Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
no information
izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, skupinsko učenje, skupnostno učenje
Keywords ELSST:
PROSTI ČAS, VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE, STAREJŠI, UČENJE, IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH
Topic Classification CESSDA
IZOBRAŽEVANJE - vseživljenjsko/stalno izobraževanje
Topic Classification CERIF
Andragogika, stalno izobraževanje
Topic Classification ADP
študijski krožek
demografija
Študijski krožki so majhne skupine za neformalno učenje, kjer se zbirajo, učijo in družijo radovedni odrasli ter s svojimi rezultati prispevajo k razvoju domačega okolja. Potekajo po preprostih, a stabilnih pravilih že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji celo leto, financira pa ga MŠŠ pod določenimi pogoji (usposobljenost mentorja, upoštevanje načel ŠK). Raziskovanje poteka v okviru rednih nalog Andragoškega centra Slovenije. Rezultati raziskav služijo financerju za razvoj izobraževanja odraslih (npr. odzivanje na potrebe), za raziskovalno preučevanje specifičnih vprašanj (npr. odzivnosti določenih segmentov družbe, posebnosti skupnostnega učenja), za opazovanje časovne dinamike razvoja (npr. finančna vlaganja občin v izobraževanje odraslih) in za primerjave s tujino, zlasti s Skandinavskimi državami.
Collection date: | 1.september 2010 - 31. avgust 2011 |
---|---|
Date of production: | 2011 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
Slovenija |
Unit of analysis: |
posameznik, študijski krožek, mentor |
Universe: |
Udeleženci študijskih krožkov, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. Mentorji in študijski krožki, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Andragoški center Republike Slovenije |
Sampling procedure: |
Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija. |
Mode of data collection: |
Samoizpolnjevalna anketa. Podatki so bili zbrani s pomočjo spletnega vmesnika. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 2.5 Slovenija.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: studkr11_p1_sl_v1_r3
Format: *.txt - TEKST
Title of Data file: studkr11_p2_sl_v1_r3
Format: *.txt - TEKST
id ID krožka
ID krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 | 873 | 1248 | 1052.636 | 101.675 |
Valid range from 873 to 1248
org_id ID Ogranizacije
ID Ogranizacije
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 | 0 | 698 | 263.768 | 127.093 |
Valid range from 0 to 698
org_r tip organizacije
Tip organizacije
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
id ID krožka
ID krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 | 873 | 1248 | 1052.636 | 101.675 |
Valid range from 873 to 1248
org_id ID Ogranizacije
ID Ogranizacije
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 | 0 | 698 | 263.768 | 127.093 |
Valid range from 0 to 698
org_r tip organizacije
Tip organizacije
Value 3152 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
tip_sk tip krožka
Tip krožka:
Value 4151 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Jezikovni krožek (po projektu Allegro) | 1 |
2 | Bralni krožek (Beremo z Manco Košir) | 44 |
3 | Klasicni studijski krozek | 249 |
4 | Okoljski krožek (za trajnostni razvoj) | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 1 to 4
naziv_r naziv krožka
Prijavljamo delovanje študijskega krožka (naziv) :
Value 5150 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
kraj_sre_r Kraj srečanja
Kraj srečanja:
Value 6149 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
obci_sre_r Občina srečanja
Občina srečanja:
Value 7148 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
udelez Stevilo udelezencev
Udeleženci:
Value 8147 | Frequency | |
---|---|---|
5 | 8 | |
6 | 28 | |
7 | 25 | |
8 | 43 | |
9 | 26 | |
10 | 34 | |
11 | 38 | |
12 | 21 | |
13 | 28 | |
14 | 22 | |
15 | 21 | |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
294 | 3 |
Valid range from 5 to 15
udelez_m stevilo moskih
Udeleženci: Moških:
Value 9146 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 94 | |
1 | 50 | |
2 | 46 | |
3 | 32 | |
4 | 22 | |
5 | 26 | |
6 | 8 | |
7 | 9 | |
8 | 4 | |
10 | 2 | |
13 | 1 | |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
294 | 3 |
Valid range from 0 to 13
udelez_z stevilo zensk
Udeleženci: Žensk:
Value 10145 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 4 | |
1 | 4 | |
2 | 13 | |
3 | 7 | |
4 | 22 | |
5 | 33 | |
6 | 27 | |
7 | 25 | |
8 | 27 | |
9 | 30 | |
