Ekonomska fakulteta
no information
Serija ORGU preučuje organizacijsko učenje v podjetjih. Zajema Slovenijo, Hrvaško, Južno Korejo in Španijo. Teme, ki so zajete v seriji so: organizacijsko učenje, uspešnost poslovanja podjetij, uspešnost poslovanja in organizacijska kultura. Prva raziskava iz te serije je bila narejena leta 2003 v Sloveniji in se je ponovila leta 2004. Preučevala je vpliv informacijsko komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja. Leto kasneje sta bili izvedeni dve raziskavi, na Hrvaškem in v Maleziji, ki sta proučevali vpliv organizacijskega učenja in procesne usmerjenosti na uspešnost poslovanja v podjetjih. Zadnji dve raziskavi iz te serije sta bili narejeni leta 2008 v Južni Koreji in Španiji, ukvarjali pa sta se z vplivom organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost podjetij.
Informacijske in komunikacijske tehnologije, pridobivanje informacij, kakovost informacij, podajanje informacij, vedenjske spremembe, kognitivne spremembe, procesna usmerjenost, ocena uspešnosti poslovanja
Keywords ELSST:
PODJETJE, PODJETJE, INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, USPEŠNOST DELOVANJA, KAZALEC USPEŠNOSTI, UPORABA INFORMACIJ
Topic Classification CESSDA
GOSPODARSTVO
IZOBRAŽEVANJE
Topic Classification CERIF
Vodenje podjetij
Topic Classification ADP
Informacijsko-komunikacijske tehnologije
Organizacijsko učenje
Uspešnost poslovanja
Cilj raziskave je bil raziskati vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij ter predstaviti in preizkusiti model izboljšanja uspešnosti poslovanja na podlagi vpliva kulture organizacijskega učenja (KOU). Elementi procesa organizacijskega učenja, ki so bili uporabljeni so: pridobivanje informacij, interpretacija informacij ter zaznavne in vedenjske spremembe. Znotraj teoretičnega okvira konkurenčnih vrednot KOU pokriva nekatere vidike vseh tipov organizacijskih kultur: timske, razvojne, hierarhične in racionalne. Zbrani podatki so pridobljeni iz 220 slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi.
Collection date: | junij 2003 - avgust 2003 |
---|---|
Date of production: | 2003-06 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
podjetje |
Universe: |
Slovenska podjetja, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Škerlavaj, Miha |
Sampling procedure: |
Brez vzorčenja. Zajeta je bila celotna populacija slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi - 867 podjetij. Vzorčni okvir je zagotovil Poslovni imenik Slovenije. |
Mode of data collection: |
Samoizpolnjevalna anketa poslana po pošti. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Za navedene namene se lahko uporablja podatke s šetstmesečnim zamikom od izvedbe raziskave.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: IKTSLO03 - Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja [datoteka podatkov], 2003
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
sw1 groupware A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
4. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za ravnanje odnosov s kupci (CRM)?
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 107 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 24 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 20 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 8 |
5 | vsakodnevno | 61 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 79 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 7 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 10 |
5 | vsakodnevno | 117 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 40 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 16 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 31 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 21 |
5 | vsakodnevno | 112 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw1 groupware A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
4. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za ravnanje odnosov s kupci (CRM)?
Value 168 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 107 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 24 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 20 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 8 |
5 | vsakodnevno | 61 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Value 267 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 79 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 7 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 10 |
5 | vsakodnevno | 117 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 366 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 40 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 16 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 31 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 21 |
5 | vsakodnevno | 112 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw4 baze podatkov A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
6. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sisteme za upravljanje z bazami podatkov (npr. MS SQL, Oracle)?
Value 465 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 41 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 4 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 18 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 16 |
5 | vsakodnevno | 141 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw5 spletna stran A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
5. V kolikšni meri uporabljate sistem za ravnanje s preskrbovalno verigo (SCM)?
Value 564 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 20 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 115 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 66 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 6 |
5 | vsakodnevno | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw6 e-forum A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
2. Kako pogosto uporablja vaša organizacija elektronsko pošto, da bi izboljšala komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju in komunikacijo z okoljem?
Value 663 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 148 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 40 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 19 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 5 |
5 | vsakodnevno | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm1 videokonference A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
7. Kako pogosto uporablja vaša organizacija sistem za videokonference?
Value 762 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 187 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 20 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 8 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 3 |
5 | vsakodnevno | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm2 mobilni telefoni A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
8. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji ekstranet, da bi se izboljšala komunikacija med vašim podjetjem, dobavitelji in kupci?
