Place; date:
Koper, Slovenija; 2014
Financiranje iz lastnih sredstev.
no information
upravljanje, nevladne organizacije, odgovornost, poslanstvo, uspešnost
Keywords ELSST:
RAZVOJ, RAZVOJNI PROGRAM, NEVLADNA ORGANIZACIJA, KAZALEC USPEŠNOSTI, UPRAVA PODJETJA, UPRAVA PODJETJA, IZOBRAŽEVALNI SISTEMI IN INSTITUCIJE, ODGOVORNOST
Topic Classification CESSDA
TRGOVINA, INDUSTRIJA IN TRGI - poslovno/industrijsko upravljanje in organizacija
Topic Classification CERIF
Vodenje podjetij
Topic Classification ADP
Pomembnost vpliva posamezne prakse/mehanizma na delovanje nevladne organizacije
Splošne informacije
Cilj raziskave je bil raziskati interese, ki jih imajo vplivni deležniki, tako notranji kot zunanji, v nevladnih organizacijah na področju izobraževanja in ugotoviti odnose med interesi le-teh. Uresničevanje različnih interesov notranjih in zunanjih deležnikov se je ugotavljalo s pomočjo trditev v povezavi s pomembnostjo vpliva posamezne prakse/mehanizma na delovanje nevladne organizacije.
Collection date: | 15. junij 2014 - 15. julij 2014 |
---|---|
Date of production: | 2014 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
organizacija |
Universe: |
Registrirani zasebni zavodi, ki so imeli leta 2012 registrirano dejavnost "Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje" (SKD 85.590) - baza GVIN. Vseh aktivnih organizacij v letu 2012 je bilo 289, pri čemer med aktivne organizacije štejemo tiste, ki so v preteklem poslovnem letu oddale poslovna poročila. Pri objavi aktualnih uradnih podatkov organizacij v Sloveniji prihaja do enoletnega zamika, ker uradna objava podatkov poteka pozno spomladi. V času priprave podatkov, v letu 2014, so bili to najbolj ažurni podatki. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Mevlja, Bojan |
Sampling procedure: |
Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija. |
Mode of data collection: |
Spletna anketa. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki in dokumentacija so na voljo pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Contact: Arhiv družboslovnih podatkov
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: RAZNIO14 - Analiza ključnih vplivov deležnikov na razvoj nevladnih izobraževalnih organizacij, 2014: Nevladne izobraževalne organizacije [datoteka podatkov]
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: julij 2016
itime Datum
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
01.07.2014 | 5 | |
03.07.2014 | 3 | |
06.07.2014 | 1 | |
07.07.2014 | 1 | |
08.07.2014 | 1 | |
10.06.2014 | 7 | |
10.07.2014 | 2 | |
11.06.2014 | 3 | |
12.06.2014 | 1 | |
13.06.2014 | 1 | |
15.07.2014 | 2 | |
16.06.2014 | 1 | |
16.07.2014 | 1 | |
17.06.2014 | 6 | |
18.06.2014 | 3 | |
18.07.2014 | 8 | |
19.06.2014 | 2 | |
19.07.2014 | 17 | |
20.06.2014 | 1 | |
20.07.2014 | 6 | |
21.07.2014 | 3 | |
23.06.2014 | 1 | |
24.06.2014 | 2 | |
25.06.2014 | 1 | |
26.06.2014 | 4 | |
27.06.2014 | 3 | |
29.06.2014 | 1 | |
30.06.2014 | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
93 | 0 |
Q1a Vrednotenje rezultatov (sledenje številu uporabnikov, strank, …) Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Vrednotenje rezultatov (sledenje številu uporabnikov, strank, …)
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 4 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 9 |
4 | 4 | 12 |
5 | 5 | 23 |
6 | velja v veliki meri | 41 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1b Merjenje doseganja strateških ciljev preko samoevalvacije Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Merjenje doseganja strateških ciljev preko samoevalvacije
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 2 |
2 | 2 | 5 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 18 |
5 | 5 | 33 |
6 | velja v veliki meri | 20 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
itime Datum
Value 146 | Frequency | |
---|---|---|
01.07.2014 | 5 | |
03.07.2014 | 3 | |
06.07.2014 | 1 | |
07.07.2014 | 1 | |
08.07.2014 | 1 | |
10.06.2014 | 7 | |
10.07.2014 | 2 | |
11.06.2014 | 3 | |
12.06.2014 | 1 | |
13.06.2014 | 1 | |
15.07.2014 | 2 | |
16.06.2014 | 1 | |
16.07.2014 | 1 | |
17.06.2014 | 6 | |
18.06.2014 | 3 | |
18.07.2014 | 8 | |
19.06.2014 | 2 | |
19.07.2014 | 17 | |
20.06.2014 | 1 | |
20.07.2014 | 6 | |
21.07.2014 | 3 | |
23.06.2014 | 1 | |
24.06.2014 | 2 | |
25.06.2014 | 1 | |
26.06.2014 | 4 | |
27.06.2014 | 3 | |
29.06.2014 | 1 | |
30.06.2014 | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
93 | 0 |
Q1a Vrednotenje rezultatov (sledenje številu uporabnikov, strank, …) Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Vrednotenje rezultatov (sledenje številu uporabnikov, strank, …)
Value 245 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 4 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 9 |
4 | 4 | 12 |
5 | 5 | 23 |
6 | velja v veliki meri | 41 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1b Merjenje doseganja strateških ciljev preko samoevalvacije Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Merjenje doseganja strateških ciljev preko samoevalvacije
Value 344 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 2 |
2 | 2 | 5 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 18 |
5 | 5 | 33 |
