Ministrstvo za šolstvo in šport
no information
Študijski krožek je brezplačna splošno izobraževalna oblika prostovoljnega učenja odraslih, ki poteka nehierarhično. Skupino tvori 5-12 ljudi, ki se vsaj petkrat srečajo, da bi se načrtno učili vsaj 25 ur. Običajno je srečanj več kot deset, povprečno število ur pa presega 35, porazdeljenih na več kot tri in pol meseca. Krožek vodi za vodenje posebej usposobljen mentor. Ob zaključku krožka osvojene novosti predstavijo v obliki predavanj, razstav, ekskurzij, literarnih večerov, izdaje brošur in celo rednih glasil, pripravijo gledališke in druge vrste predstav, s čimer odrazijo vsebino krožka in ustvarjalnost udeležencev ter prispevajo k razvoju svojega kraja. Krožki potekajo že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji. Letno se kreirata dve bazi podatkov, pri čemer so enote v prvi bazi študijski krožki, v drugi bazi pa udeleženci študijskih krožkov.
izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, skupinsko učenje, skupnostno učenje, študijski krožki, Slovenija
Keywords ELSST:
PROSTI ČAS, VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE, STAREJŠI, UČENJE, IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH
Topic Classification CESSDA
IZOBRAŽEVANJE - vseživljenjsko/stalno izobraževanje
Topic Classification CERIF
Andragogika, stalno izobraževanje
Topic Classification ADP
študijski krožek
demografija
Študijski krožki so majhne skupine za neformalno učenje, kjer se zbirajo, učijo in družijo radovedni odrasli ter s svojimi rezultati prispevajo k razvoju domačega okolja. Potekajo po preprostih, a stabilnih pravilih že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji celo leto, financira pa ga MŠŠ pod določenimi pogoji (usposobljenost mentorja, upoštevanje načel ŠK). Raziskovanje poteka v okviru rednih nalog Andragoškega centra Slovenije. Rezultati raziskav služijo financerju za razvoj izobraževanja odraslih (npr. odzivanje na potrebe), za raziskovalno preučevanje specifičnih vprašanj (npr. odzivnosti določenih segmentov družbe, posebnosti skupnostnega učenja), za opazovanje časovne dinamike razvoja (npr. finančna vlaganja občin v izobraževanje odraslih) in za primerjave s tujino, zlasti s Skandinavskimi državami.
Collection date: | 1. september 2009 - 31. december 2011 |
---|---|
Date of production: | 2010 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
Slovenija |
Unit of analysis: |
posameznik, študijski krožek |
Universe: |
Udeleženci študijskih krožkov, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. Mentorji in njihovi študijski krožki, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Andragoški center Republike Slovenije |
Sampling procedure: |
Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija. |
Mode of data collection: |
Samoizpolnjevalna anketa. Podatki so bili zbrani s pomočjo spletnega vmesnika. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki in dokumentacija so na voljo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 2.5 Slovenija. Avtorske pravice pridržane. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: STUDKR10 - Študijski krožki (mentorji)[datoteka podatkov], 2010
File ID: ccby
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
Title of Data file: STUDKR10 - Študijski krožki (udeleženci)[datoteka podatkov], 2010
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
Title of Data file: STUDKR10 - Odprti odgovori [datoteka podatkov], 2010
Format: *.xlsx - TABELE
id ID krožka
ID študijskega krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 605 | 1097 | 767.856 | 89.63 |
Valid range from 605 to 1097
org_id ID organizacije
ID organizacije
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 3 | 1763 | 314.852 | 352.031 |
Valid range from 3 to 1763
org_r Tip organizacije
Tip organizacije
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
id ID krožka
