Komisija za preprečevanje korupcije
DN 147 008 (Komisija za preprečevanje korupcije)
Serija raziskav o korupciji v gospodarstvu se izvaja med vodilnimi delavci slovenskih malih, srednjih in velikih podjetij, ki se ukvarjajo s profitno dejavnostjo. Raziskava sprašuje o oceni razširjenosti korupcije, o sprejemanju podkupnin v javnih službah, o plačevanju dodatnih neuradnih plačil, vplivu različnih oblik korupcije na delovanje podjetja in o etičnem kodeksu podjetja. V letu 2006 je bil obstoječemu vprašalniku dodan sklop, ki se nanaša na javne razpise. V letu 2009 pa je bil vprašalnik ustrezno nadgrajen na podlagi preteklih rezultatov, zato primerjava s preteklimi izvedbami raziskave ni mogoča. Dodan pa je bil tudi sklop, ki se nanaša na vplive vladajočih političnih strank in lobiranje.
ocena razmer v slovenskem gospodarstvu, ocena razširjenosti korupcije, ocena oviranosti posameznih dejavnikov za rast podjetja, mnenje o plačevanju dodatnih neuradnih plačil, zahteva po pričakovanem dodatnem neuradnem plačilu, delež pogodbene vrednosti ponujen za dodatna neuradna plačila, vpliv različnih oblik korupcije na delovanje podjetja, vpliv korupcije na razvoj podjetja, vpliv korupcije na razvoj slovenskega ekonomskega sistema, vpliv korupcije na razvoj svetovnega ekonomskega sistema, mnenje o neizbežnosti korupcije, obstoj etičnega kodeksa v podjetju, načini izboljšave stanja poslovne etike, javni razpisi, uspešnost javljanja na javne razpise, velikost podjetja, dejavnost podjetja
Topic Classification CESSDA
PRAVO, KRIMINAL IN PRAVNI SISTEMI - kriminal
GOSPODARSTVO
Topic Classification CERIF
Kriminologija
Topic Classification ADP
STANJE SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA PO VSTOPU V EU
STANJE POJAVA KORUPCIJE V SLOVENIJI
ETIČNI KODEKS
JAVNI RAZPISI
PODATKI O PODJETJU
Raziskava vsebinsko in strokovno sledi že opravljenim preteklim raziskavam iz leta 2002 in 2004. Tematsko se raziskava osredotoča na problem korupcije v gospodarstvu, njenih vzrokih in sprejemanjem le-te med vodstvenimi delavci slovenskih velikih, srednjih in malih podjetij. Zajema analizo gospodarskega in poslovnega okolja, poslovne etike in neuradnih plačil na Slovenskem. V raziskavi se je spraševalo o oceni razširjenosti korupcije, mnenju o plačevanju dodatnih neuradnih plačil, vplivu različnih oblik korupcije na delovanje podjetja, o izkušnjah s korupcijo, podkupninah v javnih službah, etičnem kodeksu podjetja in uspešnosti na javnih razpisih. Primerjava z raziskavami iz preteklih let je možna le na neuteženih podatkih.
Collection date: | 8. november 2006 - 11. december 2006 |
---|---|
Date of production: | 2006 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
podjetje |
Universe: |
Vodilni kadri v majhnih, srednjih in velikih podjetjih, ki se ukvarjajo s profitno dejavnostjo. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
GfK Gral-Iteo, tržne raziskave d.o.o. |
Sampling procedure: |
Neverjetnostno: kvotno. Iz Poslovnega informatorja Republike Slovenije (IPIS, september 2006) je bil izbran seznam podjetij, ki je bil v sodelovanju z naročnikom omejen na izbrane dejavnosti podjetij, pri čemer so bila upoštevana le podjetja, ki se ukvarjajo s profitno dejavnostjo. Kvote so bile postavljene glede na velikost podjetij (mala podjetja od 5 do 49 zaposlenih, srednja podjetja od 50 do 249 zaposlenih in velika podjetja nad 250 zaposlenih). Vzorec po velikosti podjetij odraža strukturo populacije podjetij s profitno dejavnostjo. Raziskava je bila opravljena med 107 malimi podjetji, 74 srednjimi ter 51 velikimi podjetji. |
Mode of data collection: |
Spletna anketa. Podjetjem, izbranim s predhodnim telefonskim naborom, se je preko e-pošte poslala povezava do spletne ankete. |
Weighting: |
Podatki so uteženi glede na velikost in dejavnost podjetja. Utež predstavlja spremenljivka ww, ki se nahaja na koncu podatkovne datoteke. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Contact: Arhiv družboslovnih podatkov
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: KORUPG06 - Raziskava o gospodarskem in poslovnem okolju, poslovni etiki in neuradnih plačilih na Slovenskem, 2006 [datoteka podatkov]
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: december 2017
id Id
Id
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 3 | 377 | 206.403 | 178.94 | 111.492 | 109.769 |
Valid range from 3 to 377
v1_1 stanje
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, kakšno je po vašem mnenju trenutno stanje slovenskega gospodarstva?
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO SLABO | 1 |
2 | 2 SLABO | 25 |
3 | 3 NITI SLABO NITI DOBRO | 103 |
4 | 4 DOBRO | 94 |
5 | 5 ZELO DOBRO | 3 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
226 | 224.792 | 5 | 6.208 |
Valid range from 1 to 5
v2_1 rezultati
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, ali so se poslovni rezultati vašega podjetja po vstopu v Evropsko unijo poslabšali ali izboljšali?
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 POSLOVNI REZULTATI SO SE ZELO POSLABŠALI | 4 |
2 | 2 POSLOVNI REZULTATI SO SE POSLABŠALI | 22 |
3 | 3 NITI IZBOLJŠALI NITI POSLABŠALI (NI SPREMEMB) | 137 |
4 | 4 POSLOVNI REZULTATI SO SE IZBOLJŠALI | 59 |
5 | 5 POSLOVNI REZULTATI SO SE ZELO IZBOLJŠALI | 5 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
227 | 229.002 | 4 | 1.998 |
Valid range from 1 to 5
id Id
Id
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 3 | 377 | 206.403 | 178.94 | 111.492 | 109.769 |
Valid range from 3 to 377
v1_1 stanje
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, kakšno je po vašem mnenju trenutno stanje slovenskega gospodarstva?
Value 258 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO SLABO | 1 |
2 | 2 SLABO | 25 |
3 | 3 NITI SLABO NITI DOBRO | 103 |
4 | 4 DOBRO | 94 |
5 | 5 ZELO DOBRO | 3 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
226 | 224.792 | 5 | 6.208 |
Valid range from 1 to 5
v2_1 rezultati
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, ali so se poslovni rezultati vašega podjetja po vstopu v Evropsko unijo poslabšali ali izboljšali?
Value 357 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 POSLOVNI REZULTATI SO SE ZELO POSLABŠALI | 4 |
2 | 2 POSLOVNI REZULTATI SO SE POSLABŠALI | 22 |
3 | 3 NITI IZBOLJŠALI NITI POSLABŠALI (NI SPREMEMB) | 137 |
4 | 4 POSLOVNI REZULTATI SO SE IZBOLJŠALI | 59 |
5 | 5 POSLOVNI REZULTATI SO SE ZELO IZBOLJŠALI | 5 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
227 | 229.002 | 4 | 1.998 |
Valid range from 1 to 5
v3_1 položaj
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, ali se je položaj vaše panoge kot celote po vstopu v Evropsko unijo poslabšal ali izboljšal?
Value 456 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 POLOŽAJ NAŠE PANOGE SE JE ZELO POSLABŠAL | 7 |
2 | 2 POLOŽAJ NAŠE PANOGE SE JE POSLABŠAL | 47 |
3 | 3 POLOŽAJ NAŠE PANOGE SE NI NITI IZBOLJŠAL NITI POSLABŠAL (N | 123 |
4 | 4 POLOŽAJ NAŠE PANOGE SE JE IZBOLJŠAL | 45 |
5 | 5 POLOŽAJ NAŠE PANOGE SE JE ZELO IZBOLJŠAL | 1 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 221.176 | 8 | 9.824 |
Valid range from 1 to 5
v4_1 problem
Ali nam lahko na lestvici od 1 do 5 ocenite, kako velik problem se vam zdi korupcija v današnji Sloveniji?
Value 555 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO MAJHEN PROBLEM | 2 |
2 | 2 MAJHEN PROBLEM | 31 |
3 | 3 NITI VELIK NITI MAJHEN PROBLEM | 59 |
4 | 4 VELIK PROBLEM | 87 |
5 | 5 ZELO VELIK PROBLEM | 33 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 19 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
212 | 207.188 | 19 | 23.812 |
Valid range from 1 to 5
v5 Kako razširjena sta po vaši oceni v Sloveniji pojava korupcije in sprejemanje podkupnine v javnih službah? Možen je en odgovor.
Kako razširjena sta po vaši oceni v Sloveniji pojava korupcije in sprejemanje podkupnine v javnih službah? Možen je en odgovor.
Value 654 | Frequency | |
---|---|---|
1 | skoraj noben javni uslužbenec ne počne tega | 8 |
2 | to počne le nekaj javnih uslužbencev | 73 |
3 | to počne kar precej javnih uslužbencev | 73 |
4 | to počnejo skoraj vsi javni uslužbenci | 4 |
5 | ne vem, ne morem oceniti | 73 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
158 | 163.037 | 73 | 67.963 |
Valid range from 1 to 4
v6 Na čem predvsem temelji to vaše mnenje? Je utemeljeno predvsem.... Odgovarjajo vsi (iz v5) razen tisti, ki so dejali, da ne morejo oceniti!
Na čem predvsem temelji to vaše mnenje? Je utemeljeno predvsem…..
Value 753 | Frequency | |
---|---|---|
1 | kar ste prebrali v časopisih in slišali po televiziji in na | 33 |
2 | na tistem, kar ljudje na splošno govorijo o javnih uslužbenc | 13 |
3 | na izkušnjah in pripovedovanju tistih, ki jim zaupate | 57 |
4 | na vaših osebnih izkušnjah | 14 |
5 | na vsem od navedenega | 38 |
6 | ne vem, ne morem oceniti | 3 |
97 | se ne nanaša | 73 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
155 | 159.924 | 76 | 71.076 |
Valid range from 1 to 5
v7_1 pogoji financiranja Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Pogoji financiranja
Value 852 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 33 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 48 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 85 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 62 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
228 | 223.797 | 3 | 7.203 |
Valid range from 1 to 4
v7_2 zagotavljanje infrastrukture (telefonija, električna energija, voda, ceste) Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Zagotavljanje infrastrukture (telefonija, električna energija, voda, ceste)
Value 951 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 90 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 58 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 49 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 32 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
229 | 226.466 | 2 | 4.534 |
Valid range from 1 to 4
v7_3 cene najema in nakupa zemljišč ter poslovnih prostorov Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Cene najema in nakupa zemljišč ter poslovnih prostorov
Value 1050 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 52 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 55 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 49 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 67 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 221.748 | 8 | 9.252 |
Valid range from 1 to 4
v7_4 davki Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Davki
Value 1149 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 9 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 18 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 66 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 137 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
230 | 229.135 | 1 | 1.865 |
Valid range from 1 to 4
v7_5 obstoječa zakonska in druga regulativa Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Obstoječa zakonska in druga regulativa
Value 1248 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 9 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 22 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 71 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 121 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
223 | 217.796 | 8 | 13.204 |
Valid range from 1 to 4
v7_6 delovanje sodstva Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Delovanje sodstva
Value 1347 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 19 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 30 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 54 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 110 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
213 | 200.577 | 18 | 30.423 |
Valid range from 1 to 4
v7_7 aktualne politične razmere Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Aktualne politične razmere
Value 1446 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 47 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 49 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 83 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 39 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
218 | 216.184 | 13 | 14.816 |
Valid range from 1 to 4
v7_8 inflacija Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Inflacija
Value 1545 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 64 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 70 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 75 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 19 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
228 | 223.797 | 3 | 7.203 |
Valid range from 1 to 4
v7_9 menjalni tečaj tolarja Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Menjalni tečaj tolarja
Value 1644 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 84 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 64 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 64 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 16 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
228 | 225.814 | 3 | 5.186 |
Valid range from 1 to 4
v7_10 korupcija v javnem sektorju na splošno Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Korupcija v javnem sektorju na splošno
Value 1743 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 46 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 50 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 60 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 30 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 45 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
186 | 184.785 | 45 | 46.215 |
Valid range from 1 to 4
v7_11 korupcija pri pridobivanju poslov preko postopkov javnega naročanja Ali nam lahko na lestvici ocenite, kako problematični so za delovanje in rast vašega podjetja spodaj našteti dejavniki:
Korupcija pri pridobivanju poslov preko postopkov javnega naročanja
Value 1842 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 TO NI OVIRA | 48 |
2 | 2 TO JE MAJHNA OVIRA | 26 |
3 | 3 TO JE ŠE ZNOSNA OVIRA | 45 |
4 | 4 TO JE VELIKA OVIRA | 62 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 50 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
181 | 182.416 | 50 | 48.584 |
Valid range from 1 to 4
v8_1 Podjetja v moji panogi morajo običajno izplačati nekaj dodatnih neuradnih plačil v obliki denarja, usluge ali darila, da se stvari uredijo. Ko pomislite na javne uslužbence in funkcionarje, kako pogosto po vašem mnenju držita navedeni trditvi?
Podjetja v moji panogi morajo običajno izplačati nekaj dodatnih neuradnih plačil v obliki denarja, usluge ali darila, da se stvari uredijo.
Value 1941 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 NIKOLI | 49 |
2 | 2 REDKO | 47 |
3 | 3 VČASIH | 44 |
4 | 4 POGOSTO | 20 |
5 | 5 VEDNO | 7 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 64 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
167 | 165.567 | 64 | 65.433 |
Valid range from 1 to 5
v8_2 Podjetja v moji panogi običajno že vnaprej vedo, kolikšen je znesek tega dodatnega plačila v obliki denarja, uslug ali daril. Ko pomislite na javne uslužbence in funkcionarje, kako pogosto po vašem mnenju držita navedeni trditvi?
Podjetja v moji panogi običajno že vnaprej vedo, kolikšen je znesek tega dodatnega plačila v obliki denarja, uslug ali daril.
