Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Hruška d.o.o.
Visport d.o.o.
L5–2313 (Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije)
doktorski študij, program mladi raziskovalci, odnos mentor-doktorand, motivacija za raziskovanje, motivacija za prenos znanja, prenos znanja v prakso, sodelovanje s končnimi uporabniki
Topic Classification CESSDA
IZOBRAŽEVANJE
Topic Classification CERIF
Sociologija znanosti
Topic Classification ADP
organizacijski vidik programa MR
ustreznost usposabljanja
odnos z akademskim mentorjem
odnos z mentorjem iz gospodarstva (za MRG)
motivacija za usposabljanje
prenos znanja končnim uporabnikom
demografija
Program usposabljanja mladih raziskovalcev (v nadaljevanju program MR) se v Sloveniji v različnih oblikah izvaja že od leta 1985. Gre za izobraževanje perspektivnih študentov, ki so prepoznani kot nosilci razvoja znanosti in za katere država zato namenja obsežna finančna sredstva. Izhodišče raziskave je bilo preučiti, kako program MR uresničuje svoj cilj vzpostavljanja družbe znanja. Namen je bil preveriti, kako se znanje implementira v praksi ter če se sredstva, ki jih država vlaga v program, na dolgi rok povrnejo družbi. Za analizo programa so bile izvedene tri fokusne skupine in anketa. Dodatna cilja raziskave sta bila izpostaviti primere dobre prakse in področja, kjer bi bilo mogoče program dodatno izboljšati.
Collection date: | 16. maj 2011 - 24. junij 2011 |
---|---|
Date of production: | 2011 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
Slovenija |
Unit of analysis: |
Posameznik |
Universe: |
1) Vsi posamezniki, ki so bili (od začetka izvajanja programa v letu 1985 do študijskega leta 2010/2011) kadarkoli vključeni v program Mladi raziskovalci (MR) in Mladi raziskovalci iz gospodarstva (MRG), ne glede na to, ali so usposabljanje takrat že zaključili, ali je še trajalo, ali so ga predčasno prekinili. Število vseh enot v populaciji je 6264. Seznam sta posredovala ARRS (MR) in TIA (MRG). Končni vzorčni okvir je bil seznam oseb, ki so imele podan elektronski naslov (3763). 2) Vsi posamezniki, ki so bili (od začetka izvajanja programa v letu 1985 do študijskega leta 2010/2011) kadarkoli vključeni v program Mladi raziskovalci (MR) in Mladi raziskovalci iz gospodarstva (MRG), ne glede na to, ali so usposabljanje takrat že zaključili, ali je še trajalo, ali so ga predčasno prekinili. Število vseh enot v populaciji je 6264. Seznam sta posredovala ARRS (MR) in TIA (MRG). Končni vzorčni okvir je bil seznam oseb, ki so imele podan elektronski naslov (3763). V eni fokusni skupini so sodelovali še mentorji mladim raziskovalcem. |
Excluded: |
1) Izključeni so bili posamezniki, za katere ni bilo možno pridobiti elektronskega naslova. Število takih posameznikov je bilo 2501. |
Data collected by: |
Fakulteta za management |
Sampling procedure: |
Neverjetnostno: s pomočjo respondentov |
Mode of data collection: |
Vprašalnik za samoizpolnjevanje: spletni Fokusna skupina v živo |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Contact: Arhiv družboslovnih podatkov
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
File ID: F1
Format: *.pdf - GRAFIČNA
Version: 24. januar 2018
Additional information:
DOSTOPNO NA ZAHTEVO
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: 24. januar 2018
id ID
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
2 | 1 | |
3 | 1 | |
4 | 1 | |
5 | 1 | |
6 | 1 | |
7 | 1 | |
8 | 1 | |
9 | 1 | |
10 | 1 | |
11 | 1 | |
12 | 1 | |
13 | 1 | |
14 | 1 | |
15 | 1 | |
16 | 1 | |
17 | 1 | |
18 | 1 | |
19 | 1 | |
20 | 1 | |
21 | 1 | |
22 | 1 | |
23 | 1 | |
24 | 1 | |
25 | 1 | |
26 | 1 | |
27 | 1 | |
28 | 1 | |
29 | 1 | |
30 | 1 | |
31 | 1 | |
32 | 1 | |
33 | 1 | |
34 | 1 | |
35 | 1 | |
36 | 1 | |
37 | 1 | |
38 | 1 | |
39 | 1 | |
40 | 1 | |
41 | 1 | |
42 | 1 | |
43 | 1 | |
44 | 1 | |
45 | 1 | |
46 | 1 | |
47 | 1 | |
48 | 1 | |
49 | 1 | |
50 | 1 | |
51 | 1 | |
52 | 1 | |
53 | 1 | |
54 | 1 | |
55 | 1 | |
56 | 1 | |
57 | 1 | |
58 | 1 | |
59 | 1 | |
60 | 1 | |
61 | 1 | |
62 | 1 | |
63 | 1 | |
64 | 1 | |
65 | 1 | |
66 | 1 | |
67 | 1 | |
68 | 1 | |
69 | 1 | |
70 | 1 | |
71 | 1 | |
72 | 1 | |
73 | 1 | |
74 | 1 | |
75 | 1 | |
76 | 1 | |
77 | 1 | |
78 | 1 | |
79 | 1 | |
80 | 1 | |
81 | 1 | |
82 | 1 | |
83 | 1 | |
84 | 1 | |
85 | 1 | |
86 | 1 | |
87 | 1 | |
88 | 1 | |
89 | 1 | |
90 | 1 | |
91 | 1 | |
92 | 1 | |
93 | 1 | |
94 | 1 | |
95 | 1 | |
96 | 1 | |
97 | 1 | |
98 | 1 | |
99 | 1 | |
100 | 1 | |
101 | 1 | |
102 | 1 | |
103 | 1 | |
104 | 1 | |
105 | 1 | |
106 | 1 | |
107 | 1 | |
108 | 1 | |
109 | 1 | |
110 | 1 | |
111 | 1 | |
112 | 1 | |
113 | 1 | |
114 | 1 | |
115 | 1 | |
116 | 1 | |
117 | 1 | |
118 | 1 | |
119 | 1 | |
120 | 1 | |
121 | 1 | |
122 | 1 | |
123 | 1 | |
124 | 1 | |
125 | 1 | |
126 | 1 | |
127 | 1 | |
128 | 1 | |
129 | 1 | |
130 | 1 | |
131 | 1 | |
132 | 1 | |
133 | 1 | |
134 | 1 | |
135 | 1 | |
136 | 1 | |
137 | 1 | |
138 | 1 | |
139 | 1 | |
140 | 1 | |
141 | 1 | |
142 | 1 | |
143 | 1 | |
144 | 1 | |
145 | 1 | |
146 | 1 | |
147 | 1 | |
148 | 1 | |
149 | 1 | |
150 | 1 | |
151 | 1 | |
152 | 1 | |
153 | 1 | |
154 | 1 | |
155 | 1 | |
156 | 1 | |
157 | 1 | |
158 | 1 | |
159 | 1 | |
160 | 1 | |
161 | 1 | |
162 | 1 | |
163 | 1 | |
164 | 1 | |
165 | 1 | |
166 | 1 | |
167 | 1 | |
168 | 1 | |
169 | 1 | |
170 | 1 | |
171 | 1 | |
172 | 1 | |
173 | 1 | |
174 | 1 | |
175 | 1 | |
176 | 1 | |
177 | 1 | |
178 | 1 | |
179 | 1 | |
180 | 1 | |
181 | 1 | |
182 | 1 | |
183 | 1 | |
184 | 1 | |
185 | 1 | |
186 | 1 | |
187 | 1 | |
188 | 1 | |
189 | 1 | |
190 | 1 | |
191 | 1 | |
192 | 1 | |
193 | 1 | |
194 | 1 | |
195 | 1 | |
196 | 1 | |
197 | 1 | |
198 | 1 | |
199 | 1 | |
200 | 1 | |
201 | 1 | |
202 | 1 | |
203 | 1 | |
204 | 1 | |
205 | 1 | |
206 | 1 | |
207 | 1 | |
208 | 1 | |
209 | 1 | |
210 | 1 | |
211 | 1 | |
212 | 1 | |
213 | 1 | |
214 | 1 | |
215 | 1 | |
216 | 1 | |
217 | 1 | |
218 | 1 | |
219 | 1 | |
220 | 1 | |
221 | 1 | |
222 | 1 | |
223 | 1 | |
224 | 1 | |
225 | 1 | |
226 | 1 | |
227 | 1 | |
228 | 1 | |
229 | 1 | |
230 | 1 | |
231 | 1 | |
232 | 1 | |
233 | 1 | |
234 | 1 | |
235 | 1 | |
236 | 1 | |
237 | 1 | |
238 | 1 | |
239 | 1 | |
240 | 1 | |
241 | 1 | |
242 | 1 | |
243 | 1 | |
244 | 1 | |
245 | 1 | |
246 | 1 | |
247 | 1 | |
248 | 1 | |
249 | 1 | |
250 | 1 | |
251 | 1 | |
252 | 1 | |
253 | 1 | |
254 | 1 | |
255 | 1 | |
256 | 1 | |
257 | 1 | |
258 | 1 | |
259 | 1 | |
260 | 1 | |
261 | 1 | |
262 | 1 | |
263 | 1 | |
264 | 1 | |
265 | 1 | |
266 | 1 | |
267 | 1 | |
268 | 1 | |
269 | 1 | |
270 | 1 | |
271 | 1 | |
272 | 1 | |
273 | 1 | |
274 | 1 | |
275 | 1 | |
276 | 1 | |
277 | 1 | |
278 | 1 | |
279 | 1 | |
280 | 1 | |
281 | 1 | |
282 | 1 | |
283 | 1 | |
284 | 1 | |
285 | 1 | |
286 | 1 | |
287 | 1 | |
288 | 1 | |
289 | 1 | |
290 | 1 | |
291 | 1 | |
292 | 1 | |
293 | 1 | |
294 | 1 | |
295 | 1 | |
296 | 1 | |
297 | 1 | |
298 | 1 | |
299 | 1 | |
300 | 1 | |
301 | 1 | |
302 | 1 | |
303 | 1 | |
304 | 1 | |
305 | 1 | |
306 | 1 | |
307 | 1 | |
308 | 1 | |
309 | 1 | |
310 | 1 | |
311 | 1 | |
312 | 1 | |
313 | 1 | |
314 | 1 | |
315 | 1 | |
316 | 1 | |
317 | 1 | |
318 | 1 | |
319 | 1 | |
320 | 1 | |
321 | 1 | |
322 | 1 | |
323 | 1 | |
324 | 1 | |
325 | 1 | |
326 | 1 | |
327 | 1 | |
328 | 1 | |
329 | 1 | |
330 | 1 | |
331 | 1 | |
332 | 1 | |
333 | 1 | |
334 | 1 | |
335 | 1 | |
336 | 1 | |
337 | 1 | |
338 | 1 | |
339 | 1 | |
340 | 1 | |
341 | 1 | |
342 | 1 | |
343 | 1 | |
344 | 1 | |
345 | 1 | |
346 | 1 | |
347 | 1 | |
348 | 1 | |
349 | 1 | |
350 | 1 | |
351 | 1 | |
352 | 1 | |
353 | 1 | |
354 | 1 | |
355 | 1 | |
356 | 1 | |
357 | 1 | |
358 | 1 | |
359 | 1 | |
360 | 1 | |
361 | 1 | |
362 | 1 | |
363 | 1 | |
364 | 1 | |
365 | 1 | |
366 | 1 | |
367 | 1 | |
368 | 1 | |
369 | 1 | |
370 | 1 | |
371 | 1 | |
372 | 1 | |
373 | 1 | |
374 | 1 | |
375 | 1 | |
376 | 1 | |
377 | 1 | |
378 | 1 | |
379 | 1 | |
380 | 1 | |
381 | 1 | |
382 | 1 | |
383 | 1 | |
384 | 1 | |
385 | 1 | |
386 | 1 | |
387 | 1 | |
388 | 1 | |
389 | 1 | |
390 | 1 | |
391 | 1 | |
392 | 1 | |
393 | 1 | |
394 | 1 | |
395 | 1 | |
396 | 1 | |
397 | 1 | |
398 | 1 | |
399 | 1 | |
400 | 1 | |
401 | 1 | |
402 | 1 | |
403 | 1 | |
404 | 1 | |
405 | 1 | |
406 | 1 | |
407 | 1 | |
408 | 1 | |
409 | 1 | |
410 | 1 | |
411 | 1 | |
412 | 1 | |
413 | 1 | |
414 | 1 | |
415 | 1 | |
416 | 1 | |
417 | 1 | |
418 | 1 | |
419 | 1 | |
420 | 1 | |
421 | 1 | |
422 | 1 | |
423 | 1 | |
424 | 1 | |
425 | 1 | |
426 | 1 | |
427 | 1 | |
428 | 1 | |
429 | 1 | |
430 | 1 | |
431 | 1 | |
432 | 1 | |
433 | 1 | |
434 | 1 | |
435 | 1 | |
436 | 1 | |
437 | 1 | |
438 | 1 | |
439 | 1 | |
440 | 1 | |
441 | 1 | |
442 | 1 | |
443 | 1 | |
444 | 1 | |
445 | 1 | |
446 | 1 | |
447 | 1 | |
448 | 1 | |
449 | 1 | |
450 | 1 | |
451 | 1 | |
452 | 1 | |
453 | 1 | |
454 | 1 | |
455 | 1 | |
456 | 1 | |
457 | 1 | |
458 | 1 | |
459 | 1 | |
460 | 1 | |
461 | 1 | |
462 | 1 | |
463 | 1 | |
464 | 1 | |
465 | 1 | |
466 | 1 | |
467 | 1 | |
468 | 1 | |
469 | 1 | |
470 | 1 | |
471 | 1 | |
472 | 1 | |
473 | 1 | |
474 | 1 | |
475 | 1 | |
476 | 1 | |
477 | 1 | |
478 | 1 | |
479 | 1 | |
480 | 1 | |
481 | 1 | |
482 | 1 | |
483 | 1 | |
484 | 1 | |
485 | 1 | |
486 | 1 | |
487 | 1 | |
488 | 1 | |
489 | 1 | |
490 | 1 | |
491 | 1 | |
492 | 1 | |
493 | 1 | |
494 | 1 | |
495 | 1 | |
496 | 1 | |
497 | 1 | |
498 | 1 | |
499 | 1 | |
500 | 1 | |
501 | 1 | |
502 | 1 | |
503 | 1 | |
504 | 1 | |
505 | 1 | |
506 | 1 | |
507 | 1 | |
508 | 1 | |
509 | 1 | |
510 | 1 | |
511 | 1 | |
512 | 1 | |
513 | 1 | |
514 | 1 | |
515 | 1 | |
516 | 1 | |
517 | 1 | |
518 | 1 | |
519 | 1 | |
520 | 1 | |
521 | 1 | |
522 | 1 | |
523 | 1 | |
524 | 1 | |
525 | 1 | |
526 | 1 | |
527 | 1 | |
528 | 1 | |
529 | 1 | |
530 | 1 | |
531 | 1 | |
532 | 1 | |
533 | 1 | |
534 | 1 | |
535 | 1 | |
536 | 1 | |
537 | 1 | |
538 | 1 | |
539 | 1 | |
540 | 1 | |
541 | 1 | |
542 | 1 | |
543 | 1 | |
544 | 1 | |
545 | 1 | |
546 | 1 | |
547 | 1 | |
548 | 1 | |
549 | 1 | |
550 | 1 | |
551 | 1 | |
552 | 1 | |
553 | 1 | |
554 | 1 | |
555 | 1 | |
556 | 1 | |
557 | 1 | |
558 | 1 | |
559 | 1 | |
560 | 1 | |
561 | 1 | |
562 | 1 | |
563 | 1 | |
564 | 1 | |
565 | 1 | |
566 | 1 | |
567 | 1 | |
568 | 1 | |
569 | 1 | |
570 | 1 | |
571 | 1 | |
572 | 1 | |
573 | 1 | |
574 | 1 | |
575 | 1 | |
576 | 1 | |
577 | 1 | |
578 | 1 | |
579 | 1 | |
580 | 1 | |
581 | 1 | |
582 | 1 | |
583 | 1 | |
584 | 1 | |
585 | 1 | |
586 | 1 | |
587 | 1 | |
588 | 1 | |
589 | 1 | |
590 | 1 | |
591 | 1 | |
592 | 1 | |
593 | 1 | |
594 | 1 | |
595 | 1 | |
596 | 1 | |
597 | 1 | |
598 | 1 | |
599 | 1 | |
600 | 1 | |
601 | 1 | |
602 | 1 | |
603 | 1 | |
604 | 1 | |
605 | 1 | |
606 | 1 | |
607 | 1 | |
608 | 1 | |
609 | 1 | |
610 | 1 | |
611 | 1 | |
612 | 1 | |
613 | 1 | |
614 | 1 | |
615 | 1 | |
616 | 1 | |
617 | 1 | |
618 | 1 | |
619 | 1 | |
621 | 1 | |
622 | 1 | |
623 | 1 | |
624 | 1 | |
625 | 1 | |
626 | 1 | |
627 | 1 | |
628 | 1 | |
629 | 1 | |
630 | 1 | |
631 | 1 | |
632 | 1 | |
633 | 1 | |
634 | 1 | |
635 | 1 | |
636 | 1 | |
637 | 1 | |
638 | 1 | |
639 | 1 | |
640 | 1 | |
641 | 1 | |
642 | 1 | |
643 | 1 | |
644 | 1 | |
645 | 1 | |
646 | 1 | |
647 | 1 | |
648 | 1 | |
649 | 1 | |
650 | 1 | |
651 | 1 | |
652 | 1 | |
653 | 1 | |
654 | 1 | |
655 | 1 | |
656 | 1 | |
657 | 1 | |
658 | 1 | |
659 | 1 | |
660 | 1 | |
661 | 1 | |
662 | 1 | |
663 | 1 | |
664 | 1 | |
665 | 1 | |
666 | 1 | |
667 | 1 | |
668 | 1 | |
669 | 1 | |
670 | 1 | |
671 | 1 | |
672 | 1 | |
673 | 1 | |
674 | 1 | |
675 | 1 | |
676 | 1 | |
677 | 1 | |
678 | 1 | |
679 | 1 | |
680 | 1 | |
681 | 1 | |
682 | 1 | |
683 | 1 | |
684 | 1 | |
685 | 1 | |
686 | 1 | |
687 | 1 | |
688 | 1 | |
689 | 1 | |
690 | 1 | |
691 | 1 | |
692 | 1 | |
693 | 1 | |
694 | 1 | |
695 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 695
v01 Vrsta usposabljanja v okviru programa MR
Prosimo, označite, v katero vrsto usposabljanja v okviru programa mladih raziskovalcev ste oz. ste bili vključeni.
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Mladi raziskovalec | 0 |
2 | Mladi raziskovalec v gospodarstvu | 0 |
3 | 694 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 3
v02 Podiplomski študijski program
Prosimo, označite, v kakšen podiplomski študijski program ste oz. ste bili vključeni v okviru usposabljanja MR.
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Specialistični študijski program | 0 |
2 | Drugostopenjski (magistrski strokovni) študijski program | 0 |
3 | Magistrski (znanstveni) študijski program | 0 |
4 | Doktorski študijski program | 0 |
5 | 694 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 5
id ID
Value 1112 | Frequency | |
---|---|---|
1 | 1 | |
2 | 1 | |
3 | 1 | |
4 | 1 | |
5 | 1 | |
6 | 1 | |
7 | 1 | |
8 | 1 | |
9 | 1 | |
10 | 1 | |
11 | 1 | |
12 | 1 | |
13 | 1 | |
14 | 1 | |
15 | 1 | |
16 | 1 | |
17 | 1 | |
18 | 1 | |
19 | 1 | |
20 | 1 | |
21 | 1 | |
22 | 1 | |
23 | 1 | |
24 | 1 | |
25 | 1 | |
26 | 1 | |
27 | 1 | |
28 | 1 | |
29 | 1 | |
30 | 1 | |
31 | 1 | |
32 | 1 | |
33 | 1 | |
34 | 1 | |
35 | 1 | |
36 | 1 | |
37 | 1 | |
38 | 1 | |
39 | 1 | |
40 | 1 | |
41 | 1 | |
42 | 1 | |
43 | 1 | |
44 | 1 | |
45 | 1 | |
46 | 1 | |
47 | 1 | |
48 | 1 | |
49 | 1 | |
50 | 1 | |
51 | 1 | |
52 | 1 | |
53 | 1 | |
54 | 1 | |
55 | 1 | |
56 | 1 | |
57 | 1 | |
58 | 1 | |
59 | 1 | |
60 | 1 | |
61 | 1 | |
62 | 1 | |
63 | 1 | |
64 | 1 | |
65 | 1 | |
66 | 1 | |
67 | 1 | |
68 | 1 | |
69 | 1 | |
70 | 1 | |
71 | 1 | |
72 | 1 | |
73 | 1 | |
74 | 1 | |
75 | 1 | |
76 | 1 | |
77 | 1 | |
78 | 1 | |
79 | 1 | |
80 | 1 | |
81 | 1 | |
82 | 1 | |
83 | 1 | |
84 | 1 | |
85 | 1 | |
86 | 1 | |
87 | 1 | |
88 | 1 | |
89 | 1 | |
90 | 1 | |
91 | 1 | |
92 | 1 | |
93 | 1 | |
94 | 1 | |
95 | 1 | |
96 | 1 | |
97 | 1 | |
98 | 1 | |
99 | 1 | |
100 | 1 | |
101 | 1 | |
102 | 1 | |
103 | 1 | |
104 | 1 | |
105 | 1 | |
106 | 1 | |
107 | 1 | |
108 | 1 | |
109 | 1 | |
110 | 1 | |
111 | 1 | |
112 | 1 | |
113 | 1 | |
114 | 1 | |
115 | 1 | |
116 | 1 | |
117 | 1 | |
118 | 1 | |
119 | 1 | |
120 | 1 | |
121 | 1 | |
122 | 1 | |
123 | 1 | |
124 | 1 | |
125 | 1 | |
126 | 1 | |
127 | 1 | |
128 | 1 | |
129 | 1 | |
130 | 1 | |
131 | 1 | |
132 | 1 | |
133 | 1 | |
134 | 1 | |
135 | 1 | |
136 | 1 | |
137 | 1 | |
138 | 1 | |
139 | 1 | |
140 | 1 | |
141 | 1 | |
142 | 1 | |
143 | 1 | |
144 | 1 | |
145 | 1 | |
146 | 1 | |
147 | 1 | |
148 | 1 | |
149 | 1 | |
150 | 1 | |
151 | 1 | |
152 | 1 | |
153 | 1 | |
154 | 1 | |
155 | 1 | |
156 | 1 | |
157 | 1 | |
158 | 1 | |
159 | 1 | |
160 | 1 | |
161 | 1 | |
162 | 1 | |
163 | 1 | |
164 | 1 | |
165 | 1 | |
166 | 1 | |
167 | 1 | |
168 | 1 | |
169 | 1 | |
170 | 1 | |
171 | 1 | |
172 | 1 | |
173 | 1 | |
174 | 1 | |
175 | 1 | |
176 | 1 | |
177 | 1 | |
178 | 1 | |
179 | 1 | |
180 | 1 | |
181 | 1 | |
182 | 1 | |
183 | 1 | |
184 | 1 | |
185 | 1 | |
186 | 1 | |
187 | 1 | |
188 | 1 | |
189 | 1 | |
190 | 1 | |
191 | 1 | |
192 | 1 | |
193 | 1 | |
194 | 1 | |
195 | 1 | |
196 | 1 | |
197 | 1 | |
198 | 1 | |
199 | 1 | |
200 | 1 | |
201 | 1 | |
202 | 1 | |
203 | 1 | |
204 | 1 | |
205 | 1 | |
206 | 1 | |
207 | 1 | |
208 | 1 | |
209 | 1 | |
210 | 1 | |
211 | 1 | |
212 | 1 | |
213 | 1 | |
214 | 1 | |
215 | 1 | |
216 | 1 | |
217 | 1 | |
218 | 1 | |
219 | 1 | |
220 | 1 | |
221 | 1 | |
222 | 1 | |
223 | 1 | |
224 | 1 | |
225 | 1 | |
226 | 1 | |
227 | 1 | |
228 | 1 | |
229 | 1 | |
230 | 1 | |
231 | 1 | |
232 | 1 | |
233 | 1 | |
234 | 1 | |
235 | 1 | |
236 | 1 | |
237 | 1 | |
238 | 1 | |
239 | 1 | |
240 | 1 | |
241 | 1 | |
242 | 1 | |
243 | 1 | |
244 | 1 | |
245 | 1 | |
246 | 1 | |
247 | 1 | |
248 | 1 | |
249 | 1 | |
250 | 1 | |
251 | 1 | |
252 | 1 | |
253 | 1 | |
254 | 1 | |
255 | 1 | |
256 | 1 | |
257 | 1 | |
258 | 1 | |
259 | 1 | |
260 | 1 | |
261 | 1 | |
262 | 1 | |
263 | 1 | |
264 | 1 | |
265 | 1 | |
266 | 1 | |
267 | 1 | |
268 | 1 | |
269 | 1 | |
270 | 1 | |
271 | 1 | |
272 | 1 | |
273 | 1 | |
274 | 1 | |
275 | 1 | |
276 | 1 | |
277 | 1 | |
278 | 1 | |
279 | 1 | |
280 | 1 | |
281 | 1 | |
282 | 1 | |
283 | 1 | |
284 | 1 | |
285 | 1 | |
286 | 1 | |
287 | 1 | |
288 | 1 | |
289 | 1 | |
290 | 1 | |
291 | 1 | |
292 | 1 | |
293 | 1 | |
294 | 1 | |
295 | 1 | |
296 | 1 | |
297 | 1 | |
298 | 1 | |
299 | 1 | |
300 | 1 | |
301 | 1 | |
302 | 1 | |
303 | 1 | |
304 | 1 | |
305 | 1 | |
306 | 1 | |
307 | 1 | |
308 | 1 | |
309 | 1 | |
310 | 1 | |
311 | 1 | |
312 | 1 | |
313 | 1 | |
314 | 1 | |
315 | 1 | |
316 | 1 | |
317 | 1 | |
318 | 1 | |
319 | 1 | |
320 | 1 | |
321 | 1 | |
322 | 1 | |
323 | 1 | |
324 | 1 | |
325 | 1 | |
326 | 1 | |
327 | 1 | |
328 | 1 | |
329 | 1 | |
330 | 1 | |
331 | 1 | |
332 | 1 | |
333 | 1 | |
334 | 1 | |
335 | 1 | |
336 | 1 | |
337 | 1 | |
338 | 1 | |
339 | 1 | |
340 | 1 | |
341 | 1 | |
342 | 1 | |
343 | 1 | |
344 | 1 | |
345 | 1 | |
346 | 1 | |
347 | 1 | |
348 | 1 | |
349 | 1 | |
350 | 1 | |
351 | 1 | |
352 | 1 | |
353 | 1 | |
354 | 1 | |
355 | 1 | |
356 | 1 | |
357 | 1 | |
358 | 1 | |
359 | 1 | |
360 | 1 | |
361 | 1 | |
362 | 1 | |
363 | 1 | |
364 | 1 | |
365 | 1 | |
366 | 1 | |
367 | 1 | |
368 | 1 | |
369 | 1 | |
370 | 1 | |
371 | 1 | |
372 | 1 | |
373 | 1 | |
374 | 1 | |
375 | 1 | |
376 | 1 | |
377 | 1 | |
378 | 1 | |
379 | 1 | |
380 | 1 | |
381 | 1 | |
382 | 1 | |
383 | 1 | |
384 | 1 | |
385 | 1 | |
386 | 1 | |
387 | 1 | |
388 | 1 | |
389 | 1 | |
390 | 1 | |
391 | 1 | |
392 | 1 | |
393 | 1 | |
394 | 1 | |
395 | 1 | |
396 | 1 | |
397 | 1 | |
398 | 1 | |
399 | 1 | |
400 | 1 | |
401 | 1 | |
402 | 1 | |
403 | 1 | |
404 | 1 | |
405 | 1 | |
406 | 1 | |
407 | 1 | |
408 | 1 | |
409 | 1 | |
410 | 1 | |
411 | 1 | |
412 | 1 | |
413 | 1 | |
414 | 1 | |
415 | 1 | |
416 | 1 | |
417 | 1 | |
418 | 1 | |
419 | 1 | |
420 | 1 | |
421 | 1 | |
422 | 1 | |
423 | 1 | |
424 | 1 | |
425 | 1 | |
426 | 1 | |
427 | 1 | |
428 | 1 | |
429 | 1 | |
430 | 1 | |
431 | 1 | |
432 | 1 | |
433 | 1 | |
434 | 1 | |
435 | 1 | |
436 | 1 | |
437 | 1 | |
438 | 1 | |
439 | 1 | |
440 | 1 | |
441 | 1 | |
442 | 1 | |
443 | 1 | |
444 | 1 | |
445 | 1 | |
446 | 1 | |
447 | 1 | |
448 | 1 | |
449 | 1 | |
450 | 1 | |
451 | 1 | |
452 | 1 | |
453 | 1 | |
454 | 1 | |
455 | 1 | |
456 | 1 | |
457 | 1 | |
458 | 1 | |
459 | 1 | |
460 | 1 | |
461 | 1 | |
462 | 1 | |
463 | 1 | |
464 | 1 | |
465 | 1 | |
466 | 1 | |
467 | 1 | |
468 | 1 | |
469 | 1 | |
470 | 1 | |
471 | 1 | |
472 | 1 | |
473 | 1 | |
474 | 1 | |
475 | 1 | |
476 | 1 | |
477 | 1 | |
478 | 1 | |
479 | 1 | |
480 | 1 | |
481 | 1 | |
482 | 1 | |
483 | 1 | |
484 | 1 | |
485 | 1 | |
486 | 1 | |
487 | 1 | |
488 | 1 | |
489 | 1 | |
490 | 1 | |
491 | 1 | |
492 | 1 | |
493 | 1 | |
494 | 1 | |
495 | 1 | |
496 | 1 | |
497 | 1 | |
498 | 1 | |
499 | 1 | |
500 | 1 | |
501 | 1 | |
502 | 1 | |
503 | 1 | |
504 | 1 | |
505 | 1 | |
506 | 1 | |
507 | 1 | |
508 | 1 | |
509 | 1 | |
510 | 1 | |
511 | 1 | |
512 | 1 | |
513 | 1 | |
514 | 1 | |
515 | 1 | |
516 | 1 | |
517 | 1 | |
518 | 1 | |
519 | 1 | |
520 | 1 | |
521 | 1 | |
522 | 1 | |
523 | 1 | |
524 | 1 | |
525 | 1 | |
526 | 1 | |
527 | 1 | |
528 | 1 | |
529 | 1 | |
530 | 1 | |
531 | 1 | |
532 | 1 | |
533 | 1 | |
534 | 1 | |
535 | 1 | |
536 | 1 | |
537 | 1 | |
538 | 1 | |
539 | 1 | |
540 | 1 | |
541 | 1 | |
542 | 1 | |
543 | 1 | |
544 | 1 | |
545 | 1 | |
546 | 1 | |
547 | 1 | |
548 | 1 | |
549 | 1 | |
550 | 1 | |
551 | 1 | |
552 | 1 | |
553 | 1 | |
554 | 1 | |
555 | 1 | |
556 | 1 | |
557 | 1 | |
558 | 1 | |
559 | 1 | |
560 | 1 | |
561 | 1 | |
562 | 1 | |
563 | 1 | |
564 | 1 | |
565 | 1 | |
566 | 1 | |
567 | 1 | |
568 | 1 | |
569 | 1 | |
570 | 1 | |
571 | 1 | |
572 | 1 | |
573 | 1 | |
574 | 1 | |
575 | 1 | |
576 | 1 | |
577 | 1 | |
578 | 1 | |
579 | 1 | |
580 | 1 | |
581 | 1 | |
582 | 1 | |
583 | 1 | |
584 | 1 | |
585 | 1 | |
586 | 1 | |
587 | 1 | |
588 | 1 | |
589 | 1 | |
590 | 1 | |
591 | 1 | |
592 | 1 | |
593 | 1 | |
594 | 1 | |
595 | 1 | |
596 | 1 | |
597 | 1 | |
598 | 1 | |
599 | 1 | |
600 | 1 | |
601 | 1 | |
602 | 1 | |
603 | 1 | |
604 | 1 | |
605 | 1 | |
606 | 1 | |
607 | 1 | |
608 | 1 | |
609 | 1 | |
610 | 1 | |
611 | 1 | |
612 | 1 | |
613 | 1 | |
614 | 1 | |
615 | 1 | |
616 | 1 | |
617 | 1 | |
618 | 1 | |
619 | 1 | |
621 | 1 | |
622 | 1 | |
623 | 1 | |
624 | 1 | |
625 | 1 | |
626 | 1 | |
627 | 1 | |
628 | 1 | |
629 | 1 | |
630 | 1 | |
631 | 1 | |
632 | 1 | |
633 | 1 | |
634 | 1 | |
635 | 1 | |
636 | 1 | |
637 | 1 | |
638 | 1 | |
639 | 1 | |
640 | 1 | |
641 | 1 | |
642 | 1 | |
643 | 1 | |
644 | 1 | |
645 | 1 | |
646 | 1 | |
647 | 1 | |
648 | 1 | |
649 | 1 | |
650 | 1 | |
651 | 1 | |
652 | 1 | |
653 | 1 | |
654 | 1 | |
655 | 1 | |
656 | 1 | |
657 | 1 | |
658 | 1 | |
659 | 1 | |
660 | 1 | |
661 | 1 | |
662 | 1 | |
663 | 1 | |
664 | 1 | |
665 | 1 | |
666 | 1 | |
667 | 1 | |
668 | 1 | |
669 | 1 | |
670 | 1 | |
671 | 1 | |
672 | 1 | |
673 | 1 | |
674 | 1 | |
675 | 1 | |
676 | 1 | |
677 | 1 | |
678 | 1 | |
679 | 1 | |
680 | 1 | |
681 | 1 | |
682 | 1 | |
683 | 1 | |
684 | 1 | |
685 | 1 | |
686 | 1 | |
687 | 1 | |
688 | 1 | |
689 | 1 | |
690 | 1 | |
691 | 1 | |
692 | 1 | |
693 | 1 | |
694 | 1 | |
695 | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 695
v01 Vrsta usposabljanja v okviru programa MR
Prosimo, označite, v katero vrsto usposabljanja v okviru programa mladih raziskovalcev ste oz. ste bili vključeni.
Value 2111 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Mladi raziskovalec | 0 |
2 | Mladi raziskovalec v gospodarstvu | 0 |
3 | 694 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 3
v02 Podiplomski študijski program
Prosimo, označite, v kakšen podiplomski študijski program ste oz. ste bili vključeni v okviru usposabljanja MR.
Value 3110 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Specialistični študijski program | 0 |
2 | Drugostopenjski (magistrski strokovni) študijski program | 0 |
3 | Magistrski (znanstveni) študijski program | 0 |
4 | Doktorski študijski program | 0 |
5 | 694 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
694 | 0 |
Valid range from 1 to 5
v03_r Področje rekodirano v tri kategorije
Prosimo, označite, v katero področje spada vaše podiplomsko izobraževanje, v katerega ste oz. ste bili vključeni med usposabljanjem MR (KLASIUS-P široka področja).
Value 4109 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Družboslovje in humanistika | 125 |
2 | Naravoslovje in tehnika | 488 |
3 | Zdravstvo in drugo | 35 |
Sysmiss | 46 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
648 | 46 |
Valid range from 1 to 3
v04 Stanje usposabljanja
Prosimo, označite, v kakšnem stanju je vaše usposabljanje MR v tem trenutku.
Value 5108 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Usposabljanje uspešno zaključeno (zagovor zaključne naloge) | 367 |
2 | Usposabljanje še traja (kandidat/ka se še izobražuje) | 272 |
3 | Usposabljanje predčasno prekinjeno oz. neuspešno zaključeno | 5 |
Sysmiss | 50 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
644 | 50 |
Valid range from 1 to 3
v05 Razlog predčasne prekinitve usposabljanja MR
Prosimo, navedite razlog predčasne prekinitve usposabljanja MR.
Value 6107 | Frequency | |
---|---|---|
Nesoglasja z mentorjem... | 1 | |
pogodba s TIA je bila zaključena zaradi izdelave magistrske naloge | 1 | |
prenehanje delovnega razmerja, razočaranje nad programom študija, ki sploh ni ustrezal potrebam v gospodarstvu | 1 | |
zaradi naloženih drugih obveznosti delodajalca ni bilo časa za izdelavo naloge | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 |
v06_01 Visokošolski zavod mi je nudil popolno podporo pri … Pomislite na svoje usposabljanje MR in vaš odnos z visokošolskim zavodom, na katerem ste se usposabljali. V kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas?
Visokošolski zavod mi je nudil popolno podporo pri urejanju administrativnih zadev v zvezi z mojim usposabljanjem.
Value 7106 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh ne drži | 22 |
2 | Pretežno ne drži | 32 |
3 | Bolj ne drži kot drži | 42 |
4 | Bolj drži kot ne drži | 54 |
5 | Pretežno drži | 223 |
6 | Popolnoma drži | 233 |
7 | Ne morem odgovoriti | 10 |
Sysmiss | 78 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
616 | 78 |
Valid range from 1 to 7
v06_02 Na visokošolskem zavodu sem imel/a dobre pogoje dela … Pomislite na svoje usposabljanje MR in vaš odnos z visokošolskim zavodom, na katerem ste se usposabljali. V kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas?
Na visokošolskem zavodu sem imel/a dobre pogoje dela, vključno z dostopom do literature in laboratorijev.
Value 8105 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh ne drži | 23 |
2 | Pretežno ne drži | 32 |
3 | Bolj ne drži kot drži | 49 |
4 | Bolj drži kot ne drži | 63 |
5 | Pretežno drži | 183 |
6 | Popolnoma drži | 254 |
7 | Ne morem odgovoriti | 12 |
Sysmiss | 78 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
616 | 78 |
Valid range from 1 to 7
v06_03 V zvezi z usposabljanjem je bilo preveč administrativnega … Pomislite na svoje usposabljanje MR in vaš odnos z visokošolskim zavodom, na katerem ste se usposabljali. V kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas?
V zvezi z usposabljanjem MR je bilo preveč administrativnega dela.
Value 9104 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh ne drži | 85 |
2 | Pretežno ne drži | 135 |
3 | Bolj ne drži kot drži | 101 |
4 | Bolj drži kot ne drži | 81 |
5 | Pretežno drži | 97 |
6 | Popolnoma drži | 109 |
7 | Ne morem odgovoriti | 8 |
Sysmiss | 78 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
616 | 78 |
Valid range from 1 to 7
v07_01 Nadrejeni so mi dodelili več zadolžitev, kot jih je … Pomislite na svoje delo/zaposlitev v času usposabljanja MR in ocenite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Nadrejeni so mi dodelili več zadolžitev, kot jih je predvidevala moja pogodba.
Value 10103 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 114 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 96 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 57 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 58 |
5 | Pretežno se strinjam | 119 |
6 | Popolnoma se strinjam | 131 |
7 | Ne morem odgovoriti | 11 |
Sysmiss | 108 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
586 | 108 |
Valid range from 1 to 7
v07_02 Kot MR-ju so mi dodelili zahtevnejše naloge kot drugim … Pomislite na svoje delo/zaposlitev v času usposabljanja MR in ocenite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Kot MR-ju so mi dodelili zahtevnejše naloge kot drugim zaposlenim na primerljivem delovnem mestu.
Value 11102 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 175 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 130 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 73 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 55 |
5 | Pretežno se strinjam | 65 |
6 | Popolnoma se strinjam | 53 |
7 | Ne morem odgovoriti | 33 |
Sysmiss | 110 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
584 | 110 |
Valid range from 1 to 7
v07_03 Čeprav sem bil/a vključen/a v drugo delo, sem imel/a … Pomislite na svoje delo/zaposlitev v času usposabljanja MR in ocenite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Čeprav sem bil/a vključen/a v drugo delo, sem imel/a dovolj časa za poglobljen študij.
Value 12101 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 35 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 58 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 65 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 75 |
5 | Pretežno se strinjam | 158 |
6 | Popolnoma se strinjam | 171 |
7 | Ne morem odgovoriti | 22 |
Sysmiss | 110 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
584 | 110 |
Valid range from 1 to 7
v07_04 Naloge […] niso bile povezane z mojim podiplomskim študijem. Pomislite na svoje delo/zaposlitev v času usposabljanja MR in ocenite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Naloge, ki sem jih delal/a za delodajalca, niso bile povezane z mojim podiplomskim študijem.
Value 13100 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 137 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 127 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 86 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 70 |
5 | Pretežno se strinjam | 97 |
6 | Popolnoma se strinjam | 53 |
7 | Ne morem odgovoriti | 14 |
Sysmiss | 110 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
584 | 110 |
Valid range from 1 to 7
v07_05 Naloge [… ]niso bile povezane z mojo zaključno nalogo. Pomislite na svoje delo/zaposlitev v času usposabljanja MR in ocenite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Naloge, ki sem jih delal/a za delodajalca, niso bile povezane z mojo zaključno nalogo.
Value 1499 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 115 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 132 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 80 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 62 |
5 | Pretežno se strinjam | 95 |
6 | Popolnoma se strinjam | 81 |
7 | Ne morem odgovoriti | 19 |
Sysmiss | 110 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
584 | 110 |
Valid range from 1 to 7
v08 Ur na teden za naloge, ki niso neposredno povezane … MR lahko v okviru zaposlitve/pogodbe o usposabljanju opravljajo tudi določena dela, ki niso neposredno povezana s študijem in/ali pripravo zaključne naloge, npr. sodelovanje v pedagoškem procesu, administrativna opravila, sodelovanje pri drugih projektih, podpora mentorju itd.
Prosimo, ocenite, koliko ur na teden ste v povprečju opravljali take naloge. Prosimo, napišite število ur.
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
416 | 278 | 0 | 64 | 10.913 | 9.626 |
Valid range from 0 to 64
v09_01 Z mentorjem sva odlično sodelovala. Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Z mentorjem sva odlično sodelovala.
Value 1697 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 22 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 42 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 33 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 52 |
5 | Pretežno se strinjam | 158 |
6 | Popolnoma se strinjam | 235 |
7 | Ne morem odgovoriti | 6 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_02 Mentor mi je bil na razpolago vedno, ko sem ga potreboval/a. Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je bil na razpolago vedno, ko sem ga potreboval/a.
Value 1796 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 20 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 38 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 42 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 47 |
5 | Pretežno se strinjam | 157 |
6 | Popolnoma se strinjam | 238 |
7 | Ne morem odgovoriti | 6 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_03 Mentor mi je posvečal več pozornosti kot ostalim študentom. Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je posvečal več pozornosti kot ostalim študentom.
Value 1895 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 97 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 84 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 71 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 81 |
5 | Pretežno se strinjam | 76 |
6 | Popolnoma se strinjam | 72 |
7 | Ne morem odgovoriti | 67 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_04 Mentor se je hitro odzival na moja vprašanja. Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor se je hitro odzival na moja vprašanja.
Value 1994 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 28 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 32 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 34 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 62 |
5 | Pretežno se strinjam | 132 |
6 | Popolnoma se strinjam | 251 |
7 | Ne morem odgovoriti | 9 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_05 Mentor mi je pomagal na vsebinskih področjih pri pripravi … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je pomagal na vsebinskih področjih pri pripravi zaključne naloge.
Value 2093 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 50 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 53 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 45 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 65 |
5 | Pretežno se strinjam | 113 |
6 | Popolnoma se strinjam | 176 |
7 | Ne morem odgovoriti | 46 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_06 Mentor mi je pomagal pri metodoloških vprašanjih. Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je pomagal pri metodoloških vprašanjih.
Value 2192 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 46 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 62 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 52 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 79 |
5 | Pretežno se strinjam | 131 |
6 | Popolnoma se strinjam | 161 |
7 | Ne morem odgovoriti | 17 |
Sysmiss | 146 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
548 | 146 |
Valid range from 1 to 7
v09_07 Z izjemo raziskovanja v okviru svoje zaključne naloge z … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Z izjemo raziskovanja v okviru svoje zaključne naloge z mentorjem nisem sodeloval/a v raziskovalnem smislu.
Value 2291 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 194 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 103 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 58 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 30 |
5 | Pretežno se strinjam | 67 |
6 | Popolnoma se strinjam | 71 |
7 | Ne morem odgovoriti | 23 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v09_08 Občutek sem imel/a, da mentor od mene pričakuje več kot … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Občutek sem imel/a, da mentor od mene pričakuje več kot od drugih študentov.
Value 2390 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 109 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 102 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 72 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 66 |
5 | Pretežno se strinjam | 70 |
6 | Popolnoma se strinjam | 61 |
7 | Ne morem odgovoriti | 66 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v09_09 Mentor me je vključeval v svoje znanstveno-raziskovalne … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor me je vključeval v svoje znanstveno-raziskovalne projekte, tako da sem aktivno sodeloval/a pri njih.
Value 2489 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 87 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 56 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 46 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 63 |
5 | Pretežno se strinjam | 93 |
6 | Popolnoma se strinjam | 180 |
7 | Ne morem odgovoriti | 21 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v09_10 Mentor mi v zvezi s problematiko moje zaključne naloge ni … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi v zvezi s problematiko moje zaključne naloge ni mogel ustrezno pomagati.
Value 2588 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 208 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 117 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 45 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 53 |
5 | Pretežno se strinjam | 51 |
6 | Popolnoma se strinjam | 44 |
7 | Ne morem odgovoriti | 28 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v09_11 Če je mentor sodeloval pri projektih s končnimi uporabniki … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Če je mentor sodeloval pri projektih s končnimi uporabniki znanja (gospodarstvo, negospodarstvo), me je v take projekte aktivno vključeval.
Value 2687 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 86 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 49 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 37 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 70 |
5 | Pretežno se strinjam | 84 |
6 | Popolnoma se strinjam | 118 |
7 | Ne morem odgovoriti | 102 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v09_12 Čeprav je bil uradno moj mentor, nisva vzpostavila … Pomislite na svoje sodelovanje z mentorjem v visokošolskem zavodu (mentor usposabljanja) in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Čeprav je bil uradno moj mentor, nisva vzpostavila nikakršnega sodelovanja.
Value 2786 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 392 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 59 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 26 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 19 |
5 | Pretežno se strinjam | 18 |
6 | Popolnoma se strinjam | 18 |
7 | Ne morem odgovoriti | 14 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 7
v10 Mentor MR je bil tudi mentor pri zaključni nalogi.
Mentor MR je bil tudi mentor pri zaključni nalogi.
Value 2885 | Frequency | |
---|---|---|
1 | da | 465 |
2 | ne | 81 |
Sysmiss | 148 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
546 | 148 |
Valid range from 1 to 2
v11_01 Z mentorjem sva odlično sodelovala. Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Z mentorjem sva odlično sodelovala.
Value 2984 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 8 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 7 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 13 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 11 |
5 | Pretežno se strinjam | 26 |
6 | Popolnoma se strinjam | 50 |
7 | Ne morem odgovoriti | 7 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_02 Mentor mi je bil na razpolago vedno, ko sem ga potreboval/a. Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je bil na razpolago vedno, ko sem ga potreboval/a.
Value 3083 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 5 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 12 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 12 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 12 |
5 | Pretežno se strinjam | 25 |
6 | Popolnoma se strinjam | 49 |
7 | Ne morem odgovoriti | 7 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_03 Mentor se je hitro odzival na moja vprašanja. Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor se je hitro odzival na moja vprašanja.
Value 3182 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 7 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 12 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 6 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 13 |
5 | Pretežno se strinjam | 27 |
6 | Popolnoma se strinjam | 49 |
7 | Ne morem odgovoriti | 8 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_04 Mentor mi je ustrezno pomagal pri vseh težavah, na katere … Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor mi je ustrezno pomagal pri vseh težavah, na katere sem naletel/a med delom.
Value 3281 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 11 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 12 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 10 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 17 |
5 | Pretežno se strinjam | 27 |
6 | Popolnoma se strinjam | 37 |
7 | Ne morem odgovoriti | 8 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_05 Mentor je z menoj ravnal povsem enako kot z drugimi … Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor je z menoj ravnal povsem enako kot z drugimi zaposlenimi na primerljivem delovnem mestu.
Value 3380 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 6 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 5 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 10 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 14 |
5 | Pretežno se strinjam | 22 |
6 | Popolnoma se strinjam | 47 |
7 | Ne morem odgovoriti | 18 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_06 Mentor me je aktivno vključeval v svoje delovne projekte. Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Mentor me je aktivno vključeval v svoje delovne projekte.
Value 3479 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 20 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 12 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 5 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 10 |
5 | Pretežno se strinjam | 29 |
6 | Popolnoma se strinjam | 34 |
7 | Ne morem odgovoriti | 12 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v11_07 Čeprav je bil uradno moj mentor, nisva vzpostavila … Pomislite na sodelovanje z mentorjem v gospodarski organizaciji in označite, v kolikšni meri spodnje trditve veljajo za vas.
Čeprav je bil uradno moj mentor, nisva vzpostavila nikakršnega sodelovanja.
Value 3578 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh se ne strinjam | 74 |
2 | Pretežno se ne strinjam | 11 |
3 | Bolj se ne kot se strinjam | 7 |
4 | Bolj se kot se ne strinjam | 6 |
5 | Pretežno se strinjam | 5 |
6 | Popolnoma se strinjam | 12 |
7 | Ne morem odgovoriti | 7 |
Sysmiss | 572 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
122 | 572 |
Valid range from 1 to 7
v12 Zadovoljstvo z mentorjem usposabljanja MR v vis. zavodu Prosimo, označite, v kolikšni meri ste zadovoljni z mentorjem usposabljanja MR v visokošolskem zavodu.
Z mentorjem usposabljanja MR v visokošolskem zavodu...
Value 3677 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nisem zadovoljen/a | 27 |
2 | pretežno nisem zadovoljen/a | 41 |
3 | bolj nisem kot sem zadovoljen/a | 60 |
4 | bolj sem kot nisem zadovoljen/a | 63 |
5 | večinoma sem zadovoljen/a | 171 |
6 | popolnoma sem zadolovljen/a | 175 |
Sysmiss | 157 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
537 | 157 |
Valid range from 1 to 6
v13 Zadovoljstvo z mentorjem MR v gospodarstvu Prosimo, označite, v kolikšni meri ste zadovoljni z mentorjem MR v gospodarski organizaciji.
Z mentorjem MR v gospodarstvu...
Value 3776 | Frequency | |
---|---|---|
1 | sploh nisem zadovoljen/a | 13 |
2 | pretežno nisem zadovoljen/a | 10 |
3 | bolj nisem kot sem zadovoljen/a | 16 |
4 | bolj sem kot nisem zadovoljen/a | 15 |
5 | večinoma sem zadovoljen/a | 24 |
6 | popolnoma sem zadolovljen/a | 42 |
Sysmiss | 574 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
120 | 574 |
Valid range from 1 to 6
v14 Poglavitni razlog za usposabljanje
Prosimo, navedite poglavitni razlog, zaradi katerega ste se odločili za usposabljanje MR.
Value 3875 | Frequency | |
---|---|---|
- slabe razmere v prejšni službi- želja po meritvah, analizah, raziskavah | 1 | |
- zanimivost tematike | 1 | |
- zaradi možnosti napredovanja | 1 | |
/ | 1 | |
1. ZANIMANJE ZA PREUČEVANO TEMATIKO,2. PRIDOBITEV ŽELENE IZOBRAZBE,3. MOŽNOST KASNEJŠE ZAPOSLITVE. | 1 | |
Ambicije, želja prispevati k razumevanju okolja in družbe | 1 | |
Bil je to edini možni način da sem se izpopolnil v raziskovalnem področju, ki me je zanimalo. | 1 | |
Bil sem štipendist na raziskovalnem zavodu in moral sem se vključiti v program usposabljanja MR | 1 | |
Bilo je edini način, da pridem do zaposlitve na področju, ki me zanima. | 1 | |
Boljša plača in pridobljeni naziv. | 1 | |
Brezposelnost in želja po dodatnem usposabljanju. | 1 | |
Dobiti službo na raziskovalni inštituciji | 1 | |
Dobra priložnost za nadaljevanje študija, dober kolektiv in pogoji v laboratoriju. | 1 | |
Dodanta razgledanost, možnost boljše zaposlitve | 1 | |
Doktorat, sofinanciranje zaposlitve | 1 | |
Dolg čas | 1 | |
Edina moznost za zaposlitev | 1 | |
Ekonomska varnost med pridobivanjem raziskovalnih kompetenc. | 1 | |
Financiranje doktorata | 1 | |
Financiranje podiplomskega študija in zaposlitev za vsaj 4,5 let. | 1 | |
Finančna pomoč, predvsem za financiranje raziskovalnega dela v tujini. | 1 | |
Glede na dobro povprečje in delodajalec je izrazil željo, kot tudi lastna motivacija pridobivanja dodatnega znanja. | 1 | |
Globlje poznavanje področja dela (IKT). | 1 | |
Hitra in učinkovita pot do doktorskega naziva. Povezava fakultete in realnosti. | 1 | |
Interes do raziskovanja in odkrivanja novih interdisciplinarnih metod dela. | 1 | |
Interes po nadaljnjem študiji in raziskovalno-pedagoški karieri ter ponujeno mesto MR. | 1 | |
Iskreno zaupanje v znanost. | 1 | |
Izobrazba | 1 | |
Izobrazba (doktorat) | 1 | |
Kariera na akademsko-raziskovalnem področju | 1 | |
Kasnejša možnost akademske kariere. | 1 | |
Ker bi bil drugače doktorski študij zame predrag. | 1 | |
Ker bi de v vsakem primeru vpisala na podiplomski študij (ne sicer iste smeri)in ker me je mentorica povabila, naj se prijavim za usposabljanje pod njenim mentorstvom. | 1 | |
Ker je to edina moznost, kako v Sloveniji priti do ustreznega doktorata, drugace pa je glavni razlog za tako odlocitev zelja po karieri v raziskovalnem svetu. | 1 | |
Ker mi je to omogočilo delo na področju ki me je zanimalo | 1 | |
Ker se mi je zakrat zdela to odlična ideja in ker sem mislila, da si to želim v življenju. | 1 | |
Ker sem hotel delati v raziskovalni sferi, za kar pa je na začetku trenutno MR najbolj primerna oblika. | 1 | |
Ker sem skozi MR lahko dobil zaposlitev kot specializant | 1 | |
Ker sem želel biti raziskovalec. | 1 | |
Ker sem želel postati raziskovalec in učitelj na visokošolski ustanovi. | 1 | |
Ker želi postati profesor-strokovnjak in izboljšati razmere v republiki Sloveniji na področju znanosti, tehnologije in vsesplošnega tako socialnega kot tehnološkega razvoja. | 1 | |
Kot kandidata za MR so me povabili na inštitut, kjer so potrebovali kandidata za MR za mentorja MR na inštitutu, ki je dobil mesto za MRja. | 1 | |
Lastna ambicija. | 1 | |
Logičen korak v nadaljevanju izobraževanja, ki ima za posledico boljšo izobrazbo, ustrezne delovne izkušnje in razširitev socialnega omrežja, ki ga potrebuješ za uspešno delo. | 1 | |
MOžnost zaposlitve in financiranje študija | 1 | |
MR mi je predstavljal mnogo boljše možnosti za (tudi formalno) izobraževanje in izpopolnjevanje znanj, kot bi to bilo možno ob katerikoli od drugih ponujenih zaposlitev. | 1 | |
MRjevstvo mi je bilo ponujeno po diplomi. | 1 | |
Moznost dodatnega usposabljanja na podrocju, v katerem bom deloval tudi v prihodnje | 1 | |
Možnost akademske kariere | 1 | |
Možnost akademske kariere. | 1 | |
Možnost kariernega napredovanja. Želja po dodatnem izobraževanju. | 1 | |
Možnost nadaljevanja študija | 1 | |
Možnost nadaljnje zaposlitve v težko zaposljivem kadru oziroma pomanjkanjem le-tega na slovenskem ozemlju. | 1 | |
Možnost nadaljnjega izobražvanja, raziskovanja in poučevanja. | 1 | |
Možnost podiplomsekga študija z delom v raziskovalni organizaciji in za to delo prejemati dobro plačilo. Na takšen način je najlažje stopiti v raziskovalno organizacijo in kasneje nadaljevati kariero. | 1 | |
Možnost pridobitve višjega naziva in izkušenj za naprej. | 1 | |
Možnost prve zaposlitve in možnost začetka znanstvene kariere. | 1 | |
Možnost raziskovalnega dela na vrhunskem nivoju in prenosa znanja v prakso | 1 | |
Možnost raziskovanja interdisciplinarnega in še neraziskanega področja | 1 | |
Možnost raziskovanja. | 1 | |
Možnost za podiplomski študij. | 1 | |
Možnost zaposlitve. | 1 | |
Na inštitutu sem bil že predhodno zaposlen kot asistent stažist. | 1 | |
Na začetku podiplomca sem bil na magistrskem študiju, MR je bila priložnost za širše in natančnejše raziskovalno delo - zato je sledil prehod na doktorski študij. | 1 | |
Nadaljnje izobraževanje | 1 | |
Nadaljnje pridobivanje znanja in širjenje socialnega omrežja na strokovnem področju, kjer se želim udejstvovati. | 1 | |
Nadgraditev že osvojenih znanj. | 1 | |
Nadgradnja znanja in stopnje izobrazbe, možnost vključitve v program. | 1 | |
Nadgrajevanje, specializacija in odkrivanje ter raziskovanje | 1 | |
Najboljša finančna rešitev v tistem trenutku (možnost odpovedi delovnega razmerja pri štipenditorju dodiplomskega študija - zaposlitev pri štipenditorju ni obetala svetle prihodnosti) | 1 | |
Najboljša pot za pridobitev magisterija oz. doktorata. | 1 | |
Najlažja pot do večjega znanja in stopnje izobrazbe. | 1 | |
Najlažje pridobljena zaposlitev(zame, v tistem trenutku). | 1 | |
Najlažji izhod iz brezposelnosti. | 1 | |
Nezadostno (oziroma preveč posplošeno) pridobljeno znanje na dodiplomskem študiju. | 1 | |
Nov izziv na področju znanosti | 1 | |
Nova znanja, izobraževanje. | 1 | |
Občutek, da s svojim delom rešujem pomemben problem družbe, poleg tega pa še dobri pogoji za nadaljnje usposabljanje, zanimiva tematika... | 1 | |
POKLICANOST ZA AKADEMSKI POKLIC | 1 | |
Po končanem dodiplomskem študiju je bila to služba, ki se je ponujala. | 1 | |
Podiplomski študij in doktorat. | 1 | |
Poglobitev teoretičnega znanja, ki je potreben v moji stroki (med MR sem prišel iz industrije z že nekaj raziskovalnega staža) | 1 | |
Poglobitev znanja, ambicije po napredovanju. | 1 | |
Poglobiti in razsiriti znanje. Priti v stik in postati del skupnosti vrhunskih znanstvenikov | 1 | |
Poglobiti svoje znanje na tem področju in pridobiti ustrezna znanja za uspešno nadaljevanje poklicne kariere. | 1 | |
Poglobljeno znanje in zaključek doktorskega študija. | 1 | |
Ponudba s strani institucije za nadaljnje izobraževanje | 1 | |
Ponujena mi je bila možnost usposabljanja. | 1 | |
Ponujena priložnost s strani delodajalca | 1 | |
Ponujena priložnost, ki jo je bilo težko zavrniti, saj je nudila hkrati odlične pogoje za nadaljevanje izobraževanja in tudi službo oz finančno neodvisnost | 1 | |
Ponujena služba. | 1 | |
Potreba po višji izobrazbi na mestu zaposlitve in splošno pomanjkanje znanja na mojem področju raziskovanja. | 1 | |
Prakticno ni druge smiselne poti. | 1 | |
Prepričal me je mentor, ki je bil moj profesor že v času dodiplomskega študija. | 1 | |
Pridobitev določenih specifičnih znanj | 1 | |
Pridobitev financiranja | 1 | |
Pridobitev magisterskega naziva | 1 | |
Pridobitev novega znaja in doprinos k razvoju. | 1 | |
Pridobitev novih znanj in doktorskega naziva | 1 | |
Pridobitev ustrezne izobrazbe za akademsko oz. raziskovalno kariero | 1 | |
Pridobitev ustreznega specilaističnega znanja in možnost akademske kariere. | 1 | |
Pridobitev višje stopnje izobrazbe in možnost zaposlitve. | 1 | |
Pridobitev znanj, ki jih v okviru dodiplomskega študija ni bilo mogoče pridobiti. | 1 | |
Pridobitev znanja in izkušenj ter posledično več možnosti za zaposlitev. | 1 | |
Pridobitev znanja računalništva v sodobnih tehnologijah in reševanje težjih problemov v računalništvu. | 1 | |
Pridobiti nova znanja na področju dela v podjetju, kjer sem bil zaposlen. | 1 | |
Pridobivanje izkušenj v aplikativnih raziskavah. | 1 | |
Pridobivanje novih znanj in obojestranska korist za mene in delodajalca. | 1 | |
Priloznost | 1 | |
Priložnost je bila ponujena, možnost pridobivanja dodatnega znanja, možnost potovanja. | 1 | |
Primeren uvod v vrh stroke, s katero se ukvarjam. Pridobivanje novega znanja in izpopolnjevanje obstoječega, pridobljenega na dodiplomskem študiju. | 1 | |
Program MR daje status redno zaposlene osebe (socialna varnost, zdravstveno zavarovanje, pokojninska doba)Zanimivo nadaljevanje diplomske teme. | 1 | |
Program se mi je zdel (in se mi se vedno zdi) odlična ideja, kako omogočiti financiranje za kvalitetni doktorski študij. | 1 | |
Radovednost | 1 | |
Radovednost. | 1 | |
Raziskovalno delo | 1 | |
Raziskovanje in apliciranje pridobljenega znanja v gospodarstvo. | 1 | |
Raziskovanje je moj način razmišljanja in delovanja. | 1 | |
Raziskovanje. | 2 | |
Redna zaposlitev | 1 | |
Redni priliv finančnih sredstev in izjemno delovno okolje | 1 | |
Služba za določen čas in možnost poglabljanja znanja | 1 | |
Sodelovati z elito raziskovalne in akademske sfere in se od njih veliko naučiti. | 1 | |
Spodbuda podjetja | 1 | |
Spoznati in izpopolniti se pri raziskovalnem delu. | 1 | |
Sprememba vsebine dela po 5 letih delovnih izkušenj. | 1 | |
Takojšnja zaposlitev po diplomi. | 1 | |
Takrat je bila to priložnost za službo, ki se je obetala kot zanimiva. | 1 | |
Tema naloge in delovno mesto (zaposlitev). | 1 | |
Tematika študija; Pridobivanje znanja, izkušenj za prihodnost...; Pogoj za zaposlitev na delovnem mestu v podjetju, kjer sem; | 1 | |
To mi je omogočilo doktroski študij. Brez tega bi težko hodil v službo in ob tem še študiral. | 1 | |
Ugodno zaradi financiranja studija. | 1 | |
Unovčitev dobrih ocen iz dodiplomskega študija. | 1 | |
Uporabiti svoje sposobnosti. | 1 | |
Uporabno znanje v področju, možnost akademske kariere | 1 | |
Uporabno znanje. | 1 | |
V sredini 90h je bila to pravzaprav edina moznost za zaposlitev za diplomante naravoslovnih ved. | 1 | |
Varnost zaposlitve (MR ali na cesto) | 1 | |
Varnost, možnost napredovanja | 1 | |
Vedno sem imela namen vpisati še podiplomski študij. V zadnjem letniku dodiplomskega študija sem začela tudi sicer raziskovalno sodelovati s sedanjim mentorjem, s katerim sva nato ugotovila, da bi bil ta način ugoden za oba. | 1 | |
Veselje do raziskovalnega dela | 2 | |
Veselje do raziskovalnega dela, eksperimentalnega dela v laboratoriju, spoznavanje analiznih metod. | 1 | |
Veselje do raziskovalnega dela. | 1 | |
Vstop v akademsko okolje. | 1 | |
ZARADI PODIPLOMSKEGA IZOBRAŽEVANJA IN MOŽNOSTI RAZISKOVANJA | 1 | |
Zame je največja motivacija program MR v gospodarstvu, to da vidiš morebitno kasnejšo aplikativno vrednost svojega raziskovalnega dela. | 1 | |
Zanimalo me je nadaljevati raziskave. | 1 | |
Zanimalo me je raziskovalno delo, ki hkrati omogoča zaposlitev oz. sodelovanje v pedagoškem procesu na fakulteti. | 1 | |
Zanimanje po dodatnem izobraževanju | 1 | |
Zanimanje za poglobljen študij predmetnega področja. | 1 | |
Zanimanje za raziskave in nadaljevanje izobraževanja. | 1 | |
Zanimanje za raziskave in razvoj. | 1 | |
Zanimanje za raziskovalno ali razvojno delo. | 1 | |
Zanimanje za raziskovalno dejavnost... | 1 | |
Zanimanje za raziskovalno delo in raziskovalno temo. | 1 | |
Zanimanje za to znanstveno področje!Plus, nisem hotel v jugo vojsko in sem zavlačeval in mi je ratalo, Dve muhi na en mah.Hvala! | 1 | |
Zanimanje. Želja po spoznavanju novega. | 1 | |
Zanimiva tema dela | 1 | |
Zanimiva tema doktorske teme! | 1 | |
Zanimivo in aktivno podrocje raziskovanja.. | 1 | |
Zanimivo področje raziskovanja | 1 | |
Zaposlitev | 1 | |
Zaposlitev in izobrazevanje, placan studij in nadaljevanje izobrazevanja. | 1 | |
Zaposlitev na biomedicinskem področju (raziskovanje) na Obali in ne v Ljubljani. | 1 | |
Zaposlitev na delovnem mestu, kjer je bil pogoj končan podiplomski študij. | 1 | |
Zaposlitev, akademsko okolje kot intelektualni izziv. | 1 | |
Zaposlitev. | 1 | |
Zaposlitvena priložnost in možnost pridobitve novega znanja | 1 | |
Zaradi financiranega doktorskega študija s področja realnih industrijskih problemov. | 1 | |
Zaradi ljudi, s katerimi naj bi sodeloval. | 1 | |
Zaradi osebne rasti | 1 | |
Zaradi raziskovalne teme. | 1 | |
Zaradi zaposlitve ter možnosti nadaljnjega študija - zaradi kariere. | 1 | |
Zaradi želje do dela v akademskih sferah. | 1 | |
Zavod mi je sam ponudil to možnost. Možnost pridobitve dodatnega podrobnega znanja iz omejene tematike. | 1 | |
Zelja po raziskovalnem delu. | 1 | |
Znanstvena kariera | 1 | |
Znanstveni interes. | 1 | |
Znanstveno izpopolnjevanje | 1 | |
Znanstveno raziskovanje | 1 | |
akademska kariera | 1 | |
akademska kariera, nezadovoljstvo s takratnim delom v podjetju in sploh s takratno izobrazbo | 1 | |
ambicija | 1 | |
badaljevanje znanstveno raziskovalnega dela | 1 | |
bil je edini način, da dobim službo na željenem področju. | 1 | |
bila sem brezposelna | 1 | |
boljsa izobrazba, bolj zanimivo delovno mesto in vec kreativnosti | 1 | |
delovno okolje | 1 | |
dodatna znanjaizkušnjeizpopolnjevanje v tujini | 1 | |
doktorat in akademska kariera | 1 | |
doktorat, raziskovalno delo | 1 | |
domnevna dinamičnost, raznolikost dela, veselje do raziskovanja (dobre izkušnje pri pisanju diplome), višja plača kot pri prejšnji zaposlitvi, olajšane možnosti podiplomskega študij, na katerega sem pred nastopom MR že bil vpisan | 1 | |
dopolnitev obstoječega strokovnega znanja oz. izkušenj z akademskim | 1 | |
ena od redkih možnosti zaposlitve na raziskovalnem področju, želja po nadaljevanju dela v znanosti | 1 | |
finančna varnost,pedagoško delo | 1 | |
finančno najugodnejša možnost pridobitve doktorata | 1 | |
gospodasrka organizacija, kjer sem bila zaposlena, je videla priložnost za dodaten vir financiranja moje plače. sama bi v vsakem slučaju naredila doktorat. zame se s financiranjem ni nič spremenilo v službi in pri delovnih obveznostih. | 1 | |
idealna priložnost za nadaljevanje podiplomskega študija | 1 | |
imam rad proces raziskovanja rad bi postal raziskovalec | 1 | |
interes spoznati raziskovanje | 1 | |
interes za raziskovanje, možnost dela v akademskem okolju, na aktualnih in uporabnih problemih... | 1 | |
iz radovednosti | 1 | |
izobrazba | 1 | |
izobraževanje | 2 | |
izobraževanje in druga znanja | 1 | |
izpolnjeval sem pogoje in izkoristil priložnost. Zavedal sem se, da če ne bom doštudiral sedaj, najbrž ne bom nikoli. | 1 | |
izpopolnjevanje | 1 | |
kariera | 1 | |
kasnejša zaposlitev | 1 | |
ker me je izjemno zanimalo področje raziskovalnega dela, s katerim sem se prvič srečala že v srednji šoli | 1 | |
ljubezen do svoje raziskovalne teme, katere poglobljeno raziskovanje naj bi bilo s strani inštitucije podprto. | 1 | |
magisterij: želja po nadaljnjem študijudoktorat: tovarna, v kateri sem se zaposlila po magisteriju, je šla v stečaj in ni več izplačevala plač, tako da sem bila prisiljena poiskati drugo službo - mesto MR je bilo pač takrat edino primerno delo, ki se | 1 | |
motivacija za znanstveno delo in doseganje najvišje stopnje izobrazbe | 1 | |
možnost nadaljnjega podiplomskega izobraževanja brez stroškov | 1 | |
možnost nadgradnje izobrazbe in delna preusmeritev v stroki | 1 | |
možnost nadgradnje znanja v raziskovalni inštituciji pod mentorstvom | 1 | |
možnost raziskovanja, pridobivanje novih znanj in študij in ne opravljanje bolj (pričakovanega) rutinskega dela drugje | 1 | |
možnost za delo na področju, ki me zanima | 1 | |
možnost zaposlitve | 3 | |
možnost zaposlitve na področju, ki me je stokovno in znanstveno zelo zanimalo | 1 | |
nadaljevanje usposabljanja in kariera | 1 | |
nadaljevanje študija, zaposlitev | 1 | |
nadaljni študij, ki temelji na povezovanju teorije in prakse | 1 | |
najenostavnejši način podiplomskega študija | 1 | |
ni bilo druge možne zaposlitve | 1 | |
ni bilo druge sluzbe | 1 | |
nisem imel ze drugih nacrtov | 1 | |
nisem si predstavljal da bi zmogel delati v podjetju z ustaljenim delovnim casom in togo hierarhijo; iskal sem izzive | 1 | |
nova znanja | 1 | |
osebnostna rast | 1 | |
po zaključku mi je bilo ''obljubljeno'' delavno mesto | 1 | |
podaljšanje zaposlitve | 1 | |
poglabljanje znanja | 1 | |
poglobiti znanje, izkusnje v raziskovalnem delu | 1 | |
ponujena mozno0st | 1 | |
povabil me je direktor delodajalca | 1 | |
povabilo mentorja | 1 | |
povabilo mentorja in želja po podiplomskem študiju | 1 | |
pridobitev dodatnega znanjadoktoratsodelovanje s končnim porabnikomželja za ohranjanje okolja | 1 | |
pridobitev dodatnih znanj oziroma želja po raziskovanju | 1 | |
pridobitev naziva, akademska kariera | 1 | |
pridobitev poglobljenega znanja in začetek akademske raziskovalne kareire | 1 | |
pridobiti več poznanstva v socialnem in družbenem okolju in več znanja v znanstveni sferi (v okviru svojega raziskovalnega področja) | 1 | |
pridobivanje novih znanj, raziskovanje, zaposlitev | 1 | |
pridobivanje praktičnega znanja, podiplomski študij | 1 | |
pridobivanje znanja, raziskovalno in strokovno delo | 1 | |
priloznost | 1 | |
priložnost | 1 | |
priložnost za akademsko kariero, izziv | 1 | |
priložnost za razvijanje znanj in varna zaposlitev | 1 | |
prva zaposlitev, primerna plača |