ID študijskega krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 605 | 1097 | 767.856 | 89.63 |
Valid range from 605 to 1097
org_id ID organizacije
ID organizacije
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 3 | 1763 | 314.852 | 352.031 |
Valid range from 3 to 1763
org_r Tip organizacije
Tip organizacije
Value 3141 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
tip_kro Tip krožka
Tip krožka
Value 4140 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Jezikovni krožek (po projektu Allegro) | 0 |
2 | Bralni krožek (Beremo z Manco Košir) | 21 |
3 | Klasicni studijski krozek | 190 |
4 | Okoljski krožek (za trajnostni razvoj) | 2 |
Sysmiss | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
213 | 23 |
Valid range from 1 to 4
naziv_r Naziv krožka
Naziv krožka
Value 5139 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
dat_sre Datum srečanja
Datu prvega srečanja
Value 6138 | Frequency | |
---|---|---|
2009-09-01 | 5 | |
2009-09-03 | 1 | |
2009-09-07 | ||
... | ||
2010-08-24 | 1 | |
2010-08-30 | 2 | |
2010-08-31 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 2009-09-01 | 2010-08-31 |
kra_sr_r Kraj srečanja
Kraj srečanja
Value 7137 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
obc_sr_r Občina srečanja
Občina srečanja
Value 8136 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
udelezen Število udeležencev
Udeležencev
Value 9135 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 8 | |
5 | 3 | |
6 | 18 | |
7 | 20 | |
8 | 37 | |
9 | 35 | |
10 | 24 | |
11 | 25 | |
12 | 28 | |
13 | 18 | |
14 | 7 | |
15 | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 1 to 15
udel_m Število moških
moških
Value 10134 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 91 | |
1 | 40 | |
2 | 29 | |
3 | 24 | |
4 | 15 | |
5 | 14 | |
6 | 8 | |
7 | 7 | |
8 | 3 | |
9 | 4 | |
13 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 13
udel_z Število žensk
Žensk
Value 11133 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 4 | |
1 | 9 | |
2 | 7 | |
3 | 14 | |
4 | 15 | |
5 | 16 | |
6 | 22 | |
7 | 25 | |
8 | 26 | |
9 | 31 | |
10 | 16 | |
11 | 19 | |
12 | 12 | |
13 | 10 | |
14 | 4 | |
15 | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 15
opra_ur Število opravljenih ur
Zastavili smo si program dela in že opravili ur
Value 12132 | Frequency | |
---|---|---|
2 | 2 | |
3.5 | 1 | |
4 | 1 | |
6 | 2 | |
7 | 1 | |
8 | 2 | |
9 | 1 | |
17.5 | 1 | |
22.25 | 1 | |
24 | 1 | |
25 | 25 | |
25.5 | 4 | |
25.75 | 3 | |
26 | 16 | |
26.25 | 2 | |
26.5 | 5 | |
26.75 | 2 | |
27 | 16 | |
27.25 | 3 | |
27.5 | 3 | |
27.75 | 1 | |
28 | 11 | |
28.25 | 2 | |
28.5 | 5 | |
28.75 | 1 | |
29 | 4 | |
29.25 | 2 | |
29.5 | 2 | |
30 | 10 | |
30.25 | 1 | |
30.5 | 2 | |
30.75 | 1 | |
31 | 8 | |
31.5 | 2 | |
32 | 4 | |
32.5 | 1 | |
32.75 | 3 | |
33 | 5 | |
33.25 | 3 | |
33.5 | 2 | |
33.75 | 2 | |
34 | 9 | |
34.5 | 1 | |
35 | 4 | |
35.25 | 1 | |
35.5 | 3 | |
36 | 3 | |
36.25 | 1 | |
36.5 | 3 | |
36.75 | 1 | |
37 | 3 | |
37.25 | 1 | |
37.75 | 1 | |
38 | 1 | |
38.5 | 1 | |
39 | 4 | |
39.5 | 2 | |
40 | 5 | |
40.75 | 1 | |
41.75 | 1 | |
42 | 3 | |
42.25 | 1 | |
43.5 | 1 | |
44 | 2 | |
46 | 1 | |
47.5 | 1 | |
48.5 | 1 | |
49.5 | 1 | |
50 | 1 | |
54 | 1 | |
54.5 | 1 | |
55.5 | 1 | |
57.5 | 1 | |
58.25 | 1 | |
59.5 | 1 | |
62 | 2 | |
62.25 | 1 | |
63.25 | 1 | |
66 | 1 | |
74 | 1 | |
76.25 | 1 | |
93.25 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 2 to 93.25
dat_prv Datum prvega srečanja
Datum prvega srečanja
Value 13131 | Frequency | |
---|---|---|
2009-09-01 | 5 | |
2009-09-03 | 1 | |
2009-09-07 | 3 | |
... | ||
2010-08-24 | 1 | |
2010-08-30 | 2 | |
2010-08-31 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 2009-09-01 | 2010-08-31 |
dat_zad Datum zadnjega srečanja
Datum zadnjega srečanja
Value 14130 | Frequency | |
---|---|---|
2009-09-22 | 1 | |
2009-09-25 | 2 | |
2009-09-28 | 1 | |
... | ||
2010-10-21 | 1 | |
2010-10-26 | 1 | |
2010-11-15 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