Value 861 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 8 |
2 | od 1% do pod 5% | 47 |
3 | od 5% do pod 15% | 93 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 46 |
5 | nad 30% zaposlenih | 26 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm3 internet - delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
9. Kakšnemu deležu zaposlenih je omogočen v vašem podjetju dostop do Interneta?
Value 960 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 33 |
2 | od 10% do pod 25% | 76 |
3 | od 25% do pod 75% | 67 |
4 | od 75% do pod 100% | 24 |
5 | vsi zaposleni | 20 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm4 internet - hitrost dostopa A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
10. Hitrost dostopa v Internet je v naši organizaciji:
Value 1059 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nimamo | 0 |
2 | zelo počasna (analogna) | 5 |
3 | zadovoljiva (ISDN) | 43 |
4 | dobra (najeta linija) | 45 |
5 | visoka (ADSL ipd) | 127 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
hw1 PC/terminal - delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
12. Kakšen delež zaposlenih v vašem podjetju ima svoj lasten osebni računalnik ali terminal na delovnem mestu?
Value 1158 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 12 |
2 | od 10% do pod 25% | 68 |
3 | od 25% do pod 75% | 92 |
4 | od 75% do pod 100% | 35 |
5 | vsi zaposleni | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
hw2 prenosni računalniki/PDA - d.zap. A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
13. Kakšnemu deležu zaposlenih je v vašem podjetju omogočena uporaba prenosnih računalnikov?
Value 1257 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 93 |
2 | od 1% do pod 5% | 85 |
3 | od 5% do pod 15% | 26 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 10 |
5 | nad 30% zaposlenih | 4 |
7 | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
218 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf1 1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij.
Value 1356 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 3 |
3 | niti drži niti ne drži | 50 |
4 | drži | 111 |
5 | popolnoma drži | 55 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf2 2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve.
Value 1455 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 12 |
3 | niti drži niti ne drži | 60 |
4 | drži | 117 |
5 | popolnoma drži | 30 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf3 3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano.
Value 1554 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 29 |
3 | niti drži niti ne drži | 80 |
4 | drži | 85 |
5 | popolnoma drži | 21 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf4 4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij.
Value 1653 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 0 |
2 | ne drži | 12 |
3 | niti drži niti ne drži | 67 |
4 | drži | 115 |
5 | popolnoma drži | 26 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf5 5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah.
Value 1752 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 43 |
2 | ne drži | 45 |
3 | niti drži niti ne drži | 44 |
4 | drži | 43 |
5 | popolnoma drži | 44 |
44 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf6 6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev.
Value 1851 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 4 |
2 | ne drži | 22 |
3 | niti drži niti ne drži | 51 |
4 | drži | 108 |
5 | popolnoma drži | 35 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf7 7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev.
Value 1950 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 0 |
2 | ne drži | 16 |
3 | niti drži niti ne drži | 63 |
4 | drži | 103 |
5 | popolnoma drži | 38 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf8 8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah.
Value 2049 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 11 |
3 | niti drži niti ne drži | 56 |
4 | drži | 125 |
5 | popolnoma drži | 27 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf9 9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov.
Value 2148 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 7 |
2 | ne drži | 46 |
3 | niti drži niti ne drži | 68 |
4 | drži | 69 |
5 | popolnoma drži | 30 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin10 10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih). B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih).
Value 2247 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 42 |
3 | niti drži niti ne drži | 92 |
4 | drži | 71 |
5 | popolnoma drži | 10 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin11 11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij.
Value 2346 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 64 |
2 | ne drži | 64 |
3 | niti drži niti ne drži | 55 |
4 | drži | 30 |
5 | popolnoma drži | 7 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin12 12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije.
Value 2445 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 24 |
3 | niti drži niti ne drži | 75 |
4 | drži | 87 |
5 | popolnoma drži | 29 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf1 1. Osebni kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
1. Osebni kontakti
Value 2544 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 6 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 17 |
4 | pomembno | 109 |
5 | zelo pomembno | 85 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf2 2. Srečanja timov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
2. Srečanja timov
Value 2643 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 3 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 39 |
4 | pomembno | 117 |
5 | zelo pomembno | 57 |
44 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf3 3. Timi kot organi odločanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
3. Timi kot organi odločanja
Value 2742 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 7 |
2 | ni pomembno | 27 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 61 |
4 | pomembno | 89 |
5 | zelo pomembno | 36 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf4 4. Telefonski kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
4. Telefonski kontakti
Value 2841 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 13 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 59 |
4 | pomembno | 115 |
5 | zelo pomembno | 32 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf5 5. Zapiski, memorandumi, pisma,… B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
5. Zapiski, memorandumi, pisma,…
Value 2940 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 18 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 88 |
4 | pomembno | 94 |
5 | zelo pomembno | 19 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf6 6. Posebna poročila B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
6. Posebna poročila
Value 3039 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 2 |
2 | ni pomembno | 13 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 67 |
4 | pomembno | 122 |
5 | zelo pomembno | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf7 7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja)
Value 3138 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 29 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 85 |
4 | pomembno | 85 |
5 | zelo pomembno | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf8 8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij
Value 3237 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 35 |
2 | ni pomembno | 51 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 58 |
4 | pomembno | 61 |
5 | zelo pomembno | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf9 9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave)) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave))
Value 3336 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 94 |
2 | ni pomembno | 48 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 54 |
4 | pomembno | 21 |
5 | zelo pomembno | 2 |
11 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf10 10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a.
Value 3435 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 1 |
2 | nasprotujem | 1 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 15 |
4 | se strinjam | 90 |
5 | popolnoma se strinjam | 113 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf11 11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate.
Value 3534 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 0 |
2 | nasprotujem | 2 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 19 |
4 | se strinjam | 82 |
5 | popolnoma se strinjam | 117 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs1 1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja
Value 3633 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 15 |
3 | ni spremembe | 51 |
4 | zmeren porast | 118 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 36 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs2 2. Kvaliteta proizvodov ali storitev B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
2. Kvaliteta proizvodov ali storitev
Value 3732 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 4 |
3 | ni spremembe | 41 |
4 | zmeren porast | 131 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 44 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs3 3. Število ponujenih storitev ali proizvodov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
3. Število ponujenih storitev ali proizvodov
Value 3831 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 8 |
3 | ni spremembe | 56 |
4 | zmeren porast | 112 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 43 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs4 4. Kvaliteta tehnologije poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
4. Kvaliteta tehnologije poslovanja
Value 3930 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 7 |
3 | ni spremembe | 38 |
4 | zmeren porast | 138 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 37 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs5 5. Hitrost poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
5. Hitrost poslovanja
Value 4029 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 4 |
3 | ni spremembe | 46 |
4 | zmeren porast | 132 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 38 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs6 6. Uvedba novih trženjskih pristopov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
6. Uvedba novih trženjskih pristopov
Value 4128 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 9 |
3 | ni spremembe | 67 |
4 | zmeren porast | 117 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 24 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs7 7. Povprečna produktivnost zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
7. Povprečna produktivnost zaposlenih
Value 4227 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 14 |
3 | ni spremembe | 42 |
4 | zmeren porast | 137 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 27 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs8 8. Zadovoljstvo zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
8. Zadovoljstvo zaposlenih
Value 4326 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 6 |
2 | zmeren padec | 29 |
3 | ni spremembe | 98 |
4 | zmeren porast | 77 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 10 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs9 9. Splošna atmosfera v podjetju B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
9. Splošna atmosfera v podjetju
Value 4425 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 7 |
2 | zmeren padec | 32 |
3 | ni spremembe | 92 |
4 | zmeren porast | 76 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs10 10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi
Value 4524 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 4 |
2 | zmeren padec | 21 |
3 | ni spremembe | 78 |
4 | zmeren porast | 97 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 20 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs11 11. Učinkovitost timskih sestankov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
11. Učinkovitost timskih sestankov
Value 4623 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 2 |
2 | zmeren padec | 14 |
3 | ni spremembe | 84 |
4 | zmeren porast | 112 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs12 12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih
Value 4722 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 5 |
2 | zmeren padec | 22 |
3 | ni spremembe | 91 |
4 | zmeren porast | 89 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs13 13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih
Value 4821 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 24 |
3 | ni spremembe | 88 |
4 | zmeren porast | 95 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs14 14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije
Value 4920 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 9 |
3 | ni spremembe | 73 |
4 | zmeren porast | 111 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 26 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
fin1 ROA C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
1. TRDITEV A: Dobičkovnost sredstev (ROA , v %) v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. TRDITEV B: Dobičkovnost sredstev (ROA, v %) v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Value 5019 | Frequency | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 11 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 33 |
3 | približno enako povprečju panoge | 79 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 65 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 32 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
fin2 DV na zaposlenega glede na panogo C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
2. TRDITEV A: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. TRDITEV B: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Value 5118 | Frequency | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 10 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 28 |
3 | približno enako povprečju panoge | 85 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 73 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 24 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nef1 odnosi z dobavitelji C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
3. TRDITEV A: Odnosi z dobavitelji so zelo slabi in nestabilni ter ponavadi tudi zelo kratkotrajni. TRDITEV B: Odnose z dobavitelji smatramo za odlične, saj z njimi vzdržujemo trajne in partnerske odnose.
Value 5217 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nestabilni in kratkotrajni | 2 |
2 | relativno nestabilni in kratkotrajni | 8 |
3 | povprečni | 41 |
4 | dobri | 130 |
5 | odlični | 39 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nef2 neto fluktuacija zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
4. TRDITEV A: Neto fluktuacija zaposlenih (število zamenjanega osebja v obdobju zaradi nezadovoljnosti s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki) je v našem podjetju zelo visoka. TRDITEV B: V našem podjetju ni primerov, da bi ljudje odhajali zaradi tega, ker bi bili nezadovoljni s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki.
Value 5316 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo visoka neto fluktuacija | 8 |
2 | visoka | 19 |
3 | povprečna | 65 |
4 | nizka | 90 |
5 | zelo nizka | 38 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nef3 pritožbe kupcev C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
5. TRDITEV A: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo povečalo. TRDITEV B: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo zmanjšalo.
Value 5415 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno povečanje pritožb kupcev | 3 |
2 | zmerno povečanje pritožb kupcev | 13 |
3 | nespremenjeno število pritožb | 101 |
4 | zmerno zmanjšanje pritožb kupcev | 90 |
5 | zelo zmanjšano število pritožb kupcev | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
dejavnos glavna dejavnost podjetja Prosimo vas še za nekaj podatkov o vašem podjetju:
Katera je vaša glavna dejavnost (obkrožite ustrezno črko):
Value 5514 | Frequency | |
---|---|---|
a | 8 | |
c | 1 | |
d | 107 | |
e | 14 | |
f | 23 | |
g | 20 | |
h | 6 | |
i | 12 | |
j | 13 | |
k | 1 | |
l | 1 | |
n | 1 | |
o | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
stevzap povprečno število zaposlenih 2002
Value 5613 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1-49 | 0 |
2 | 50-249 | 113 |
3 | 250-499 | 54 |
4 | 500-999 | 26 |
5 | 1000 in več | 27 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
Valid range from 1 to 5
letprom čisti prihodki od prodaje 2002
Value 5712 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 1 mrd SIT | 14 |
2 | od 1 mrd SIT do pod 4 mrd SIT | 100 |
3 | od 4 mrd SIT | 105 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 |
Valid range from 1 to 3
velikost velikost podjetja po ZGD Prosimo vas še za nekaj podatkov o vašem podjetju:
Velikost vašega podjetja (v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah):
Value 5811 | Frequency | |
---|---|---|
1 | malo | 0 |
2 | srednje | 0 |
3 | veliko | 0 |
Sysmiss | 220 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 220 |
Valid range from 1 to 3
priimek Priimek: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Priimek:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
ime Ime: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Ime:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
funkcija Funkcija v organizaciji: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Funkcija v organizaciji:
Value 618 | Frequency | |
---|---|---|
HR manager | 1 | |
IT manager | 1 | |
administrator | 1 | |
analitik | 1 | |
analitik-planer | 1 | |
direktor | 27 | |
direktor IT | 1 | |
direktor družbe | 1 | |
direktor informatike | 3 | |
direktor informatike in organizacije | 1 | |
direktor kadrovske službe | 1 | |
direktor kadrovskega sektorja | 1 | |
direktor komerciale | 2 | |
direktor maloprodaje | 1 | |
direktor organizacijskega razvoja | 1 | |
direktor proizvodnje | 1 | |
direktor razvoja in tehnologije | 1 | |
direktor sektorja informatike | 1 | |
direktor sektorja za informatiko | 1 | |
direktor sektorja za informatiko in organizacijo | 1 | |
direktor splošnih služb | 1 | |
direktor splošno kadrovske službe | 1 | |
direktor uprave | 1 | |
direktorica | 1 | |
direktorica FRS | 2 | |
direktorica ekonomskega področja | 1 | |
direktorica informacijske tehnologije | 1 | |
direktorica informatike | 1 | |
direktorica inženiringa | 1 | |
direktorica za odnose z javnostmi | 1 | |
generalni direktor | 1 | |
glavni direktor | 3 | |
informatik | 3 | |
informatika | 1 | |
izvršni direktor | 1 | |
komerciala, logistika | 1 | |
komercialistka | 1 | |
koordinatorka informatike | 1 | |
marketing | 1 | |
marketing in razvoj | 1 | |
namestnik direktorja | 2 | |