Value 2040 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 NIKOLI | 51 |
2 | 2 REDKO | 45 |
3 | 3 VČASIH | 31 |
4 | 4 POGOSTO | 15 |
5 | 5 VEDNO | 5 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 84 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
147 | 150.505 | 84 | 80.495 |
Valid range from 1 to 5
v9 Ko pride do dodatnih neuradnih plačil, kaj od naštetega se zgodi najpogosteje? Prosim izberite le eno trditev!
Ko pride do dodatnih neuradnih plačil, kaj od naštetega se zgodi najpogosteje? Prosim izberite le eno trditev!
Value 2139 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Javni uslužbenec ali funkcionar zahteva oziroma nakaže, da p | 23 |
2 | Podjetje na lastno pobudo ponudi tovrstno plačilo. | 12 |
3 | V naprej je znano, kako in koliko plačati, kakšna naj bo usl | 18 |
4 | Ne vem, ne morem oceniti. | 168 |
5 | Ne želim povedati. | 10 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
53 | 64.607 | 178 | 166.393 |
Valid range from 1 to 3
v10 Ali nam lahko zaupate, kolikšen delež pogodbene vrednosti morajo podjetja v vaši panogi običajno ponuditi za dodatna neuradna plačila, da pridobijo posle...
Ali nam lahko zaupate, kolikšen delež pogodbene vrednosti morajo podjetja v vaši panogi običajno ponuditi za dodatna neuradna plačila (v obliki denarja, uslug ali daril) javnim uslužbencem ali funkcionarjem, da pridobijo posle preko postopkov oddaje javnih naročil?
Value 2238 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nič | 50 |
2 | do 2 % | 7 |
3 | nad 2 do 3 % | 2 |
4 | nad 3 do 5 % | 8 |
5 | nad 5 do 10 % | 4 |
6 | več kot 20 % | 1 |
7 | ne vem, ne morem oceniti | 146 |
8 | ne želim povedati | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
72 | 67.363 | 159 | 163.637 |
Valid range from 1 to 6
v11_1 politični pritiski na poslovanje slovenskih bank Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Politični pritiski na poslovanje slovenskih bank:
Value 2337 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 79 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 62 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 27 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 6 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 57 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
174 | 174.061 | 57 | 56.939 |
Valid range from 1 to 4
v11_2 korupcija poslancev pri sprejemanju zakonov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija poslancev pri sprejemanju zakonov:
Value 2436 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 56 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 52 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 32 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 20 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 71 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
160 | 159.342 | 71 | 71.658 |
Valid range from 1 to 4
v11_3 korupcija vladnih funkcionarjev pri oblikovanju zakonov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija vladnih funkcionarjev pri oblikovanju zakonov:
Value 2535 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 51 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 50 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 39 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 19 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 72 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
159 | 157.47 | 72 | 73.53 |
Valid range from 1 to 4
v11_4 korupcija javnih uslužbencev in funkcionarjev pri pridobivanju poslov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija javnih uslužbencev in funkcionarjev pri pridobivanju poslov:
Value 2634 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 57 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 48 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 40 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 23 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 63 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
168 | 172.222 | 63 | 58.778 |
Valid range from 1 to 4
v11_5 korupcija davčnih uradnikov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija davčnih uradnikov:
Value 2733 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 79 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 51 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 22 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 9 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 70 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
161 | 163.335 | 70 | 67.665 |
Valid range from 1 to 4
v11_6 korupcija javnih uslužbencev in funkcionarjev pri oddaji javnih naročil Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija javnih uslužbencev in funkcionarjev pri oddaji javnih naročil:
Value 2832 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 55 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 43 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 38 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 23 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 72 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
159 | 164.142 | 72 | 66.858 |
Valid range from 1 to 4
v11_7 korupcija sodnikov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija sodnikov:
Value 2931 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 78 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 29 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 22 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 11 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 91 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
140 | 146.91 | 91 | 84.09 |
Valid range from 1 to 4
v11_8 korupcija odvetnikov z namenom podkupovanja sodnikov Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Korupcija odvetnikov z namenom podkupovanja sodnikov:
Value 3030 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 76 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 31 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 20 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 11 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 93 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
138 | 141.203 | 93 | 89.797 |
Valid range from 1 to 4
v11_9 patronaža in nepotizem (nameščanje sorodnikov in prijateljev na uradne položaje) Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Patronaža in nepotizem (nameščanje sorodnikov in prijateljev na uradne položaje):
Value 3129 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 51 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 49 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 33 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 33 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 65 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
166 | 170.028 | 65 | 60.972 |
Valid range from 1 to 4
v11_10 finančni prispevki političnim strankam Prosimo, ocenite v kolikšnem obsegu spodaj naštete oblike korupcije vplivajo na poslovanje vašega podjetja:
Finančni prispevki političnim strankam:
Value 3228 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 SPLOH NE VPLIVA | 74 |
2 | 2 MALO VPLIVA | 57 |
3 | 3 ZNATNO VPLIVA | 19 |
4 | 4 ZELO VPLIVA | 14 |
5 | 5 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 67 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
164 | 161.171 | 67 | 69.829 |
Valid range from 1 to 4
v12_1 lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti vašega podjetja Ali menite, da:
Lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti vašega podjetja?
Value 3327 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 DA | 8 |
2 | 2 DA, DO NEKE MERE | 48 |
3 | 3 NE | 133 |
4 | 4 NE VEM | 42 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
189 | 184.18 | 42 | 46.82 |
Valid range from 1 to 3
v12_2 lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti slovenskega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema Ali menite, da:
Lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti slovenskega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema?
Value 3426 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 DA | 4 |
2 | 2 DA, DO NEKE MERE | 29 |
3 | 3 NE | 155 |
4 | 4 NE VEM | 43 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
188 | 173.567 | 43 | 57.433 |
Valid range from 1 to 3
v12_3 lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti svetovnega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema Ali menite, da:
Lahko korupcija pripomore k razvoju in rasti svetovnega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema?
Value 3525 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 DA | 4 |
2 | 2 DA, DO NEKE MERE | 32 |
3 | 3 NE | 148 |
4 | 4 NE VEM | 47 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
184 | 177.562 | 47 | 53.438 |
Valid range from 1 to 3
v12_4 je korupcija neizbežen del slovenskega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema Ali menite, da:
Je korupcija neizbežen del slovenskega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema?
Value 3624 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 DA | 21 |
2 | 2 DA, DO NEKE MERE | 83 |
3 | 3 NE | 84 |
4 | 4 NE VEM | 43 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
188 | 187.226 | 43 | 43.774 |
Valid range from 1 to 3
v12_5 je korupcija neizbežen del svetovnega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema Ali menite, da:
Je korupcija neizbežen del svetovnega ekonomskega oziroma gospodarskega sistema?
Value 3723 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 DA | 25 |
2 | 2 DA, DO NEKE MERE | 89 |
3 | 3 NE | 67 |
4 | 4 NE VEM | 50 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
181 | 177.156 | 50 | 53.844 |
Valid range from 1 to 3
v13 Ali ste v vašem podjetju sprejeli etični kodeks?
Ali ste v vašem podjetju sprejeli etični kodeks?
Value 3822 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da | 47 |
2 | ne, vendar ga imamo namen sprejeti | 48 |
3 | ne, kodeksa ne potrebujemo | 86 |
4 | ne vem | 36 |
5 | ne želim povedati | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
181 | 188.428 | 50 | 42.572 |
Valid range from 1 to 3
v14_1 etično izobraževanje menedžerjev in podjetnikov na področju poslovne etike Kako bi se stanje poslovne etike pri nas lahko izboljšalo. Predstavljamo vam nekaj predlogov, vas pa naprošamo, da na lestvici od 1 do 5, ocenite, kako učinkoviti se vam zdijo ti predlogi:
Etično izobraževanje menedžerjev in podjetnikov na področju poslovne etike
Value 3921 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO NEUČINKOVITO | 7 |
2 | 2 NEUČINKOVITO | 27 |
3 | 3 NITI NEUČINKOVITO NITI UČINKOVITO | 44 |
4 | 4 UČINKOVITO | 104 |
5 | 5 ZELO UČINKOVITO | 31 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
213 | 211.243 | 18 | 19.757 |
Valid range from 1 to 5
v14_2 vzpostavitev učinkovitejše zunanje (inšpekcijske in revizijske službe) in notranje (samoregulacija znotraj podjetij) kontrole menedžmenta Kako bi se stanje poslovne etike pri nas lahko izboljšalo. Predstavljamo vam nekaj predlogov, vas pa naprošamo, da na lestvici od 1 do 5, ocenite, kako učinkoviti se vam zdijo ti predlogi:
Vzpostavitev učinkovitejše zunanje (inšpekcijske in revizijske službe) in notranje (samoregulacija znotraj podjetij) kontrole menedžmenta
Value 4020 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO NEUČINKOVITO | 7 |
2 | 2 NEUČINKOVITO | 20 |
3 | 3 NITI NEUČINKOVITO NITI UČINKOVITO | 49 |
4 | 4 UČINKOVITO | 99 |
5 | 5 ZELO UČINKOVITO | 38 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
213 | 213.086 | 18 | 17.914 |
Valid range from 1 to 5
v14_3 zaostritev regulative Kako bi se stanje poslovne etike pri nas lahko izboljšalo. Predstavljamo vam nekaj predlogov, vas pa naprošamo, da na lestvici od 1 do 5, ocenite, kako učinkoviti se vam zdijo ti predlogi:
Zaostritev regulative
Value 4119 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO NEUČINKOVITO | 8 |
2 | 2 NEUČINKOVITO | 30 |
3 | 3 NITI NEUČINKOVITO NITI UČINKOVITO | 75 |
4 | 4 UČINKOVITO | 76 |
5 | 5 ZELO UČINKOVITO | 18 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 24 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
207 | 200.15 | 24 | 30.85 |
Valid range from 1 to 5
v14_4 spontana sprememba pravil delovanja v podjetjih Kako bi se stanje poslovne etike pri nas lahko izboljšalo. Predstavljamo vam nekaj predlogov, vas pa naprošamo, da na lestvici od 1 do 5, ocenite, kako učinkoviti se vam zdijo ti predlogi:
Spontana sprememba pravil delovanja v podjetjih
Value 4218 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO NEUČINKOVITO | 10 |
2 | 2 NEUČINKOVITO | 24 |
3 | 3 NITI NEUČINKOVITO NITI UČINKOVITO | 55 |
4 | 4 UČINKOVITO | 91 |
5 | 5 ZELO UČINKOVITO | 28 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
208 | 201.452 | 23 | 29.548 |
Valid range from 1 to 5
v14_5 aktivno uvajanje etične klime v podjetjih Kako bi se stanje poslovne etike pri nas lahko izboljšalo. Predstavljamo vam nekaj predlogov, vas pa naprošamo, da na lestvici od 1 do 5, ocenite, kako učinkoviti se vam zdijo ti predlogi:
Aktivno uvajanje etične klime v podjetjih
Value 4317 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 ZELO NEUČINKOVITO | 3 |
2 | 2 NEUČINKOVITO | 9 |
3 | 3 NITI NEUČINKOVITO NITI UČINKOVITO | 35 |
4 | 4 UČINKOVITO | 104 |
5 | 5 ZELO UČINKOVITO | 65 |
6 | 6 NE VEM, NE MOREM OCENITI | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
216 | 208.019 | 15 | 22.981 |
Valid range from 1 to 5
v15 Kolikšen delež vaših letnih prihodkov podjetja predstavlja prodaja izdelkov oziroma storitev javnemu sektorju?
Kolikšen delež vaših letnih prihodkov podjetja predstavlja prodaja izdelkov oziroma storitev javnemu sektorju?
Value 4416 | Frequency | |
---|---|---|
1 | nič | 61 |
2 | do 2 % | 52 |
3 | nad 2 do 5 % | 23 |
4 | nad 5 do 10 % | 26 |
5 | nad 10 do 20 % | 18 |
6 | nad 20 do 50% | 10 |
7 | nad 50 do 70% | 8 |
8 | nad 70 do 90% | 5 |
9 | nad 90 do 100% | 5 |
10 | ne vem, ne morem oceniti | 15 |
11 | ne želim povedati | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
208 | 208.012 | 23 | 22.988 |
Valid range from 1 to 9
v16 Veliko podjetij se javlja na javne razpise. Kako uspešno je vaše podjetje pri javnih razpisih?
Veliko podjetij se javlja na javne razpise. Kako uspešno je vaše podjetje pri javnih razpisih?
Value 4515 | Frequency | |
---|---|---|
1 | posel dobimo v manj kot 30% | 57 |
2 | posel dobimo v približno 50% | 39 |
3 | posel dobimo v več kot 75% | 5 |
4 | naše podjetje se ne javlja na javne razpise | 94 |
5 | ne vem, ne morem oceniti | 31 |
6 | ne želim povedati | 5 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
195 | 197.472 | 36 | 33.528 |
Valid range from 1 to 4
v17 Kaj je po vašem mnenju glavni razlog, da niste izbrani na javnih razpisih? Na to vprašanje odgovarjajo samo tisti, ki so pri v16=posel dobimo v manj kot 30 %!
Kaj je po vašem mnenju glavni razlog, da niste izbrani na javnih razpisih?
Value 4614 | Frequency | |
---|---|---|
1 | smo predrag ponudnik | 5 |
2 | ostali ponudniki ponujajo izdelke(storitve) pod tržno ceno, | 26 |
3 | osebna poznanstva konkurenčnih podjetij | 16 |
4 | slabe reference našega podjetja | 0 |
5 | pomanjkljiva ali slabo izpolnjena razpisna dokumentacija | 0 |
6 | neizpolnjevanje razpisnih pogojev | 3 |
7 | ne vem, ne morem oceniti | 6 |
8 | ne želim povedati | 1 |
97 | se ne nanaša | 174 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
50 | 56.058 | 181 | 174.942 |
Valid range from 1 to 6
v18 Ali ste pri svojem delu zasledili, da se na tistih razpisih, na katerih niste izbrani, naročniki najpogosteje kot najugodnejše izberejo večkrat zapored iste ponudnike-dobavitelje?
Ali ste pri svojem delu zasledili, da se na tistih razpisih, na katerih niste izbrani, naročniki najpogosteje kot najugodnejše izberejo večkrat zapored iste ponudnike-dobavitelje?
Value 4713 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da, to opažam že nekaj časa | 55 |
2 | da, to opažam v zadnjem času | 9 |
3 | ne, tega do sedaj še nisem zasledil | 26 |
4 | ne vem | 135 |
5 | ne želim povedati | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
90 | 101.587 | 141 | 129.413 |
Valid range from 1 to 3
v19 Ali bi se vaš tržni delež bistveno povečal, če bi bili na javnih razpisih uspešnejši?
Ali bi se vaš tržni delež bistveno povečal, če bi bili na javnih razpisih uspešnejši?
Value 4812 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da, vsekakor | 70 |
2 | ne preveč | 44 |
3 | ne | 86 |
4 | ne vem | 27 |
5 | ne želim povedati | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
200 | 191.265 | 31 | 39.735 |
Valid range from 1 to 3
s2 Število zaposlenih Za konec bi vas prosili še za nekaj podatkov o podjetju, ki jih potrebujemo za strukturo vzorca.
Koliko zaposlenih ima vaše podjetje?
Value 4911 | Frequency | |
---|---|---|
1 | do 49 zaposlenih | 106 |
2 | 50 do 249 zaposlenih | 72 |
3 | nad 250 zaposlenih | 53 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 |
Valid range from 1 to 3
s3 Funkcija znotraj podjetja
Prosimo, če lahko opredelite vašo funkcijo znotraj podjetja!
Value 5010 | Frequency | |
---|---|---|
1 | direktor podjetja | 54 |
2 | lastnik podjetja | 13 |
3 | finančni direktor | 41 |
4 | izvršni direktor | 6 |
5 | predsednik upravnega odbora | 0 |
6 | član upravnega odbora | 2 |
7 | vodja financ | 38 |
8 | vodja računovodstva | 47 |
9 | drugo | 30 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 |
Valid range from 1 to 9
s3_dr Prosimo, če lahko opredelite vašo funkcijo znotraj podjetja! - Drugo
Prosimo, če lahko opredelite vašo funkcijo znotraj podjetja! - Drugo
Value 519 | Frequency | |
---|---|---|
DIR. SPLOŠNE SLUŽBE | 1 | |
Ekonomist analitik | 1 | |
POSLOVNI SEKRETAR | 1 | |
VODAJ OBRAČUNA | 1 | |
Vodja kontrolinga | 1 | |
administrativno-računovodstvo-namestnica direktorja | 1 | |
administrator | 1 | |
direktor prodaje | 1 | |
direktor sektorja | 1 | |
direktorica ekonomike | 1 | |
hnamestnik generalnega direktorja | 1 | |
komercalist | 1 | |
komercialist | 1 | |
koordinator financ(plačilnega prometa) | 1 | |
namestnik direktorja | 1 | |
namestnik direktorja - finance in kakovost | 1 | |
nič od naštetega | 1 | |
pomočnik direktorice | 1 | |
pomočnik direktorja | 2 | |
poslovna sekretarka | 1 | |
poslovni sekretar | 1 | |
računovodja | 4 | |
računovodja-knjigovodja | 1 | |
vodja finančno računovodske službe | 1 | |
vodja splošnega sektorja | 1 | |
vodnja knjigovodstva | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
30 | 34.895 | 0 | 0 |
s3x_1 Prosimo, če lahko opredelite vašo funkcijo znotraj podjetja! - Šifrirano
Prosimo, če lahko opredelite vašo funkcijo znotraj podjetja! - Šifrirano
Value 528 | Frequency | |
---|---|---|
1 | direktor podjetja | 57 |
2 | lastnik podjetja | 13 |
3 | finančni direktor | 41 |
4 | izvršni direktor | 6 |
5 | predsednik upravnega odbora | 0 |
6 | član upravnega odbora | 2 |
7 | vodja financ | 40 |
8 | vodja računovodstva | 50 |
9 | drugo (prosimo vpišite): | 0 |
21 | POMOČNIK DIREKTORJA | 3 |
22 | RAČUNOVODJA | 5 |
23 | VODJA SPLOŠNEGA SEKTORJA | 1 |
24 | VODJA MARKETINGA | 1 |
26 | TAJNIK | 0 |
27 | POSLOVNI SEKRETAR | 7 |
28 | NAMESTNIK DIREKTORJA | 4 |
666 | OSTALO | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 1 | 666 |
Valid range from 1 to 666
IPIS Baza iz IPIS-a
Baza iz IPIS-a
Value 537 | Frequency | |
---|---|---|
1001 | MALA PODJETJA, (A) Kmetijstvo, lov gozdarstvo | 0 |
1002 | MALA PODJETJA, (B) Ribištvo | 0 |
1003 | MALA PODJETJA, C rudarstvo | 0 |
1004 | MALA PODJETJA, (D) predelovalne dejavnosti | 22 |
1005 | MALA PODJETJA, (F) gradbeništvo | 10 |
1006 | MALA PODJETJA, (G) trgovina; popravila motornih vozil | 35 |
1007 | MALA PODJETJA, (H) gostinstvo | 7 |
1008 | MALA PODJETJA, (I) promet, skladiščenje, zveze | 7 |
1009 | MALA PODJETJA, (J) finančno posredništvo | 1 |
1010 | MALA PODJETJA, (K) nepremičnine, najem, poslovne storitve | 24 |
1015 | MALA PODJETJA, E oskrba z elektriko, plinom, vodo | 1 |
2001 | SREDNJA PODJETJA, (A) Kmetijstvo, lov gozdarstvo | 0 |
2003 | SREDNJA PODJETJA, C rudarstvo | 1 |
2004 | SREDNJA PODJETJA, (D) predelovalne dejavnosti | 39 |
2005 | SREDNJA PODJETJA, (F) gradbeništvo | 8 |
2006 | SREDNJA PODJETJA, (G) trgovina; popravila motornih vozil | 9 |
2007 | SREDNJA PODJETJA, (H) gostinstvo | 3 |
2008 | SREDNJA PODJETJA, (I) promet, skladiščenje, zveze | 2 |
2009 | SREDNJA PODJETJA, (J) finančno posredništvo | 1 |
2010 | SREDNJA PODJETJA, (K) nepremičnine, najem, poslovne storitve | 6 |
2015 | SREDNJA PODJETJA, E oskrba z elektriko, plinom, vodo | 4 |
3001 | VELIKA PODJETJA, (A) Kmetijstvo, lov gozdarstvo | 0 |
3003 | VELIKA PODJETJA, C rudarstvo | 1 |
3004 | VELIKA PODJETJA, (D) predelovalne dejavnosti | 27 |
3005 | VELIKA PODJETJA, (F) gradbeništvo | 4 |
3006 | VELIKA PODJETJA, (G) trgovina; popravila motornih vozil | 3 |
3007 | VELIKA PODJETJA, (H) gostinstvo | 3 |
3008 | VELIKA PODJETJA, (I) promet, skladiščenje, zveze | 3 |
3009 | VELIKA PODJETJA, (J) finančno posredništvo | 3 |
3010 | VELIKA PODJETJA, (K) nepremičnine, najem, poslovne storitve | 5 |
3015 | VELIKA PODJETJA, E oskrba z elektriko, plinom, vodo | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 1004 | 3015 |
Valid range from 1001 to 3015
velikost Velikost podjetja
Velikost podjetja
Value 546 | Frequency | |
---|---|---|
1 | mala podjetja | 107 |
2 | srednja podjetja | 73 |
3 | velika podjetja | 51 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 1 | 3 |
Valid range from 1 to 3
dejavnost Dejavnost
Dejavnost podjetja
Value 555 | Frequency | |
---|---|---|
1 | (A) Kmetijstvo, lov gozdarstvo | 0 |
3 | (C) rudarstvo | 2 |
4 | (D) predelovalne dejavnosti | 88 |
5 | (E) oskrba z elektriko, plinom, vodo | 7 |
6 | (F) gradbeništvo | 22 |
7 | (G) trgovina; popravila motornih vozil | 47 |
8 | (H) gostinstvo | 13 |
9 | (I) promet, skladiščenje, zveze | 12 |
10 | (J) finančno posredništvo | 5 |
11 | (K) nepremičnine, najem, poslovne storitve | 35 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 3 | 11 |
Valid range from 1 to 11
t_day Dan prejema odgovora ankete
Dan prejema odgovora ankete
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 | 1 | 30 | 14.216 | 15.099 | 8.861 | 8.734 |
Valid range from 1 to 30
t_month Mesec prejema odgovora ankete
Mesec prejema odgovora ankete
Value 573 | Frequency | |
---|---|---|
11 | 127 | |
12 | 104 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 |
Valid range from 11 to 12
t_year Leto prejema odgovora ankete
Leto prejema odgovora ankete
Value 582 | Frequency | |
---|---|---|
2006 | 231 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 231 | 0 | 0 |
Valid range from 2006 to 2006
ww Utež po velikosti in dejavnosti podjetij
Utež po velikosti in dejavnosti podjetij
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
231 | 0 | 0.0445 | 2.808 | 1 | 0.891 |
Valid range from 0.044543532781352 to 2.80832830857928
TERMS OF USE:
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
9 - najvišji rang, primerjalne ali kontinuirane raziskave, pomembne populacije, metodološko ustrezne
How to CITE this study?
GfK Gral - Iteo. (2017). Raziskava o gospodarskem in poslovnem okolju, poslovni etiki in neuradnih plačilih na Slovenskem, 2006 [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: KORUPG06. https://doi.org/10.17898/ADP_KORUPG06_V1
Delavnica Vozlišča RDA Slovenija o odprti znanosti na Arnesovi konferenci Mreža znanja 2024
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Festival FAIRfest: Celebrating advancements of FAIR solutions in EOSC
Konferenca: Child Wellbeing: Longitudinal Evidence for Research and Policy in Europe