235 | 2009-09-22 | 2010-11-15 |
ID_ment ID mentorja
ID mentorja
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 1006 | 1763 | 1334.25 | 226.368 |
Valid range from 1006 to 1763
Spol_r Spol
Spol
Value 16128 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Moški | 35 |
2 | Ženski | 197 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1 | 2 |
Valid range from 1 to 2
rojen Leto rojstva
Letnica rojstva
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1937 | 1984 | 1962.134 | 9.876 |
Valid range from 1937 to 1984
Star_raz Starostni razredi
Starostni razred
Value 18126 | Frequency | |
---|---|---|
1 | otroci do 15 let | 0 |
2 | od 15 do 24 let | 0 |
3 | od 25 do 49 let | 139 |
4 | od 50 do 64 let | 80 |
5 | nad 64 let | 13 |
6 | ni podatka | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 3 | 5 |
Valid range from 1 to 5
posta_r Pošta
Pošta
Value 19125 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Valid range from -1 to -1
drzava_r Država
Država
Value 20124 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Italija | 4 |
2 | Slovenija | 228 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1 | 2 |
Valid range from 1 to 2
izobra Izobrazba
Izobrazba
Value 21123 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from -1 to -1
sto_izo Stopnja izobrazbe
Stopnja izobrazbe
Value 22122 | Frequency | |
---|---|---|
1 | poklicna | 7 |
2 | Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz | 17 |
3 | Višja/visoka izobrazba | 82 |
4 | univerzitetna | 107 |
5 | specializacija | 0 |
6 | magisterij | 18 |
7 | doktorat | 1 |
10 | nedokoncana os | 0 |
11 | koncana os | 0 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Valid range from 1 to 11
status Status
Status
Value 23121 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zaposlen | 186 |
2 | samozaposlen | 10 |
3 | brezposlen | 5 |
4 | upokojenec | 30 |
5 | kmet | 0 |
6 | gospodinja | 1 |
7 | študent/dijak | 0 |
8 | otroci do 15 leta | 0 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Valid range from 1 to 8
pe_izob Pedagoška izobrazba
Pedagoško-andragoška izobrazba
Value 24120 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 142 |
2 | da | 90 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Valid range from 1 to 2
st_deja Število dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)?
Value 25119 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nobeni | 38 |
2 | manj kot 3 | 126 |
3 | 3 do 5 | 19 |
4 | vec kot 5 | 48 |
0 | Manjkajoča vrednost | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 5 |
Valid range from 1 to 4
pr_d_lok Prostovoljna dejavnost na lokalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalne skupnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 26118 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 90 |
1 | da | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
p_dlt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalne skupnosti-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 27117 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from -1 to -1
pr_d_reg Prostovoljna dejavnost na regionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 28116 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 179 |
1 | da | 57 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
pr_dt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 29115 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from -1 to -1
pr_d_nac Prostovoljna dejavnost na nacionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje).
Value 30114 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 183 |
1 | da | 53 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
pr_d_t_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 31113 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from -1 to -1
pr_d_med Prostovoljna dejavnost na mednarodni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje).
