Študijski krožki 2011: Spremljanje dejavnosti

Basic Study Information

ADP - IDNo: STUDKR11
DOI: https://doi.org/10.17898/ADP_STUDKR11_V1
Main author(s):
  • Bogataj, Nevenka
Co-workers:
  • Lajovic, Franc
Data file producer:
ACS - Andragoški center Republike Slovenije (Ljubljana, Slovenija; 2011)

Funding agency:

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

Project number:

no information

Series:
  • STUDKR/Študijski krožki

Study Content

Keywords:

izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, skupinsko učenje, skupnostno učenje

Keywords ELSST:
PROSTI ČAS, VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE, STAREJŠI, UČENJE, IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

Topic Classification CESSDA
IZOBRAŽEVANJE - vseživljenjsko/stalno izobraževanje
Topic Classification CERIF
Andragogika, stalno izobraževanje
Topic Classification ADP
študijski krožek
demografija


Abstract:

Študijski krožki so majhne skupine za neformalno učenje, kjer se zbirajo, učijo in družijo radovedni odrasli ter s svojimi rezultati prispevajo k razvoju domačega okolja. Potekajo po preprostih, a stabilnih pravilih že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji celo leto, financira pa ga MŠŠ pod določenimi pogoji (usposobljenost mentorja, upoštevanje načel ŠK). Raziskovanje poteka v okviru rednih nalog Andragoškega centra Slovenije. Rezultati raziskav služijo financerju za razvoj izobraževanja odraslih (npr. odzivanje na potrebe), za raziskovalno preučevanje specifičnih vprašanj (npr. odzivnosti določenih segmentov družbe, posebnosti skupnostnega učenja), za opazovanje časovne dinamike razvoja (npr. finančna vlaganja občin v izobraževanje odraslih) in za primerjave s tujino, zlasti s Skandinavskimi državami.

Methodology


Collection date: 1.september 2010 - 31. avgust 2011
Date of production: 2011
Country: Slovenija
Geographic coverage:

Slovenija

Unit of analysis:

posameznik, študijski krožek, mentor

Universe:

Udeleženci študijskih krožkov, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS.

Mentorji in študijski krožki, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS.

Excluded: no information
Data collected by:

Andragoški center Republike Slovenije

Sampling procedure:

Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija.

Mode of data collection:

Samoizpolnjevalna anketa. Podatki so bili zbrani s pomočjo spletnega vmesnika.

Weighting:

Brez uteževanja.

Access restrictions

Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 2.5 Slovenija.

Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.

Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.

Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.

Basic Data File Description

Title of Data file: studkr11_p1_sl_v1_r3

Format: *.txt - TEKST

  • number of variables: 142
  • number of units: 297

Title of Data file: studkr11_p2_sl_v1_r3

Format: *.txt - TEKST

  • number of variables: 10
  • number of units: 2958

Variable list

id ID krožka

ID krožka

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0 873 1248 1052.636 101.675

Valid range from 873 to 1248

org_id ID Ogranizacije

ID Ogranizacije

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0 0 698 263.768 127.093

Valid range from 0 to 698

org_r tip organizacije

Tip organizacije

Value 31 Frequency
-1 Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

id ID krožka

ID krožka

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0 873 1248 1052.636 101.675

Valid range from 873 to 1248

org_id ID Ogranizacije

ID Ogranizacije

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0 0 698 263.768 127.093

Valid range from 0 to 698

org_r tip organizacije

Tip organizacije

Value 3152 Frequency
-1 Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

tip_sk tip krožka

Tip krožka:

Value 4151 Frequency
1 Jezikovni krožek (po projektu Allegro) 1
2 Bralni krožek (Beremo z Manco Košir) 44
3 Klasicni studijski krozek 249
4 Okoljski krožek (za trajnostni razvoj) 3
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 1 to 4

naziv_r naziv krožka

Prijavljamo delovanje študijskega krožka (naziv) :

Value 5150 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

kraj_sre_r Kraj srečanja

Kraj srečanja:

Value 6149 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

obci_sre_r Občina srečanja

Občina srečanja:

Value 7148 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

udelez Stevilo udelezencev

Udeleženci:

Value 8147 Frequency
5 8
6 28
7 25
8 43
9 26
10 34
11 38
12 21
13 28
14 22
15 21
Sysmiss 3
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
294 3

Valid range from 5 to 15

udelez_m stevilo moskih

Udeleženci: Moških:

Value 9146 Frequency
0 94
1 50
2 46
3 32
4 22
5 26
6 8
7 9
8 4
10 2
13 1
Sysmiss 3
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
294 3

Valid range from 0 to 13

udelez_z stevilo zensk

Udeleženci: Žensk:

Value 10145 Frequency
0 4
1 4
2 13
3 7
4 22
5 33
6 27
7 25
8 27
9 30
10 31
11 25
12 14
13 15
14 9
15 8
Sysmiss 3
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
294 3

Valid range from 0 to 15

oprav_ur opravljenih ur

Zastavili smo si program dela in že opravili ur:

Value 11144 Frequency
0 42
1 6
2 60
3 71
4 51
5 19
6 6
7 1
8 10
9 31
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 9

dat_prve datum prvega srecanja

datum prvega srecanja

Value 12143 Frequency
2010-09-01 3
2010-09-02 1
2010-09-03 1
2010-09-04 1
2010-09-06 2
2010-09-07 3
2010-09-08 2
2010-09-10 3
2010-09-13 2
2010-09-14 3
2010-09-16 1
2010-09-20 1
2010-09-22 3
2010-09-24 1
2010-09-27 1
2010-09-28 1
2010-09-29 3
2010-09-30 2
2010-10-01 1
2010-10-02 2
2010-10-04 3
2010-10-05 3
2010-10-06 3
2010-10-07 4
2010-10-08 2
2010-10-11 1
2010-10-12 4
2010-10-13 1
2010-10-14 3
2010-10-15 1
2010-10-19 1
2010-10-20 1
2010-10-25 1
2010-10-27 1
2010-11-02 2
2010-11-03 2
2010-11-04 1
2010-11-05 1
2010-11-06 2
2010-11-08 3
2010-11-11 1
2010-11-12 1
2010-11-15 3
2010-11-16 3
2010-11-17 2
2010-11-18 1
2010-11-19 4
2010-11-22 3
2010-11-23 2
2010-11-24 3
2010-11-25 4
2010-11-29 1
2010-12-01 1
2010-12-03 1
2010-12-06 1
2010-12-10 1
2010-12-16 2
2010-12-17 2
2010-12-18 1
2010-12-19 1
2010-12-20 1
2010-12-21 1
2011-01-03 1
2011-01-04 2
2011-01-06 2
2011-01-10 1
2011-01-11 2
2011-01-13 3
2011-01-18 3
2011-01-19 2
2011-01-24 1
2011-01-25 1
2011-01-29 3
2011-02-01 3
2011-02-03 1
2011-02-04 1
2011-02-10 1
2011-02-11 2
2011-02-12 1
2011-02-14 3
2011-02-15 6
2011-02-16 1
2011-02-17 2
2011-02-18 1
2011-02-21 1
2011-02-22 1
2011-02-23 3
2011-02-25 1
2011-03-01 3
2011-03-03 2
2011-03-04 1
2011-03-07 2
2011-03-09 2
2011-03-10 1
2011-03-14 1
2011-03-15 4
2011-03-16 2
2011-03-17 1
2011-03-18 1
2011-03-22 1
2011-03-24 2
2011-03-26 2
2011-04-01 3
2011-04-04 2
2011-04-05 3
2011-04-06 1
2011-04-07 2
2011-04-11 1
2011-04-12 2
2011-04-14 1
2011-04-15 4
2011-04-17 1
2011-04-19 3
2011-04-20 2
2011-04-21 2
2011-04-22 1
2011-04-26 1
2011-04-29 1
2011-05-02 1
2011-05-03 2
2011-05-04 2
2011-05-05 5
2011-05-06 1
2011-05-07 2
2011-05-08 1
2011-05-09 1
2011-05-10 3
2011-05-11 2
2011-05-12 1
2011-05-15 1
2011-05-18 2
2011-05-20 1
2011-05-25 2
2011-05-27 1
2011-05-30 1
2011-05-31 1
2011-06-01 1
2011-06-02 1
2011-06-06 2
2011-06-07 1
2011-06-10 1
2011-06-13 1
2011-06-14 2
2011-06-16 3
2011-06-21 1
2011-06-25 1
2011-06-27 3
2011-07-01 2
2011-07-04 1
2011-07-05 1
2011-07-06 1
2011-07-07 1
2011-07-08 1
2011-07-11 2
2011-07-14 1
2011-07-18 1
2011-07-25 1
2011-07-28 2
2011-08-01 1
2011-08-16 3
2011-08-19 1
2011-08-21 1
2011-08-22 4
2011-08-23 2
2011-08-26 1
2011-08-27 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 2010-09-01 2011-08-27

dat_zadn datum zadnejga srecanja

datum zadnejga srecanja

Value 13142 Frequency
2010-09-04 1
2010-09-20 1
2010-09-27 1
2010-09-28 1
2010-09-29 1
2010-09-30 2
2010-10-06 1
2010-10-12 1
2010-10-14 1
2010-10-22 2
2010-10-27 2
2010-10-29 1
2010-11-15 1
2010-11-27 1
2010-11-30 2
2010-12-02 1
2010-12-11 2
2010-12-12 1
2010-12-13 1
2010-12-16 4
2010-12-20 1
2010-12-22 1
2011-01-07 1
2011-01-17 2
2011-01-18 1
2011-01-24 1
2011-01-26 1
2011-01-29 3
2011-01-31 2
2011-02-01 1
2011-02-03 1
2011-02-09 1
2011-02-15 1
2011-02-17 1
2011-02-21 2
2011-02-22 1
2011-02-24 1
2011-02-25 1
2011-02-27 1
2011-03-01 2
2011-03-08 2
2011-03-09 2
2011-03-10 1
2011-03-14 1
2011-03-16 1
2011-03-17 1
2011-03-21 2
2011-03-22 1
2011-03-25 2
2011-03-28 1
2011-03-29 1
2011-03-30 1
2011-03-31 1
2011-04-02 1
2011-04-04 1
2011-04-05 4
2011-04-11 1
2011-04-12 1
2011-04-13 2
2011-04-15 1
2011-04-16 1
2011-04-17 1
2011-04-18 2
2011-04-19 1
2011-04-20 2
2011-04-21 2
2011-04-22 1
2011-04-26 1
2011-04-28 2
2011-05-03 4
2011-05-04 1
2011-05-05 1
2011-05-06 1
2011-05-07 2
2011-05-09 1
2011-05-10 2
2011-05-11 4
2011-05-12 1
2011-05-13 2
2011-05-16 1
2011-05-17 2
2011-05-18 1
2011-05-19 5
2011-05-20 2
2011-05-23 2
2011-05-24 5
2011-05-25 2
2011-05-26 3
2011-05-27 1
2011-05-28 1
2011-05-29 1
2011-05-30 1
2011-05-31 1
2011-06-01 4
2011-06-02 3
2011-06-03 4
2011-06-05 1
2011-06-07 1
2011-06-08 1
2011-06-10 2
2011-06-11 1
2011-06-13 1
2011-06-14 6
2011-06-15 5
2011-06-16 2
2011-06-17 2
2011-06-18 5
2011-06-19 1
2011-06-20 1
2011-06-21 5
2011-06-22 3
2011-06-23 3
2011-06-24 4
2011-06-25 2
2011-06-26 2
2011-06-27 6
2011-06-28 3
2011-06-29 1
2011-06-30 2
2011-07-01 1
2011-07-02 1
2011-07-04 2
2011-07-05 2
2011-07-06 2
2011-07-07 2
2011-07-08 3
2011-07-09 2
2011-07-12 3
2011-07-13 1
2011-07-22 2
2011-07-23 3
2011-07-29 1
2011-07-30 1
2011-07-31 1
2011-08-02 1
2011-08-09 1
2011-08-10 1
2011-08-15 1
2011-08-16 1
2011-08-18 1
2011-08-19 1
2011-08-20 2
2011-08-23 1
2011-08-24 1
2011-08-28 1
2011-08-29 3
2011-08-30 1
2011-08-31 3
2011-09-02 2
2011-09-06 1
2011-09-07 1
2011-09-08 2
2011-09-12 2
2011-09-13 3
2011-09-14 1
2011-09-15 2
2011-09-16 1
2011-09-19 3
2011-09-20 3
2011-09-21 1
2011-09-22 1
2011-09-23 1
2011-09-24 1
2011-09-26 3
2011-09-29 2
2011-09-30 5
2011-10-17 1
2011-10-18 1
2011-10-21 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 2010-09-04 2011-10-21