10 | 31 | |
11 | 25 | |
12 | 14 | |
13 | 15 | |
14 | 9 | |
15 | 8 | |
Sysmiss | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
294 | 3 |
Valid range from 0 to 15
oprav_ur opravljenih ur
Zastavili smo si program dela in že opravili ur:
Value 11144 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 42 | |
1 | 6 | |
2 | 60 | |
3 | 71 | |
4 | 51 | |
5 | 19 | |
6 | 6 | |
7 | 1 | |
8 | 10 | |
9 | 31 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 9
dat_prve datum prvega srecanja
datum prvega srecanja
Value 12143 | Frequency | |
---|---|---|
2010-09-01 | 3 | |
2010-09-02 | 1 | |
2010-09-03 | 1 | |
2010-09-04 | 1 | |
2010-09-06 | 2 | |
2010-09-07 | 3 | |
2010-09-08 | 2 | |
2010-09-10 | 3 | |
2010-09-13 | 2 | |
2010-09-14 | 3 | |
2010-09-16 | 1 | |
2010-09-20 | 1 | |
2010-09-22 | 3 | |
2010-09-24 | 1 | |
2010-09-27 | 1 | |
2010-09-28 | 1 | |
2010-09-29 | 3 | |
2010-09-30 | 2 | |
2010-10-01 | 1 | |
2010-10-02 | 2 | |
2010-10-04 | 3 | |
2010-10-05 | 3 | |
2010-10-06 | 3 | |
2010-10-07 | 4 | |
2010-10-08 | 2 | |
2010-10-11 | 1 | |
2010-10-12 | 4 | |
2010-10-13 | 1 | |
2010-10-14 | 3 | |
2010-10-15 | 1 | |
2010-10-19 | 1 | |
2010-10-20 | 1 | |
2010-10-25 | 1 | |
2010-10-27 | 1 | |
2010-11-02 | 2 | |
2010-11-03 | 2 | |
2010-11-04 | 1 | |
2010-11-05 | 1 | |
2010-11-06 | 2 | |
2010-11-08 | 3 | |
2010-11-11 | 1 | |
2010-11-12 | 1 | |
2010-11-15 | 3 | |
2010-11-16 | 3 | |
2010-11-17 | 2 | |
2010-11-18 | 1 | |
2010-11-19 | 4 | |
2010-11-22 | 3 | |
2010-11-23 | 2 | |
2010-11-24 | 3 | |
2010-11-25 | 4 | |
2010-11-29 | 1 | |
2010-12-01 | 1 | |
2010-12-03 | 1 | |
2010-12-06 | 1 | |
2010-12-10 | 1 | |
2010-12-16 | 2 | |
2010-12-17 | 2 | |
2010-12-18 | 1 | |
2010-12-19 | 1 | |
2010-12-20 | 1 | |
2010-12-21 | 1 | |
2011-01-03 | 1 | |
2011-01-04 | 2 | |
2011-01-06 | 2 | |
2011-01-10 | 1 | |
2011-01-11 | 2 | |
2011-01-13 | 3 | |
2011-01-18 | 3 | |
2011-01-19 | 2 | |
2011-01-24 | 1 | |
2011-01-25 | 1 | |
2011-01-29 | 3 | |
2011-02-01 | 3 | |
2011-02-03 | 1 | |
2011-02-04 | 1 | |
2011-02-10 | 1 | |
2011-02-11 | 2 | |
2011-02-12 | 1 | |
2011-02-14 | 3 | |
2011-02-15 | 6 | |
2011-02-16 | 1 | |
2011-02-17 | 2 | |
2011-02-18 | 1 | |
2011-02-21 | 1 | |
2011-02-22 | 1 | |
2011-02-23 | 3 | |
2011-02-25 | 1 | |
2011-03-01 | 3 | |
2011-03-03 | 2 | |
2011-03-04 | 1 | |
2011-03-07 | 2 | |
2011-03-09 | 2 | |
2011-03-10 | 1 | |
2011-03-14 | 1 | |
2011-03-15 | 4 | |
2011-03-16 | 2 | |
2011-03-17 | 1 | |
2011-03-18 | 1 | |
2011-03-22 | 1 | |
2011-03-24 | 2 | |
2011-03-26 | 2 | |
2011-04-01 | 3 | |
2011-04-04 | 2 | |
2011-04-05 | 3 | |
2011-04-06 | 1 | |
2011-04-07 | 2 | |
2011-04-11 | 1 | |
2011-04-12 | 2 | |
2011-04-14 | 1 | |
2011-04-15 | 4 | |
2011-04-17 | 1 | |
2011-04-19 | 3 | |
2011-04-20 | 2 | |
2011-04-21 | 2 | |
2011-04-22 | 1 | |
2011-04-26 | 1 | |
2011-04-29 | 1 | |
2011-05-02 | 1 | |
2011-05-03 | 2 | |
2011-05-04 | 2 | |
2011-05-05 | 5 | |
2011-05-06 | 1 | |
2011-05-07 | 2 | |
2011-05-08 | 1 | |
2011-05-09 | 1 | |
2011-05-10 | 3 | |
2011-05-11 | 2 | |
2011-05-12 | 1 | |
2011-05-15 | 1 | |
2011-05-18 | 2 | |
2011-05-20 | 1 | |
2011-05-25 | 2 | |
2011-05-27 | 1 | |
2011-05-30 | 1 | |
2011-05-31 | 1 | |
2011-06-01 | 1 | |
2011-06-02 | 1 | |
2011-06-06 | 2 | |
2011-06-07 | 1 | |
2011-06-10 | 1 | |
2011-06-13 | 1 | |
2011-06-14 | 2 | |
2011-06-16 | 3 | |
2011-06-21 | 1 | |
2011-06-25 | 1 | |
2011-06-27 | 3 | |
2011-07-01 | 2 | |
2011-07-04 | 1 | |
2011-07-05 | 1 | |
2011-07-06 | 1 | |
2011-07-07 | 1 | |
2011-07-08 | 1 | |
2011-07-11 | 2 | |
2011-07-14 | 1 | |
2011-07-18 | 1 | |
2011-07-25 | 1 | |
2011-07-28 | 2 | |
2011-08-01 | 1 | |
2011-08-16 | 3 | |
2011-08-19 | 1 | |
2011-08-21 | 1 | |
2011-08-22 | 4 | |
2011-08-23 | 2 | |
2011-08-26 | 1 | |
2011-08-27 | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 2010-09-01 | 2011-08-27 |
dat_zadn datum zadnejga srecanja
datum zadnejga srecanja
Value 13142 | Frequency | |
---|---|---|
2010-09-04 | 1 | |
2010-09-20 | 1 | |
2010-09-27 | 1 | |
2010-09-28 | 1 | |
2010-09-29 | 1 | |
2010-09-30 | 2 | |
2010-10-06 | 1 | |
2010-10-12 | 1 | |
2010-10-14 | 1 | |
2010-10-22 | 2 | |
2010-10-27 | 2 | |
2010-10-29 | 1 | |
2010-11-15 | 1 | |
2010-11-27 | 1 | |
2010-11-30 | 2 | |
2010-12-02 | 1 | |
2010-12-11 | 2 | |
2010-12-12 | 1 | |
2010-12-13 | 1 | |
2010-12-16 | 4 | |
2010-12-20 | 1 | |
2010-12-22 | 1 | |
2011-01-07 | 1 | |
2011-01-17 | 2 | |
2011-01-18 | 1 | |
2011-01-24 | 1 | |
2011-01-26 | 1 | |
2011-01-29 | 3 | |
2011-01-31 | 2 | |
2011-02-01 | 1 | |
2011-02-03 | 1 | |