Value 32112 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 216 |
1 | da | 20 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
pr_dmt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Value 33111 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from -1 to -1
ocena Ocena usposabljanja
Ocenite, v kakšni meri vas je temeljno usposabljanje mentorjev, ki ste ga opravili na ACS, pripravilo za izzive dela v študijskih krožkih? (Označite izbrani odgovor. 1 je najslabša, 5 je najboljša možna ocena)?
Value 34110 | Frequency | |
---|---|---|
3 | 26 | |
4 | 102 | |
5 | 103 | |
0 | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 5 |
Valid range from 3 to 5
iz_m_ud Izpopolnjevanje-motiviranje udeležencev
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-motiviranje udeležencev? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 35109 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 115 |
1 | da | 121 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_mode Izpopolnjevanje-moderiranje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-moderiranje? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 36108 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 140 |
1 | da | 96 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_u_teh Izpopolnjevanje-učne tehnike in strategije
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-učne tehnike in strategije? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 37107 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 140 |
1 | da | 96 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_v_pri Izpopolnjevanje-vrednotenje in priznavanje znanj
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-vrednotenje in priznavanje znanj? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 38106 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 169 |
1 | da | 67 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_v_sku Izpopolnjevanje-vodenje skupine in poznavanje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-vodenje skupine in poznavanje? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 39105 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 145 |
1 | da | 91 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_i_tem Izpopolnjevanje-o izbrani temi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-izbrana tema? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 40104 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 224 |
1 | da | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
iz_it_tx Izpopolnjevanje-izbrana tema
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-izbrana tema(Navedite, kaj)?
Value 41103 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Valid range from 1 to 8
iz_ne_se Izpopolnjevanje-se ne bi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-ne bi se izpopolnjeval? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 42102 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 232 |
1 | da | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v1_por Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek?
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.)
Value 43101 | Frequency | |
---|---|---|
1 | etnologija (dediscina, identiteta) | 40 |
2 | kulturne ustvarjalnice (gledaliske predstave ipd.) | 8 |
3 | rocne spretnosti (prticki, glasbila, okraski, kuhanje ipd.) | 37 |
4 | osebni razvoj, zdravo zivljenje, rekreacija | 30 |
5 | ekonomija, poslovanje, trzenje | 5 |
6 | mediji, racunalnistvo | 14 |
7 | ekologija, vrtnarjenje, zeliscarstvo | 18 |
8 | gozd | 8 |
9 | branje in ustvarjalno pisanje | 7 |
10 | tuji jeziki | 29 |
11 | drugo | 27 |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Valid range from 1 to 11
v1_dr Drugo umeščanje krožka
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.) Drugo:
Value 44100 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
31 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
30 | 206 |
Valid range from 1 to 30
vpr2 Študijski krožek je del neke širše celote
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)
Value 4599 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 112 |
2 | da | 111 |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Valid range from 1 to 2
vpr2_2 Če odgovor da …
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)
Value 4698 | Frequency | |
---|---|---|
1 | del projekta nevladne ustanove (priprava nanj, del izvedbe, | 22 |
2 | del mednarodnega projekta (priprava nanj, del izvedbe, nadal | 10 |
3 | del letnega nacrta obcine | 8 |
4 | del letnega nacrta ustanove/ podjetja | 57 |
5 | drugo | 15 |
0 | Manjkajoča vrednost | 111 |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
112 | 124 |
Valid range from 1 to 5
v2_2_dr Drugo - del širše celote krožka
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) Drugo:
Value 4797 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
16 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Valid range from 1 to 15
vpr3 Kako ste načrtovali izobraževalne cilje?
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Value 4896 | Frequency | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 60 |
2 | cilj je predlagal mentor | 21 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 94 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 44 |
5 | drugo | 4 |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Valid range from 1 to 5
v3_dr Drugo-izobraževalni cilji
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? Drugo (Opišite):
Value 4995 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Valid range from 1 to 4
vpr4 Kako ste načrtovali akcijske cilje?