ID_mento ID mentorja

ID mentorja

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
294 3 1002 1783 1353.408 248.854

Valid range from 1 to 1783

spol_men spol

Spol:

Value 15140 Frequency
M 34
Z 254
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 0

rojen leto rojstva

Leto rojstva:

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9 1937 1989 1963.285 10.684

Valid range from 1937 to 1989

posta_r Pošta

Pošta:

Value 17138 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

drzava drzava

Država:

Value 18137 Frequency
it 4
si 284
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 0

izobr_r Izobrazba

Izobrazba:

Value 19136 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

st_izobr Stopnja izobrazbe

Stopnja izobrazbe:

Value 20135 Frequency
1 poklicna 5
2 Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz 22
3 Višja/visoka izobrazba 85
4 univerzitetna 144
5 specializacija 1
6 magisterij 29
7 doktorat 2
10 nedokoncana os 0
11 koncana os 0
0 7
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 11

status Status

Status:

Value 21134 Frequency
1 zaposlen 210
2 samozaposlen 22
3 brezposlen 6
4 upokojenec 46
5 kmet 0
6 gospodinja 1
7 študent/dijak 3
8 otroci do 15 leta 0
0 7
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 8

pe_izobr pedagoška izobrazba

Pedagoško - andragoška izobrazba:

Value 22133 Frequency
1 ne 190
2 da 98
0 7
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 2

st_dejav Število dejavnosti

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)?

Value 23132 Frequency
1 nobeni 53
2 manj kot 3 149
3 3 do 5 47
4 vec kot 5 39
0 7
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 4

p_d_lok Prostovoljna dejavnost na lokalni ravni

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalna skupnost (vpišite kje):

Value 24131 Frequency
0 ne 121
1 da 174
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

p_d_lokX_r opis dejavnosti

opis dejavnosti

Value 25130 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

p_d_reg Prostovoljna dejavnost na regionalni ravni

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje)

Value 26129 Frequency
0 ne 239
1 da 56
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

p_d_regX_r opis dejavnosti

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje)

Value 27128 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

p_d_nac Prostovoljna dejavnost na nacionalni ravni

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje)

Value 28127 Frequency
0 ne 222
1 da 73
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

p_d_nacX_r opis dejavnosti

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje)

Value 29126 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

p_d_med Prostovoljna dejavnost na mednarodni ravni

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje)

Value 30125 Frequency
0 ne 267
1 da 28
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

p_d_medX_r opis dejavnosti

Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje)

Value 31124 Frequency
-1 Zakrita vrednost 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

ocena ocena

Ocenite, v kakšni meri vas je temeljno usposabljanje mentorjev, ki ste ga opravili na ACS, pripravilo za izzive dela v študijskih krožkih? (Označite izbrani odgovor. 1 je najslabša, 5 je najboljša možna ocena)

Value 32123 Frequency
0 7
2 4
3 44
4 110
5 130
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 5

iz_mot_u izpopolnjevanje-motiviranje udelezencev

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - motiviranje udeležencev

Value 33122 Frequency
0 ne 151
1 da 144
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_moder izpopolnjevanje-moderiranje

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - moderiranje

Value 34121 Frequency
0 ne 170
1 da 125
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_ucn_t izpopolnjvenjae- ucne tehnike in strategije

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - učne tehnike in strategije

Value 35120 Frequency
0 ne 173
1 da 122
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_vre_p izpopolnjevanje-vrednotenje in priznavanje znanj

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - vrednotenje in priznavanje znanj

Value 36119 Frequency
0 ne 177
1 da 118
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_vod_s izpopolnjevanje-vodenje skupine in poznavanje

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - vodenje skupine in poznavanje

Value 37118 Frequency
0 ne 176
1 da 119
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_izb_t izpopolnjevanje-o izbrani temi

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izbrana tema (Navedite, kaj)

Value 38117 Frequency
0 ne 279
1 da 16
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

iz_iz_tX_r izpopolnjevanje-izbrana tema

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izbrana tema (Navedite, kaj)

Value 39116 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

iz_ne_se izpopolnjevanje-se ne bi

Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - ne bi se izpopolnjeval

Value 40115 Frequency
0 ne 289
1 da 6
Sysmiss 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2

Valid range from 0 to 1

V1 Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek?

1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.)

Value 41114 Frequency
1 etnologija (dediscina, identiteta) 57
2 kulturne ustvarjalnice (gledaliske predstave ipd.) 9
3 rocne spretnosti (prticki, glasbila, okraski, kuhanje ipd.) 45
4 osebni razvoj, zdravo zivljenje, rekreacija 52
5 ekonomija, poslovanje, trzenje 3
6 mediji, racunalnistvo 8
7 ekologija, vrtnarjenje, zeliscarstvo 21
8 gozd 4
9 branje in ustvarjalno pisanje 10
10 tuji jeziki 40
11 drugo 40
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 1 to 11

V1_dr_r drugo

1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.) -Drugo

Value 42113 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V2 Študijski krožek je del neke širše celote

2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)

Value 43112 Frequency
1 ne 151
2 da 138
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 1 to 2

V2_2 ce odgovor da

2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) Če da:

Value 44111 Frequency
1 del projekta nevladne ustanove (priprava nanj, del izvedbe, 27
2 del mednarodnega projekta (priprava nanj, del izvedbe, nadal 6
3 del letnega nacrta obcine 6
4 del letnega nacrta ustanove/ podjetja 80
5 drugo 27
0 143
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
146 151

Valid range from 1 to 5

V2_2_dr_r drugo

2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Navedite.)

Value 45110 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V3 Kako ste nacrtovali izobrazevalne cilje

3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.)

Value 46109 Frequency
1 udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj 67
2 cilj je predlagal mentor 43
3 cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK 111
4 cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte 63
5 drugo 5
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 1 to 5

V3_dr_r drugo

3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Opišite.)

Value 47108 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V4 Kako ste nacrtovali akcijske cilje

4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.)

Value 48107 Frequency
1 udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj 51
2 cilj je predlagal mentor 31
3 cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK 104
4 cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte 100
5 drugo 3
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 1 to 5

V4_dr_r drugo

4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.) 5. drugo (Opišite.)

Value 49106 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V5_1 viri ustanove

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. ustanove

Value 50105 Frequency
0 ne 209
1 da 88
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_2 viri ljudje

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. ljudi

Value 51104 Frequency
0 ne 48
1 da 249
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_3 viri literatura

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. literaturo in pisne vire

Value 52103 Frequency
0 ne 54
1 da 243
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_4 viri avdio posnetki

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 4. avdio/video posnetke

Value 53102 Frequency
0 ne 218
1 da 79
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_5 viri splet

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 5. splet

Value 54101 Frequency
0 ne 141
1 da 156
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_6 viri okolje

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 6. okolje (naravo, ekskurzije ipd.)

Value 55100 Frequency
0 ne 185
1 da 112
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_7 drugo

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 7. drugo

Value 5699 Frequency
0 ne 286
1 da 11
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V5_7_dr_r drugo-tekst

5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 7. drugo (Navedite.)

Value 5798 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V6_1 tezave-mentor ni imel pomoci, vse je moral sam

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 1. mentor ni imel pomoči, vse je moral sam

Value 5897 Frequency
0 ne 295
1 da 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_2 tezave-udelezence je tezko animirati in obdrzati

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 2. udeležence je težko animirati in obdržati

Value 5996 Frequency
0 ne 289
1 da 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_3 tezave-ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo tezko

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 3. ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko

Value 6095 Frequency
0 ne 295
1 da 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_4 tezave-ne vemo, ce sploh napredujemo

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 4. ne vemo, če sploh napredujemo

Value 6194 Frequency
0 ne 296
1 da 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_5 tezave-tezko dobimo prostore

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 5. težko dobimo prostore

Value 6293 Frequency
0 ne 296
1 da 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_6 tezave-namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 6. namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih

Value 6392 Frequency
0 ne 297
1 da 0
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_7 tezave-drugo (Navedite.)

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 7. drugo

Value 6491 Frequency
0 ne 282
1 da 15
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V6_7_dr_r drugo

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 7. drugo (Navedite.)

Value 6590 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V6_8 tezave-nismo imeli tezav

6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) 8. nismo imeli težav

Value 6689 Frequency
0 ne 36
1 da 261
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_1 kakovostni kazalci-pestar struktura udelezencev

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi

Value 6788 Frequency
0 ne 136
1 da 161
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_2 kakovostni kazalci-maj vkljucene skupine

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere.)

Value 6887 Frequency
0 ne 216
1 da 81
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_cs1 manj vkljucene skupine 1

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 1.)

Value 6986 Frequency
* člani študijskega krožka so osebe s pridobljeno možgansko poškodbo 1
Osebe s pridobljeno možgansko poškodbo 1
PODEŽELSKE GOSPODINJE 1
STANOVALCI DOMA 1
Starejši 2
Starejši invalidi 1
Starejši odrasli 1
VAROVANCI DOMA 2
bivši zdravljenci psihiatrične bolnice 1
bralka na invalidskem vozičku 1
branje slepi varovanki DSO Novo mesto 1
brez izobrazbe 1
brezposelne 1
brezposelni 1
brezposlene ženske s podeželja 1
invalidi z močno okvaro vida 1
kmetje 1
matere dojenčkov (velik del časa so same) 1
migranti 1
neaktivne upokojenke 1
oddaljenost od drugih učnih središč 1
odrasli po pridobljeni možganski poškodbi 1
odrasli s posebnimi potrebami 1
odrasli s posebnimi potrebami (starejši odrasli gibalno ovirani, naglušni, slabovidni) 1
odrasli s pridobljeno poškodbo možganov 1
oseba s posebnimi potrebami 1
osebe po možganski kapi 1
osebe po pridobljeni možganski poškodbi 1
osebe po pridobljeni poškodbi možganov 1
osebe s posebnimi potrebami 5
osebe s posebnimi potrebami oz. njihovi svojci 1
osebe s pridobljeno poškodbo možganov 1
ozara, šent, VDC 1
posebne potrebe 1
prebivalci podeželja 1
skrb za osebe s po 1
stanovalci Centra za starejše 1
stanovalci doma upokojencev visoke starosti in z gibalnimi omejitvami 1
starejši 1
starejši udeleženci 1
starejši nad 50 let 1
starejši od 70 let 1
starejši odrasli 6
starejši odrasli (povprečna starost 59) 1
starejši odrasli (upokojenci) 4
starejši v domu upokojencev 1
starši na starševskem dopustu 1
upokojenci 8
upokojenci in brezposelni 1
upokojenke 1
upokojenke (none), upokojenci 1
upokojenke - manj izobražene 1
upokojenke, stare okoli 80 let 1
uporabniki Zavoda Zarja 1
učitelji v srednjih šolah 1
varovanci Doma starejših občanov 1
varovanci v domu upokojencev 1
vdove podeželjske gospe 1
zaporniki 1
šent, ozara, VDC 1
ženske v tretjem življenjskem obdobju 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
82 0

V7_cs2 manj vkljucene skupine 2

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 2.)

Value 7085 Frequency
Brezposelni 1
Invalidi 1
UPOKOJENCI 1
kmečke ženske 2
manj izobraženi 2
oddaljenost od mestnih središč 1
otroci, sodelujoči sicer le na prireditvi 1
prebivalci podeželja 2
starejši - upokojenci 1
starostne težave (demenca, težave s sluhom in vidom) 1
upokojenci 1
varovanci doma upokojencev 1
ženske 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
16 0

V7_cs3 manj vkljucene skupine 3

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - manj vključene skupine (Navedite, katere 3.)

Value 7184 Frequency
brezposelni 1
kmetje , brezposelni in upokojenci 1
nizka izobrazba 1
podeželjski ljudje 1
rokodelci 1
udeleženci z nizko izobrazbo 1
z nizko izobrazbo 1
ženske 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
8 0

V7_cs1_s stevilo manjvključenih udeležencev 1

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 1)

Value 7283 Frequency
0 209
1 4
2 3
3 2
4 6
5 3
6 8
7 6
8 8
9 12
10 4
11 5
12 8
13 4
14 3
15 2
19 1
20 1
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 0 to 20

V7_cs2_s stevilo manjvključenih udeležencev 2

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 2)

Value 7382 Frequency
0 273
1 1
4 1
5 2
6 2
7 1
9 2
11 2
13 1
14 4
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 0 to 14

V7_cs3_s stevilo manjvključenih udeležencev 3

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi (stevilo manjvključenih udeležencev 3)

Value 7481 Frequency
0 281
4 1
6 1
9 3
10 1
11 1
14 1
Sysmiss 8
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
289 8

Valid range from 0 to 14

V7_3 kakovostni kazalci-izvirne vsebine

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - izvirne vsebine

Value 7580 Frequency
0 ne 158
1 da 139
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_4 kakovostni kazlci obseg medijskih objav

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - obseg medijskih objav

Value 7679 Frequency
0 ne 281
1 da 16
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_5 kakovostni kazalci- nagrade

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - nagrade (npr. TVU, občinske nagrade ipd.)

Value 7778 Frequency
0 ne 296
1 da 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_6 kakovostni kazalci-povezovanje z lokalnimi okoljem

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.)

Value 7877 Frequency
0 ne 205
1 da 92
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from 0 to 1

V7_6_X_r lokalne skupine

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.) (Navedite, s kom.)

Value 7976 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V7_7 kakovostni kazalci-povezovanje izven lokalnega okolja

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje izven lokalnega okolja

Value 8075 Frequency
0 ne 272
1 da 24
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V7_7_X_r izven loklanega okolja

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.)

Value 8174 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V7_8 kakovostni kazalci-drugo

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - drugo

Value 8273 Frequency
0 ne 276
1 da 20
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V7_8_X_r drugo

7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) - drugo (Vpišite, kaj.)

Value 8372 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V8_1 cilji-nova znanja o doloceni vsebini

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. nova znanja o določeni vsebini

Value 8471 Frequency
0 ne 49
1 da 247
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_2 cilji-spretnosti, tehnike, verscine

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. spretnosti, veščine, tehnike

Value 8570 Frequency
0 ne 127
1 da 169
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_3 cilji-drugacen nacin dela

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)

Value 8669 Frequency
0 ne 208
1 da 88
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_3_1 nacin dela-izkusnjo, spretnosti

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 1. izkušnjo sprejetosti

Value 8768 Frequency
0 ne 250
1 da 46
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_3_2 nacin dela-damokaticne odnose

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 2. demokratične odnose

Value 8867 Frequency
0 ne 240
1 da 56
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_3_3 nacin dela-drugo

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugo

Value 8966 Frequency
0 ne 277
1 da 19
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_3_3_dr_r drugo

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) 3. drugo (Navedite.)

Value 9065 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V8_4 cilji-nove izkusnje

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - nove vrednote

Value 9164 Frequency
0 ne 243
1 da 53
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_4_X_r izkusnje

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - nove vrednote (Opišite.)

Value 9263 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V8_5 cilji-drugo

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo

Value 9362 Frequency
0 ne 281
1 da 15
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V8_5_dr_r drugo

8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Navedite.)

Value 9461 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V10_1 posledice-na osebni ravni

10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na osebni ravni

Value 9560 Frequency
0 ne 57
1 da 239
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V10_2 posledice-na ravni skupine

10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na ravni skupine

Value 9659 Frequency
0 ne 59
1 da 237
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V10_3 posledice-na ravni loklne skupnosti

10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - na ravni lokalne skupnosti (npr. sodelovanja v okolju ipd.)

Value 9758 Frequency
0 ne 160
1 da 136
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V10_4 posledice-drugo

10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo

Value 9857 Frequency
0 ne 279
1 da 17
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V10_dr_r drugo

10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo (Razložite.)

Value 9956 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V11_1 ucinek na udelezence-izobrazevalni

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži)

Value 10055 Frequency
0 ne 102
1 da 194
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_1_1 izobrazevalni-nadaljevanje ucenja

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži) - nadaljevanje učenja

Value 10154 Frequency
0 ne 109
1 da 187
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_1_2 izobrazevanje-vkljucitev v formalno solanje

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - izobraževalni , npr. motivacija za: (Ustrezno obkroži) - vključitev v formalno šolanje

Value 10253 Frequency
0 ne 288
1 da 8
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_2 ucineka na udelezence - socializacijski

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - socializacijski (npr. motivacija za sodelovanje v skupini, okolju ipd.)

Value 10352 Frequency
0 ne 62
1 da 234
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_3 ucinek na udelezence-sprostitveni

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - sprostitveni

Value 10451 Frequency
0 ne 100
1 da 196
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_4 ucinek na udelezence-ga ni bilo

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - ni bilo nobenega učinka

Value 10550 Frequency
0 ne 296
1 da 0
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_5 ucinek na udelezence-drugo

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo

Value 10649 Frequency
0 ne 278
1 da 18
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V11_5_dr_r drugo

11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Navedite.)

Value 10748 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V12 ucinek na okolje

12. UČINEK študijskega krožka NA OKOLJE, njegova VLOGA v njem: (Označite izbrani odgovor. Odločite se le za eno, prevladujočo možnost.)

Value 10847 Frequency
1 sK nima opazne vloge v okolju 39
2 sK sibko sooblikuje lokalno dogajanje 96
3 sK vpliva na zivljenje lokalnega okolja 109
4 sK intenzivno spreminja domace okolje in sega tudi prek njeg 30
5 ne vem 13
0 1
Sysmiss 9
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
287 10

Valid range from 1 to 5

V13_X_r Najvecji dosezek

13. Kaj se vam zdi največji dosežek študijskega krožka? (Navedite.)

Value 10946 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V14 Ali boste SK nadaljevali

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.)

Value 11045 Frequency
1 ne 26
2 da 259
0 3
Sysmiss 9
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
285 12

Valid range from 1 to 2

V14_X_r ne-opis

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - ne (Pojasnite, zakaj.)

Value 11144 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V14_2_1 da- v obliki naslednjega SK

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - naslednjega študijskega krožka

Value 11243 Frequency
0 ne 77
1 da 219
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V14_2_2 da-v obliki drustva ali druge organizirane skupine

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - društva ali druge oblike organiziranega sodelovanja

Value 11342 Frequency
0 ne 273
1 da 23
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V14_2_3 da- v obliki druzabnega srecanja

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - družabnega srečevanja

Value 11441 Frequency
0 ne 259
1 da 37
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V14_2_4 da-v obliki projekta

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - projekta

Value 11540 Frequency
0 ne 273
1 da 23
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V14_2_5 da-drugo

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo

Value 11639 Frequency
0 ne 289
1 da 7
Sysmiss 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
296 1

Valid range from 0 to 1

V142_5dr_r drugo

14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) - da, v obliki: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) - drugo (Opišite.)

Value 11738 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V16 Števili SK-jev se bo:

16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)

Value 11837 Frequency
1 povecalo 69
2 ostalo priblizno na enaki ravni 213
3 zmanjsalo 6
Sysmiss 9
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 3

V16_1_X_r razlog-povecalo

16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - povečalo (Navedite ključni razlog.)

Value 11936 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V16_3_X_r razlog-zmanjsalo

16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - zmanjšalo (Navedite ključni razlog.)

Value 12035 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V17 Vpliv SK

17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)

Value 12134 Frequency
1 vse vecji 84
2 ostal priblizno na enaki ravni 202
3 se zmanjsal 2
Sysmiss 9
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
288 9

Valid range from 1 to 3

V17_1_X_r razlog-vse vecji

17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) vse večji (Navedite ključni razlog.)

Value 12233 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V17_3_X_r razlog-vsa manjsi

17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.) - vse manjši (Navedite ključni razlog.)

Value 12332 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V18_1 Stroski dela

18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Skupaj vsi stroški dela

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 297

V18_2 Materialni stroski

18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Materialni stroški

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 297

V18_3 Stroski prostora

18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Vsi stroški prostora

Value 12629 Frequency
Sysmiss 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 297

V18_4 Stroski za razvoj

18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: Sredstva za razvoj

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 297

V18_sk Skupaj

18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka: SKUPAJ

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 297

V19_1 Sofinanciranje MŠŠ (po pogodbi)

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 1. Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (po pogodbi)

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 1803.78 782.512 256.483

Valid range from 0 to 1803.78

V19_2 Sofinanciranje Ministrstva za delo....