2011-02-09 | 1 | |
2011-02-15 | 1 | |
2011-02-17 | 1 | |
2011-02-21 | 2 | |
2011-02-22 | 1 | |
2011-02-24 | 1 | |
2011-02-25 | 1 | |
2011-02-27 | 1 | |
2011-03-01 | 2 | |
2011-03-08 | 2 | |
2011-03-09 | 2 | |
2011-03-10 | 1 | |
2011-03-14 | 1 | |
2011-03-16 | 1 | |
2011-03-17 | 1 | |
2011-03-21 | 2 | |
2011-03-22 | 1 | |
2011-03-25 | 2 | |
2011-03-28 | 1 | |
2011-03-29 | 1 | |
2011-03-30 | 1 | |
2011-03-31 | 1 | |
2011-04-02 | 1 | |
2011-04-04 | 1 | |
2011-04-05 | 4 | |
2011-04-11 | 1 | |
2011-04-12 | 1 | |
2011-04-13 | 2 | |
2011-04-15 | 1 | |
2011-04-16 | 1 | |
2011-04-17 | 1 | |
2011-04-18 | 2 | |
2011-04-19 | 1 | |
2011-04-20 | 2 | |
2011-04-21 | 2 | |
2011-04-22 | 1 | |
2011-04-26 | 1 | |
2011-04-28 | 2 | |
2011-05-03 | 4 | |
2011-05-04 | 1 | |
2011-05-05 | 1 | |
2011-05-06 | 1 | |
2011-05-07 | 2 | |
2011-05-09 | 1 | |
2011-05-10 | 2 | |
2011-05-11 | 4 | |
2011-05-12 | 1 | |
2011-05-13 | 2 | |
2011-05-16 | 1 | |
2011-05-17 | 2 | |
2011-05-18 | 1 | |
2011-05-19 | 5 | |
2011-05-20 | 2 | |
2011-05-23 | 2 | |
2011-05-24 | 5 | |
2011-05-25 | 2 | |
2011-05-26 | 3 | |
2011-05-27 | 1 | |
2011-05-28 | 1 | |
2011-05-29 | 1 | |
2011-05-30 | 1 | |
2011-05-31 | 1 | |
2011-06-01 | 4 | |
2011-06-02 | 3 | |
2011-06-03 | 4 | |
2011-06-05 | 1 | |
2011-06-07 | 1 | |
2011-06-08 | 1 | |
2011-06-10 | 2 | |
2011-06-11 | 1 | |
2011-06-13 | 1 | |
2011-06-14 | 6 | |
2011-06-15 | 5 | |
2011-06-16 | 2 | |
2011-06-17 | 2 | |
2011-06-18 | 5 | |
2011-06-19 | 1 | |
2011-06-20 | 1 | |
2011-06-21 | 5 | |
2011-06-22 | 3 | |
2011-06-23 | 3 | |
2011-06-24 | 4 | |
2011-06-25 | 2 | |
2011-06-26 | 2 | |
2011-06-27 | 6 | |
2011-06-28 | 3 | |
2011-06-29 | 1 | |
2011-06-30 | 2 | |
2011-07-01 | 1 | |
2011-07-02 | 1 | |
2011-07-04 | 2 | |
2011-07-05 | 2 | |
2011-07-06 | 2 | |
2011-07-07 | 2 | |
2011-07-08 | 3 | |
2011-07-09 | 2 | |
2011-07-12 | 3 | |
2011-07-13 | 1 | |
2011-07-22 | 2 | |
2011-07-23 | 3 | |
2011-07-29 | 1 | |
2011-07-30 | 1 | |
2011-07-31 | 1 | |
2011-08-02 | 1 | |
2011-08-09 | 1 | |
2011-08-10 | 1 | |
2011-08-15 | 1 | |
2011-08-16 | 1 | |
2011-08-18 | 1 | |
2011-08-19 | 1 | |
2011-08-20 | 2 | |
2011-08-23 | 1 | |
2011-08-24 | 1 | |
2011-08-28 | 1 | |
2011-08-29 | 3 | |
2011-08-30 | 1 | |
2011-08-31 | 3 | |
2011-09-02 | 2 | |
2011-09-06 | 1 | |
2011-09-07 | 1 | |
2011-09-08 | 2 | |
2011-09-12 | 2 | |
2011-09-13 | 3 | |
2011-09-14 | 1 | |
2011-09-15 | 2 | |
2011-09-16 | 1 | |
2011-09-19 | 3 | |
2011-09-20 | 3 | |
2011-09-21 | 1 | |
2011-09-22 | 1 | |
2011-09-23 | 1 | |
2011-09-24 | 1 | |
2011-09-26 | 3 | |
2011-09-29 | 2 | |
2011-09-30 | 5 | |
2011-10-17 | 1 | |
2011-10-18 | 1 | |
2011-10-21 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 2010-09-04 | 2011-10-21 |
ID_mento ID mentorja
ID mentorja
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
294 | 3 | 1002 | 1783 | 1353.408 | 248.854 |
Valid range from 1 to 1783
spol_men spol
Spol:
Value 15140 | Frequency | |
---|---|---|
M | 34 | |
Z | 254 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 0 |
rojen leto rojstva
Leto rojstva:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 | 1937 | 1989 | 1963.285 | 10.684 |
Valid range from 1937 to 1989
posta_r Pošta
Pošta:
Value 17138 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
drzava drzava
Država:
Value 18137 | Frequency | |
---|---|---|
it | 4 | |
si | 284 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 0 |
izobr_r Izobrazba
Izobrazba:
Value 19136 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
st_izobr Stopnja izobrazbe
Stopnja izobrazbe:
Value 20135 | Frequency | |
---|---|---|
1 | poklicna | 5 |
2 | Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz | 22 |
3 | Višja/visoka izobrazba | 85 |
4 | univerzitetna | 144 |
5 | specializacija | 1 |
6 | magisterij | 29 |
7 | doktorat | 2 |
10 | nedokoncana os | 0 |
11 | koncana os | 0 |
0 | 7 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 11
status Status
Status:
Value 21134 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zaposlen | 210 |
2 | samozaposlen | 22 |
3 | brezposlen | 6 |
4 | upokojenec | 46 |
5 | kmet | 0 |
6 | gospodinja | 1 |
7 | študent/dijak | 3 |
8 | otroci do 15 leta | 0 |
0 | 7 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 8
pe_izobr pedagoška izobrazba
Pedagoško - andragoška izobrazba:
Value 22133 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 190 |
2 | da | 98 |
0 | 7 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 2
st_dejav Število dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)?