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Value 5094 | Frequency | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 42 |
2 | cilj je predlagal mentor | 26 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 75 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 76 |
5 | drugo | 4 |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Valid range from 1 to 5
v4_dr Drugo-akcijski cilji
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? Drugo (opišite):
Value 5193 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Valid range from 1 to 4
vpr5_1 Viri ustanove
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Ustanove.
Value 5292 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 161 |
1 | da | 75 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_2 Viri ljudje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Ljudje.
Value 5391 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_3 Viri literatura
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Literatura in pisne vire.
Value 5490 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 52 |
1 | da | 184 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_4 Viri avdio posnetki
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Avdio/video posnetki.
Value 5589 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 183 |
1 | da | 53 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_5 Viri splet
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Splet.
Value 5688 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 122 |
1 | da | 114 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_6 Viri okolje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Okolje (naravno, ekskurzije ipd.).
Value 5787 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 165 |
1 | da | 71 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr5_7 Viri drugo
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo.
Value 5886 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 227 |
1 | da | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v5_7_dr Drugi ključni viri
5. Katere ključne vire ste uporabili? Drugo (Navedite).
Value 5985 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
10 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Valid range from 1 to 9
vpr6_1 Težave-mentor ni imel pomoči, vse je moral sam
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Mentor ni imel pomoči, vse je moral sam.
Value 6084 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 236 |
1 | da | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_2 Težave-udeležence je težko animirati in obdržati
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Udeležence je težko animirati in obdržati.
Value 6183 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_3 Težave-ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko.
Value 6282 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 232 |
1 | da | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_4 Težave-ne vemo, če sploh napredujemo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Ne vemo, če sploh napredujemo.
Value 6381 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 234 |
1 | da | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_5 Tezave-težko dobimo prostore
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Težko dobimo prostore.
Value 6480 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 234 |
1 | da | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_6 Težave-namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih.
Value 6579 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr6_7 Tezave-drugo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Drugo.
Value 6678 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 222 |
1 | da | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v6_7_dr Druge težave
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? Drugo (Navedite.):
Value 6777 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
16 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Valid range from 1 to 15
vpr6_8 Težave-nismo imeli težav
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Nismo imeli težav.
Value 6876 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_1 Kakovostni kazalci-pestra struktura udeležencev
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi.
Value 6975 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 110 |
1 | da | 126 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_2 Kakovostni kazalci-maj vključene skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Manj vključene skupine (Navedite, katere.).
Value 7074 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 185 |
1 | da | 51 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_cs1 Manj vključene skupine 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 1(Navedite, katere.):
Value 7173 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
40 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
52 | 184 |
Valid range from 1 to 41
vpr7_cs2 Manj vključene skupine 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 2(Navedite, katere.):
Value 7272 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Valid range from 1 to 8
vpr7_cs3 Manj vključene skupine 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 3(Navedite, katere.):
Value 7371 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Valid range from 1 to 4
v7_c1_st Število manj vključenih udeležencev 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 1(Navedite, katere.):
Value 7470 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
3 | 2 | |
4 | 3 | |
5 | 3 | |
6 | 4 | |
7 | 4 | |
8 | 6 | |
9 | 7 | |
10 | 2 | |
11 | 5 | |
12 | 4 | |
13 | 3 | |
14 | 1 | |
15 | 3 | |
20 | 2 | |
0 | 173 | |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
50 | 186 |
Valid range from 1 to 20
v7_c2_st Število manj vključenih udeležencev 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 2(Navedite, katere.):
Value 7569 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 2 | |
2 | 2 | |
4 | 1 | |
5 | 1 | |
7 | 2 | |
12 | 1 | |
0 | 214 | |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Valid range from 1 to 12
v7_c3_st Število manj vključenih udeležencev 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 3(Navedite, katere.):
Value 7668 | Frequency | |
---|---|---|
2 | 2 | |
5 | 1 | |
10 | 1 | |
0 | 219 | |
Sysmiss | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Valid range from 2 to 10
vpr7_3 Kakovostni kazalci-izvirne vsebine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Izvirne vsebine.
