Ministrstvo za šolstvo in šport
ni podatka
Študijski krožek je brezplačna splošno izobraževalna oblika prostovoljnega učenja odraslih, ki poteka nehierarhično. Skupino tvori 5-12 ljudi, ki se vsaj petkrat srečajo, da bi se načrtno učili vsaj 25 ur. Običajno je srečanj več kot deset, povprečno število ur pa presega 35, porazdeljenih na več kot tri in pol meseca. Krožek vodi za vodenje posebej usposobljen mentor. Ob zaključku krožka osvojene novosti predstavijo v obliki predavanj, razstav, ekskurzij, literarnih večerov, izdaje brošur in celo rednih glasil, pripravijo gledališke in druge vrste predstav, s čimer odrazijo vsebino krožka in ustvarjalnost udeležencev ter prispevajo k razvoju svojega kraja. Krožki potekajo že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji. Letno se kreirata dve bazi podatkov, pri čemer so enote v prvi bazi študijski krožki, v drugi bazi pa udeleženci študijskih krožkov.
izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, skupinsko učenje, skupnostno učenje, študijski krožki, Slovenija
Ključne besede ELSST:
PROSTI ČAS, VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE, STAREJŠI, UČENJE, IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH
Vsebinska področja CESSDA
IZOBRAŽEVANJE - vseživljenjsko/stalno izobraževanje
Vsebinsko področja CERIF
Andragogika, stalno izobraževanje
Vsebinska področja ADP
študijski krožek
demografija
Študijski krožki so majhne skupine za neformalno učenje, kjer se zbirajo, učijo in družijo radovedni odrasli ter s svojimi rezultati prispevajo k razvoju domačega okolja. Potekajo po preprostih, a stabilnih pravilih že od leta 1993. Sistematično spremljanje je bilo zasnovano z namenom letnih poročil, ki so po desetih letih prešla v raziskovano zasnovane analize. Namen spremljanja in raziskovanja na podlagi teh podatkov je ugotavljanje značilnosti neformalnega učenja v majhnih skupinah, ki poteka po vsej Sloveniji celo leto, financira pa ga MŠŠ pod določenimi pogoji (usposobljenost mentorja, upoštevanje načel ŠK). Raziskovanje poteka v okviru rednih nalog Andragoškega centra Slovenije. Rezultati raziskav služijo financerju za razvoj izobraževanja odraslih (npr. odzivanje na potrebe), za raziskovalno preučevanje specifičnih vprašanj (npr. odzivnosti določenih segmentov družbe, posebnosti skupnostnega učenja), za opazovanje časovne dinamike razvoja (npr. finančna vlaganja občin v izobraževanje odraslih) in za primerjave s tujino, zlasti s Skandinavskimi državami.
Čas zbiranja podatkov: | 1. september 2009 - 31. december 2011 |
---|---|
Čas izdelave: | 2010 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
Slovenija |
Enota za analizo: |
posameznik, študijski krožek |
Populacija: |
Udeleženci študijskih krožkov, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. Mentorji in njihovi študijski krožki, ki so v posameznem letu potekali v Sloveniji po pravilih ACS. |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Andragoški center Republike Slovenije |
Tip vzorca: |
Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija. |
Način zbiranja podatkov: |
Samoizpolnjevalna anketa. Podatki so bili zbrani s pomočjo spletnega vmesnika. |
Uteževanje: |
Brez uteževanja. |
Podatki in dokumentacija so na voljo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 2.5 Slovenija. Avtorske pravice pridržane. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Naslov podatkovne datoteke: STUDKR10 - Študijski krožki (mentorji)[datoteka podatkov], 2010
ID datoteke: ccby
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
Naslov podatkovne datoteke: STUDKR10 - Študijski krožki (udeleženci)[datoteka podatkov], 2010
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
Naslov podatkovne datoteke: STUDKR10 - Odprti odgovori [datoteka podatkov], 2010
Format: *.xlsx - TABELE
id ID krožka
ID študijskega krožka
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 605 | 1097 | 767.856 | 89.63 |
Vrednosti spremenljivk od 605 do 1097
org_id ID organizacije
ID organizacije
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 3 | 1763 | 314.852 | 352.031 |
Vrednosti spremenljivk od 3 do 1763
org_r Tip organizacije
Tip organizacije
Vrednost 31 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
id ID krožka
ID študijskega krožka
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 605 | 1097 | 767.856 | 89.63 |