Value 23132 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nobeni | 53 |
2 | manj kot 3 | 149 |
3 | 3 do 5 | 47 |
4 | vec kot 5 | 39 |
0 | 7 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 4
p_d_lok Prostovoljna dejavnost na lokalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalna skupnost (vpišite kje):
Value 24131 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 121 |
1 | da | 174 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
p_d_lokX_r opis dejavnosti
opis dejavnosti
Value 25130 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
p_d_reg Prostovoljna dejavnost na regionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje)
Value 26129 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 239 |
1 | da | 56 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
p_d_regX_r opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje)
Value 27128 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
p_d_nac Prostovoljna dejavnost na nacionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje)
Value 28127 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 222 |
1 | da | 73 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
p_d_nacX_r opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje)
Value 29126 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
p_d_med Prostovoljna dejavnost na mednarodni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje)
Value 30125 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 267 |
1 | da | 28 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
p_d_medX_r opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje)
Value 31124 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
ocena ocena
Ocenite, v kakšni meri vas je temeljno usposabljanje mentorjev, ki ste ga opravili na ACS, pripravilo za izzive dela v študijskih krožkih? (Označite izbrani odgovor. 1 je najslabša, 5 je najboljša možna ocena)
Value 32123 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 7 | |
2 | 4 | |
3 | 44 | |
4 | 110 | |
5 | 130 | |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 5
iz_mot_u izpopolnjevanje-motiviranje udelezencev
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - motiviranje udeležencev
Value 33122 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 151 |
1 | da | 144 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_moder izpopolnjevanje-moderiranje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - moderiranje
Value 34121 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 170 |
1 | da | 125 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_ucn_t izpopolnjvenjae- ucne tehnike in strategije
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - učne tehnike in strategije
Value 35120 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 173 |
1 | da | 122 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_vre_p izpopolnjevanje-vrednotenje in priznavanje znanj
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - vrednotenje in priznavanje znanj
Value 36119 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 177 |
1 | da | 118 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_vod_s izpopolnjevanje-vodenje skupine in poznavanje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - vodenje skupine in poznavanje
Value 37118 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 176 |
1 | da | 119 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_izb_t izpopolnjevanje-o izbrani temi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izbrana tema (Navedite, kaj)
Value 38117 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 279 |
1 | da | 16 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
iz_iz_tX_r izpopolnjevanje-izbrana tema
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izbrana tema (Navedite, kaj)
Value 39116 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
iz_ne_se izpopolnjevanje-se ne bi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - ne bi se izpopolnjeval
Value 40115 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 289 |
1 | da | 6 |
Sysmiss | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 |
Valid range from 0 to 1
V1 Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek?
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.)
Value 41114 | Frequency | |
---|---|---|
1 | etnologija (dediscina, identiteta) | 57 |
2 | kulturne ustvarjalnice (gledaliske predstave ipd.) | 9 |
3 | rocne spretnosti (prticki, glasbila, okraski, kuhanje ipd.) | 45 |
4 | osebni razvoj, zdravo zivljenje, rekreacija | 52 |
5 | ekonomija, poslovanje, trzenje | 3 |
6 | mediji, racunalnistvo | 8 |
7 | ekologija, vrtnarjenje, zeliscarstvo | 21 |
8 | gozd | 4 |
9 | branje in ustvarjalno pisanje | 10 |
10 | tuji jeziki | 40 |
11 | drugo | 40 |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 1 to 11
V1_dr_r drugo
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.) -Drugo
Value 42113 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V2 Študijski krožek je del neke širše celote
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)
Value 43112 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 151 |
2 | da | 138 |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 1 to 2
V2_2 ce odgovor da
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) Če da:
Value 44111 | Frequency | |
---|---|---|
1 | del projekta nevladne ustanove (priprava nanj, del izvedbe, | 27 |
2 | del mednarodnega projekta (priprava nanj, del izvedbe, nadal | 6 |
3 | del letnega nacrta obcine | 6 |
4 | del letnega nacrta ustanove/ podjetja | 80 |
5 | drugo | 27 |
0 | 143 | |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
146 | 151 |
Valid range from 1 to 5
V2_2_dr_r drugo
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Navedite.)
Value 45110 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V3 Kako ste nacrtovali izobrazevalne cilje
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Value 46109 | Frequency | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 67 |
2 | cilj je predlagal mentor | 43 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 111 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 63 |
5 | drugo | 5 |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 1 to 5
V3_dr_r drugo
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Opišite.)
Value 47108 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V4 Kako ste nacrtovali akcijske cilje
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Value 48107 | Frequency | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 51 |
2 | cilj je predlagal mentor | 31 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 104 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 100 |
5 | drugo | 3 |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 1 to 5
V4_dr_r drugo
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Opišite.)
Value 49106 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V5_1 viri ustanove
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. ustanove
Value 50105 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 209 |
1 | da | 88 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_2 viri ljudje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. ljudi
Value 51104 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 48 |
1 | da | 249 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_3 viri literatura
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. literaturo in pisne vire
Value 52103 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 54 |
1 | da | 243 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_4 viri avdio posnetki
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 4. avdio/video posnetke
Value 53102 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 218 |
1 | da | 79 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_5 viri splet
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 5. splet
Value 54101 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 141 |
1 | da | 156 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_6 viri okolje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 6. okolje (naravo, ekskurzije ipd.)
Value 55100 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 185 |
1 | da | 112 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_7 drugo
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 7. drugo
Value 5699 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 286 |
1 | da | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V5_7_dr_r drugo-tekst
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 7. drugo (Navedite.)
Value 5798 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V6_1 tezave-mentor ni imel pomoci, vse je moral sam
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 1. mentor ni imel pomoči, vse je moral sam
Value 5897 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 295 |
1 | da | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_2 tezave-udelezence je tezko animirati in obdrzati
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 2. udeležence je težko animirati in obdržati
Value 5996 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 289 |
1 | da | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_3 tezave-ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo tezko
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 3. ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko
Value 6095 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 295 |
1 | da | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_4 tezave-ne vemo, ce sploh napredujemo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 4. ne vemo, če sploh napredujemo
Value 6194 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 296 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_5 tezave-tezko dobimo prostore
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 5. težko dobimo prostore
Value 6293 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 296 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_6 tezave-namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 6. namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih
Value 6392 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 297 |
1 | da | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_7 tezave-drugo (Navedite.)