Value 7767 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 120 |
1 | da | 116 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_4 Kakovostni kazalci obseg medijskih objav
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Obseg medijskih objav.
Value 7866 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 223 |
1 | da | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_5 Kakovostni kazalci-nagrade
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Nagrade (npr. TVU, občinske nagrade ipd.).
Value 7965 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 233 |
1 | da | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_6 Kakovostni kazalci-povezovanje z lokalnimi okoljem
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.) (Navedite, s kom.).
Value 8064 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 173 |
1 | da | 63 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v7_6_tex Lokalne skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.).
Value 8163 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
58 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
66 | 170 |
Valid range from 1 to 57
vpr7_7 Kakovostni kazalci-povezovanje izven lokalnega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja.
Value 8262 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 207 |
1 | da | 29 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v7_7_tex Izven lokalnega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.).
Value 8361 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
30 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
29 | 207 |
Valid range from 1 to 29
vpr7_8 Kakovostni kazalci-drugo
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Drugo.
Value 8460 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 213 |
1 | da | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr7_8_t Drugi kakovostni kazalci
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Drugo (Vpišite, kaj.):
Value 8559 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
22 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
23 | 213 |
Valid range from 1 to 21
vpr8_1 Cilji-nova znanja o določeni vsebini
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nova znanja o določeni vsebini.
Value 8658 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr8_2 Cilji-spretnosti, tehnike, veščine
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Spretnosti, veščine, tehnike.
Value 8757 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 106 |
1 | da | 130 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr8_3 Cilji-drugačen način dela
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.).
Value 8856 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 162 |
1 | da | 74 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_3_1 Način dela-izkušnjo, spretnosti
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Izkušnjo sprejetosti.
Value 8955 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 187 |
1 | da | 49 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_3_2 Način dela-demokratične odnose
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Demokratične odnose.
Value 9054 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 193 |
1 | da | 43 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_3_3 Način dela-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Drugo:
Value 9153 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 220 |
1 | da | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_3_3d Drugi način dela
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Drugo (Navedite.):
Value 9252 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
17 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
16 | 220 |
Valid range from 1 to 16
vpr8_4 Cilji-nove vrednote
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nove vrednote.
Value 9351 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 194 |
1 | da | 42 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_4_t Vrednote
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nove vrednote (Opišite.).
Value 9450 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
42 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
41 | 195 |
Valid range from 1 to 41
vpr8_5 Cilji-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo.
Value 9549 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 228 |
1 | da | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v8_5_d Drugi cilji
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. Drugo (Navedite.).
Value 9648 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
8 | 228 |
Valid range from 1 to 8
vpr10_1 Posledice-na osebni ravni
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na osebni ravni.
Value 9747 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 52 |
1 | da | 184 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr10_2 Posledice-na ravni skupine
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na ravni skupine.
Value 9846 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 70 |
1 | da | 166 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr10_3 Posledice-na ravni lokalne skupnosti
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na ravni lokalne skupnosti (npr. sodelovanja v okolju ipd.).
Value 9945 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 130 |
1 | da | 106 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr10_4 Posledice-drugo
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo.
Value 10044 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v10_d Druge posledice
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? Drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo (Razložite.).
Value 10143 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | 1 | |
10 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
10 | 226 |
Valid range from 1 to 9
vpr11_1 Učinek na udeležence-izobraževalni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za:
Value 10242 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 92 |
1 | da | 144 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v11_1_1 Izobraževalni-nadaljevanje učenja
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za: nadaljevanje učenja.
Value 10341 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 93 |
1 | da | 143 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v11_1_2 Izobraževanje-vključitev v formalno šolanje
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za: vključitev v formalno šolanje.
Value 10440 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr11_2 Učinek na udeležence-socializacijski
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) socializacijski (npr. motivacija za sodelovanje v skupini, okolju ipd.).
Value 10539 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 70 |
1 | da | 166 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr11_3 Učinek na udeležence-sprostitveni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) sprostitveni.
Value 10638 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 83 |
1 | da | 153 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr11_4 Učinek na udeležence-ga ni bilo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) ni bilo nobenega učinka.