Vrednosti spremenljivk od 605 do 1097
org_id ID organizacije
ID organizacije
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 3 | 1763 | 314.852 | 352.031 |
Vrednosti spremenljivk od 3 do 1763
org_r Tip organizacije
Tip organizacije
Vrednost 3141 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Napaka pri vnosu. Podatek ne obstaja. | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
tip_kro Tip krožka
Tip krožka
Vrednost 4140 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | Jezikovni krožek (po projektu Allegro) | 0 |
2 | Bralni krožek (Beremo z Manco Košir) | 21 |
3 | Klasicni studijski krozek | 190 |
4 | Okoljski krožek (za trajnostni razvoj) | 2 |
Sysmiss | 23 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
213 | 23 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
naziv_r Naziv krožka
Naziv krožka
Vrednost 5139 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
dat_sre Datum srečanja
Datu prvega srečanja
Vrednost 6138 | Frekvenca | |
---|---|---|
2009-09-01 | 5 | |
2009-09-03 | 1 | |
2009-09-07 | ||
... | ||
2010-08-24 | 1 | |
2010-08-30 | 2 | |
2010-08-31 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 2009-09-01 | 2010-08-31 |
kra_sr_r Kraj srečanja
Kraj srečanja
Vrednost 7137 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
obc_sr_r Občina srečanja
Občina srečanja
Vrednost 8136 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
udelezen Število udeležencev
Udeležencev
Vrednost 9135 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 8 | |
5 | 3 | |
6 | 18 | |
7 | 20 | |
8 | 37 | |
9 | 35 | |
10 | 24 | |
11 | 25 | |
12 | 28 | |
13 | 18 | |
14 | 7 | |
15 | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 15
udel_m Število moških
moških
Vrednost 10134 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 91 | |
1 | 40 | |
2 | 29 | |
3 | 24 | |
4 | 15 | |
5 | 14 | |
6 | 8 | |
7 | 7 | |
8 | 3 | |
9 | 4 | |
13 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 13
udel_z Število žensk
Žensk
Vrednost 11133 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 4 | |
1 | 9 | |
2 | 7 | |
3 | 14 | |
4 | 15 | |
5 | 16 | |
6 | 22 | |
7 | 25 | |
8 | 26 | |
9 | 31 | |
10 | 16 | |
11 | 19 | |
12 | 12 | |
13 | 10 | |
14 | 4 | |
15 | 6 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 15
opra_ur Število opravljenih ur
Zastavili smo si program dela in že opravili ur
Vrednost 12132 | Frekvenca | |
---|---|---|
2 | 2 | |
3.5 | 1 | |
4 | 1 | |
6 | 2 | |
7 | 1 | |
8 | 2 | |
9 | 1 | |
17.5 | 1 | |
22.25 | 1 | |
24 | 1 | |
25 | 25 | |
25.5 | 4 | |
25.75 | 3 | |
26 | 16 | |
26.25 | 2 | |
26.5 | 5 | |
26.75 | 2 | |
27 | 16 | |
27.25 | 3 | |
27.5 | 3 | |
27.75 | 1 | |
28 | 11 | |
28.25 | 2 | |
28.5 | 5 | |
28.75 | 1 | |
29 | 4 | |
29.25 | 2 | |
29.5 | 2 | |
30 | 10 | |
30.25 | 1 | |
30.5 | 2 | |
30.75 | 1 | |
31 | 8 | |
31.5 | 2 | |
32 | 4 | |
32.5 | 1 | |
32.75 | 3 | |
33 | 5 | |
33.25 | 3 | |
33.5 | 2 | |
33.75 | 2 | |
34 | 9 | |
34.5 | 1 | |
35 | 4 | |
35.25 | 1 | |
35.5 | 3 | |
36 | 3 | |
36.25 | 1 | |
36.5 | 3 | |
36.75 | 1 | |
37 | 3 | |
37.25 | 1 | |
37.75 | 1 | |
38 | 1 | |
38.5 | 1 | |
39 | 4 | |
39.5 | 2 | |
40 | 5 | |
40.75 | 1 | |
41.75 | 1 | |
42 | 3 | |
42.25 | 1 | |
43.5 | 1 | |
44 | 2 | |
46 | 1 | |
47.5 | 1 | |
48.5 | 1 | |
49.5 | 1 | |
50 | 1 | |
54 | 1 | |
54.5 | 1 | |
55.5 | 1 | |
57.5 | 1 | |
58.25 | 1 | |
59.5 | 1 | |
62 | 2 | |
62.25 | 1 | |
63.25 | 1 | |
66 | 1 | |
74 | 1 | |
76.25 | 1 | |
93.25 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 2 do 93.25
dat_prv Datum prvega srečanja
Datum prvega srečanja
Vrednost 13131 | Frekvenca | |
---|---|---|
2009-09-01 | 5 | |
2009-09-03 | 1 | |
2009-09-07 | 3 | |
... | ||
2010-08-24 | 1 | |
2010-08-30 | 2 | |
2010-08-31 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 2009-09-01 | 2010-08-31 |
dat_zad Datum zadnjega srečanja
Datum zadnjega srečanja
Vrednost 14130 | Frekvenca | |
---|---|---|
2009-09-22 | 1 | |
2009-09-25 | 2 | |
2009-09-28 | 1 | |
... | ||
2010-10-21 | 1 | |
2010-10-26 | 1 | |
2010-11-15 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
235 | 2009-09-22 | 2010-11-15 |
ID_ment ID mentorja
ID mentorja
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 1006 | 1763 | 1334.25 | 226.368 |
Vrednosti spremenljivk od 1006 do 1763
Spol_r Spol
Spol
Vrednost 16128 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | Moški | 35 |
2 | Ženski | 197 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1 | 2 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
rojen Leto rojstva
Letnica rojstva
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1937 | 1984 | 1962.134 | 9.876 |
Vrednosti spremenljivk od 1937 do 1984
Star_raz Starostni razredi
Starostni razred
Vrednost 18126 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | otroci do 15 let | 0 |
2 | od 15 do 24 let | 0 |
3 | od 25 do 49 let | 139 |
4 | od 50 do 64 let | 80 |
5 | nad 64 let | 13 |
6 | ni podatka | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 3 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
posta_r Pošta
Pošta
Vrednost 19125 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | -1 | -1 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
drzava_r Država
Država
Vrednost 20124 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | Italija | 4 |
2 | Slovenija | 228 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 | 1 | 2 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
izobra Izobrazba
Izobrazba
Vrednost 21123 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
sto_izo Stopnja izobrazbe
Stopnja izobrazbe
Vrednost 22122 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | poklicna | 7 |
2 | Štiriletna poklicna, strokovna ali splošna izobraz | 17 |
3 | Višja/visoka izobrazba | 82 |
4 | univerzitetna | 107 |
5 | specializacija | 0 |
6 | magisterij | 18 |
7 | doktorat | 1 |
10 | nedokoncana os | 0 |
11 | koncana os | 0 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 11
status Status
Status
Vrednost 23121 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | zaposlen | 186 |
2 | samozaposlen | 10 |
3 | brezposlen | 5 |
4 | upokojenec | 30 |
5 | kmet | 0 |
6 | gospodinja | 1 |
7 | študent/dijak | 0 |
8 | otroci do 15 leta | 0 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 8
pe_izob Pedagoška izobrazba
Pedagoško-andragoška izobrazba
Vrednost 24120 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | ne | 142 |
2 | da | 90 |
0 | Manjkajoča vrednost | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
232 | 4 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
st_deja Število dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)?
Vrednost 25119 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | nobeni | 38 |
2 | manj kot 3 | 126 |
3 | 3 do 5 | 19 |
4 | vec kot 5 | 48 |
0 | Manjkajoča vrednost | 5 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
231 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
pr_d_lok Prostovoljna dejavnost na lokalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalne skupnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 26118 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 90 |
1 | da | 146 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
p_dlt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Lokalne skupnosti-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 27117 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
pr_d_reg Prostovoljna dejavnost na regionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 28116 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 179 |
1 | da | 57 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
pr_dt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Regionalne skupnosti-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 29115 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
pr_d_nac Prostovoljna dejavnost na nacionalni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 30114 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 183 |
1 | da | 53 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
pr_d_t_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na nacionalni ravni-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 31113 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
pr_d_med Prostovoljna dejavnost na mednarodni ravni
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 32112 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 216 |
1 | da | 20 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
pr_dmt_r Opis dejavnosti
Ali ste dejavni v kateri izmed oblik prostovoljne dejavnosti (npr. v društvu, pobudi, ste nosilec projekta, ipd)? Na mednarodni ravni-opis dejavnosti (Vpišite kaj in kje).
Vrednost 33111 | Frekvenca | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 236 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od -1 do -1
ocena Ocena usposabljanja
Ocenite, v kakšni meri vas je temeljno usposabljanje mentorjev, ki ste ga opravili na ACS, pripravilo za izzive dela v študijskih krožkih? (Označite izbrani odgovor. 1 je najslabša, 5 je najboljša možna ocena)?
Vrednost 34110 | Frekvenca | |
---|---|---|
3 | 26 | |
4 | 102 | |
5 | 103 | |
0 | 5 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
231 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 3 do 5
iz_m_ud Izpopolnjevanje-motiviranje udeležencev
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-motiviranje udeležencev? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 35109 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 115 |
1 | da | 121 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_mode Izpopolnjevanje-moderiranje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-moderiranje? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 36108 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 140 |
1 | da | 96 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_u_teh Izpopolnjevanje-učne tehnike in strategije
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-učne tehnike in strategije? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 37107 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 140 |
1 | da | 96 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_v_pri Izpopolnjevanje-vrednotenje in priznavanje znanj
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-vrednotenje in priznavanje znanj? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 38106 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 169 |
1 | da | 67 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_v_sku Izpopolnjevanje-vodenje skupine in poznavanje
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-vodenje skupine in poznavanje? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 39105 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 145 |
1 | da | 91 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_i_tem Izpopolnjevanje-o izbrani temi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-izbrana tema? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 40104 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 224 |
1 | da | 12 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
iz_it_tx Izpopolnjevanje-izbrana tema
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-izbrana tema(Navedite, kaj)?
Vrednost 41103 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 8
iz_ne_se Izpopolnjevanje-se ne bi
Na katerih področjih bi se kot mentor radi izpopolnjevali-ne bi se izpopolnjeval? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)
Vrednost 42102 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 232 |
1 | da | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v1_por Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek?
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 43101 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | etnologija (dediscina, identiteta) | 40 |
2 | kulturne ustvarjalnice (gledaliske predstave ipd.) | 8 |
3 | rocne spretnosti (prticki, glasbila, okraski, kuhanje ipd.) | 37 |
4 | osebni razvoj, zdravo zivljenje, rekreacija | 30 |
5 | ekonomija, poslovanje, trzenje | 5 |
6 | mediji, racunalnistvo | 14 |
7 | ekologija, vrtnarjenje, zeliscarstvo | 18 |
8 | gozd | 8 |
9 | branje in ustvarjalno pisanje | 7 |
10 | tuji jeziki | 29 |
11 | drugo | 27 |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 11
v1_dr Drugo umeščanje krožka
1. Kam bi po nazivu, namenu, vsebini, delovanju in rezultatih krožka umestili vaš krožek? (Označite izbrani odgovor.) Drugo:
Vrednost 44100 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
31 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
30 | 206 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 30
vpr2 Študijski krožek je del neke širše celote
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 4599 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | ne | 112 |
2 | da | 111 |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
vpr2_2 Če odgovor da …
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 4698 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | del projekta nevladne ustanove (priprava nanj, del izvedbe, | 22 |
2 | del mednarodnega projekta (priprava nanj, del izvedbe, nadal | 10 |
3 | del letnega nacrta obcine | 8 |
4 | del letnega nacrta ustanove/ podjetja | 57 |
5 | drugo | 15 |
0 | Manjkajoča vrednost | 111 |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
112 | 124 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
v2_2_dr Drugo - del širše celote krožka
2. Študijski krožek je del neke širše celote (načrtnega razvoja kraja/ soseske/ četrtne skupnosti, je del projekta, je del rednega delovnega načrta institucije ipd.)? (Označite izbrani odgovor.) Drugo:
Vrednost 4797 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
16 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 15
vpr3 Kako ste načrtovali izobraževalne cilje?
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 4896 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 60 |
2 | cilj je predlagal mentor | 21 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 94 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 44 |
5 | drugo | 4 |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
v3_dr Drugo-izobraževalni cilji
3. Kako ste načrtovali IZOBRAŽEVALNE cilje? Drugo (Opišite):
Vrednost 4995 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
vpr4 Kako ste načrtovali akcijske cilje?
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 5094 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | udelezenci sK so imeli vnaprej znan cilj | 42 |
2 | cilj je predlagal mentor | 26 |
3 | cilj so si udelezenci dolocili ob zacetnih srecanjih sK | 75 |
4 | cilj so si udelezenci oblikovali sproti skozi izmenjavo inte | 76 |
5 | drugo | 4 |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
223 | 13 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
v4_dr Drugo-akcijski cilji
4. Kako ste načrtovali AKCIJSKE cilje? Drugo (opišite):
Vrednost 5193 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
vpr5_1 Viri ustanove
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Ustanove.
Vrednost 5292 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 161 |
1 | da | 75 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_2 Viri ljudje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Ljudje.
Vrednost 5391 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_3 Viri literatura
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Literatura in pisne vire.
Vrednost 5490 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 52 |
1 | da | 184 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_4 Viri avdio posnetki
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Avdio/video posnetki.
Vrednost 5589 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 183 |
1 | da | 53 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_5 Viri splet
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Splet.
Vrednost 5688 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 122 |
1 | da | 114 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_6 Viri okolje
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Okolje (naravno, ekskurzije ipd.).
Vrednost 5787 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 165 |
1 | da | 71 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr5_7 Viri drugo
5. Katere ključne vire ste uporabili? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo.
Vrednost 5886 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 227 |
1 | da | 9 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v5_7_dr Drugi ključni viri
5. Katere ključne vire ste uporabili? Drugo (Navedite).
Vrednost 5985 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
10 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 9
vpr6_1 Težave-mentor ni imel pomoči, vse je moral sam
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Mentor ni imel pomoči, vse je moral sam.
Vrednost 6084 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 236 |
1 | da | 0 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_2 Težave-udeležence je težko animirati in obdržati
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Udeležence je težko animirati in obdržati.
Vrednost 6183 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_3 Težave-ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Ne moremo se uskladiti, voditi skupino je zelo težko.
Vrednost 6282 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 232 |
1 | da | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_4 Težave-ne vemo, če sploh napredujemo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Ne vemo, če sploh napredujemo.
Vrednost 6381 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 234 |
1 | da | 2 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_5 Tezave-težko dobimo prostore
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Težko dobimo prostore.
Vrednost 6480 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 234 |
1 | da | 2 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_6 Težave-namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Namesto o vsebini se venomer pogovarjamo o sredstvih.
Vrednost 6579 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr6_7 Tezave-drugo
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Drugo.
Vrednost 6678 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 222 |
1 | da | 14 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v6_7_dr Druge težave
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? Drugo (Navedite.):
Vrednost 6777 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
16 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
15 | 221 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 15
vpr6_8 Težave-nismo imeli težav
6. Katere nepričakovane težave so se pojavile pri tekočem delu ŠK? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Nismo imeli težav.
Vrednost 6876 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_1 Kakovostni kazalci-pestra struktura udeležencev
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Pestra struktura udeležencev po starosti in izobrazbi.
Vrednost 6975 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 110 |
1 | da | 126 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_2 Kakovostni kazalci-maj vključene skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Manj vključene skupine (Navedite, katere.).
Vrednost 7074 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 185 |
1 | da | 51 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_cs1 Manj vključene skupine 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 1(Navedite, katere.):
Vrednost 7173 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
40 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
52 | 184 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 41
vpr7_cs2 Manj vključene skupine 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 2(Navedite, katere.):
Vrednost 7272 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 8
vpr7_cs3 Manj vključene skupine 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Manj vključene skupine 3(Navedite, katere.):
Vrednost 7371 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
5 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
v7_c1_st Število manj vključenih udeležencev 1
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 1(Navedite, katere.):
Vrednost 7470 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1 | |
3 | 2 | |
4 | 3 | |
5 | 3 | |
6 | 4 | |
7 | 4 | |
8 | 6 | |
9 | 7 | |
10 | 2 | |
11 | 5 | |
12 | 4 | |
13 | 3 | |
14 | 1 | |
15 | 3 | |
20 | 2 | |
0 | 173 | |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
50 | 186 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 20
v7_c2_st Število manj vključenih udeležencev 2
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 2(Navedite, katere.):
Vrednost 7569 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 2 | |
2 | 2 | |
4 | 1 | |
5 | 1 | |
7 | 2 | |
12 | 1 | |
0 | 214 | |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
9 | 227 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 12
v7_c3_st Število manj vključenih udeležencev 3
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Število manj vključenih udeležencev 3(Navedite, katere.):
Vrednost 7668 | Frekvenca | |
---|---|---|
2 | 2 | |
5 | 1 | |
10 | 1 | |
0 | 219 | |
Sysmiss | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
4 | 232 |
Vrednosti spremenljivk od 2 do 10
vpr7_3 Kakovostni kazalci-izvirne vsebine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Izvirne vsebine.