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 7. drugo
Value 6491 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 282 |
1 | da | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V6_7_dr_r drugo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 7. drugo (Navedite.)
Value 6590 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V6_8 tezave-nismo imeli tezav
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 8. nismo imeli težav
Value 6689 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 36 |
1 | da | 261 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_1 kakovostni kazalci-pestar struktura udelezencev
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi
Value 6788 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 136 |
1 | da | 161 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_2 kakovostni kazalci-maj vkljucene skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere.)
Value 6887 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 216 |
1 | da | 81 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_cs1 manj vkljucene skupine 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 1.)
Value 6986 | Frequency | |
---|---|---|
* člani študijskega krožka so osebe s pridobljeno možgansko poškodbo | 1 | |
Osebe s pridobljeno možgansko poškodbo | 1 | |
PODEŽELSKE GOSPODINJE | 1 | |
STANOVALCI DOMA | 1 | |
Starejši | 2 | |
Starejši invalidi | 1 | |
Starejši odrasli | 1 | |
VAROVANCI DOMA | 2 | |
bivši zdravljenci psihiatrične bolnice | 1 | |
bralka na invalidskem vozičku | 1 | |
branje slepi varovanki DSO Novo mesto | 1 | |
brez izobrazbe | 1 | |
brezposelne | 1 | |
brezposelni | 1 | |
brezposlene ženske s podeželja | 1 | |
invalidi z močno okvaro vida | 1 | |
kmetje | 1 | |
matere dojenčkov (velik del časa so same) | 1 | |
migranti | 1 | |
neaktivne upokojenke | 1 | |
oddaljenost od drugih učnih središč | 1 | |
odrasli po pridobljeni možganski poškodbi | 1 | |
odrasli s posebnimi potrebami | 1 | |
odrasli s posebnimi potrebami (starejši odrasli gibalno ovirani, naglušni, slabovidni) | 1 | |
odrasli s pridobljeno poškodbo možganov | 1 | |
oseba s posebnimi potrebami | 1 | |
osebe po možganski kapi | 1 | |
osebe po pridobljeni možganski poškodbi | 1 | |
osebe po pridobljeni poškodbi možganov | 1 | |
osebe s posebnimi potrebami | 5 | |
osebe s posebnimi potrebami oz. njihovi svojci | 1 | |
osebe s pridobljeno poškodbo možganov | 1 | |
ozara, šent, VDC | 1 | |
posebne potrebe | 1 | |
prebivalci podeželja | 1 | |
skrb za osebe s po | 1 | |
stanovalci Centra za starejše | 1 | |
stanovalci doma upokojencev visoke starosti in z gibalnimi omejitvami | 1 | |
starejši | 1 | |
starejši udeleženci | 1 | |
starejši nad 50 let | 1 | |
starejši od 70 let | 1 | |
starejši odrasli | 6 | |
starejši odrasli (povprečna starost 59) | 1 | |
starejši odrasli (upokojenci) | 4 | |
starejši v domu upokojencev | 1 | |
starši na starševskem dopustu | 1 | |
upokojenci | 8 | |
upokojenci in brezposelni | 1 | |
upokojenke | 1 | |
upokojenke (none), upokojenci | 1 | |
upokojenke - manj izobražene | 1 | |
upokojenke, stare okoli 80 let | 1 | |
uporabniki Zavoda Zarja | 1 | |
učitelji v srednjih šolah | 1 | |
varovanci Doma starejših občanov | 1 | |
varovanci v domu upokojencev | 1 | |
vdove podeželjske gospe | 1 | |
zaporniki | 1 | |
šent, ozara, VDC | 1 | |
ženske v tretjem življenjskem obdobju | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
82 | 0 |
V7_cs2 manj vkljucene skupine 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 2.)
Value 7085 | Frequency | |
---|---|---|
Brezposelni | 1 | |
Invalidi | 1 | |
UPOKOJENCI | 1 | |
kmečke ženske | 2 | |
manj izobraženi | 2 | |
oddaljenost od mestnih središč | 1 | |
otroci, sodelujoči sicer le na prireditvi | 1 | |
prebivalci podeželja | 2 | |
starejši - upokojenci | 1 | |
starostne težave (demenca, težave s sluhom in vidom) | 1 | |
upokojenci | 1 | |
varovanci doma upokojencev | 1 | |
ženske | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
16 | 0 |
V7_cs3 manj vkljucene skupine 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 3.)
Value 7184 | Frequency | |
---|---|---|
brezposelni | 1 | |
kmetje , brezposelni in upokojenci | 1 | |
nizka izobrazba | 1 | |
podeželjski ljudje | 1 | |
rokodelci | 1 | |
udeleženci z nizko izobrazbo | 1 | |
z nizko izobrazbo | 1 | |
ženske | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
8 | 0 |
V7_cs1_s stevilo manjvključenih udeležencev 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 1)
Value 7283 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 209 | |
1 | 4 | |
2 | 3 | |
3 | 2 | |
4 | 6 | |
5 | 3 | |
6 | 8 | |
7 | 6 | |
8 | 8 | |
9 | 12 | |
10 | 4 | |
11 | 5 | |
12 | 8 | |
13 | 4 | |
14 | 3 | |
15 | 2 | |
19 | 1 | |
20 | 1 | |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 0 to 20
V7_cs2_s stevilo manjvključenih udeležencev 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 2)
Value 7382 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 273 | |
1 | 1 | |
4 | 1 | |
5 | 2 | |
6 | 2 | |
7 | 1 | |
9 | 2 | |
11 | 2 | |
13 | 1 | |
14 | 4 | |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 0 to 14
V7_cs3_s stevilo manjvključenih udeležencev 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 3)
Value 7481 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 281 | |
4 | 1 | |
6 | 1 | |
9 | 3 | |
10 | 1 | |
11 | 1 | |
14 | 1 | |
Sysmiss | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
289 | 8 |
Valid range from 0 to 14
V7_3 kakovostni kazalci-izvirne vsebine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - izvirne vsebine
Value 7580 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 158 |
1 | da | 139 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_4 kakovostni kazlci obseg medijskih objav
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - obseg medijskih objav
Value 7679 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 281 |
1 | da | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_5 kakovostni kazalci- nagrade
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - nagrade (npr. TVU, občinske nagrade ipd.)
