no information
modernizacija univerze, struktura univerze, organizacija univerze, medsebojno povezovanje različnih znanstvenih področij, delo na univerzi, izobraževanje, kvaliteta študija, kvaliteta diplomantov, socialna podpora, fleksibilnost, pogoji za izvajanje vzgojno-izobraževalnih dejavnosti, finančni pogoji, oblikovanje mreže visokošolskih organizacij, enaki izobraževalni pogoji, diferenciacija ciljev, nasveti in vplivi pri izbiri študija, osebna pomoč med študijem, iskanje pomoči med študijem, program in izvedba študija na šoli, zadovoljstvo s podiplomskim študijem, vloga mentorja, poznavanje podiplomskega študija, izboljšava delovanja, članstvo v organizacijah
Keywords ELSST:
IZOBRAZBA, UNIVERZITETNI ŠTUDIJ, KAKOVOST IZOBRAŽEVANJA, DODIPLOMSKI ŠTUDENT, PODIPLOMSKI ŠTUDENT
Topic Classification CESSDA
DRUŽBENA SLOJEVITOST IN SKUPINE - mladina
Topic Classification CERIF
Primerjalna pedagogika in zgodovina pedagogike
Topic Classification ADP
TALENT IN NJEGOVA PROMOCIJA
ORGANIZACIJA UNIVERZE
SOCIALNO POREKLO, SPOL TER INTELEKTUALNE SPOSOBNOSTI
ŠOLANJE
Raziskava je del raziskovalnega projekta, s katerim je zacel Center za razvoj Univerze v Ljubljani leta 1976. V tem letu je bila anketirana celotna populacija dijakov, ki so takrat obiskovali zaključne letnike štiriletnih srednjih šol v Sloveniji. Namen je sistematično spremljati njihovo univerzitetno kariero in poklicno pot. Dvanajst let po njihovi končani srednji šoli, smo s pomočjo vprašalnika zajeli tisti del te populacije, ki je dosegla najvišjo izobrazbo (tj. uspešno zaključena fakultetna izobrazba). Hkrati pa smo se v raziskavi posvetili tudi tistim, ki so se po končani univerzi vključili v podiplomski študij.
Collection date: | začetek september, 1988 - 30. september, 1988 |
---|---|
Date of production: | 1988 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
Ozemlje socialistične republike Slovenije |
Unit of analysis: |
posameznik. Tisti, ki se nikoli niso vpisali na neko višjo ali visoko šolo in diplomanti na prvi ter na drugi stopnji. |
Universe: | no information |
Excluded: |
Tisti, ki so se samo vpisali na neko višjo ali visoko šolo, vendar niso nadaljevali študija. |
Data collected by: |
Center za razvoj univerze |
Sampling procedure: |
Vzorec je celotna populacija. |
Mode of data collection: |
Samoizpolnjevalna anketa poslana po pošti. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Avtorske pravice pridržane. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
V1 ADP IDNo
Value 11 | Frequency | |
---|---|---|
DRV76 |
V1 ADP IDNo
Value 11 | Frequency | |
---|---|---|
DRV76 |
No associated materials!
TERMS OF USE:
DOCUMENTATION STATUS
2 - Polni opis raziskave.
CLASS OF THE STUDY
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
How to CITE this study?
Makarovič, J. (2001). Dolgoročni razvoj visokega šolstva v SR Sloveniji: Promocija talentov in organizacija univerze [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: DRV76. https://doi.org/10.17898/ADP_DRV76_V1
Analysis of Distance Learning during the First Wave of Covid-19 Epidemic in Slovenia, 2020
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Serija spletnih delavnic za raziskovalce: Orodja za kvalitativno raziskovanje
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future