Vrednost 7767 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 120 |
1 | da | 116 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_4 Kakovostni kazalci obseg medijskih objav
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Obseg medijskih objav.
Vrednost 7866 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 223 |
1 | da | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_5 Kakovostni kazalci-nagrade
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Nagrade (npr. TVU, občinske nagrade ipd.).
Vrednost 7965 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 233 |
1 | da | 3 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_6 Kakovostni kazalci-povezovanje z lokalnimi okoljem
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje v lokalnem okolju (lokalne ustanove, posamezniki, dogodki ipd.) (Navedite, s kom.).
Vrednost 8064 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 173 |
1 | da | 63 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v7_6_tex Lokalne skupine
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.).
Vrednost 8163 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
58 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
66 | 170 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 57
vpr7_7 Kakovostni kazalci-povezovanje izven lokalnega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja.
Vrednost 8262 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 207 |
1 | da | 29 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v7_7_tex Izven lokalnega okolja
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Povezovanje izven lokalnega okolja (Navedite, s kom.).
Vrednost 8361 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
30 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
29 | 207 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 29
vpr7_8 Kakovostni kazalci-drugo
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? (Označite izbrani odgovor. Izberete lahko največ tri odgovore.) Drugo.
Vrednost 8460 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 213 |
1 | da | 23 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr7_8_t Drugi kakovostni kazalci
7. S katerimi PREVLADUJOČIMI kakovostnimi kazalci se lahko pohvalite v vašem krožku? Drugo (Vpišite, kaj.):
Vrednost 8559 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
22 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
23 | 213 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 21
vpr8_1 Cilji-nova znanja o določeni vsebini
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nova znanja o določeni vsebini.
Vrednost 8658 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 40 |
1 | da | 196 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr8_2 Cilji-spretnosti, tehnike, veščine
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Spretnosti, veščine, tehnike.
Vrednost 8757 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 106 |
1 | da | 130 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr8_3 Cilji-drugačen način dela
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.).
Vrednost 8856 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 162 |
1 | da | 74 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_3_1 Način dela-izkušnjo, spretnosti
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Izkušnjo sprejetosti.
Vrednost 8955 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 187 |
1 | da | 49 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_3_2 Način dela-demokratične odnose
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Demokratične odnose.
Vrednost 9054 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 193 |
1 | da | 43 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_3_3 Način dela-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Drugo:
Vrednost 9153 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 220 |
1 | da | 16 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_3_3d Drugi način dela
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugačen način dela (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.)Drugo (Navedite.):
Vrednost 9252 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
17 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
16 | 220 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 16
vpr8_4 Cilji-nove vrednote
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nove vrednote.
Vrednost 9351 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 194 |
1 | da | 42 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_4_t Vrednote
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Nove vrednote (Opišite.).
Vrednost 9450 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
42 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
41 | 195 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 41
vpr8_5 Cilji-drugo
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo.
Vrednost 9549 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 228 |
1 | da | 8 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v8_5_d Drugi cilji
8. Prosimo, navedite dosežene izobraževalne cilje. Drugo (Navedite.).
Vrednost 9648 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
9 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
8 | 228 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 8
vpr10_1 Posledice-na osebni ravni
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na osebni ravni.
Vrednost 9747 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 52 |
1 | da | 184 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr10_2 Posledice-na ravni skupine
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na ravni skupine.
Vrednost 9846 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 70 |
1 | da | 166 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr10_3 Posledice-na ravni lokalne skupnosti
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Na ravni lokalne skupnosti (npr. sodelovanja v okolju ipd.).
Vrednost 9945 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 130 |
1 | da | 106 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr10_4 Posledice-drugo
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) Drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo.
Vrednost 10044 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v10_d Druge posledice
10. Na kateri ravni ostajajo trajnejše posledice delovanja krožka? Drugo, česar ni moč pojasniti z ravnjo (Razložite.).
Vrednost 10143 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | 1 | |
10 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
10 | 226 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 9
vpr11_1 Učinek na udeležence-izobraževalni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za:
Vrednost 10242 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 92 |
1 | da | 144 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v11_1_1 Izobraževalni-nadaljevanje učenja
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za: nadaljevanje učenja.
Vrednost 10341 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 93 |
1 | da | 143 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v11_1_2 Izobraževanje-vključitev v formalno šolanje
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) izobraževalni , npr. motivacija za: vključitev v formalno šolanje.
Vrednost 10440 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr11_2 Učinek na udeležence-socializacijski
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) socializacijski (npr. motivacija za sodelovanje v skupini, okolju ipd.).
Vrednost 10539 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 70 |
1 | da | 166 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr11_3 Učinek na udeležence-sprostitveni
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) sprostitveni.
Vrednost 10638 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 83 |
1 | da | 153 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr11_4 Učinek na udeležence-ga ni bilo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) ni bilo nobenega učinka.
Vrednost 10737 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 235 |
1 | da | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
vpr11_5 Učinek na udeležence-drugo
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.) drugo.
Vrednost 10836 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 222 |
1 | da | 14 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v11_5_d Drugi učinki na udeležence
11. Učinek študijskega krožka na UDELEŽENCE je bil predvsem: drugo (Navedite.).
Vrednost 10935 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
15 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
14 | 222 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 14
vpr12 Učinek na okolje
12. UČINEK študijskega krožka NA OKOLJE, njegova VLOGA v njem: (Označite izbrani odgovor. Odločite se le za eno, prevladujočo možnost.)
Vrednost 11034 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sK nima opazne vloge v okolju | 42 |
2 | sK sibko sooblikuje lokalno dogajanje | 79 |
3 | sK vpliva na zivljenje lokalnega okolja | 69 |
4 | sK intenzivno spreminja domace okolje in sega tudi prek njeg | 27 |
5 | ne vem | 4 |
Sysmiss | 15 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
v13_text Največji dosežek
13. Kaj se vam zdi največji dosežek študijskega krožka? (Navedite.)
Vrednost 11133 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
218 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 217
vpr14 Ali boste SK nadaljevali
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 11232 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | ne | 26 |
2 | da | 194 |
0 | Manjkajoča vrednost | 1 |
Sysmiss | 15 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 16 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
v14_text Ne-opis
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Ne (Pojasnite, zakaj.).
Vrednost 11331 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
27 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
26 | 210 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 26
v14_2_1 Da-v obliki naslednjega SK
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): naslednjega študijskega krožka.
Vrednost 11430 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 87 |
1 | da | 149 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v14_2_2 Da-v obliki društva ali druge organizirane skupine
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): društva ali druge oblike organiziranega sodelovanja.
Vrednost 11529 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 225 |
1 | da | 11 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v14_2_3 Da-v obliki družabnega srečanja
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): družabnega srečevanja.
Vrednost 11628 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 198 |
1 | da | 38 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v14_2_4 Da-v obliki projekta
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): projekta.
Vrednost 11727 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 214 |
1 | da | 22 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v14_2_5 Da-drugo
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): drugo.
Vrednost 11826 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 220 |
1 | da | 16 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
v14_2_5d Drugi razlog za nadaljevanje krožka
14. Ali boste študijski krožek še nadaljevali? (Označite izbrani odgovor.) Da, v obliki (Označite izbrani odgovor. Možnih je več odgovorov.): drugo (Opišite.).
Vrednost 11925 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
24 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
24 | 212 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 23
vpr16 Število SK-jev se bo…
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 12024 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | povecalo | 49 |
2 | ostalo priblizno na enaki ravni | 171 |
3 | zmanjsalo | 1 |
Sysmiss | 15 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 3
v16_1_t Razlog-povečalo
16. Pričakujem, da se bo v našem okolju ŠTEVILO študijskih krožkov: povečalo (Navedite ključni razlog.).
Vrednost 12123 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
47 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
49 | 187 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 46
vpr17 Vpliv SK
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 12222 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vse vecji | 66 |
2 | ostal priblizno na enaki ravni | 155 |
3 | se zmanjsal | 0 |
Sysmiss | 15 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
221 | 15 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 3
v17_1_t Razlog-vse večji
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: vse večji (Navedite ključni razlog.).