Value 7778 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 296 |
1 | da | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_6 kakovostni kazalci-povezovanje z lokalnimi okoljem
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.)
Value 7877 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 205 |
1 | da | 92 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from 0 to 1
V7_6_X_r lokalne skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.) (Navedite, s kom.)
Value 7976 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V7_7 kakovostni kazalci-povezovanje izven lokalnega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje izven lokalnega okolja
Value 8075 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 272 |
1 | da | 24 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V7_7_X_r izven loklanega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.)
Value 8174 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V7_8 kakovostni kazalci-drugo
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - drugo
Value 8273 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 276 |
1 | da | 20 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V7_8_X_r drugo
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - drugo (Vpišite, kaj.)
Value 8372 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V8_1 cilji-nova znanja o doloceni vsebini
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. nova znanja o določeni vsebini
Value 8471 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 49 |
1 | da | 247 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_2 cilji-spretnosti, tehnike, verscine
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. spretnosti, veščine, tehnike
Value 8570 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 127 |
1 | da | 169 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_3 cilji-drugacen nacin dela
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Value 8669 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 208 |
1 | da | 88 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_3_1 nacin dela-izkusnjo, spretnosti
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. izkušnjo sprejetosti
Value 8768 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 250 |
1 | da | 46 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_3_2 nacin dela-damokaticne odnose
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. demokratične odnose
Value 8867 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 240 |
1 | da | 56 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_3_3 nacin dela-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugo
Value 8966 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 277 |
1 | da | 19 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_3_3_dr_r drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugo (Navedite.)
Value 9065 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V8_4 cilji-nove izkusnje
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - nove vrednote
Value 9164 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 243 |
1 | da | 53 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_4_X_r izkusnje
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - nove vrednote (Opišite.)
Value 9263 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V8_5 cilji-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo
Value 9362 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 281 |
1 | da | 15 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V8_5_dr_r drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Navedite.)
Value 9461 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V10_1 posledice-na osebni ravni
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na osebni ravni
Value 9560 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 57 |
1 | da | 239 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V10_2 posledice-na ravni skupine
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na ravni skupine
Value 9659 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 59 |
1 | da | 237 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V10_3 posledice-na ravni loklne skupnosti
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na ravni lokalne skupnosti (npr. sodelovanja v okolju ipd.)
Value 9758 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 160 |
1 | da | 136 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V10_4 posledice-drugo
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo
Value 9857 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 279 |
1 | da | 17 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V10_dr_r drugo
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo (Razložite.)
Value 9956 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V11_1 ucinek na udelezence-izobrazevalni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži)
Value 10055 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 102 |
1 | da | 194 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_1_1 izobrazevalni-nadaljevanje ucenja
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži) - nadaljevanje učenja
Value 10154 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 109 |
1 | da | 187 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_1_2 izobrazevanje-vkljucitev v formalno solanje
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži) - vključitev v formalno šolanje
Value 10253 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 288 |
1 | da | 8 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_2 ucineka na udelezence - socializacijski
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - socializacijski (npr. motivacija za sodelovanje v skupini, okolju ipd.)
Value 10352 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 62 |
1 | da | 234 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_3 ucinek na udelezence-sprostitveni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - sprostitveni
Value 10451 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 100 |
1 | da | 196 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_4 ucinek na udelezence-ga ni bilo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - ni bilo nobenega učinka
Value 10550 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 296 |
1 | da | 0 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_5 ucinek na udelezence-drugo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo
Value 10649 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 278 |
1 | da | 18 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V11_5_dr_r drugo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Navedite.)
Value 10748 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V12 ucinek na okolje
12. UČINEK študijskega krožka NA OKOLJE, njegova VLOGA v njem: (Označite izbrani odgovor. Odločite se le za eno, prevladujočo možnost.)
Value 10847 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sK nima opazne vloge v okolju | 39 |
2 | sK sibko sooblikuje lokalno dogajanje | 96 |
3 | sK vpliva na zivljenje lokalnega okolja | 109 |
4 | sK intenzivno spreminja domace okolje in sega tudi prek njeg | 30 |
5 | ne vem | 13 |
0 | 1 | |
Sysmiss | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
287 | 10 |
Valid range from 1 to 5
V13_X_r Najvecji dosezek
13. Kaj se vam zdi največji dosežek študijskega krožka? (Navedite.)
Value 10946 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V14 Ali boste SK nadaljevali
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.)
Value 11045 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne | 26 |
2 | da | 259 |
0 | 3 | |
Sysmiss | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
285 | 12 |
Valid range from 1 to 2
V14_X_r ne-opis
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - ne (Pojasnite, zakaj.)
Value 11144 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V14_2_1 da- v obliki naslednjega SK
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - naslednjega študijskega krožka
Value 11243 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 77 |
1 | da | 219 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V14_2_2 da-v obliki drustva ali druge organizirane skupine
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - društva ali druge oblike organiziranega sodelovanja
Value 11342 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 273 |
1 | da | 23 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V14_2_3 da- v obliki druzabnega srecanja
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - družabnega srečevanja
Value 11441 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 259 |
1 | da | 37 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V14_2_4 da-v obliki projekta
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - projekta
Value 11540 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 273 |
1 | da | 23 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V14_2_5 da-drugo
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo
Value 11639 | Frequency | |
---|---|---|
0 | ne | 289 |
1 | da | 7 |
Sysmiss | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
296 | 1 |
Valid range from 0 to 1
V142_5dr_r drugo
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Opišite.)
Value 11738 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V16 Števili SK-jev se bo:
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Value 11837 | Frequency | |
---|---|---|
1 | povecalo | 69 |
2 | ostalo priblizno na enaki ravni | 213 |
3 | zmanjsalo | 6 |
Sysmiss | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 3
V16_1_X_r razlog-povecalo
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - povečalo (Navedite ključni razlog.)