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 2. Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 0 0 0

Valid range from 0 to 0

V19_3 Sofinanciranje druga ministrstva

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 3. Druga ministrstva in vladne institucije

Value 13124 Frequency
0 284
457 1
4719 1
Sysmiss 11
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11

Valid range from 0 to 4719

V19_4 Sofinanciranje Zavod za zaposlovanje ali Obmocna enota za delo

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 4. Zavod RS za zaposlovanje ali Območna enota za zaposlovanje ali Urad za delo

Value 13223 Frequency
0 286
Sysmiss 11
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11

Valid range from 0 to 0

V19_5 Sofinanciranje obmocna enota za zaposlovanje

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 4A. Območna enota za zaposlovanje

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 4254 140.242 358.602

Valid range from 0 to 4254

V19_6 sofinanciranje lokalna skupnost

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 5. Lokalna skupnost

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 2000 69.867 252.007

Valid range from 0 to 2000

V19_7 sofinanciranje donatorji, sponzorji

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 6. Donatorji, sponzorji

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 1350 14.357 126.617

Valid range from 0 to 1350

V19_8 sofinanciranje mednarodna sredstva

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 7. Mednarodna sredstva

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 1350 40.514 136.154

Valid range from 0 to 1350

V19_9 sofinanciranje clani SK

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 8. Člani študijskega krožka

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 2834.1 301.48 490.988

Valid range from 0 to 2834.1

V19_10 sofinanciranje izvajalska organizacija

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: 9. Izvajalska organizacija

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 1900 35.593 178.992

Valid range from 0 to 1900

V19_sk skupaj

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: SKUPAJ

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
286 11 0 7070 1402.664 859.531

Valid range from 0 to 7070

V20_dr_r Zelite se kaj sporociti

20. Ali nam v povezavi s tem študijskim krožkom želite še karkoli sporočiti? (Vpišite.)

Value 14015 Frequency
-1 297
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
297 0

Valid range from -1 to -1

V19A drugi materialni stroški

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 1

Value 14114 Frequency
"Vabila na odprtje razstave in za skupno predtavitev v TVU.(50 EUR) ,Likovni materiali.(500 EUR)" 1
"stroške bivanja mentorjev v Mladinskem hotelu (255,10 €), sendviče, ki smo jih dobili s 50% popustom (80,00 €), darilo za mentorja (20,00 €), kosilo za mentorja v pivnici Friderik (40,00 €) in nabavo vode, sadja in drugih potrebščin v Mercatorju (100,00 1
- fotokopiranje 1
- fotokopiranje obvestil in gradiva, vzdrževanje spletne strani 1
- izobraževanje mentorja ŠK 1
- stroški izobraževanja za mentorja ŠK 1
AH za zunanje izvajalce, osvežilni napitki, sestavine za jedi 1
Avtorska (Loredana Hrast), Račun (Andrej Voglar), študentski servis (Miha Mihelič) 1
Avtorski honorar za zunanjega sodelavca 1
Avtorski honorar za zunanjo sodelavko 1
Avtorski članki, fotografije, oblikovanje 1
DDV 5
DDV (odbitek od nakazila MŠŠ) 6
Osvežilni napitki, okrepčila za udeležence, stroški zaključka študijskega krožka 1
PROMOCIJA 1
Plačilo za zunanjo sodelavko Elen Uršič, okrepčila za udeležence krožka. 1
Poročanje,spremljanje poteka ŠK. 1
Posredni stroški 1
Potni stroški za predavatelje (2x) in mentorja 1
Prevajanje, najemnine (prostora, kombija). 1
Prevodi, tisk, gradiva. 1
Prevozni stroški 1
Prvoz, vstopnina,... 1
Računa (Lado Jakša in Evelin Bizjak), potni stroški (Čedad, Breginj) 1
Stroški avtorskega honorarja zunanjega sodelavca. 1
Stroški prevoza na teren -akcijski cilj oz. ekskurzija 1
Stroški sendvičev za člane krožka za nastop. 1
Usposabljanje za mentorja (146,69) in drugi posredni stroški (111,62) 1
Vabila, fotokopiranje, družabni dogodek. 1
Vstopnina za zeliščni vrt, avtorski honorar za zunanje sodelavce 1
blago, revije, pogostitev na prireditvi 1
fotokopiranje 1
gorivo, prevozi, vstopnine, prehrana,pisarniški material, nabava literature,... 1
izdaja 7. knjižice v zbirki Biseri Panoramski cesti cca. 1
izobraževanje za mentorja šk 1
knjige, pogostitev na prireditvi 2
lektoriranje, oblikovanje in tisk zbornika 1
malice, pogostitev 1
material za delo, promocija 1
material za ustvarjanje, revije, pogostitev na prireditvi 1
nabava literature, nabava materiala za izdelavo eko čistil, plačilo pogostitve pri izvedbi predavanj, ogled vrtnarskega centra in vodenje. 1
nakup študijskega gradiva, 1
napitki, USB ključki 1
napitki, predavateljica 1
ne 1
ni drugih stroškov 1
organizacijski stroški 2
osvežilni napitki in okrepčilo za udeležence, kilometrina 1
osvežilni napitki, okrepčila 1
pogostitev na delavnici 1
pogostitev na prireditvah 1
pogostitev, organizacijski stroški 1
pogostitve 1
potni stroški 2
potni stroški, malica, 1
potni stroški, malice, ozvočenje, 1
potni stroški, malice, stroški ozvočenja 1
potni stroški, malice, vstopnina 1
potni stroški,vstopnine,fotokopiranje gradiva 1
prevoz, hrana 1
prevozi 1
prevozni stroški 1
prevozni stroški, fotokopiranje 1
promocija 5
računalniška oprema (amortizacija) 1
reklama 1
reklamna obvestila 1
skripta-fotokopije, manjša pogostitev in kritje stroškov gostje 1
stroški obiska Londona ( prevoz, prenočitev...) 1
stroški organizacije treh razstav, vabila, pogostitve ... 1
stroški prevoza v tujino(avtobus) 1
stroški za material (glina), žganje gline, pripomočki za krašenje končnih izdelkov 1
telefon, fax, vabila, razmnoževanje literature, poštne storitve, kava, plakati 1
tiskanje, fotokopiranje, oblikovanje 1
usposabljanje za mentorja študijskih krožkov 1
vstopnice za Muzej na velenjskem gradu, Muzej mineralov 1
vstopnine,hrana,prevozi, 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
93

v19a0 drugi materialni stroški

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 2

Value 14213 Frequency
€) " 1
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
1 0

v19a1 drugi materialni stroški

19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka: drugi materialni stroški 3

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
0 0

Statu_sk status krožka

Status krožka

Value 14411 Frequency
0 tekoči-krožek še vedno poteka 9
1 krožek zaključen, a ni vseh podatkov 2
2 arhiviran 284
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
295 2 0 2

Valid range from 0 to 2

IDmentor ID mentorja

ID mentorja

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2958 0 1 1783 1345.905 251.135

Valid range from 1 to 1783

IDsk ID študijskega krožka

ID študijskega krožka

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2958 0 873 1248 1053.059 101.243

Valid range from 873 to 1248

spol Spol

Spol :

Value 1478 Frequency
M 632
Z 2321
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2953 0

letoroj Leto rojstva

Letnica rojstva:

Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2659 299 1900 2003 1957.857 16.552

Valid range from 1900 to 2003

posta_r Pošta

Pošta:

Value 1496 Frequency
-1 Zakrita vrednost 2958
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2958 0

Valid range from -1 to -1

drzava Država

Država:

Value 1505 Frequency
1 Drugo 1
2 Hrvaška 1
3 Madžarska 1
4 Italija 8
5 Slovenija 2940
6 5
7 2
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2951 7

Valid range from 1 to 5

izobr_r Izobrazba

Izobrazba :

Value 1514 Frequency
-1 Zakrita vrednost 2958
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2958 0

Valid range from -1 to -1

stopnja Stopnja izobrazbe

Stopnja izobrazbe:

Value 1523 Frequency
1 poklicna 288
2 Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz 777
3 Višja/visoka izobrazba 529
4 univerzitetna 515
5 specializacija 15
6 magisterij 53
7 doktorat 10
10 nedokoncana os 25
11 koncana os 217
0 529
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2429 529

Valid range from 1 to 11

status Status

Status:

Value 1532 Frequency
1 zaposlen 947
2 samozaposlen 79
3 brezposlen 169
4 upokojenec 1238
5 kmet 26
6 gospodinja 37
7 študent/dijak 78
8 otroci do 15 leta 37
0 347
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
2611 347

Valid range from 1 to 8

dejavnos Število dejavnosti

Udeleženec je dejaven v organiziranih prostovoljskih dejavnostih (društva, zbori, pobude, klubi, ipd.):

Value 1541 Frequency
1 nobeni 370
2 manj kot 3 1005
3 3 do 5 182
4 vec kot 5 87
0 0 1314
Valid cases Invalid cases Minimum Maximum Arithmetic mean Standard deviation
1644 1314

Valid range from 1 to 4

Materials of the Study

  1. Bogataj, Nevenka (2011). STUDKR11 - Vprašalnik - prijava [Vprašalnik].
  2. Bogataj, Nevenka (2011). STUDKR11 - Vprašalnik - poročilo [Vprašalnik].
  3. Bogataj, Nevenka (2011). STUDKR11 - Vprašalnik - udeleženec [Vprašalnik].
  4. Bogataj, Nevenka (2011). STUDKR11 - Vprašalnik - mentor [Vprašalnik].
  5. Bogataj, Nevenka (2010). STUDKR - Šifrant občine [ostalo gradivo].
  6. Bogataj, Nevenka (2010). STUDKR - Šifrant pošte [ostalo gradivo].

Study Results Materials

No associated materials!

Related Publications

There is no information about publications related to this study!

Access to data and documentation - Nesstar


TERMS OF USE:

The data are unrestricted for academic purposes only and licensed under a Creative Commons Attribution + NonCommercial 4.0 International License

DOCUMENTATION STATUS

4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.

CLASS OF THE STUDY

7 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, omejene na manj splošno populacijo, manj vplivne

  How to CITE this study?

Bogataj, N. (2013). Študijski krožki 2011: Spremljanje dejavnosti [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: STUDKR11. https://doi.org/10.17898/ADP_STUDKR11_V1

COBISS.SI
Publication date: 2013
UNI-FDVCESSDA coretrust_logo RDA_Node
ADP is part of the Social Sciences Research Institute of the Faculty of Social Sciences. The Slovenian Research Agency provides funding of the ADP within the infrastructure program "Network of Research and Infrastructural Centres" The ADP is a member of the umbrella organization of the European Social Science Data Archives CESSDA ERIC. © ADP (ISSN 2385-9415) | 1997 - 2017 | arhiv.podatkov@fdv.uni-lj.si