Vrednost 12321 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
51 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
54 | 182 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 50
v17_3_t Razlog-vse manjši
17. Pričakujem, da bo VPLIV študijskih krožkov: vse manjši (Navedite ključni razlog.).
Vrednost 12420 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | 211 |
2 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | 25 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
211 | 25 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 1
vpr18_1 Stroški dela
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-skupaj vsi stroški dela:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1008 | 71.333 | 194.912 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1008
vpr18_2 Materialni stroški
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-materialni stroški:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1500 | 59.765 | 188.665 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1500
vpr18_3 Stroški prostora
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-vsi stroški prostora:
Vrednost 12717 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 185 | |
150 | 4 | |
200 | 3 | |
240 | 1 | |
250 | 2 | |
260 | 1 | |
300 | 5 | |
330 | 1 | |
350 | 2 | |
400 | 1 | |
448.9 | 1 | |
460 | 1 | |
530 | 1 | |
1250 | 1 | |
1580 | 1 | |
1600 | 1 | |
1670 | 1 | |
1770 | 1 | |
2150 | 1 | |
Sysmiss | 22 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 2150
vpr18_4 Stroški za razvoj
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-sredstva za razvoj:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 1600 | 48.276 | 169.742 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1600
v18_skup Skupaj stroški
18. Podatki o stroških izvedbe študijskega krožka-drugi morebitni stroški (Opredelite.):
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
214 | 22 | 0 | 3400 | 256.893 | 668.784 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 3400
vpr19_1 Sofinanciranje MŠŠ (po pogodbi)
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-ministrstvo za šolstvo in šport (po pogodbi):
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 3683 | 862.218 | 380.887 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 3683
vpr19_2 Sofinanciranje Ministrstva za delo...
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 300 | 4.11 | 34.951 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 300
vpr19_3 Sofinanciranje druga ministrstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-druga ministrstva in vladne institucije:
Vrednost 13212 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 217 | |
0.01 | 1 | |
419 | 1 | |
Sysmiss | 17 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 419
vpr19_4 Sofinanciranje Zavod za zaposlovanje ali Območne enote za delo
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-zavod RS za zaposlovanje:
Vrednost 13311 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 218 | |
0.01 | 1 | |
Sysmiss | 17 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 0.01
vpr19_5 Sofinanciranje Območne enota za zaposlovanje
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-območna enota za zaposlovanje:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 4000 | 164.246 | 401.819 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 4000
vpr19_6 Sofinanciranje lokalne skupnosti
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-lokalna skupnosti:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2500 | 81.278 | 267.253 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 2500
vpr19_7 Sofinanciranje donatorji, sponzorji
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-donatorji, sponzorji:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 1867.58 | 35.954 | 203.816 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1867.58
vpr19_8 Sofinanciranje mednarodna sredstva
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-mednarodna sredstva:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 1813 | 57.021 | 209.332 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1813
vpr19_9 Sofinanciranje člani SK
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-člani študijskega krožka:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2790 | 244.534 | 397.198 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 2790
vpr19_10 Sofinanciranje izvajalska organizacija
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka-izvajalska organizacija:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 2000 | 27.797 | 188.971 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 2000
v19_skup Skupaj sofinanciranje
19. Podatki o sofinancerjih študijskega krožka SKUPAJ:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 17 | 0 | 6569 | 1466.48 | 891.504 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 6569
v20_d Želite še kaj sporočiti
20. Ali nam v povezavi s tem študijskim krožkom želite še karkoli sporočiti? (Vpišite.)
Vrednost 1413 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
57 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
61 | 175 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 55
vpr19a Drugi materialni stroški
19A. Študijski krožek je pridobil nefinančne vire. (Označite izbrani odgovor.)
Vrednost 1422 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | vrednost opisana v studkr10-odprti.xls | |
... | ||
7 | vrednost opisana v studkr10_izobra.xls |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
6 | 230 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 6
stat_kro Status krožka
Status krožka
Vrednost 1431 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | tekoči-krožek še vedno poteka | 19 |
1 | krožek zaključen, a ni vseh podatkov | 0 |
2 | arhiviran | 217 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
236 | 0 | 0 | 2 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 2
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
STATUS RAZISKAVE
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
KATEGORIJA RAZISKAVE
7 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, omejene na manj splošno populacijo, manj vplivne
Kako citiram to RAZISKAVO?
Bogataj, N. (2012). Študijski krožki 2010: Spremljanje dejavnosti [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: STUDKR10. https://doi.org/10.17898/ADP_STUDKR10_V1
Legitimnost in samozaznava legitimnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora v Sloveniji, 2016
Spletni seminar SPOZNAJ: Podatkovne objave v odprti znanosti
Predstavitev novega učbenika: Odprta učna gradiva z uporabo odprtih raziskovalnih podatkov
16th Annual European DDI User Conference (EDDI2024)