Value 10737 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
vpr11_5 Učinek na udeležence-drugo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) drugo.
Value 10836 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 222 |
1 | da | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v11_5_d Drugi učinki na udeležence
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: drugo (Navedite.).
Value 10935 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
15 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
14 | 222 |
Valid range from 1 to 14
vpr12 Učinek na okolje
12. UČINEK študijskega krožka NA OKOLJE, njegova VLOGA v njem: (Označite izbrani odgovor. Odločite se le za eno, prevladujočo možnost.)
Value 11034 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sK nima opazne vloge v okolju | 42 |
2 | sK sibko sooblikuje lokalno dogajanje | 79 |
3 | sK vpliva na zivljenje lokalnega okolja | 69 |
4 | sK intenzivno spreminja domace okolje in sega tudi prek njeg | 27 |
5 | ne vem | 4 |
Sysmiss | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Valid range from 1 to 5
v13_text Največji dosežek
13. Kaj se vam zdi največji dosežek študijskega krožka? (Navedite.)
Value 11133 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
218 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Valid range from 1 to 217
vpr14 Ali boste SK nadaljevali
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.)
Value 11232 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 26 |
2 | da | 194 |
0 | Manjkajoča vrednost | 1 |
Sysmiss | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
220 | 16 |
Valid range from 1 to 2
v14_text Ne-opis
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Ne (Pojasnite, zakaj.).
Value 11331 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
27 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
26 | 210 |
Valid range from 1 to 26
v14_2_1 Da-v obliki naslednjega SK
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): naslednjega študijskega krožka.
Value 11430 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 87 |
1 | da | 149 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v14_2_2 Da-v obliki društva ali druge organizirane skupine
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): društva ali druge oblike organiziranega sodelovanja.
Value 11529 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v14_2_3 Da-v obliki družabnega srečanja
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): družabnega srečevanja.
Value 11628 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 198 |
1 | da | 38 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v14_2_4 Da-v obliki projekta
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): projekta.
Value 11727 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 214 |
1 | da | 22 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v14_2_5 Da-drugo
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): drugo.
Value 11826 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 220 |
1 | da | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Valid range from 0 to 1
v14_2_5d Drugi razlog za nadaljevanje krožka
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): drugo (Opišite.).
Value 11925 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
24 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
24 | 212 |
Valid range from 1 to 23
vpr16 Število SK-jev se bo…
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Value 12024 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povecalo | 49 |
2 | ostalo priblizno na enaki ravni | 171 |
3 | zmanjsalo | 1 |
Sysmiss | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Valid range from 1 to 3
v16_1_t Razlog-povečalo
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: povečalo (Navedite ključni razlog.).
Value 12123 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
47 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
49 | 187 |
Valid range from 1 to 46
vpr17 Vpliv SK
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Value 12222 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vse vecji | 66 |
2 | ostal priblizno na enaki ravni | 155 |
3 | se zmanjsal | 0 |
Sysmiss | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Valid range from 1 to 3
v17_1_t Razlog-vse večji
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: vse večji (Navedite ključni razlog.).
Value 12321 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
51 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
54 | 182 |
Valid range from 1 to 50
v17_3_t Razlog-vse manjši
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: vse manjši (Navedite ključni razlog.).