namestnik generalnega direktorja | 1 | |
namestnik glavnega direktorja | 1 | |
namestnik predsednika uprave | 1 | |
organizacija | 1 | |
organizator programer | 1 | |
planer-analitik | 1 | |
pomočnica generalnega direktorja za informatiko | 1 | |
pomočnik direktorja | 1 | |
pomočnik direktorja programa opažnih plošč | 1 | |
pomočnik direktorja za ekonomsko finančne zadeve | 1 | |
pomočnik direktorja za finance | 1 | |
pomočnik glavnega direktorja | 2 | |
poslovni sekretar | 1 | |
predsednica uprave | 1 | |
predsednik uprave | 5 | |
projektni vodja | 1 | |
prokurist | 3 | |
prokurist in vodja uprave | 1 | |
računalniški operater | 1 | |
računovodja | 2 | |
referent v marketingu | 1 | |
strokovni sodelavec v kadrovski službi | 1 | |
strokovni sodelavec za razvoj | 1 | |
svetovalec direktorja | 1 | |
svetovalec uprave | 1 | |
svetovalec uprave za informatiko, predstavnik vodstv | 1 | |
tehnični direktor | 1 | |
tehnologija | 1 | |
v.d. direktor | 1 | |
vodja AOP | 1 | |
vodja FRS | 2 | |
vodja IS | 2 | |
vodja IT | 1 | |
vodja PVC oddelka | 1 | |
vodja ekonomike, financ in informatike | 1 | |
vodja financ in računovodstva | 1 | |
vodja gospodarskega sektorja | 1 | |
vodja informacijskega sistema | 1 | |
vodja informatike | 7 | |
vodja kadrovske službe | 2 | |
vodja kadrovskega področja | 1 | |
vodja kakovosti | 1 | |
vodja kakovosti in informatike | 1 | |
vodja kontrolinga | 3 | |
vodja oddelka | 1 | |
vodja oddelka FRS | 1 | |
vodja oddelka za finance, računovodstvo in revizijo | 1 | |
vodja plansko analitske službe | 1 | |
vodja plansko-analitske službe | 1 | |
vodja področja informatike in organizacije | 1 | |
vodja priprave dela | 1 | |
vodja prodaje | 1 | |
vodja projekta | 1 | |
vodja razvoja in informatike | 1 | |
vodja računovodstva | 1 | |
vodja računovodstva in financ | 1 | |
vodja sektorja proizvodnje | 1 | |
vodja skupnih služb | 1 | |
vodja službe informatike | 1 | |
vodja službe za HR | 1 | |
vodja službe za informacijske storitve | 1 | |
vodja službe za teleinformatiko | 1 | |
vodja splošne službe | 1 | |
vodja splošnega področja | 1 | |
vodja splošnega sektorja | 2 | |
vodja tehničnih služb | 1 | |
vodja tehnično pripravljalne službe | 1 | |
vodja zagotavljanja kakovosti | 1 | |
vodstvo podjetja (informatika) | 1 | |
zunanji sodelavec | 1 | |
član uprave | 4 | |
članica uprave | 1 | |
šef službe za kontroling | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
172 | 0 |
funksifr funkcija respondenta sifrirano
Value 627 | Frequency | |
---|---|---|
FRSdir | direktor FRS | 20 |
HRMdir | direktor HRM | 14 |
INFOdir | direktor informatike | 37 |
KOMERdir | direktor prodaje | 4 |
MARKTdir | direktor marketinga | 2 |
PROIZdir | direktor proizvodnje | 11 |
direktor | direktor | 48 |
drugo | drugo: nižji nivoji odločanja | 24 |
neznano | ni podatka | 48 |
svetupr | svetovalec uprave | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
telefon Telefonska številka: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Telefonska številka:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
elposta Vaš naslov elektronske pošte: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaš naslov elektronske pošte:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
poroilo poslati poročilo?
Value 654 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 216 |
1 | da | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
pota Pošta
Value 663 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 220 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
opombe Opombe
Value 672 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 220 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
podjetje Podjetje
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
No associated materials!
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
How to CITE this study?
Škerlavaj, M. (2010). Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: IKTSLO03. https://doi.org/10.17898/ADP_IKTSLO03_V1
SIMILAR STUDIES
INOVJK08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost
INOVSP08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovativnosti na rezultate španskih podjetij 2008
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Festival FAIRfest: Celebrating advancements of FAIR solutions in EOSC
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future