Domov » blog, stroka

Mednarodni teden podatkov 2018

16 January 2019 Brez komentarjev Tagi: Maja Dolinar

Med 5. in 8. novembrom 2018 je v Gaboronu (Bocvana) potekal Mednarodni teden podatkov (International Data Week 2018) z osrednjo temo »Digitalne meje globalne znanosti«. Dogodek so organizirali World Data System ISC (WDS), ISC Committee on Data for Science and Technology (CODATA), Research Data Alliance (RDA), Univerza v Bocvani (UoB) in Academy of Science of South Africa (ASSAf). V okviru dogodka sta potekala 12. plenarno srečanje Research Data Alliance in mednarodna znanstvena konferenca SciDataCon. Dogodka se je s pomočjo programa RDA Europe Early Career Researchers udeležila tudi predstavnica ADP, Maja Dolinar, ki je predstavila različne prispevke.

Mednarodni teden podatkov so sestavljala različna predavanja svetovno znanih strokovnjakov s področja podatkovne znanosti in odprte znanosti, plenarna zasedanja in razprave kot tudi predstavitve znanstveno-raziskovalnih in praktičnih prispevkov znotraj sestankov delovnih in interesnih skupin RDA ter mednarodne znanstvene konference SciDataCon. Ključne teme dogodka so bile:

  • izzivi raziskovanja v globalni in digitalni dobi,
  • uporaba, napredek in izzivi podatkovno intenzivnih raziskav,
  • podatkovna infrastruktura in spodbujanje mednarodnega raziskovalnega sodelovanja.

Predstavnica ADP je v okviru mednarodne konference SciDataCon v soavtorstvu predstavila prispevek »Using DataVerse as a (Self)-Repository System for Data Archives«, v katerem je predstavila izkušnjo prilagajanja aplikacije DataVerse znotraj Arhiva družboslovnih podatkov in v okviru projekta DataVerseEU, v katerem je izpostavila težave in rešitve, ki bi jih repozitoriji morali poznati, če želijo aplikacijo prilagoditi svojim delovnim procesom. V drugem prispevku »Technical and Security Aspects of the CoreTrustSeal Application« je predstavila delo delovne skupine CESSDA Trust na področju tehničnih in varnostnih zahtev priprave prijave za Osnovni certifikat zaupanja vrednih arhivov CoreTrustSeal.

V okviru 12. plenarnega srečanja RDA je predstavila poster z naslovom »Building a Research Culture of Open Data in Marketing«, ki predstavlja model razvoja raziskovalne kulture odprte znanosti na področju trženja.

Več o njeni izkušnji si lahko preberete na blogu RDA.


Komentiraj!

Dodajte svoj komentar ali uporabite trackback iz svoje strani. Lahko se tudi naročite na komentarje preko RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

Lahko uporabite:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>