ni podatka
demografija, branje časopisov, najbolj zanimive vsebine, čas branja časopisov, branje revij, lastništvo radijskega sprejemnika, tehnični pogoji za spremljanje radijskiega programa, poslušanje radia, poslušanje tujih radijskih postaj, nakup novega radijskega sprejemnika, najbolj privlačne radijske vsebine, spremljanje informativnih oddaj, spremljanje glasbenih oddaj, gledanje televizije, obiskovanje kina, najljubši filmi, kaj vam nudi kino, kaj vas odvrača od kina, aktivnosti v prostem času, šport, konjički, glasba, igranje glasbenih inštrumentov, branje knjig, članstvo v družbeno-političnih organizacijah, članstvo v sindikatu
Keywords ELSST:
INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, MNOŽIČNI MEDIJI, BRANJE, BRALCI ČASOPISA, POSLUŠANJE RADIA, RADIJSKA POSTAJA, GLEDANJE TELEVIZIJE, OBISK KINEMATOGRAFOV, PROSTI ČAS
Topic Classification CESSDA
INFORMIRANJE IN KOMUNICIRANJE
Topic Classification CERIF
Tisk in komunikacijske vede
Topic Classification ADP
demografija
tiskani mediji
radio
televizija
kino
prosti čas
politične organizacije
Anketa o masovnih komunikacijskih sredstvih (MKS) sega na področje raziskav medijev in komunikacijskih navad. Vprašalnik se prične z obsežnim sklopom demografskih vprašanj. Temu sledijo vprašanja v zvezi z branjem dnevnih časopisov in revij: katere časopise in revije respondenti berejo, katere teme jih najbolj zanimajo, kdaj navadno berejo in ali berejo tiskane medije iz drugih jugoslovanskih republik. Sklop vprašanj o radiju vsebuje problematiko tehničnih možnostih sprejema radijskega signala, vprašanja v zvezi s pogostostjo poslušanja radijskega programa, vsebino in kvaliteto radijskega sporeda. Sledijo vprašanja o gledanju televizije. V poglavju o obiskovanju kino predstav najdemo vprašanja o najljubših filmih in dejavnikih, ki vplivajo na pogostost obiskovanja kina. Sledita sklopa vprašanj o prostočasnih aktivnostih in članstvu v družbeno-političnih organizacijah, ki zaključujeta vprašalnik.
Collection date: | 18. marec 1962 - 31. marec 1962 |
---|---|
Date of production: | 1962 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
ozemlje (Socialistične) Republike Slovenije |
Unit of analysis: |
posameznik |
Universe: |
Ciljna populacija so prebivalci (Socialistične) Republike Slovenije, ki so dopolnili 14 let. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Institut za sociologijo |
Sampling procedure: |
Vzorec raziskave MKS je dvostopenjski in stratificiran glede na dva kriterija: migracijski in regionalni. V prvi fazi vzorčenja je bilo oblikovanih 320 enakomerno razporejenih anketnih okolišev s po 500 prebivalci. V drugi fazi pa je bilo v posameznih okoliših iz kartoteke gospodinjstev v registru prebivalstva z metodo slučajnega izbora (metoda rojstnih datumov) izbranih 50 oseb. Na koncu so bile iz vzorca izločene še osebe, ki ob začetku raziskave še niso dopolnile 14 let starosti. |
Mode of data collection: |
Osebno anketiranje na terenu z vprašalnikom na papirju. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Check access restriction with the ADP.
V1 ADP IDNo
Value 11 | Frequency | |
---|---|---|
MKS62 |
V1 ADP IDNo
Value 11 | Frequency | |
---|---|---|
MKS62 |
DOCUMENTATION STATUS
2 - Polni opis raziskave.
CLASS OF THE STUDY
9 - najvišji rang, primerjalne ali kontinuirane raziskave, pomembne populacije, metodološko ustrezne
How to CITE this study?
Vreg, F. (2002). Anketa o masovnih komunikacijskih sredstvih (MKS) 1962 [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: MKS62. https://doi.org/10.17898/ADP_MKS62_V1
Journalism of the Tanjug News Agency in the Period of Socialist Yugoslavia, 2017
Public opinion poll in 4 border areas of Slovenia, 2010: Hungary
Delavnica: Research data management when working with children and youth