Value 11936 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V16_3_X_r razlog-zmanjsalo
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - zmanjšalo (Navedite ključni razlog.)
Value 12035 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V17 Vpliv SK
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Value 12134 | Frequency | |
---|---|---|
1 | vse vecji | 84 |
2 | ostal priblizno na enaki ravni | 202 |
3 | se zmanjsal | 2 |
Sysmiss | 9 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
288 | 9 |
Valid range from 1 to 3
V17_1_X_r razlog-vse vecji
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) vse večji (Navedite ključni razlog.)
Value 12233 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V17_3_X_r razlog-vsa manjsi
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - vse manjši (Navedite ključni razlog.)
Value 12332 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V18_1 Stroski dela
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Skupaj vsi stroški dela
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 297 |
V18_2 Materialni stroski
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Materialni stroški
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 297 |
V18_3 Stroski prostora
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Vsi stroški prostora
Value 12629 | Frequency | |
---|---|---|
Sysmiss | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 297 |
V18_4 Stroski za razvoj
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Sredstva za razvoj
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 297 |
V18_sk Skupaj
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: SKUPAJ
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 297 |
V19_1 Sofinanciranje MŠŠ (po pogodbi)
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 1. Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (po pogodbi)
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 1803.78 | 782.512 | 256.483 |
Valid range from 0 to 1803.78
V19_2 Sofinanciranje Ministrstva za delo....
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 2. Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Valid range from 0 to 0
V19_3 Sofinanciranje druga ministrstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 3. Druga ministrstva in vladne institucije
Value 13124 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 284 | |
457 | 1 | |
4719 | 1 | |
Sysmiss | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 |
Valid range from 0 to 4719
V19_4 Sofinanciranje Zavod za zaposlovanje ali Obmocna enota za delo
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 4. Zavod RS za zaposlovanje ali Območna enota za zaposlovanje ali Urad za delo
Value 13223 | Frequency | |
---|---|---|
0 | 286 | |
Sysmiss | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 |
Valid range from 0 to 0
V19_5 Sofinanciranje obmocna enota za zaposlovanje
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 4A. Območna enota za zaposlovanje
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 4254 | 140.242 | 358.602 |
Valid range from 0 to 4254
V19_6 sofinanciranje lokalna skupnost
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 5. Lokalna skupnost
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 2000 | 69.867 | 252.007 |
Valid range from 0 to 2000
V19_7 sofinanciranje donatorji, sponzorji
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 6. Donatorji, sponzorji
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 1350 | 14.357 | 126.617 |
Valid range from 0 to 1350
V19_8 sofinanciranje mednarodna sredstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 7. Mednarodna sredstva
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 1350 | 40.514 | 136.154 |
Valid range from 0 to 1350
V19_9 sofinanciranje clani SK
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 8. Člani študijskega krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 2834.1 | 301.48 | 490.988 |
Valid range from 0 to 2834.1
V19_10 sofinanciranje izvajalska organizacija
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 9. Izvajalska organizacija
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 1900 | 35.593 | 178.992 |
Valid range from 0 to 1900
V19_sk skupaj
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: SKUPAJ
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
286 | 11 | 0 | 7070 | 1402.664 | 859.531 |
Valid range from 0 to 7070
V20_dr_r Zelite se kaj sporociti
20. Ali nam v povezavi s tem študijskim krožkom želite še karkoli sporočiti? (Vpišite.)
Value 14015 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | 297 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
297 | 0 |
Valid range from -1 to -1
V19A drugi materialni stroški
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 1
Value 14114 | Frequency | |
---|---|---|
"Vabila na odprtje razstave in za skupno predtavitev v TVU.(50 EUR) ,Likovni materiali.(500 EUR)" | 1 | |
"stroške bivanja mentorjev v Mladinskem hotelu (255,10 €), sendviče, ki smo jih dobili s 50% popustom (80,00 €), darilo za mentorja (20,00 €), kosilo za mentorja v pivnici Friderik (40,00 €) in nabavo vode, sadja in drugih potrebščin v Mercatorju (100,00 | 1 | |
- fotokopiranje | 1 | |
- fotokopiranje obvestil in gradiva, vzdrževanje spletne strani | 1 | |
- izobraževanje mentorja ŠK | 1 | |
- stroški izobraževanja za mentorja ŠK | 1 | |
AH za zunanje izvajalce, osvežilni napitki, sestavine za jedi | 1 | |
Avtorska (Loredana Hrast), Račun (Andrej Voglar), študentski servis (Miha Mihelič) | 1 | |
Avtorski honorar za zunanjega sodelavca | 1 | |
Avtorski honorar za zunanjo sodelavko | 1 | |
Avtorski članki, fotografije, oblikovanje | 1 | |
DDV | 5 | |
DDV (odbitek od nakazila MŠŠ) | 6 | |
Osvežilni napitki, okrepčila za udeležence, stroški zaključka študijskega krožka | 1 | |
PROMOCIJA | 1 | |
Plačilo za zunanjo sodelavko Elen Uršič, okrepčila za udeležence krožka. | 1 | |
Poročanje,spremljanje poteka ŠK. | 1 | |
Posredni stroški | 1 | |
Potni stroški za predavatelje (2x) in mentorja | 1 | |
Prevajanje, najemnine (prostora, kombija). | 1 | |
Prevodi, tisk, gradiva. | 1 | |
Prevozni stroški | 1 | |
Prvoz, vstopnina,... | 1 | |
Računa (Lado Jakša in Evelin Bizjak), potni stroški (Čedad, Breginj) | 1 | |
Stroški avtorskega honorarja zunanjega sodelavca. | 1 | |