6 | velja v veliki meri | 20 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1c Pregled in sprememba (če je potrebno) poslanstva organizacije s strani nadzornega organa organizacije (svet zavoda), vsakih 3-5 let Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Pregled in sprememba (če je potrebno) poslanstva organizacije s strani nadzornega organa organizacije (svet zavoda), vsakih 3-5let
Value 443 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 9 |
2 | 2 | 9 |
3 | 3 | 13 |
4 | 4 | 30 |
5 | 5 | 17 |
6 | velja v veliki meri | 14 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1d Izvajanje storitev v skladu s poslanstvom organizacije Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Izvajanje storitev v skladu s poslanstvom organizacije
Value 542 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 2 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 5 |
4 | 4 | 9 |
5 | 5 | 26 |
6 | velja v veliki meri | 47 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1e Porazdelitev sredstev, na aktivnosti, ki so pomembne za poslanstvo organizacije Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Porazdelitev sredstev, na aktivnosti, ki so pomembne za poslanstvo organizacije
Value 641 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 2 |
2 | 2 | 1 |
3 | 3 | 6 |
4 | 4 | 11 |
5 | 5 | 35 |
6 | velja v veliki meri | 37 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q1f Delovanje v skladu z Etičnimi kodeksi in standardi ravnanja organizacija (npr. Etični kodeks organiziranega prostovoljstva, Standard kakovosti za NVO) Q1 - 1. DEL: POMEMBNOST VPLIVA POSAMEZNE PRAKSE/MEHANIZMA NA DELOVANJE VAŠE NVO Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Delovanje v skladu z Etičnimi kodeksi in standardi ravnanja organizacije (npr. Etični kodeks organiziranegaprostovoljstva, Standard kakovosti za NVO)
Value 740 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 8 |
2 | 2 | 21 |
3 | 3 | 7 |
4 | 4 | 15 |
5 | 5 | 14 |
6 | velja v veliki meri | 27 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
92 | 1 |
Valid range from 1 to 6
Q2a Dostopnost vašega letnega poslovnega poročila širši javnosti (na spletni strani) Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Dostopnost vašega letnega poslovnega poročila širši javnosti (na spletni strani)
Value 839 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 48 |
2 | 2 | 16 |
3 | 3 | 9 |
4 | 4 | 2 |
5 | 5 | 3 |
6 | velja v veliki meri | 5 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
83 | 10 |
Valid range from 1 to 6
Q2b Upoštevanje upravnih usmeritev lokalnih skupnosti, ministrstev in Evropske unije, vključno s splošno dolžnostjo poročanja Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Upoštevanje upravnih usmeritev lokalnih skupnosti, ministrstev in Evropske unije, vključno s splošno dolžnostjo poročanja
Value 938 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 4 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 12 |
5 | 5 | 24 |
6 | velja v veliki meri | 29 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2c Letne notranje finančne revizije finančnega poslovanja Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Letne notranje finančne revizije finančnega poslovanja
Value 1037 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 25 |
2 | 2 | 25 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 10 |
5 | 5 | 3 |
6 | velja v veliki meri | 11 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2d Pošiljanje pisnih zahval/potrdil za donacije vseh velikosti Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Pošiljanje pisnih zahval/potrdil za donacije vseh velikosti
Value 1136 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 9 |
2 | 2 | 19 |
3 | 3 | 16 |
4 | 4 | 7 |
5 | 5 | 11 |
6 | velja v veliki meri | 22 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2e Zagotavljanje preglednosti pri upravljanju s članarinami, donacijami in subvencijami Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Zagotavljanje preglednosti pri upravljanju s članarinami, donacijami in subvencijami
Value 1235 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 10 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 18 |
5 | 5 | 15 |
6 | velja v veliki meri | 22 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2f Operativni proračun organizacije, ki ga potrdi nadzorni organ (svet zavoda) Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Operativni proračun organizacije, ki ga potrdi nadzorni organ (svet zavoda)
Value 1334 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 7 |
2 | 2 | 6 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 2 |
5 | 5 | 22 |
6 | velja v veliki meri | 36 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2g Organizacija ne daje posojil zaposlenim ali vodstvu organizacije Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Organizacija ne daje posojil zaposlenim ali vodstvu organizacije
Value 1433 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 9 |
2 | 2 | 4 |
3 | 3 | 3 |
4 | 4 | 4 |
5 | 5 | 20 |
6 | velja v veliki meri | 44 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2h Določena politika sprejemljivih daril Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Določena politika sprejemljivih daril
Value 1532 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 19 |
2 | 2 | 16 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 16 |
5 | 5 | 2 |
6 | velja v veliki meri | 21 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2i Donacije se uporabljajo v skladu z omejitvami, ki jih postavlja donator Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Donacije se uporabljajo v skladu z omejitvami, ki jih postavlja donator
Value 1631 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 15 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 7 |
5 | 5 | 8 |
6 | velja v veliki meri | 35 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q2j Kadri, ki zbirajo sredstva (Fundraisers) ne prejemajo plačila na podlagi provizije/odstotka zbranih sredstev Q2 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Kadri, ki zbirajo sredstva (Fundraisers) ne prejemajo plačila na podlagi provizije/odstotka zbranih sredstev
Value 1730 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 21 |
2 | 2 | 12 |
3 | 3 | 6 |
4 | 4 | 3 |
5 | 5 | 13 |
6 | velja v veliki meri | 29 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 9 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
84 | 9 |
Valid range from 1 to 6
Q3a Politika varstva zaposlenih, ki poročajo o sumih napačnega ravnanja organizacije Q3 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Politika varstva zaposlenih, ki poročajo o sumih napačnega ravnanja organizacije
Value 1829 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 18 |
2 | 2 | 22 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 5 |
5 | 5 | 7 |
6 | velja v veliki meri | 11 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 16 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
77 | 16 |
Valid range from 1 to 6
Q3b Politika hranjenja dokumentov Q3 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Politika hranjenja dokumentov
Value 1928 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 3 |
2 | 2 | 7 |
3 | 3 | 18 |
4 | 4 | 17 |
5 | 5 | 9 |
6 | velja v veliki meri | 23 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 16 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
77 | 16 |
Valid range from 1 to 6
Q3c Organizacijske usmeritve, ki zagotavljajo pomembnost, točnost, pravočasnost pretoka informacij po organizacijskih komunikacijskih kanalih Q3 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Organizacijske usmeritve, ki zagotavljajo pomembnost, točnost, pravočasnost pretoka informacij po organizacijskih komunikacijskih kanalih
Value 2027 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 4 |
2 | 2 | 9 |
3 | 3 | 14 |
4 | 4 | 18 |
5 | 5 | 14 |
6 | velja v veliki meri | 18 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 16 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
77 | 16 |
Valid range from 1 to 6
Q3d Organizacijske informacije o poslovanju in aktivnostih dostopne javnosti Q3 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Organizacijske informacije o poslovanju in aktivnostih dostopne javnosti
Value 2126 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 10 |
2 | 2 | 11 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 7 |
5 | 5 | 15 |
6 | velja v veliki meri | 23 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 16 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
77 | 16 |
Valid range from 1 to 6
Q3e Politika odnosov z javnostmi, ki omogoča dostop do/posredovanje informacij o aktivnostih oz. delovanju organizacije Q3 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Politika odnosov z javnostmi, ki omogoča dostop do/posredovanje informacij o aktivnostih oz. delovanju organizacije
Value 2225 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 7 |
2 | 2 | 15 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 10 |
5 | 5 | 20 |
6 | velja v veliki meri | 14 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 16 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
77 | 16 |
Valid range from 1 to 6
Q4a Enake možnost pri zaposlovanju (ženske,invalidi,…) Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Enake možnost pri zaposlovanju (ženske,invalidi,…)
Value 2324 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 4 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 13 |
5 | 5 | 13 |
6 | velja v veliki meri | 28 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4b Preglednost odločanja v organizaciji Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Preglednost odločanja v organizaciji
Value 2423 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 2 |
2 | 2 | 7 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 16 |
5 | 5 | 18 |
6 | velja v veliki meri | 20 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4c Odziv vodstva na mnenja, pripombe, predloge zaposlenih Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Odziv vodstva na mnenja, pripombe, predloge zaposlenih
Value 2522 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 3 |
2 | 2 | 2 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 13 |
5 | 5 | 19 |
6 | velja v veliki meri | 27 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4d Razumevanje in sooblikovanje skupne vizije z osebjem in zaposlenimi Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Razumevanje in sooblikovanje skupne vizije z osebjem in zaposlenimi
Value 2621 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 1 |
2 | 2 | 1 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 13 |
5 | 5 | 18 |
6 | velja v veliki meri | 31 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4e Jasna pravila, ki omogočajo strokovno vodenje prostovoljcev in ohranjajo njihovo motivacijo Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Jasna pravila, ki omogočajo strokovno vodenje prostovoljcev in ohranjajo njihovo motivacijo
Value 2720 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 3 |
2 | 2 | 13 |
3 | 3 | 15 |
4 | 4 | 11 |
5 | 5 | 15 |
6 | velja v veliki meri | 17 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4f Določena politika konfliktov interesov vodilnih v organizaciji Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Določena politika konfliktov interesov vodilnih v organizaciji
Value 2819 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 7 |
2 | 2 | 19 |
3 | 3 | 17 |
4 | 4 | 10 |
5 | 5 | 15 |
6 | velja v veliki meri | 6 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4g Finančne omejitve v organizaciji so dokumentirane v organizacijskih aktih Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Finančne omejitve v organizaciji so dokumentirane v organizacijskih aktih
Value 2918 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 11 |
2 | 2 | 12 |
3 | 3 | 17 |
4 | 4 | 11 |
5 | 5 | 12 |
6 | velja v veliki meri | 11 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4h Nadzorni organ (svet zavoda) ima najmanj tri nepovezane člane Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Nadzorni organ (svet zavoda) ima najmanj tri nepovezane člane
Value 3017 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 16 |
2 | 2 | 22 |
3 | 3 | 24 |
4 | 4 | 4 |
5 | 5 | 3 |
6 | velja v veliki meri | 5 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4i Določene pritožbene usmeritve za ravnanje strank in zaposlenih v primeru pritožb Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Določene pritožbene usmeritve za ravnanje strank in zaposlenih v primeru pritožb
Value 3116 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 11 |
2 | 2 | 15 |
3 | 3 | 16 |
4 | 4 | 16 |
5 | 5 | 7 |
6 | velja v veliki meri | 9 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q4j Določena politika zaupnosti glede donatorjev, strank, zaposlenih in prostovoljcev Q4 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Določena politika zaupnosti glede donatorjev, strank, zaposlenih in prostovoljcev
Value 3215 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 7 |
3 | 3 | 10 |
4 | 4 | 12 |
5 | 5 | 18 |
6 | velja v veliki meri | 22 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 19 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
74 | 19 |
Valid range from 1 to 6
Q5a Prepoved sodelovanja v politični kampanji Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Prepoved sodelovanja v politični kampanji
Value 3314 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 12 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 1 |
4 | 4 | 4 |
5 | 5 | 8 |
6 | velja v veliki meri | 44 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
Q5b Spremljanje sprememb in novosti, ki se tičejo področja delovanja organizacije in sektorja Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Spremljanje sprememb in novosti, ki se tičejo področja delovanja organizacije in sektorja
Value 3413 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 0 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 5 |
4 | 4 | 17 |
5 | 5 | 18 |
6 | velja v veliki meri | 29 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
Q5c Omejevanje sredstev namenjenih za lobiranje Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Omejevanje sredstev namenjenih za lobiranje
Value 3512 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 22 |
2 | 2 | 6 |
3 | 3 | 7 |
4 | 4 | 5 |
5 | 5 | 11 |
6 | velja v veliki meri | 21 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
Q5d Upoštevanje Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije v primeru lobiranja Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Upoštevanje Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije v primeru lobiranja
Value 3611 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 18 |
2 | 2 | 4 |
3 | 3 | 5 |
4 | 4 | 9 |
5 | 5 | 7 |
6 | velja v veliki meri | 29 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
Q5e Sodelovanje zaposlenih, prostovoljcev… v postopkih javnih politik Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Sodelovanje zaposlenih, prostovoljcev… v postopkih javnih politik
Value 3710 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 5 |
2 | 2 | 5 |
3 | 3 | 11 |
4 | 4 | 14 |
5 | 5 | 19 |
6 | velja v veliki meri | 18 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
Q5f Oblikovanje in vzdrževanje skupnih partnerstev z lokalnimi skupnostmi, vladnimi agencijami, podjetji, z ostalimi nevladnimi organizacijami ali akademskim organizacijami (Univerze, fakultete,inštituti,…) Q5 - Na lestvici od 1 do 6 prosim, ocenite do kolikšne mere določena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo, pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni organizacijska praksa velja v veliki meri.
Oblikovanje in vzdrževanje skupnih partnerstev z lokalnimi skupnostmi, vladnimi agencijami, podjetji, z ostalimi nevladnimi organizacijami ali akademskimi organizacijami (Univerze, fakultete,inštituti,…)
Value 389 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ne velja | 0 |
2 | 2 | 3 |
3 | 3 | 1 |
4 | 4 | 7 |
5 | 5 | 13 |
6 | velja v veliki meri | 48 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 21 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 21 |
Valid range from 1 to 6
XSPOL Spol XSPOL - 2. DEL: SPLOŠNE INFORMACIJE
Spol:
Value 398 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Moški | 26 |
2 | Ženski | 45 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 22 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
71 | 22 |
Valid range from 1 to 2
XIZ1a2 Izobrazba:
XIZ1a2 - Izobrazba:
Value 407 | Frequency | |
---|---|---|
1 | osnovnošolska | 0 |
2 | poklicna | 0 |
3 | srednješolska | 9 |
4 | fakultetna | 52 |
5 | magisterij ali več | 10 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 22 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
71 | 22 |
Valid range from 1 to 5
Q6 Koliko časa ste zaposleni v z (let)
Q6 - Koliko časa ste zaposleni v zavodu?
Value 416 | Frequency | |
---|---|---|
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 22 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
69 | 24 | 0 | 30 | 7.377 | 6.551 |
Valid range from 0 to 30
Q7 Koliko časa ste na tem delovn (let)
Q7 - Koliko časa ste na tem delovnem mestu/funkciji?
Value 425 | Frequency | |
---|---|---|
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 22 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
68 | 25 | 0 | 31 | 5.809 | 5.462 |
Valid range from 0 to 31
Q8 Ime vaše nevladne organizacije (NVO)?
Q8 - Ime vaše nevladne organizacije (NVO)?
Value 434 | Frequency | |
---|---|---|
-6 | Zakrita vrednost, kontaktiraj nosilca raziskave | 93 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
93 | 0 | -6 | -6 |
Valid range from -6 to -6
Q9 Starost vaše NVO? (let)
Q9 - Starost vaše NVO?
Value 443 | Frequency | |
---|---|---|
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 26 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
62 | 31 | 0 | 32 | 9.177 | 6.171 |
Valid range from 0 to 32
Q10 Število zaposlenih v letu 2013?
Q10 - Število zaposlenih v letu 2013?
Value 452 | Frequency | |
---|---|---|
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 26 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
62 | 31 | 0 | 61 | 3.339 | 8.343 |
Valid range from 0 to 61
Q11 Ali ima vaša organizacija status prostovoljske organizacije?
Q11 - Ali ima vaša organizacija status prostovoljske organizacije?
Value 461 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Da | 16 |
2 | Ne | 51 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 26 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 0 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
67 | 26 |
Valid range from 1 to 2
No associated materials!
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
6 - raziskave z omejenim problemskim ali teoretskim okvirom in ožjo uporabnostjo za več praktičnih problemov, metodološko in vsebinsko izpopolnjene
How to CITE this study?
Mevlja, B., Suklan, J. and Kavčič, K. (2016). Analiza ključnih vplivov deležnikov na razvoj nevladnih izobraževalnih organizacij, 2014: Nevladne izobraževalne organizacije [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: RAZNIO14. https://doi.org/10.17898/ADP_RAZNIO14_V1
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Festival FAIRfest: Celebrating advancements of FAIR solutions in EOSC