Ekonomska fakulteta
no information
Serija ORGU preučuje organizacijsko učenje v podjetjih. Zajema Slovenijo, Hrvaško, Južno Korejo in Španijo. Teme, ki so zajete v seriji so: organizacijsko učenje, uspešnost poslovanja podjetij, uspešnost poslovanja in organizacijska kultura. Prva raziskava iz te serije je bila narejena leta 2003 v Sloveniji in se je ponovila leta 2004. Preučevala je vpliv informacijsko komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja. Leto kasneje sta bili izvedeni dve raziskavi, na Hrvaškem in v Maleziji, ki sta proučevali vpliv organizacijskega učenja in procesne usmerjenosti na uspešnost poslovanja v podjetjih. Zadnji dve raziskavi iz te serije sta bili narejeni leta 2008 v Južni Koreji in Španiji, ukvarjali pa sta se z vplivom organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost podjetij.
Informacijske in komunikacijske tehnologije, pridobivanje informacij, kakovost informacij, podajanje informacij, vedenjske spremembe, kognitivne spremembe, procesna usmerjenost, ocena uspešnosti poslovanja
Keywords ELSST:
PODJETJE, PODJETJE, INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, USPEŠNOST DELOVANJA, KAZALEC USPEŠNOSTI, UPORABA INFORMACIJ
Topic Classification CESSDA
GOSPODARSTVO
IZOBRAŽEVANJE
Topic Classification CERIF
Vodenje podjetij
Topic Classification ADP
Informacijsko-komunikacijske tehnologije
organizacijsko učenje
uspešnost poslovanja
Cilj raziskave je bil raziskati vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij ter predstaviti in preizkusiti model izboljšanja uspešnosti poslovanja na podlagi vpliva kulture organizacijskega učenja (KOU). Elementi procesa organizacijskega učenja, ki so bili uporabljeni so: pridobivanje informacij, interpretacija informacij ter zaznavne in vedenjske spremembe. Znotraj teoretičnega okvira konkurenčnih vrednot KOU pokriva nekatere vidike vseh tipov organizacijskih kultur: timske, razvojne, hierarhične in racionalne. Zbrani podatki so pridobljeni iz 187 slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 50 ljudi.
Collection date: | junij 2004 - september 2004 |
---|---|
Date of production: | 2004-06 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
podjetje |
Universe: |
Slovenska podjetja, ki zaposlujejo več kot 50 ljudi. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Škerlavaj, Miha |
Sampling procedure: |
Brez vzorčenja. Zajeta je bila celotna populacija slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 50 ljudi - 888 podjetij. Vzorčni okvir je zagotovil Poslovni imenik republike Slovenije. |
Mode of data collection: |
Samoizpolnjevalna anketa poslana po pošti. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Za navedene namene se lahko uporablja podatke s šetstmesečnim zamikom od izvedbe raziskave.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: IKTSLO04 - Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij [datoteka podatkov], 2004
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
sw1_1 programska oprema za skupinsko delo A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporablja vaša organizacija programsko opremo za skupinsko delo (groupware - npr. Lotus Notes), da bi izboljšala komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 89 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 22 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 14 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 5 |
5 | vsakodnevno | 63 |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw2_2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
2. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 42 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 6 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 7 |
5 | vsakodnevno | 133 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw3_3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 20 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 15 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 29 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 23 |
5 | vsakodnevno | 108 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw1_1 programska oprema za skupinsko delo A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporablja vaša organizacija programsko opremo za skupinsko delo (groupware - npr. Lotus Notes), da bi izboljšala komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 193 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 89 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 22 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 14 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 5 |
5 | vsakodnevno | 63 |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw2_2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
2. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Value 292 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 42 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 6 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 7 |
5 | vsakodnevno | 133 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw3_3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Value 391 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 20 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 15 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 29 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 23 |
5 | vsakodnevno | 108 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw4_4 baze podatkov A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
4. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sisteme za upravljanje z bazami podatkov (npr. MS SQL, Oracle)?
Value 490 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 24 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 9 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 17 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 15 |
5 | vsakodnevno | 129 |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
194 | 3 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw5_5 spletna stran A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
5. Kako pogosto posodabljate predstavitveno spletno stran vaše organizacije?
Value 589 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 14 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 95 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 46 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 17 |
5 | vsakodnevno | 21 |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
sw6_6 e-forum A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
6. V kakšni meri uporabljate v vaši organizaciji e-klepetalnice (forume), da bi izboljšali komunikacijo med upravo, zaposlenimi, strankami in/ali dobavitelji?
