Mreženje in izmenjava najboljših praks sta ključnega pomena za mlade znanstvenike, ki si prizadevajo doseči odličnost na svojem področju in povečati prepoznavnost ter potencialni učinek svojega dela. To je še toliko bolj pomembno v teh časih, ko Covid-19 postavlja nove izzive za raziskovalce v zgodnji karieri (ECR). Pandemija je na naše delo vplivala v mnogih pogledih: z zaprtjem laboratorijev in knjižnic, omejitvami potovanja, omejenostjo na delo od doma - pogosto v težkih razmerah - poleg stresnih skrbi za mnoge. ECR so se prisiljeni prilagajati z učenjem novih metod in spretnosti, dostopom do novih vrst podatkov in uporabo novih digitalnih orodij.
Prav temu je namenjena mreža WDS-ECR, ki v ta namen organizira sejo z naslovom: Empowering Early Career Researchers in Data Science and Data Stewardship During the Global Pandemic, na kateri bo ECR-jem omogočeno, da se združijo in izmenjajo ideje o tem, kako uspešno izvesti upravljanje, analizo in izmenjavo podatkov v teh zahtevnih razmerah. Seja bo potekala v četrtek, 21. oktobra 2021, od 16:00 do 17:30.
Seja bo sestavljena iz predstavitev mešanice povabljenih raziskovalnih in praktičnih člankov, ki ji bo sledila odprta panelna razprava o izzivih in priložnostih, s katerimi se v teh zahtevnih časih soočajo raziskovalci v zgodnji karieri.
Več informacij je na voljo tukaj.
Registracijo pa lahko opravite tukaj.
AKTUALNI DOGODKI
4. april 2024
Spletni seminar SPOZNAJ: Podatkovne objave v odprti znanosti
14. marec 2024
Predstavitev novega učbenika: Odprta učna gradiva z uporabo odprtih raziskovalnih podatkov
NOVICE
Raziskave o Covid-19 iz kataloga CESSDA vključene v Podatkovni portal COVID-19
Projekt SPOZNAJ
V ADP HRANIMO TUDI
Očetje in delodajalci v akciji, 2015, Spletna anketa z zaposlenimi očeti, MI
Spletni seminar SPOZNAJ: Podatkovne objave v odprti znanosti
Predstavitev novega učbenika: Odprta učna gradiva z uporabo odprtih raziskovalnih podatkov
Projekt OSCARS: objavljen javni razpis za prijavo projektov ali storitev odprte znanosti
Spletni seminar: Emerging Longitudinal Scholars: Mental wellbeing, ethnicity and gender