Value 12420 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | 211 |
2 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | 25 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
211 | 25 |
Valid range from 1 to 1
vpr18_1 Stroški dela
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-skupaj vsi stroški dela:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1008 | 71.333 | 194.912 |
Valid range from 0 to 1008
vpr18_2 Materialni stroški
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-materialni stroški:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1500 | 59.765 | 188.665 |
Valid range from 0 to 1500
vpr18_3 Stroški prostora
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-vsi stroški prostora:
Value 12717 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 185 | |
150 | 4 | |
200 | 3 | |
240 | 1 | |
250 | 2 | |
260 | 1 | |
300 | 5 | |
330 | 1 | |
350 | 2 | |
400 | 1 | |
448.9 | 1 | |
460 | 1 | |
530 | 1 | |
1250 | 1 | |
1580 | 1 | |
1600 | 1 | |
1670 | 1 | |
1770 | 1 | |
2150 | 1 | |
Sysmiss | 22 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 |
Valid range from 0 to 2150
vpr18_4 Stroški za razvoj
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-sredstva za razvoj:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1600 | 48.276 | 169.742 |
Valid range from 0 to 1600
v18_skup Skupaj stroški
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-drugi morebitni stroški (Opredelite.):
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 3400 | 256.893 | 668.784 |
Valid range from 0 to 3400
vpr19_1 Sofinanciranje MŠŠ (po pogodbi)
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-ministrstvo za šolstvo in šport (po pogodbi):
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 3683 | 862.218 | 380.887 |
Valid range from 0 to 3683
vpr19_2 Sofinanciranje Ministrstva za delo...
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 300 | 4.11 | 34.951 |
Valid range from 0 to 300
vpr19_3 Sofinanciranje druga ministrstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-druga ministrstva in vladne institucije:
Value 13212 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 217 | |
0.01 | 1 | |
419 | 1 | |
Sysmiss | 17 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Valid range from 0 to 419
vpr19_4 Sofinanciranje Zavod za zaposlovanje ali Območne enote za delo
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-zavod RS za zaposlovanje:
Value 13311 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 218 | |
0.01 | 1 | |
Sysmiss | 17 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Valid range from 0 to 0.01
vpr19_5 Sofinanciranje Območne enota za zaposlovanje
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-območna enota za zaposlovanje:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 4000 | 164.246 | 401.819 |
Valid range from 0 to 4000
vpr19_6 Sofinanciranje lokalne skupnosti
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-lokalna skupnosti:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2500 | 81.278 | 267.253 |
Valid range from 0 to 2500
vpr19_7 Sofinanciranje donatorji, sponzorji
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-donatorji, sponzorji:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 1867.58 | 35.954 | 203.816 |
Valid range from 0 to 1867.58
vpr19_8 Sofinanciranje mednarodna sredstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-mednarodna sredstva:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 1813 | 57.021 | 209.332 |
Valid range from 0 to 1813
vpr19_9 Sofinanciranje člani SK
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-člani študijskega krožka:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2790 | 244.534 | 397.198 |
Valid range from 0 to 2790
vpr19_10 Sofinanciranje izvajalska organizacija
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-izvajalska organizacija:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2000 | 27.797 | 188.971 |
Valid range from 0 to 2000
v19_skup Skupaj sofinanciranje
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka SKUPAJ:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 6569 | 1466.48 | 891.504 |
Valid range from 0 to 6569
v20_d Želite še kaj sporočiti
20. Ali nam v povezavi s tem študijskim krožkom želite še karkoli sporočiti? (Vpišite.)
Value 1413 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
57 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
61 | 175 |
Valid range from 1 to 55
vpr19a Drugi materialni stroški
19A. Študijski krožek je pridobil nefinančne vire. (Označite izbrani odgovor.)
Value 1422 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
7 | vrednost opisana v studkr10_izobra.xls |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
6 | 230 |
Valid range from 1 to 6
stat_kro Status krožka
Status krožka
Value 1431 | Frequency | |
---|---|---|
0 | tekoči-krožek še vedno poteka | 19 |
1 | krožek zaključen, a ni vseh podatkov | 0 |
2 | arhiviran | 217 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 0 | 2 |
Valid range from 0 to 2
No associated materials!
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
7 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, omejene na manj splošno populacijo, manj vplivne
How to CITE this study?
Bogataj, N. (2012). Študijski krožki 2010: Spremljanje dejavnosti [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: STUDKR10. https://doi.org/10.17898/ADP_STUDKR10_V1
Analysis of Distance Learning during the First Wave of Covid-19 Epidemic in Slovenia, 2020
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Festival FAIRfest: Celebrating advancements of FAIR solutions in EOSC
Konferenca: Child Wellbeing: Longitudinal Evidence for Research and Policy in Europe