Value 688 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 122 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 43 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 12 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 10 |
5 | vsakodnevno | 9 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm1_7 videokonference A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
7. Kako pogosto uporablja vaša organizacija sistem za videokonference?
Value 787 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 158 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 21 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 11 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 0 |
5 | vsakodnevno | 3 |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm2_8 mobilni telefoni A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
8. Kakšnemu deležu zaposlenih je v vašem podjetju omogočena uporaba službenih prenosnih telefonov?
Value 886 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 19 |
2 | od 1% do pod 5% | 44 |
3 | od 5% do pod 15% | 59 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 41 |
5 | nad 30% zaposlenih | 33 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm3_9 dostop do interneta -delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
9. Kakšnemu deležu zaposlenih je omogočen v vašem podjetju dostop do Interneta?
Value 985 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 31 |
2 | od 10% do pod 25% | 56 |
3 | od 25% do pod 75% | 61 |
4 | od 75% do pod 100% | 31 |
5 | vsi zaposleni | 17 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
tkm4_10 internet - hitrost dostopa A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
10. Hitrost dostopa v Internet je v vaši organizaciji:
Value 1084 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nimamo | 0 |
2 | zelo počasna (analogna) | 2 |
3 | zadovoljiva (ISDN) | 22 |
4 | dobra (najeta linija) | 38 |
5 | visoka (ADSL ipd) | 135 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
hw1_11 PC/terminal - delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
11. Kakšen delež zaposlenih v vašem podjetju ima v stalni uporabi osebni računalnik ali terminal na delovnem mestu?
Value 1183 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 14 |
2 | od 10% do pod 25% | 59 |
3 | od 25% do pod 75% | 78 |
4 | od 75% do pod 100% | 30 |
5 | vsi zaposleni | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
hw2_12 prenosni računalniki/PDA - d.zap. A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
12. Kakšnemu deležu zaposlenih je v vašem podjetju omogočena uporaba prenosnih računalnikov ali dlančnikov (pda)?
Value 1282 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 60 |
2 | od 1% do pod 5% | 77 |
3 | od 5% do pod 15% | 40 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 11 |
5 | nad 30% zaposlenih | 8 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
inv1_13 delež prihodkov za INV v informatiko A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
13. Kakšen delež letnih prihodkov podjetja porabite za investicije v informatiko (strojna, programska oprema in razna računalniška izobraževanja in usposabljanja)?
Value 1381 | Frequency | |
---|---|---|
1 | od 0 do pod 1% | 66 |
2 | od 1% do pod 2% | 74 |
3 | od 2 do pod 3% | 23 |
4 | od 3% do pod 4% | 15 |
5 | od 4% in več | 11 |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
189 | 8 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
inv2a_14a % investiicij za strojno in telekomunikacijsko opremo A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
14. a.) Porazdelitev skupnih investicij za informatiko je naslednja: ____% za strojno in telekomunikacijsko opremo
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
176 | 21 | 1 | 100 | 58.934 | 27.548 |
Valid range from 1 to 100
inv2b_14b % investiicij za računalniška izobraževanja in usposabljanja A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
14. b.)Porazdelitev skupnih investicij za informatiko je naslednja: ____% za računalniška usposabljanja in izobraževanja
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
166 | 31 | 0 | 80 | 18.303 | 15.997 |
Valid range from 0 to 80
inv2c_14c % investiicij za druge IKT investicije A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
14. c.) Porazdelitev skupnih investicij za informatiko je naslednja: ____% za druge investicije
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
87 | 110 | 0 | 84 | 33.563 | 20.582 |
Valid range from 0 to 84
katerein_14d katere druge investicije A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
14. d.) Porazdelitev skupnih investicij za informatiko je naslednja: katere druge?
Value 1777 | Frequency | |
---|---|---|
SW | 17 | |
SW licence, vzdrževanje, outsourcing, konzultacije | 1 | |
SW, licence, nadgradnje | 1 | |
aplikacije, licence | 2 | |
aplikativna programska oprema | 1 | |
baan implement. | 1 | |
lastni razvoj SW - informacijski sistem | 1 | |
licence za programe | 1 | |
licence, prog. oprema | 1 | |
licence, sw | 1 | |
licencirani SW | 1 | |
nadgrajevanje/izboljšave IS | 1 | |
najem programske opreme | 1 | |
nakup, izdelavo aplikacij, programov | 1 | |
novi programi - nove rešitve | 1 | |
operacijski sistemi | 1 | |
prilagoditev obstoječe prog. opreme | 1 | |
procesna informatika | 1 | |
prog. oprema | 3 | |
progr. opremo | 1 | |
programi | 1 | |
programi, vzdrževanja | 1 | |
programska oprema | 17 | |
programska oprema, aplikacije | 1 | |
razvoj | 1 | |
razvoj novih programov | 1 | |
server... | 1 | |
tehnološko proizvodna oprema, stroji | 1 | |
uvajanje ERP | 2 | |
visoka razpoložljivost, varnost | 1 | |
vzdrževanje IS-ja | 1 | |
zajem obdelovalnih podatkov Remote terminal units | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
68 | 0 |
os1_15 organizacijska struktura podjetja A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
15. a.) Kako bi najboljše opisali organizacijsko strukturo podjetja?
Value 1876 | Frequency | |
---|---|---|
1 | poslovno-funkcijska | 99 |
2 | divizijska (produktna/matrična) | 19 |
3 | matrična | 18 |
4 | mrežna | 14 |
5 | timska | 7 |
6 | horizontalna (procesna) | 9 |
7 | hibridna | 26 |
Sysmiss | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
192 | 5 | 1 | 7 |
Valid range from 1 to 7
os1_15b kombinacija org. strukture A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
15. b.) Kako bi najboljše opisali organizacijsko strukturo podjetja?
Value 1975 | Frequency | |
---|---|---|
1 + 2 | 3 | |
1 + 2 + 3 + 5 | 1 | |
1 + 3 | 1 | |
1 + 5 | 1 | |
1 +3 (delno) | 1 | |
1 +6 | 1 | |
1+2 | 2 | |
1+4 | 1 | |
1+6 | 1 | |
2 + 3 | 1 | |
3 + produktno/funkcionalna | 1 | |
5+6 | 1 | |
6+2+5 | 1 | |
funkcijska - divizijska | 1 | |
matrična + timska | 1 | |
matrična - projektna | 1 | |
matrično-poslovno funkcijska-timska | 1 | |
posl. funkcijska, matrična | 1 | |
poslovno - funkcijska in produktna | 1 | |
poslovno-funkcijska (70%) + procesn | 1 | |
projektno - matrična | 1 | |
timska, matrična, nivojska | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
25 | 0 |
os2_16 položaj najvišjega informatika A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
16. Kakšen je položaj najvišje rangiranega zaposlenega odgovornega za informatiko?
Value 2074 | Frequency | |
---|---|---|
1 | član vrhnjega managementa | 33 |
2 | srednji management | 118 |
3 | drugo (zunajni izvajalci) | 46 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 3 |
Valid range from 1 to 3
os2_16b opis 16 A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
16. b.) Kakšen je položaj najvišje rangiranega zaposlenega odgovornega za informatiko?
Value 2173 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
administrator | 1 | |
interni skrbnik, pogodbeno sl. informatike matične firme, zunanji izvajalci | 1 | |
ki je v srednjem managementu | 1 | |
korporacijske službe zunaj SLO | 1 | |
podjetje za HW pog. o vzdrževanju programska hiša pogodbe | 1 | |
pogodba s podjetjem znotraj skupine | 1 | |
pooblaščena pravna oseba | 1 | |
samo kontaktna oseba z zunanim izvajalcem | 1 | |
skrbnik je vez med zunanjim izvajalcem in zaposlenimi v podjetju | 1 | |
skrbnik je vodja področja in član kolegija | 1 | |
skrbnik programov | 1 | |
ta skrbnik ima V. stopnjo izobrazbe | 1 | |
zunanji izvajalci | 2 | |
zunanji za vzdrževanje SW in HW + skrbnik v podjetju | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
16 | 0 |
proc1_17 popisani procesi? A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
17. Ali imate popisane poslovne procese?
Value 2272 | Frequency | |
---|---|---|
0 | NE | 42 |
1 | DA | 154 |
3 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 0 | 1 |
Valid range from 0 to 1
proc2_18 pogostost prenavljanja poslovnih procesov A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
18. Kako pogosto prenavljate poslovne procese v podjetju?
Value 2371 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nikoli | 1 |
2 | redko (enkrat na nekaj let) | 36 |
3 | občasno (enkrat letno) | 73 |
4 | nekajkrat letno | 18 |
5 | redno (takoj ko pride do spremembe) | 34 |
Sysmiss | 35 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
162 | 35 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
proc3_19 spremembe odrazijo v programski opremi? A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
19. Ali se spremembe odrazijo tudi v programski opremi (aplikaciji)?
Value 2470 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 24 |
1 | Da | 136 |
2 | 1 | |
Sysmiss | 36 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
160 | 37 | 0 | 1 |
Valid range from 0 to 1
proc4_21 kdo izvaja prenovo? A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
21. Kdo ponavadi izvaja prenovo poslovnih procesov?
Value 2569 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zaposleni v podjetju | 49 |
2 | zunanji svetovalci | 3 |
3 | kombinacija zunanji+zaposleni | 110 |
4 | drugo | 0 |
5 | 1 | |
Sysmiss | 34 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
163 | 34 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
proc5_22a orodja za modeliranje poslovnih procesov A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
22. a.) Katero orodje uporabljate za modeliranje poslovnih procesov?
Value 2668 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Aris | 22 |
2 | INCOME | 4 |
3 | Visio | 48 |
4 | iGrafx | 0 |
5 | drugo | 54 |
Sysmiss | 69 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
128 | 69 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
proc5drugo_22b Drugo A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
22. b.) Katero orodje uporabljate za modeliranje poslovnih procesov?
Value 2767 | Frequency | |
---|---|---|
+ visio | 1 | |
+dem | 1 | |
- | 4 | |
4 | 2 | |
? | 1 | |
ASAP | 1 | |
Baan | 1 | |
Baan DEM | 1 | |
Brez orodja | 1 | |
DEM | 2 | |
MS Office | 1 | |
Microsoft Office | 1 | |
Power design | 1 | |
SCALA | 1 | |
SQL Finance | 1 | |
access | 1 | |
kar uporablja ponudn | 1 | |
lasten produkt | 1 | |
lastno | 1 | |
ne modeliramo v SLO | 1 | |
ne uporabljamo | 1 | |
ne vem | 1 | |
nimamo orodja | 3 | |
nič | 2 | |
nič posebnega | 1 | |
nič, word | 1 | |
office | 1 | |
rešitve po meri | 1 | |
svoj program | 1 | |
word | 1 | |
word, excel | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
39 | 0 |
proc6_23 stopnja integriranosti podatkov v podjetju A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za del A..l posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
23. Kako bi najboljše opisali stopnjo integriranosti podatkov v podjetju?
Value 2866 | Frequency | |
---|---|---|
1 | večina zaposlenih lastne baze | 17 |
2 | integracija na ravni sektorjev | 18 |
3 | integracija na ravni funkcij/divizij | 26 |
4 | integracija na ravni podjetja | 121 |
5 | integracija podatkov s kupci in dobavitelji | 6 |
Sysmiss | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
188 | 9 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf1 1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij.
Value 2965 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 2 |
2 | ne drži | 10 |
3 | niti drži niti ne drži | 32 |
4 | drži | 102 |
5 | popolnoma drži | 50 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf2 2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve.
Value 3064 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 2 |
2 | ne drži | 14 |
3 | niti drži niti ne drži | 49 |
4 | drži | 105 |
5 | popolnoma drži | 27 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf3 3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano.
Value 3163 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 4 |
2 | ne drži | 32 |
3 | niti drži niti ne drži | 78 |
4 | drži | 67 |
5 | popolnoma drži | 15 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf4 4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij.
Value 3262 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 2 |
2 | ne drži | 17 |
3 | niti drži niti ne drži | 69 |
4 | drži | 91 |
5 | popolnoma drži | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf5 5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah.
Value 3361 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 44 |
2 | ne drži | 39 |
3 | niti drži niti ne drži | 35 |
4 | drži | 50 |
5 | popolnoma drži | 29 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf6 6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev.
Value 3460 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 6 |
2 | ne drži | 17 |
3 | niti drži niti ne drži | 45 |
4 | drži | 95 |
5 | popolnoma drži | 34 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf7 7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev.
Value 3559 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 6 |
2 | ne drži | 17 |
3 | niti drži niti ne drži | 44 |
4 | drži | 93 |
5 | popolnoma drži | 36 |
44 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf8 8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah.
Value 3658 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 2 |
2 | ne drži | 13 |
3 | niti drži niti ne drži | 56 |
4 | drži | 93 |
5 | popolnoma drži | 33 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridinf9 9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov.
Value 3757 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 11 |
2 | ne drži | 34 |
3 | niti drži niti ne drži | 53 |
4 | drži | 61 |
5 | popolnoma drži | 36 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin10 10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih). B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih).
Value 3856 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 7 |
2 | ne drži | 39 |
3 | niti drži niti ne drži | 82 |
4 | drži | 59 |
5 | popolnoma drži | 9 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin11 11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij.
Value 3955 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 57 |
2 | ne drži | 66 |
3 | niti drži niti ne drži | 42 |
4 | drži | 25 |
5 | popolnoma drži | 7 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
pridin12 12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije.
Value 4054 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 21 |
3 | niti drži niti ne drži | 77 |
4 | drži | 81 |
5 | popolnoma drži | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf1 1. Osebni kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
1. Osebni kontakti
Value 4153 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 0 |
2 | ni pomembno | 2 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 14 |
4 | pomembno | 94 |
5 | zelo pomembno | 87 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf2 2. Srečanja timov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
2. Srečanja timov
Value 4252 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 7 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 20 |
4 | pomembno | 95 |
5 | zelo pomembno | 74 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf3 3. Timi kot organi odločanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
3. Timi kot organi odločanja
Value 4351 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 20 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 68 |
4 | pomembno | 77 |
5 | zelo pomembno | 27 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf4 4. Telefonski kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
4. Telefonski kontakti
Value 4450 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 7 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 54 |
4 | pomembno | 98 |
5 | zelo pomembno | 37 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf5 5. Zapiski, memorandumi, pisma,… B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
5. Zapiski, memorandumi, pisma,…
Value 4549 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 2 |
2 | ni pomembno | 12 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 75 |
4 | pomembno | 78 |
5 | zelo pomembno | 29 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf6 6. Posebna poročila B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
6. Posebna poročila
Value 4648 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 2 |
2 | ni pomembno | 18 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 54 |
4 | pomembno | 96 |
5 | zelo pomembno | 26 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf7 7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja)
Value 4747 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 2 |
2 | ni pomembno | 21 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 67 |
4 | pomembno | 86 |
5 | zelo pomembno | 21 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf8 8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij
Value 4846 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 24 |
2 | ni pomembno | 35 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 53 |
4 | pomembno | 64 |
5 | zelo pomembno | 20 |
6 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 6 |
Valid range from 1 to 6
intinf9 9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave)) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med upravo in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave))
Value 4945 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 71 |
2 | ni pomembno | 51 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 54 |
4 | pomembno | 19 |
5 | zelo pomembno | 1 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf10 10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a.
Value 5044 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 0 |
2 | nasprotujem | 1 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 23 |
4 | se strinjam | 72 |
5 | popolnoma se strinjam | 100 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
intinf11 11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate.
Value 5143 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 1 |
2 | nasprotujem | 2 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 13 |
4 | se strinjam | 75 |
5 | popolnoma se strinjam | 106 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs1 1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja
Value 5242 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 1 |
3 | ni spremembe | 42 |
4 | zmeren porast | 113 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 39 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs2 2. Kvaliteta proizvodov ali storitev B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
2. Kvaliteta proizvodov ali storitev
Value 5341 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 4 |
3 | ni spremembe | 27 |
4 | zmeren porast | 113 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 52 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs3 3. Število ponujenih storitev ali proizvodov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
3. Število ponujenih storitev ali proizvodov
Value 5440 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 1 |
3 | ni spremembe | 55 |
4 | zmeren porast | 92 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 48 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs4 4. Kvaliteta tehnologije poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
4. Kvaliteta tehnologije poslovanja
Value 5539 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 1 |
3 | ni spremembe | 35 |
4 | zmeren porast | 126 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 33 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs5 5. Hitrost poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
5. Hitrost poslovanja
Value 5638 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 2 |
3 | ni spremembe | 36 |
4 | zmeren porast | 104 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 54 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs6 6. Uvedba novih trženjskih pristopov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
6. Uvedba novih trženjskih pristopov
Value 5737 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 6 |
3 | ni spremembe | 67 |
4 | zmeren porast | 85 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 34 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs7 7. Povprečna produktivnost zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
7. Povprečna produktivnost zaposlenih
Value 5836 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 8 |
3 | ni spremembe | 45 |
4 | zmeren porast | 121 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 2 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs8 8. Zadovoljstvo zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
8. Zadovoljstvo zaposlenih
Value 5935 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 27 |
3 | ni spremembe | 79 |
4 | zmeren porast | 75 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 12 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs9 9. Splošna atmosfera v podjetju B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
9. Splošna atmosfera v podjetju
Value 6034 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 4 |
2 | zmeren padec | 21 |
3 | ni spremembe | 81 |
4 | zmeren porast | 78 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs10 10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi
Value 6133 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 4 |
2 | zmeren padec | 10 |
3 | ni spremembe | 65 |
4 | zmeren porast | 98 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 19 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs11 11. Učinkovitost timskih sestankov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
11. Učinkovitost timskih sestankov
Value 6232 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 2 |
2 | zmeren padec | 8 |
3 | ni spremembe | 76 |
4 | zmeren porast | 98 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 11 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs12 12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih
Value 6331 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 4 |
2 | zmeren padec | 16 |
3 | ni spremembe | 73 |
4 | zmeren porast | 89 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 14 |
55 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs13 13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih
Value 6430 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 12 |
3 | ni spremembe | 78 |
4 | zmeren porast | 89 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
zvs14 14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije
Value 6529 | Frequency | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 5 |
3 | ni spremembe | 45 |
4 | zmeren porast | 115 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 27 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
fin1 ROA C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
1. Trditev A: Dobičkovnost sredstev (ROA, v %) v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. Trditev B: Dobičkovnost sredstev (ROA, v %) v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Value 6628 | Frequency | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 5 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 20 |
3 | približno enako povprečju panoge | 71 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 64 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 32 |
Sysmiss | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
192 | 5 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
fin2 DV na zaposlenega glede na panogo C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
2. Trditev A: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. Trditev B: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Value 6727 | Frequency | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 2 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 20 |
3 | približno enako povprečju panoge | 68 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 73 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 29 |
Sysmiss | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
192 | 5 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nefdob1 odnosi z dobavitelji C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
3. Trditev A: Odnosi z dobavitelji so zelo slabi in nestabilni ter ponavadi tudi zelo kratkotrajni. Trditev B: Odnose z dobavitelji smatramo za odlične, saj z njimi vzdržujemo trajne in partnerske odnose.
Value 6826 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo nestabilni in kratkotrajni | 2 |
2 | relativno nestabilni in kratkotrajni | 3 |
3 | povprečni | 32 |
4 | dobri | 98 |
5 | odlični | 58 |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nefzap1 neto fluktuacija zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
4. Trditev A: Neto fluktuacija zaposlenih (število zamenjanega osebja v obdobju zaradi nezadovoljnosti s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki) je v našem podjetju zelo visoka. Trditev B: V našem podjetju ni primerov, da bi ljudje odhajali zaradi tega, ker bi bili nezadovoljni s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki.
Value 6925 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zelo visoka neto fluktuacija | 5 |
2 | visoka | 22 |
3 | povprečna | 46 |
4 | nizka | 93 |
5 | zelo nizka | 31 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nefzap2 produktivnost dela zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
5. Trditev A: Produktivnost dela zaposlenih je veliko slabša od panožnega povprečja. Trditev B: Produktivnost dela zaposlenih je veliko boljša od panožnega povprečja.
Value 7024 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
2 | 6 | |
3 | 72 | |
4 | 92 | |
5 | 25 | |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 | 3.684 | 0.752 |
Valid range from 1 to 5
nefzap3 zaupanje v vodstvo C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
6. Trditev A: Zaupanje v vodstvo s strani zaposlenih je nizko. Trditev B: Zaupanje v vodstvo s strani zaposlenih je visoko.
Value 7123 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 6 | |
2 | 12 | |
3 | 54 | |
4 | 100 | |
5 | 24 | |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 | 3.633 | 0.887 |
Valid range from 1 to 5
nefzap4 medsebojno zaupanje zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
7. Trditev A: Medsebojno zaupanje zaposlenih je zelo skrhano. Trditev B: Medsebojno zaupanje zaposlenih je zelo visoko.
Value 7222 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
2 | 14 | |
3 | 60 | |
4 | 106 | |
5 | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 | 3.619 | 0.757 |
Valid range from 1 to 5
nefzap5 organizacija dela zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
8. Trditev A: Organizacija dela zaposlenih je precej neučinkovita. Trditev B: Organizacija dela zaposlenih je zelo učinkovita.
Value 7321 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 4 | |
2 | 15 | |
3 | 70 | |
4 | 97 | |
5 | 9 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 | 3.472 | 0.788 |
Valid range from 1 to 5
nefzap6 pripadnost zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
9. Trditev A: Zaposleni ne čutijo posebne pripadnosti podjetju. Trditev B: Pripadnost zaposlenih podjetju je na visokem nivoju.
Value 7420 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 5 | |
2 | 17 | |
3 | 51 | |
4 | 96 | |
5 | 28 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 | 3.635 | 0.919 |
Valid range from 1 to 5
nefzap7 prizadevnost zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
10. Trditev A: Prizadevnost zaposlenih je zelo nizka. Trditev B: Prizadevnost zaposlenih je zelo visoka.
Value 7519 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 3 | |
2 | 15 | |
3 | 56 | |
4 | 96 | |
5 | 26 | |
44 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 1 | 1 | 5 | 3.648 | 0.861 |
Valid range from 1 to 5
nefzap8 stroški dela na zaposlenega C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
11. Trditev A: Stroški dela na zaposlenega so močno nad povprečjem panoge. Trditev B: Stroški dela na zaposlenega so precej nižji od panožnega povprečja.
Value 7618 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 5 | |
2 | 32 | |
3 | 103 | |
4 | 43 | |
5 | 10 | |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 | 3.109 | 0.831 |
Valid range from 1 to 5
nefzap9 absentizem C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
12. Trditev A: Odsotnost z dela (absentizem) je v našem podjetju (v primerjavi z konkurenco) zelo visoka. Trditev B: Odsotnost z dela (absentizem) je v našem podjetju (v primerjavi z konkurenco) zelo nizka.
Value 7717 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 3 | |
2 | 25 | |
3 | 74 | |
4 | 73 | |
5 | 22 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 | 3.437 | 0.905 |
Valid range from 1 to 5
nefzap10 zadovoljstvo zaposlenih z razmerami v podjetju C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
13. Trditev A: Zaposleni niso zadovoljni z razmerami v podjetju. Trditev B: Zadovoljstvo zaposlenih je zelo visoko.
Value 7816 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 4 | |
2 | 19 | |
3 | 91 | |
4 | 71 | |
5 | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 | 1 | 5 | 3.345 | 0.816 |
Valid range from 1 to 5
nefzap11 sposonost učenja in prialgodljivost zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
14. Trditev A: Sposobnost učenja in prilagodljivost zaposlenih je nizka (v primerjavi z konkurenti). Trditev B: Sposobnost učenja in prilagodljivost zaposlenih je veliko boljša od konkurence
Value 7915 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 3 | |
2 | 17 | |
3 | 86 | |
4 | 79 | |
5 | 10 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 2 | 1 | 5 | 3.39 | 0.781 |
Valid range from 1 to 5
nefzap12 odnos do tveganja C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
15. Trditev A: Odnos do tveganja v podjetju je veliko slabši. Trditev B: Odnos do tveganja v podjetju je veliko boljši.
Value 8014 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 2 | |
2 | 18 | |
3 | 98 | |
4 | 71 | |
5 | 4 | |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 | 3.295 | 0.708 |
Valid range from 1 to 5
nefstr1 pritožbe kupcev - število C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
16. Trditev A: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo povečalo. Trditev B: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo zmanjšalo.
Value 8113 | Frequency | |
---|---|---|
1 | močno povečanje pritožb kupcev | 4 |
2 | zmerno povečanje pritožb kupcev | 10 |
3 | nespremenjeno število pritožb | 70 |
4 | zmerno zmanjšanje pritožb kupcev | 85 |
5 | zelo zmanjšano število pritožb kupcev | 25 |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
194 | 3 | 1 | 5 |
Valid range from 1 to 5
nefstr2 pritožbe kupcev -hitrost reševanja C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
17. Trditev A: Hitrost reševanja pritožb kupcev (v primerjavi s konkurenco) je nizka. Trditev B: Pritožbe kupcev rešujemo precej hitreje od konkurence.
Value 8212 | Frequency | |
---|---|---|
2 | 5 | |
3 | 73 | |
4 | 87 | |
5 | 27 | |
Sysmiss | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
192 | 5 | 2 | 5 | 3.708 | 0.737 |
Valid range from 2 to 5
nefstr3 pridobivanje/ohranjanje/izgubljanje strank C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
18. Trditev A: Izgubljamo obstoječe stranke in ne uspemo pridobiti novih. Trditev B: Ohranjamo obstoječe stranke in pridobivamo vedno nove in nove.
Value 8311 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 2 | |
2 | 6 | |
3 | 51 | |
4 | 98 | |
5 | 36 | |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 1 | 5 | 3.829 | 0.802 |
Valid range from 1 to 5
nefstr4 sloves podjetja v očeh strank C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
19. Trditev A: Sloves našega podjetja v očeh strank se je precej poslabšal. Trditev B: Sloves našega podjetja se je v očeh strank zelo izboljšal.
Value 8410 | Frequency | |
---|---|---|
2 | 8 | |
3 | 50 | |
4 | 102 | |
5 | 33 | |
Sysmiss | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
193 | 4 | 2 | 5 | 3.829 | 0.755 |
Valid range from 2 to 5
podjetje Ime podjetja
Naziv podjetja:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
pota Pošta
Value 868 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 197 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
197 | 0 |
priimek Vaš priimek: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaš priimek:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
ime Vaše ime: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaše ime:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
funkcija Vaša funkcija v organizaciji: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaša funkcija v organizaciji:
Value 895 | Frequency | |
---|---|---|
? | 1 | |
?? | 1 | |
Direktor | 1 | |
Direktor (lastnik) | 1 | |
Finančna direktorica | 1 | |
HRM | 1 | |
IT & Marketing | 1 | |
Namestnik direktorja | 1 | |
Organizator dela | 1 | |
Poslovna sekretarka in predstavnica vodstva za kakovost | 1 | |
Projektni vodja | 1 | |
QS | 1 | |
Vodja FRS | 1 | |
Vodja IS | 1 | |
Vodja IT | 1 | |
Vodja projektov v FRS | 1 | |
administrator | 1 | |
analitik - planer | 1 | |
dir | 1 | |
dir. financ in računovodstva | 1 | |
direktor | 23 | |
direktor IT | 1 | |
direktor direkcije za informatiko | 1 | |
direktor družbe | 3 | |
direktor ekon. področja | 1 | |
direktor frs + član uprave | 1 | |
direktor komerciale | 1 | |
direktor podjetja | 3 | |
direktor poslovanja | 1 | |
direktor poslovnih procesov | 1 | |
direktor sektorja informatike | 1 | |
direktor sektorja za infrastrukturo | 1 | |
direktor službe za informatiko | 1 | |
direktorica | 2 | |
direktorica informatike in telekomunikacij | 1 | |
gen. direktor | 1 | |
informatik | 3 | |
izvršilni direktor | 1 | |
izvršni direktor | 1 | |
izvršni direktor PSP | 1 | |
kadrovnik | 1 | |
kadrovska služba | 1 | |
kadrovska svetovalka | 1 | |
kakovost in zunanji trgi | 1 | |
komercialist- organizator prodajnega območja | 1 | |
komercialist/ IT skrbnik | 1 | |
menedžer informatike | 1 | |
nam. glavnega direktorja | 1 | |
namestnik gl. direktorja | 1 | |
namestnik izv. dir. za strateško poslovanje in procese | 1 | |
namestnik pred. uprave | 1 | |
namestnik predsednika | 1 | |
namestnik predsednika uprave | 1 | |
organizator | 1 | |
pom. dir. za finance | 1 | |
pom. gl. dir. | 1 | |
pomočnica glavnega direktorja | 1 | |
pomočnik direktorja | 2 | |
pomočnik fin. - rač. direktorja | 1 | |
pomočnik teh. dir. | 1 | |
poslovna sekretarka | 1 | |
preds. uprave | 1 | |
predsednik uprave | 3 | |
predstavnik vodstva | 1 | |
presojevalec | 1 | |
prokurist | 3 | |
prokuristka | 1 | |
računovodja | 2 | |
sam. komerc. | 1 | |
sekretarka družbe | 1 | |
sistemski planer | 1 | |
svetovalec uprave | 3 | |
v.d. direktorja | 1 | |
vodja FRS | 2 | |
vodja HRM in splošne službe | 1 | |
vodja IS | 1 | |
vodja IT | 5 | |
vodja IT oddelka | 1 | |
vodja IT setorja | 1 | |
vodja gospodarsko računovodskega sek. | 1 | |
vodja informacijske službe | 1 | |
vodja informatike | 7 | |
vodja informatike in organizacije | 1 | |
vodja izobraževanja | 1 | |
vodja kadrovske službe | 2 | |
vodja kakovosti | 1 | |
vodja kontrolinga | 1 | |
vodja nabave | 1 | |
vodja oddelka financ, računovodstva in kontrolinga | 1 | |
vodja org. dela, informatike | 1 | |
vodja pl. analit. službe | 1 | |
vodja plana in analiz | 1 | |
vodja plansko analitske službe | 1 | |
vodja priprave dela | 2 | |
vodja projekta | 2 | |
vodja projektov | 1 | |
vodja projektov pisarne | 1 | |
vodja razvoja IS | 1 | |
vodja sektorja za informatiko | 3 | |
vodja sistema kakovosti | 1 | |
vodja službe | 1 | |
vodja službe informatike | 2 | |
vodja službe za informacijske storitve | 1 | |
vodja službe za informatiko in organizacijo | 1 | |
zaposlen v oddelku za trženje | 1 | |
član uprave | 3 | |
član uprave za finance | 1 | |
članica uprave | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
164 | 0 |
funksifr funkcija respondenta sifrirano
Value 904 | Frequency | |
---|---|---|
FRSdir | vodja, direktor finančno računovodske službe | 10 |
HRMdir | vodja, direktor HRM/kadrovskega področja | 3 |
direktor | predsednik uprave ali direktor družbe | 49 |
drugo | drugo: nižji nivoji odločanja | 49 |
drugodir | direktor druge funkcijske enote | 9 |
infodir | vodja, direktor informatike | 35 |
kakodir | vodja, direktor kakovosti | 4 |
marktdir | vodja, direktor marketinga | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
160 | 0 |
telefon Vaša telefonska številka: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaša telefonska številka:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
elposta Vaš naslov elektronske pošte: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaš naslov elektronske pošte:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
opombe Opombe
Value 931 | Frequency | |
---|---|---|
investicije v informatiko niso transparentne => IBM korporacija - interni transferi | 1 | |
na vprašalniku pise: ostale točke niso izpoljnjene, ker gre za sest. invalid. podjetje | 1 | |
načrtujejo gradnjo baze podatkov | 1 | |
pri izpolnjevanju vprašalnika je sodelovala Mojca Giacomelli (strokovna sodelovka v IT službi) | 1 | |
procesi popisani v okviru ISO 9001:2000 | 1 | |
zaradi statusa organizacije ni možno pravilno odgovoriti na vprašanja 1,2,3 in 16, 17, 18, 19 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
6 | 0 |
No associated materials!
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
How to CITE this study?
Škerlavaj, M. (2010). Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: IKTSLO04. https://doi.org/10.17898/ADP_IKTSLO04_V1
SIMILAR STUDIES
INOVJK08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost
INOVSP08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovativnosti na rezultate španskih podjetij 2008
Following recommendations to contain the epidemic, 2020: Probability panel
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti