 to 2
spol Spol?
11. spol
Value 3410 | Frequency | |
---|---|---|
1 | M | 365 |
2 | Ž | 538 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 2
iz Kakšna je stopnja vaše izobrazbe?
12. Stopnja izobrazbe
Value 359 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Osnovna ali manj | 85 |
2 | Poklicna | 118 |
3 | Srednja | 411 |
4 | Višja, visoka ali več | 285 |
9 | Brez odgovora | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
899 | 4 |
Valid range from 1 to 4
q13_1 ZAUPAJTE NAM PROSIM ŠE LETNICO VAŠEGA ROJSTVA?
13. ZAUPAJTE NAM PROSIM ŠE LETNICO VAŠEGA ROJSTVA?
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 1925 | 9999 | 2028.71 | 754.098 |
Valid range from 1925 to 9999
q14 Kakšen je vaš zaposlitveni položaj? Ste...
14. Kakšen je vaš zaposlitveni položaj? Ste...
Value 377 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Zaposlen v zasebnem sektorju (tudi samozaposleni in kmetje) | 177 |
2 | Zaposlen v javnem sektorju | 228 |
3 | Gospodinja | 31 |
4 | Upokojenec | 377 |
5 | Študent, dijak | 48 |
6 | Brezposeln | 37 |
7 | Drugo | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 |
Valid range from 1 to 7
q15 Ali prejemate kakršenkoli mesečni dohodek? Če ga, ali znaša ta dohodek, če upoštevate, vse vaše prejemke…?
15. Ali prejemate kakršenkoli mesečni dohodek? Če ga, ali znaša ta dohodek, če upoštevate, vse vaše prejemke…?
Value 386 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Pod 500 eur | 177 |
2 | od 500 do 1000 | 405 |
3 | Nad 1000 do 2000 | 174 |
4 | Nad 2000 eur | 22 |
5 | Nima dohodkov | 76 |
9 | brez odgovora | 49 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
854 | 49 |
Valid range from 1 to 5
starost Starost
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
894 | 9 | 17 | 84 | 51.578 | 14.444 |
Valid range from 17 to 84
kstarost Starostne kategorije
Value 404 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do 34 | 122 |
2 | 35-54 | 346 |
3 | 55 in več | 426 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
894 | 9 | 1 | 3 |
Valid range from 1 to 3
utez Utež po spolu, starosti, izobrazbi in tipu naselja
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0.131 | 21.547 | 1 | 1.346 |
Valid range from 0.131458464409989 to 21.5472063731692
korutez Korigirana utež po spolu, izobrazbi, naselju in starosti
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 0.148 | 3.368 | 1 | 0.927 |
Valid range from 0.147577345601944 to 3.36784731810842
Goriska Goriška regija
Value 431 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Goriška | 56 |
2 | Drugo | 847 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
903 | 0 | 1 | 2 |
Valid range from 1 to 2
There is no information about publications related to this study!
TERMS OF USE:
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
How to CITE this study?
Makarovič, M. (2010). Slovenski utrip 3/2010: Demokracija v Sloveniji [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: SUTR1003. https://doi.org/10.17898/ADP_SUTR1003_V1
SIMILAR STUDIES
SUTR0904 - Slovenski utrip 4/2009: Materialna blaginja in neenakost
SUTR0904 - Slovenski utrip 4/2009: Materialna blaginja in neenakost
SUTR0905 - Slovenski utrip 5/2009: Odnos do Evrope
SUTR0906 - Slovenski utrip 6/2009: Politični pluralizem
SUTR0909 - Slovenski utrip 9/2009: Slovenski mediji
SUTR0910 - Slovenski utrip 10/2009: Medkulturni odnosi
SUTR0911 - Slovenski utrip 11/2009: Igre na srečo
SUTR0912 - Slovenski utrip 12/2009: Razvoj in delo
SUTR1001 - Slovenski utrip 1/2010: Družba znanja
SUTR1002 - Slovenski utrip 2/2010: Slovenska identiteta
SUTR1004 - Slovenski utrip 4/2010: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1005 - Slovenski utrip 5/2010: Odnos do Evrope
SUTR1006 - Slovenski utrip 6/2010: Politične usmeritve na Slovenskem
SUTR1009 - Slovenski utrip 9/2010: Mediji in lokalne volitve
SUTR1010 - Slovenski utrip 10/2010: Medkulturni odnosi 2010
SUTR1011 - Slovenski utrip 11/2010: Razvoj in delo
SUTR1012 - Slovenski utrip 12/2010: Igre na srečo in aktualni dogodki
SUTR1101 - Slovenski utrip 1/2011: Družba znanja
SUTR1102 - Slovenski utrip 2/2011: Slovenska identiteta
SUTR1103 - Slovenski utrip 3/2011: Demokracija v Sloveniji
SUTR1104 - Slovenski utrip 4/2011: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1105 - Slovenski utrip 5/2011: Odnos do Evrope
SUTR1106 - Slovenski utrip 6/2011: Politične orientacije
SUTR1109 - Slovenski utrip 9/2011: Igre na srečo
SUTR1110 - Slovenski utrip 10/2011: Medkulturni odnosi
SUTR1111 - Slovenski utrip 11/2011: Slovenski mediji in volilne preference
SUTR1112 - Slovenski utrip 12/2011: Razvoj in volitve
SUTR1201 - Slovenski utrip 1/2012: Družba znanja
SUTR1202 - Slovenski utrip 2/2012: Slovenska identiteta
SUTR1203 - Slovenski utrip 3/2012: Demokracija v Sloveniji
SUTR1204 - Slovenski utrip 4/2012: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1205 - Slovenski utrip 5/2012: Odnos do Evrope
SUTR1206 - Slovenski utrip 6/2012: Politične orientacije
SUTR1209 - Slovenski utrip 9/2012: Slovenski mediji
SUTR1210 - Slovenski utrip 10/2012: Medkulturni odnosi
SUTR1211 - Slovenski utrip 11/2012: Razvoj in volitve
SUTR1212 - Slovenski utrip 12/2012: Igre na srečo
SUTR1301 - Slovenski utrip 1/2013: Družba znanja
SUTR1302 - Slovenski utrip 2/2013: Slovenska identiteta
SUTR1303 - Slovenski utrip 3/2013: Demokracija v Sloveniji
SUTR1304 - Slovenski utrip 4/2013: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1305 - Slovenski utrip 5/2013: Odnos do Evrope
SUTR1306 - Slovenski utrip 6/2013: Politične orientacije
SUTR1309 - Slovenski utrip 9/2013: Slovenski mediji
SUTR1310 - Slovenski utrip 10/2013: Medkulturni odnosi
SUTR1311 - Slovenski utrip 11/2013: Razvoj in delo
SUTR1312 - Slovenski utrip 12/2013: Igre na srečo
SUTR1401 - Slovenski utrip 1/2014: Družba znanja
SUTR1402 - Slovenski utrip 2/2014: Slovenska identiteta
SUTR1403 - Slovenski utrip 3/2014: Demokracija v Sloveniji
SUTR1404 - Slovenski utrip 4/2014: Materialna blaginja in neenakost
SUTR1405 - Slovenski utrip 5/2014: Odnos do Evrope
SUTR1406 - Slovenski utrip 6/2014: Politične orientacije
SUTR1407 - Slovenski utrip 7/2014: Slovenski mediji
SUTR1410 - Slovenski utrip 10/2014: Medkulturni odnosi
SUTR1411 - Slovenski utrip 11/2014: Razvoj in delo
Analysis of Distance Learning during the First Wave of Covid-19 Epidemic in Slovenia, 2020
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Serija spletnih delavnic za raziskovalce: Orodja za kvalitativno raziskovanje
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future