Stroški prevoza na teren -akcijski cilj oz. ekskurzija | 1 | |
Stroški sendvičev za člane krožka za nastop. | 1 | |
Usposabljanje za mentorja (146,69) in drugi posredni stroški (111,62) | 1 | |
Vabila, fotokopiranje, družabni dogodek. | 1 | |
Vstopnina za zeliščni vrt, avtorski honorar za zunanje sodelavce | 1 | |
blago, revije, pogostitev na prireditvi | 1 | |
fotokopiranje | 1 | |
gorivo, prevozi, vstopnine, prehrana,pisarniški material, nabava literature,... | 1 | |
izdaja 7. knjižice v zbirki Biseri Panoramski cesti cca. | 1 | |
izobraževanje za mentorja šk | 1 | |
knjige, pogostitev na prireditvi | 2 | |
lektoriranje, oblikovanje in tisk zbornika | 1 | |
malice, pogostitev | 1 | |
material za delo, promocija | 1 | |
material za ustvarjanje, revije, pogostitev na prireditvi | 1 | |
nabava literature, nabava materiala za izdelavo eko čistil, plačilo pogostitve pri izvedbi predavanj, ogled vrtnarskega centra in vodenje. | 1 | |
nakup študijskega gradiva, | 1 | |
napitki, USB ključki | 1 | |
napitki, predavateljica | 1 | |
ne | 1 | |
ni drugih stroškov | 1 | |
organizacijski stroški | 2 | |
osvežilni napitki in okrepčilo za udeležence, kilometrina | 1 | |
osvežilni napitki, okrepčila | 1 | |
pogostitev na delavnici | 1 | |
pogostitev na prireditvah | 1 | |
pogostitev, organizacijski stroški | 1 | |
pogostitve | 1 | |
potni stroški | 2 | |
potni stroški, malica, | 1 | |
potni stroški, malice, ozvočenje, | 1 | |
potni stroški, malice, stroški ozvočenja | 1 | |
potni stroški, malice, vstopnina | 1 | |
potni stroški,vstopnine,fotokopiranje gradiva | 1 | |
prevoz, hrana | 1 | |
prevozi | 1 | |
prevozni stroški | 1 | |
prevozni stroški, fotokopiranje | 1 | |
promocija | 5 | |
računalniška oprema (amortizacija) | 1 | |
reklama | 1 | |
reklamna obvestila | 1 | |
skripta-fotokopije, manjša pogostitev in kritje stroškov gostje | 1 | |
stroški obiska Londona ( prevoz, prenočitev...) | 1 | |
stroški organizacije treh razstav, vabila, pogostitve ... | 1 | |
stroški prevoza v tujino(avtobus) | 1 | |
stroški za material (glina), žganje gline, pripomočki za krašenje končnih izdelkov | 1 | |
telefon, fax, vabila, razmnoževanje literature, poštne storitve, kava, plakati | 1 | |
tiskanje, fotokopiranje, oblikovanje | 1 | |
usposabljanje za mentorja študijskih krožkov | 1 | |
vstopnice za Muzej na velenjskem gradu, Muzej mineralov | 1 | |
vstopnine,hrana,prevozi, | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
93 |
v19a0 drugi materialni stroški
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 2
Value 14213 | Frequency | |
---|---|---|
€) " | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1 | 0 |
v19a1 drugi materialni stroški
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 3
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
Statu_sk status krožka
Status krožka
Value 14411 | Frequency | |
---|---|---|
0 | tekoči-krožek še vedno poteka | 9 |
1 | krožek zaključen, a ni vseh podatkov | 2 |
2 | arhiviran | 284 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
295 | 2 | 0 | 2 |
Valid range from 0 to 2
IDmentor ID mentorja
ID mentorja
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2958 | 0 | 1 | 1783 | 1345.905 | 251.135 |
Valid range from 1 to 1783
IDsk ID študijskega krožka
ID študijskega krožka
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2958 | 0 | 873 | 1248 | 1053.059 | 101.243 |
Valid range from 873 to 1248
spol Spol
Spol :
Value 1478 | Frequency | |
---|---|---|
M | 632 | |
Z | 2321 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2953 | 0 |
letoroj Leto rojstva
Letnica rojstva:
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2659 | 299 | 1900 | 2003 | 1957.857 | 16.552 |
Valid range from 1900 to 2003
posta_r Pošta
Pošta:
Value 1496 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 2958 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2958 | 0 |
Valid range from -1 to -1
drzava Država
Država:
Value 1505 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Drugo | 1 |
2 | Hrvaška | 1 |
3 | Madžarska | 1 |
4 | Italija | 8 |
5 | Slovenija | 2940 |
6 | 5 | |
7 | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2951 | 7 |
Valid range from 1 to 5
izobr_r Izobrazba
Izobrazba :
Value 1514 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 2958 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2958 | 0 |
Valid range from -1 to -1
stopnja Stopnja izobrazbe
Stopnja izobrazbe:
Value 1523 | Frequency | |
---|---|---|
1 | poklicna | 288 |
2 | Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz | 777 |
3 | Višja/visoka izobrazba | 529 |
4 | univerzitetna | 515 |
5 | specializacija | 15 |
6 | magisterij | 53 |
7 | doktorat | 10 |
10 | nedokoncana os | 25 |
11 | koncana os | 217 |
0 | 529 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2429 | 529 |
Valid range from 1 to 11
status Status
Status:
Value 1532 | Frequency | |
---|---|---|
1 | zaposlen | 947 |
2 | samozaposlen | 79 |
3 | brezposlen | 169 |
4 | upokojenec | 1238 |
5 | kmet | 26 |
6 | gospodinja | 37 |
7 | študent/dijak | 78 |
8 | otroci do 15 leta | 37 |
0 | 347 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
2611 | 347 |
Valid range from 1 to 8
dejavnos Število dejavnosti
Udeleženec je dejaven v organiziranih prostovoljskih dejavnostih (društva, zbori, pobude, klubi, ipd.):
Value 1541 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nobeni | 370 |
2 | manj kot 3 | 1005 |
3 | 3 do 5 | 182 |
4 | vec kot 5 | 87 |
0 | 0 | 1314 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1644 | 1314 |
Valid range from 1 to 4
No associated materials!
There is no information about publications related to this study!
TERMS OF USE:
The data are unrestricted for academic purposes only and licensed under a Creative Commons Attribution + NonCommercial 4.0 International LicenseDOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
7 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, omejene na manj splošno populacijo, manj vplivne
How to CITE this study?
Bogataj, N. (2013). Študijski krožki 2011: Spremljanje dejavnosti [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: STUDKR11. https://doi.org/10.17898/ADP_STUDKR11_V1
Following recommendations to contain the epidemic, 2020: Probability panel
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti