Place; date:
Ljubljana, Slovenija; 2013
Financiranje iz lastnih sredstev.
no information
študentska izmenjava, zadovoljstvo študentov, veščine, znanja, zaposljivost
Keywords ELSST:
ZADOVOLJSTVO, SODELOVANJE NA PODROČJU IZOBRAŽEVANJA, ŠTUDENT, TUJI ŠTUDENT, MOŽNOST ZAPOSLITVE
Topic Classification CESSDA
IZOBRAŽEVANJE
Topic Classification CERIF
Andragogika, stalno izobraževanje
Raziskava je bila izvedena v okviru tedna Svobodne univerze (15.–19. 4. 2013). Cilj raziskave je bil primerjati študente UL na mednarodni izmenjavi (ta anketa) s tujimi študenti na izmenjavi na UL (ADP_IDNo. IZMTUJ13) glede na znanje, veščine in pogoje za študij . Glavni namen raziskave je zapolniti praznino na raziskovalnem področju, povezanim s spremljanjem mednarodne izmenjave v Sloveniji (konkretno na UL), saj nobena od institucij, povezanih z načrtovanje ali izvajanjem mednarodne izmenjave študentov tovrstnih podatkov ne zbira, kaj šele analizira. Namen te baze podatkov je omogočiti celostno analizo primerljivosti domačih (UL) in tujih študentov po znanju in veščinah, potrebnih za študij in pridobljenih skozi študij, po študijskih dosežkih in po študijskih pogojih. Najbolj daljnosežen cilj raziskave je na podlagi analize podatkov priporočiti izboljšanje načrtovanja in izvajanja programov mednarodne izmenjave na UL (in širše v Sloveniji) z namenom dviga kakovosti internacionalizacije slovenskega visokega šolstva ter hkrati možnosti izgradnje izobraževanja kot komponente mehke moči države v mednarodnih odnosih.
Collection date: | 14. april 2013 - 18. april 2013 |
---|---|
Date of production: | 2013 |
Country: | Slovenija |
Geographic coverage: |
Prostorske enote niso določene. |
Unit of analysis: |
posameznik |
Universe: |
Študenti Univerze v Ljubljani, ki so bili na mednarodni izmenjavi v akademskih letih od 2009/10 do 2012/13. |
Excluded: | no information |
Data collected by: |
Slavec, Ana |
Sampling procedure: |
Mednarodna pisarna Univerze v Ljubljani je študentom v svoji bazi poslala vabilo k sodelovanju v raziskavi. |
Mode of data collection: |
Spletna anketa. |
Weighting: |
Brez uteževanja. |
Podatki in dokumentacija so na voljo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 2.5 Slovenija. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Contact: Arhiv družboslovnih podatkov
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Title of Data file: IZMDOM13 - Študenti Univerze v Ljubljani na mednarodni izmenjavi, 2013 [datoteka podatkov]
File ID: F1
Format: *.txt - TEKST
Version: februar 2014
itime Datum
Datum izpolnjevanja ankete
Value 13 | Frequency | |
---|---|---|
15.04.2013 | 998 | |
16.04.2013 | 101 | |
17.04.2013 | 38 | |
18.04.2013 | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1141 | 0 |
Q1 V katerem akademskem letu ste bili na mednarodni izmenjavi? (V primeru, da se bili na več izmenjavah odgovarjajte za zadnjo izmenjavo.)
Q1 - V katerem akademskem letu ste bili na mednarodni izmenjavi? (V primeru, da se bili na več izmenjavah odgovarjajte za zadnjo izmenjavo.)
Value 22 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Akademsko leto 2012/13 | 378 |
2 | Akademsko leto 2011/12 | 367 |
3 | Akademsko leto 2010/11 | 213 |
4 | Akademsko leto 2009/10 | 177 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1135 | 6 |
Valid range from 1 to 4
Q2 Na katero fakulteto ali akademijo na Univerzi v Ljubljani ste bili vpisani, ko ste odšli na mednarodno izmenjavo?
Q2 - Na katero fakulteto ali akademijo na Univerzi v Ljubljani ste bili vpisani, ko ste odšli na mednarodno izmenjavo?
Value 31 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 1141 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1141 |
Valid range from 1 to 26
itime Datum
Datum izpolnjevanja ankete
Value 136 | Frequency | |
---|---|---|
15.04.2013 | 998 | |
16.04.2013 | 101 | |
17.04.2013 | 38 | |
18.04.2013 | 4 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1141 | 0 |
Q1 V katerem akademskem letu ste bili na mednarodni izmenjavi? (V primeru, da se bili na več izmenjavah odgovarjajte za zadnjo izmenjavo.)
Q1 - V katerem akademskem letu ste bili na mednarodni izmenjavi? (V primeru, da se bili na več izmenjavah odgovarjajte za zadnjo izmenjavo.)
Value 235 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Akademsko leto 2012/13 | 378 |
2 | Akademsko leto 2011/12 | 367 |
3 | Akademsko leto 2010/11 | 213 |
4 | Akademsko leto 2009/10 | 177 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1135 | 6 |
Valid range from 1 to 4
Q2 Na katero fakulteto ali akademijo na Univerzi v Ljubljani ste bili vpisani, ko ste odšli na mednarodno izmenjavo?
Q2 - Na katero fakulteto ali akademijo na Univerzi v Ljubljani ste bili vpisani, ko ste odšli na mednarodno izmenjavo?
Value 334 | Frequency | |
---|---|---|
-1 | Zakrita vrednost | 1141 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1141 |
Valid range from 1 to 26
Q2_rec_6 Združene fakultete/akademije glede na usmerjenost: Družboslovje in humanistika ter Naravoslovje, (bio) tehnika in medicina
Q2 - Na katero fakulteto ali akademijo na Univerzi v Ljubljani ste bili vpisani, ko ste odšli na mednarodno izmenjavo? (združene vrednosti)
Value 433 | Frequency | |
---|---|---|
1 | DruĹľboslovje in humanistika | 869 |
2 | Naravoslovje, (bio)tehnika in medicina | 270 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1139 | 2 |
Valid range from 1 to 2
Q4 Ste na mednarodno izmenjavo šli tekom dodiplomskega ali podiplomskega programa?
Q4 - Ste na mednarodno izmenjavo šli tekom dodiplomskega ali podiplomskega programa?
Value 532 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Dodiplomski | 946 |
2 | Podiplomski | 187 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 8 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1133 | 8 |
Valid range from 1 to 2
Q5 V kateri državi ste bili na mednarodni izmenjavi?
Q5 - V kateri državi ste bili na mednarodni izmenjavi?
Value 631 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Albanija | 0 |
2 | Avstrija | 67 |
3 | Belgija | 46 |
4 | Bosna in Hercegovina | 0 |
5 | Bolgarija | 1 |
6 | Hrvaška | 8 |
7 | Ciper | 1 |
8 | Češka | 60 |
9 | ÄŚrna gora | 1 |
10 | Danska | 31 |
11 | Estonija | 5 |
12 | Finska | 44 |
13 | Francija | 101 |
14 | GrÄŤija | 9 |
15 | Irska | 7 |
16 | Islandija | 6 |
17 | Italija | 44 |
18 | Latvija | 3 |
19 | Litva | 6 |
20 | Luksemburg | 0 |
21 | MadĹľarska | 1 |
22 | Makedonija | 0 |
23 | Malta | 4 |
24 | NemÄŤija | 167 |
25 | Nizozemska | 61 |
26 | Norveška | 17 |
27 | Poljska | 47 |
28 | Portugalska | 96 |
29 | Romunija | 1 |
30 | Rusija | 0 |
31 | Srbija | 0 |
32 | Slovaška | 8 |
33 | Ĺ panija | 173 |
34 | Ĺ vedska | 34 |
35 | Ĺ vica | 11 |
36 | TurÄŤija | 26 |
37 | Ukrajina | 0 |
38 | Velika Britanija | 46 |
39 | * Druga evropska drĹľava | 1 |
40 | * Neevropska drĹľava | 5 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1138 | 3 | 2 | 40 |
Valid range from 1 to 40
Q5_rec_1 Združene države v Zahodno, Južno, Srednjo in Vzhodno Evropo
Q5 - V kateri državi ste bili na mednarodni izmenjavi? (združene vrednosti)
Value 730 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Zahodna Evropa | 638 |
2 | JuĹľna Evropa | 353 |
3 | Srednja in Vzhodna Evropa | 132 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1123 | 18 |
Valid range from 1 to 3
Q7 V kateri državi (izven Evrope) ste bili na mednarodni izmenjavi?
Q7 - V kateri državi (izven Evrope) ste bili na mednarodni izmenjavi?
Value 829 | Frequency | |
---|---|---|
1 | ZDA | 1 |
2 | Avstralija | 2 |
3 | Nova Zelandija | 0 |
4 | Japonska | 0 |
5 | JuĹľna Koreja | 1 |
6 | Brazilija | 0 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 0 |
-2 | Preskok (if) | 1134 |
-1 | Ni odgovoril | 2 |
7 | Drugo: | 1 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
4 | 1137 |
Valid range from 1 to 6
Q7_7_tex Drugo: (tekst)
Q7 - V kateri državi (izven Evrope) ste bili na mednarodni izmenjavi? (Drugo:)
Value 928 | Frequency | |
---|---|---|
3 | Kitajska | 1 |
1 | -1: Ni o | 6 |
2 | -2: Pres | 1134 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1 | 1140 |
Valid range from 3 to 3
Q8 Ali je bilo vaše predznanje, pridobljeno na domači fakulteti, primerljivo z znanjem študentov v tujini?
Q8 - Ali je bilo vaše predznanje, pridobljeno na domači fakulteti, primerljivo z znanjem študentov v tujini?
Value 1027 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabše od predznanja študentov v tujini. | 147 |
2 | Primerljivo (zelo podobno) predznanju študentov v tujini. | 712 |
3 | Boljše kot predznanje študentov v tujini. | 247 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 29 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1106 | 35 |
Valid range from 1 to 3
Q9 Je bila vaša povprečna ocena v tujini višja, enaka ali nižja kot na domači univerzi (v zadnjem končanem letniku)?
Q9 - Je bila vaša povprečna ocena v tujini višja, enaka ali nižja kot na domači univerzi (v zadnjem končanem letniku)?
Value 1126 | Frequency | |
---|---|---|
1 | NiĹľja | 170 |
2 | Enaka | 468 |
3 | Višja | 457 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 29 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 17 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1095 | 46 |
Valid range from 1 to 3
Q10a Ste bili po obvladovanju veš Analitične sposobnosti
Q10a - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Analitične sposobnosti:
Value 1225 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 113 |
2 | Enako sem obvladal/a | 532 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 229 |
-99 | Ne vem | 156 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 11 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
874 | 267 |
Valid range from 1 to 3
Q10b Ste bili po obvladovanju veš Znanstveno pisanje
Q10b - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Znanstveno pisanje:
Value 1324 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 250 |
2 | Enako sem obvladal/a | 367 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 244 |
-99 | Ne vem | 165 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 15 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
861 | 280 |
Valid range from 1 to 3
Q10c Ste bili po obvladovanju veš Komunikacijske veščine (ustno sporočanje)
Q10c - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Komunikacijske veščine (ustno sporočanje):
Value 1423 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 227 |
2 | Enako sem obvladal/a | 456 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 312 |
-99 | Ne vem | 34 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
995 | 146 |
Valid range from 1 to 3
Q10d Ste bili po obvladovanju veš Kritično vrednotenje
Q10d - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Kritično vrednotenje:
Value 1522 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 154 |
2 | Enako sem obvladal/a | 538 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 257 |
-99 | Ne vem | 80 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
949 | 192 |
Valid range from 1 to 3
Q10e Ste bili po obvladovanju veš Reševanje problemov
Q10e - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Reševanje problemov:
Value 1621 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 110 |
2 | Enako sem obvladal/a | 570 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 248 |
-99 | Ne vem | 97 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 16 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
928 | 213 |
Valid range from 1 to 3
Q10f Ste bili po obvladovanju veš Laboratorijsko delo
Q10f - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Laboratorijsko delo:
Value 1720 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 104 |
2 | Enako sem obvladal/a | 178 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 83 |
-99 | Ne vem | 653 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
365 | 776 |
Valid range from 1 to 3
Q10g Ste bili po obvladovanju veš Terensko delo
Q10g - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Terensko delo:
Value 1819 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 89 |
2 | Enako sem obvladal/a | 223 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 83 |
-99 | Ne vem | 625 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 21 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
395 | 746 |
Valid range from 1 to 3
Q10h Ste bili po obvladovanju veš Eksperimentalne veščine znotraj vaše discipline
Q10h - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Eksperimentalne veščine znotraj vaše discipline:
Value 1918 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 114 |
2 | Enako sem obvladal/a | 343 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 134 |
-99 | Ne vem | 418 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 32 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
591 | 550 |
Valid range from 1 to 3
Q10i Ste bili po obvladovanju veš Znanje tujih jezikov
Q10i - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Znanje tujih jezikov:
Value 2017 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 81 |
2 | Enako sem obvladal/a | 285 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 650 |
-99 | Ne vem | 13 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 12 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1016 | 125 |
Valid range from 1 to 3
Q10j Ste bili po obvladovanju veš Uporaba računalniških tehnologij (urejevalniki besedil, delo s preglednicami, priprava prezentacij, e-pošta ipd.)
Q10j - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Uporaba računalniških tehnologij (urejevalniki besedil, delo s preglednicami, priprava prezentacij, e-pošta ipd.):
Value 2116 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 91 |
2 | Enako sem obvladal/a | 566 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 243 |
-99 | Ne vem | 128 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
900 | 241 |
Valid range from 1 to 3
Q10k Ste bili po obvladovanju veš Znanje programskih jezikov
Q10k - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Znanje programskih jezikov:
Value 2215 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 170 |
2 | Enako sem obvladal/a | 305 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 93 |
-99 | Ne vem | 455 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 18 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
568 | 573 |
Valid range from 1 to 3
Q10l Ste bili po obvladovanju veš Iskanje informacij v različnih virih
Q10l - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Iskanje informacij v različnih virih:
Value 2314 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 105 |
2 | Enako sem obvladal/a | 557 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 250 |
-99 | Ne vem | 115 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
912 | 229 |
Valid range from 1 to 3
Q10m Ste bili po obvladovanju veš Metodološke veščine (zbiranje in analiza podatkov)
Q10m - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Metodološke veščine (zbiranje in analiza podatkov):
Value 2413 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 113 |
2 | Enako sem obvladal/a | 536 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 181 |
-99 | Ne vem | 192 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 19 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
830 | 311 |
Valid range from 1 to 3
Q10n Ste bili po obvladovanju veš Skupinsko delo
Q10n - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Skupinsko delo:
Value 2512 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 110 |
2 | Enako sem obvladal/a | 648 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 167 |
-99 | Ne vem | 103 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 13 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
925 | 216 |
Valid range from 1 to 3
Q10o Ste bili po obvladovanju veš Voditeljske sposobnosti
Q10o - Ste bili po obvladovanju veščin primerljivi s tujimi študenti? Voditeljske sposobnosti:
Value 2611 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Manj sem obvladal/a | 122 |
2 | Enako sem obvladal/a | 522 |
3 | Bolj sem obvladal/a | 195 |
-99 | Ne vem | 188 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 14 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
839 | 302 |
Valid range from 1 to 3
Q11 Ocenite, v kakšni meri je obvladovanje jezika, v katerem ste opravljali študijske obveznosti v tujini, vplivalo na vaš študijski uspeh.
Q11 - Ocenite, v kakšni meri je obvladovanje jezika, v katerem ste opravljali študijske obveznosti v tujini, vplivalo na vaš študijski uspeh.
Value 2710 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Sploh ni negativno vplivalo. | 749 |
2 | Je nekoliko negativno vplivalo. | 255 |
3 | Je zelo negativno vplivalo. | 31 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 100 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1035 | 106 |
Valid range from 1 to 3
Q12a Ocenite razlike v študijskih : Študijska obremenitev na teden
Q12a - Ocenite razlike v študijskih pogojih med domačim in vam znanim tujim okoljem. Ali sta študijska obremenitev in zahtevnost pogojev za pristop k izpitu nižji, enaki, ali višji kot na vaši fakulteti/akademiji na Univerzi v Ljubljani? Študijska obremenitev na teden:
Value 289 | Frequency | |
---|---|---|
1 | NiĹľja kot na UL | 349 |
2 | Enaka kot na UL | 280 |
3 | Višja kot na UL | 347 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 20 |
4 | Ne vem | 37 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
976 | 165 |
Valid range from 1 to 3
Q12b Ocenite razlike v študijskih : Zahtevnost pogojev za pristop k izpitu
Q12b - Ocenite razlike v študijskih pogojih med domačim in vam znanim tujim okoljem. Ali sta študijska obremenitev in zahtevnost pogojev za pristop k izpitu nižji, enaki, ali višji kot na vaši fakulteti/akademiji na Univerzi v Ljubljani? Zahtevnost pogojev za pristop k izpitu:
Value 298 | Frequency | |
---|---|---|
1 | NiĹľja kot na UL | 346 |
2 | Enaka kot na UL | 382 |
3 | Višja kot na UL | 216 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 23 |
4 | Ne vem | 66 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
944 | 197 |
Valid range from 1 to 3
Q13a Nadalje ocenite še razlike po: Dostopnost pedagogov (govorilne ure, e-komunikacija, konzultacije, tutorstvo)
Q13a - Nadalje ocenite še razlike po naslednjih petih pogojih za študij. Ali so v tujini pogoji po teh kriterijih slabši, enaki ali boljši kot na vaši fakulteti na Univerzi v Ljubljani? Dostopnost pedagogov (govorilne ure, e-komunikacija, konzultacije, tutorstvo) :
Value 307 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabši pogoji kot na UL | 138 |
2 | Enaki pogoji kot na UL | 369 |
3 | Boljši pogoji kot na UL | 497 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
4 | Ne vem | 23 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1004 | 137 |
Valid range from 1 to 3
Q13b Nadalje ocenite še razlike po: Dostop do literature (e-oblika, št. enot v knjižnici, baze podatkov)
Q13b - Nadalje ocenite še razlike po naslednjih petih pogojih za študij. Ali so v tujini pogoji po teh kriterijih slabši, enaki ali boljši kot na vaši fakulteti na Univerzi v Ljubljani? Dostop do literature (e-oblika, št. enot v knjižnici, baze podatkov):
Value 316 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabši pogoji kot na UL | 163 |
2 | Enaki pogoji kot na UL | 392 |
3 | Boljši pogoji kot na UL | 436 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
4 | Ne vem | 36 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
991 | 150 |
Valid range from 1 to 3
Q13c Nadalje ocenite še razlike po: Pogoji za študij v knjižnici
Q13c - Nadalje ocenite še razlike po naslednjih petih pogojih za študij. Ali so v tujini pogoji po teh kriterijih slabši, enaki ali boljši kot na vaši fakulteti na Univerzi v Ljubljani? Pogoji za študij v knjižnici:
Value 325 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabši pogoji kot na UL | 103 |
2 | Enaki pogoji kot na UL | 337 |
3 | Boljši pogoji kot na UL | 527 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 6 |
4 | Ne vem | 60 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
967 | 174 |
Valid range from 1 to 3
Q13d Nadalje ocenite še razlike po: Raziskovalna oprema (laboratoriji, računalniška in druga informacijsko-komunikacijska oprema, predavalnice)
Q13d - Nadalje ocenite še razlike po naslednjih petih pogojih za študij. Ali so v tujini pogoji po teh kriterijih slabši, enaki ali boljši kot na vaši fakulteti na Univerzi v Ljubljani? Raziskovalna oprema (laboratoriji, računalniška in druga informacijsko-komunika cijska oprema, predavalnice):
Value 334 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabši pogoji kot na UL | 126 |
2 | Enaki pogoji kot na UL | 308 |
3 | Boljši pogoji kot na UL | 471 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 11 |
4 | Ne vem | 117 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
905 | 236 |
Valid range from 1 to 3
Q13e Nadalje ocenite še razlike po: Možnost vključitve v dodatne raziskovalne aktivnosti učiteljev
Q13e - Nadalje ocenite še razlike po naslednjih petih pogojih za študij. Ali so v tujini pogoji po teh kriterijih slabši, enaki ali boljši kot na vaši fakulteti na Univerzi v Ljubljani? Možnost vključitve v dodatne raziskovalne aktivnosti učiteljev:
Value 343 | Frequency | |
---|---|---|
1 | Slabši pogoji kot na UL | 69 |
2 | Enaki pogoji kot na UL | 170 |
3 | Boljši pogoji kot na UL | 338 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 108 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 11 |
4 | Ne vem | 445 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
577 | 564 |
Valid range from 1 to 3
Q14 Ali ste/bi vašo v tujini izbrano univerzo/fakulteto priporočili komu, ki se zanima za mednarodno izmenjavo, primarno zaradi kvalitetnega študijskega okolja?
Q14 - Ali ste/bi vašo v tujini izbrano univerzo/fakulteto priporočili komu, ki se zanima za mednarodno izmenjavo, primarno zaradi kvalitetnega študijskega okolja?
Value 352 | Frequency | |
---|---|---|
1 | DA | 866 |
2 | NE | 157 |
-99 | Ne vem | 0 |
-98 | Zavrnil | 0 |
-97 | Neustrezno | 0 |
-96 | Ostalo | 0 |
-5 | Prazna enota | 0 |
-4 | Naknadno vprasanje | 0 |
-3 | Prekinjeno | 115 |
-2 | Preskok (if) | 0 |
-1 | Ni odgovoril | 3 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
1023 | 118 |
Valid range from 1 to 2
Q15 Če želite v okviru proučeva (Vpišite besedilo)
Q15 - Če želite v okviru proučevanja primerljivosti znanja, veščin in študijskih pogojev študentov UL in tujim univerzitetnim okoljem podati še kakšno informacijo, ste dobrodošli.
Value 361 | Frequency | |
---|---|---|
3 | Anketa je preveč splošna. Sama sem bila najprej na izmenja | 1 |
4 | Bil sem izredno presenečen nad boljšimi odnosi med profeso | 1 |
5 | Bilo mi je všeč, da so skupine na predavanjih bile velike | 1 |
6 | Brez zamere, a Utrecht University je popolnoma zasenÄŤil Lju | 1 |
7 | Čee bi se dalo, bi se študijske izmenjave udeležila še e | 1 |
8 | Definitivno je izmenjava odlična izkušnja za študenta. Pr | 1 |
9 | Delavni ÄŤas knjiĹľnic bi moral biti med izpitnim obdobjem v | 1 |
10 | Dodala bi še edino to, da se v tujini profesorji bolj trudi | 1 |
11 | Določeni materialni pogoji so bili na višjem nivoju, a zgo | 1 |
12 | DrugaÄŤni pristopi v metodi dela, programi vÄŤasih teĹľko pr | 1 |
13 | Glavna prednost izbrane fakultete je bil dostop do tujega tr | 1 |
14 | Glavna prednost tuje univerze v primerjavi z UL, ki bi jo iz | 1 |
15 | Glede na to, da sem bila na izmenjavi na Poljskem, sem priÄŤ | 1 |
16 | Glede primerljivosti znanja lahko recem, da je Ekonomska fak | 1 |
17 | Imajo boljše čitalnice, več svetlobe, novejše, večje. Z | 1 |
18 | Izjemno sem bila presenečena in navdušena nad drugačnim p | 1 |
19 | Izmenjava je fantastiÄŤna. Pazite le kako in kaj se boste zm | 1 |
20 | Izmenjava je zivljenjska izkusnja, ki bi jo priporocil vsako | 1 |
21 | Izmenjava se mi zdi zelo dobra ideja. Sama sem se veliko nau | 1 |
22 | Izmenjave sem se udeležila kot študentka zadnjega letnika | 1 |
23 | Izmenjave sem se udeleĹľila zato da svojemu CV dodam toÄŤke | 1 |
24 | Jaz sem se udeležila študentske izmenjave na Univerzi na D | 1 |
25 | Kdor ne gre na študijsko izmenjavo zamudi eno izmed lepih Š| 1 |
26 | Ker sem na arhitekturi mi je veliko pomenilo, da ima fakulte | 1 |
27 | Kljub trdemu delu, ki je več ali manj sprotno, je študijsk | 1 |
28 | Kot slabost študija na UL oz. na FF vidim predvsem to, da Š| 1 |
29 | Kvaliteta študija na moji univerzi gostiteljici v Franciji | 1 |
30 | Ljubljana je študentom najbolj prijazno evropsko mesto. Kva | 1 |
31 | Manjše skupine študentov, kateri so men najboljšimi v svo | 1 |
32 | Medtem ko je zahtevnost zelo primerljiva z UL, je na tuji un | 1 |
33 | Meni osebno je bilo všeč da je v tujini veliko bolj usmerj | 1 |
34 | Menim, da bi se moral vsak študent za vsaj 1 semster udeleŠ| 1 |
35 | Menim, da je potrebno v raziskavo vkljuÄŤiti tudi koncept Mo | 1 |
36 | menim, da je studijsko okolje na fakulteti v tujini bolj vzp | 1 |
37 | Menim, da se je v zadnjih letih, odkar veliko delamo preko e | 1 |
38 | Menim, da smo študenti, ki prihajamo iz programa Mednarodni | 1 |
39 | Menim, da so zahteve v tujini, konkretno na zahodu, precej v | 1 |
40 | Mislim, da je prevsem pomembno poudariti, da so bili na moji | 1 |
41 | Mislim, da ni toliko pomembno, kam se študent odpravi na iz | 1 |
42 | Moja fakulteta v Portu ima zelo dobre laboratorije, imajo tu | 1 |
43 | Moja izkušnja je, da je bil na KTH na Švedskem v okviru š | 1 |
44 | Moje mnenje je, da bi morala izmenjava biti obvezna. Ce ima | 1 |
45 | Moje osebno mnenje je da se slovenske univerze še vedno mor | 1 |
46 | Moje predznanje je bilo moÄŤno odvisno od predmeta, ker smo | 1 |
47 | Morda glede knjiĹľnic: v NemÄŤiji, kjer sem bila, je bila un | 1 |
48 | Morda malce mimo glavnega namena te raziskave, a vendarle - | 1 |
49 | Na erazmus izmenjavi sem zbiral podatke in pripravljal diplo | 1 |
50 | na fakulteti-gostiteljici so bili neprimerljivo boljši pogo | 1 |
51 | Na fakulteti, kjer sem študiral, je bilo precej več poudar | 1 |
52 | Na FDV nam primanjkuje praktiÄŤnih predmetov, ÄŤesar je na m | 1 |
53 | Na Finskem boljšu študijski pogoji, bolj dosledno in redno | 1 |
54 | Na finskem imajo veliko bolj sodobno opremo in prostore name | 1 |
55 | Na finskem so študenti veliko bolj samostojni, imajo boljš | 1 |
56 | Na izbrani fakulteti v tujini je bila veliko veÄŤja izbira p | 1 |
57 | Na izmenjavi sem bila v španskem mestecu Ciudad Real. Mesto | 1 |
58 | Na izmenjavi v VB nisem imel niti enega slabega profesorja. | 1 |
59 | Na kratko bom samo opisal nekaj glavnih razlik Akademije za | 1 |
60 | Na šoli, kjer sem opravljal izmenjavo, je bil velik poudare | 1 |
61 | na tujih univerzah je veliko profesorjev iz poslovnih voda i | 1 |
62 | Na UL je premalo projektnega in praktiÄŤnega dela ter vse pr | 1 |
63 | NaÄŤin dela v tujini se bistveno razlikuje po tem, da se izv | 1 |
64 | Nadvse priporočam raznovrstne oblike študijskih izmenjav, | 1 |
65 | Naj poudarim, da je šlo pri mojem primeru za \"slabše pred | 1 |
66 | Najbolj všeč mi je bil praktični pristop, pristop kjer sm | 1 |
67 | NajvÄŤeja prednost se mi je zdela dostopnost profesorjev, ki | 1 |
68 | Največjo razliko pri oceni kvalitete študijskega okolja je | 1 |
69 | NajveÄŤjo razliko vidim v raziskovalni infrastrukturi in rel | 1 |
70 | Nas studijski sistem se s svicarskim ne more primerjat v nob | 1 |
71 | Naši profesorji bi lahko bili veliko bolj odprti do študen | 1 |
72 | nenehen kontakt s profesorji in diskusija glede problema (š | 1 |
73 | Nisem informirana glede primerljivosti drugih fakultetet, ve | 1 |
74 | Nivo znanja se mi zdi dokaj boljši na UL. Kjub temu pa se m | 1 |
75 | Nujno je, da se študij podaja v digitalizirani obliki, da Š| 1 |
76 | ObÄŤutek sem dobila, da je bilo na moji tuji univerzi laĹľje | 1 |
77 | Odnos profesorjev do studentov je neprimerno boljsi v tujini | 1 |
78 | Opomba: bila sem na erasmus praksi- eksperimentalno delo v l | 1 |
79 | Opravljala sem študijsko izmenjavo v Barceloni, ter prakso | 1 |
80 | osebno mi je bil sam študijski proces na Poljsem bolj všeÄ | 1 |
81 | p.s.: pri izbiri drĹľave ni mogoÄŤe izbrati drĹľav izven evr | 1 |
82 | Po izkušnji študijske zmenjave imam boljše mnenje o kvali | 1 |
83 | Po mojem mnenju je angleščina (ali drug tuji jezik) obvezn | 1 |
84 | Po moji izkušnji so v tujini standardi in kvaliteta dela na | 1 |
85 | Po mojih izkušnjah iz dveh izmenjav (na Poljskem in na Hrva | 1 |
86 | Pogoji za študij na Univerzi v Utrechtu so bili v času moj | 1 |
87 | Pojdite cim dlje stran! | 1 |
88 | Poleg njihove fakultete v campusu stoji še zgradba, kjer po | 1 |
89 | Poudarila bi veliko veÄŤjo dostopnost asistentov in profesor | 1 |
90 | Poudarila bi, da sem na izmenjavi pripravljala diplomsko nal | 1 |
91 | Pozdravljeni, k izpolnjenemu želim dodati še nekaj popo | 1 |
92 | Pravna fakulteta v NemÄŤiji gradi kvaliteto na kakovostnih p | 1 |
93 | pred izmenjavo so pricakovanja drugacna od koncnih izkusenj. | 1 |
94 | predavanja na MCI v Avstriji so bila obvezna. Predavanja in | 1 |
95 | Predavanja sem poslusal v anglescini, zato je bila morda kva | 1 |
96 | Predavanja so bila precej boljša; veliko več poudarka je b | 1 |
97 | Predavanja so bolje izvedena kot na domaci fakulteti | 1 |
98 | Predmetnik je za vsak semester drugačen in aktualnejši. P | 1 |
99 | PREDNOSTI študentov UN LJ - strokovno znanje - splošna r | 1 |
100 | Predvsem bi na UL koristilo veÄŤ praktiÄŤnega dela ter tudi | 1 |
101 | Predvsem bi rada izpostavila pozitivnost naÄŤina dela v razr | 1 |
102 | Predvsem bi rada poudarila, da me je presenetila dostopnost | 1 |
103 | Predvsem je bila zame najveÄŤja razlika v tem, da smo morali | 1 |
104 | Predvsem odnos profesorjev do študentov je v tujini veliko | 1 |
105 | Predvsem pozitiven je bil študijski program v katerem se pr | 1 |
106 | Predvsem se mi je zdela pomembna povezanost oz. interdiscipl | 1 |
107 | Prepotovala sem marsikatero drĹľavo, tako Evropsko kot izven | 1 |
108 | Preprosto, sam študij v tujini je temeljil na praktičnem d | 1 |
109 | Presenetila me je predvsem kakovost študija v tujini. Vsebi | 1 |
110 | Pri nas manjka študijskih čitalnic. CTK in NUK nista dovol | 1 |
111 | Primerjam lahko študij na UL in mojo izkušnjo kot ERASMUS | 1 |
112 | Primerljivost je vprašljiva zaradi drugačne naravnanosti f | 1 |
113 | profesorji so me obravnavali kot sebi enakovredno in imeli d | 1 |
114 | Prvo kot prvo, v našem šolskem sistemu je še očitna dedi | 1 |
115 | Rad bi omenil ogromne prednosti kampusov, ki jih pri nas ne | 1 |
116 | Rad bi samo poudaril, da je bil študij v Franciji veliko bo | 1 |
117 | Razlika je predvsem v tem, da je v NemÄŤiji velik del predme | 1 |
118 | razmere doma in v tujini so neprimerljive npr. doma se ucimo | 1 |
119 | Romunija je drĹľava, ki ponuja veliko, ÄŤe ste samoiniciativ | 1 |
120 | S celotnim študijskim programom smo začeli en teden pred \ | 1 |
121 | Sam sistem in organizacija izobraĹľevanja v izbrani drĹľavi | 1 |
122 | Sama osebno opazam drug pristop profesorjev, bolj sprosceno | 1 |
123 | Sama sem bila na tuji univerzi v programu pisanja diplomskeg | 1 |
124 | Sama sem bila nad Karlovo univerzo v Pragi navdušena predvs | 1 |
125 | Samo info glede mojih odgovorov \`ne vem\":v sklopu izmenjav | 1 |
126 | Samo to, da sem študiala NEMŠČINO in šla v NEMČIJO. Tor | 1 |
127 | sem študentom, ki ne vedo ali bi šli ali nebi šli na izme | 1 |
128 | Si bom dovolila biti kritična. 1) Po izkušnjah sodeč se | 1 |
129 | Slovenci imamo veliko težje študijske programe, kot jih im | 1 |
130 | Snov se na fakulteti za farmacijo ne podaja na celovit naÄŤi | 1 |
131 | SreÄŤno pri analizi. | 1 |
132 | Študij bazira na povsem oseben način. Njapomembejše kar | 1 |
133 | Ĺ tudij medicine se, vsaj v Sloveniji, smatra za enega najza | 1 |
134 | študij na gostujoči instituciji mi je bil všeč bistveno | 1 |
135 | Ĺ tudij na izbrani univerzi v VB je veliko bolj praktiÄŤno u | 1 |
136 | Ĺ tudij na Nizozemskem je bistveno bolj kvaliteten, saj se n | 1 |
137 | Ĺ tudij se na razliÄŤnih univerzah v Ĺ paniji zelo razlikuje | 1 |
138 | Študij v Madridu je veliko bolj sproščen in manj hektiče | 1 |
139 | Ĺ tudij v Sloveniji (vsaj prava in drugih druĹľboslovnih sme | 1 |
140 | Ĺ tudij v tujini je bil po zahtevnosti enak kot v Sloveniji; | 1 |
141 | študij v tujini je po mojih izkušnjah mnogo boljši od slo | 1 |
142 | Študijska izmenjava v tujini je nepozabna izkušnja, ki je | 1 |
143 | Študijski pogoji so bili na študiju v tujini neprimerno bo | 1 |
144 | Študijski proces na University of Copenhagen je boljši od | 1 |
145 | Ĺ tudijski program je bil veliko bolje zastavljen, bolj zaht | 1 |
146 | študijski programi za študente na izmenjavi so praviloma p | 1 |
147 | Ĺ tudiram grafiÄŤno oblikovanje in v tujini je bilo veÄŤ pro | 1 |
148 | T. i. upad kvalitete izobraĹľevalnega procesa na Filozofski | 1 |
149 | Tezko je primerjati dve fakulteti,saj imata popolnoma drugac | 1 |
150 | Tu na tuji fakulteti imajo študentje veliko več praktični | 1 |
151 | Tuje fakultete so veliko bolj zahtevne od domaÄŤih! | 1 |
152 | Tujina se splaÄŤa! ;) | 1 |
153 | UÄŤitelji v tujini so manj konzervativni, bolj odprti za ino | 1 |
154 | Univerza na Portugalskem, kjer sem opravljala študijsko izm | 1 |
155 | Univerza v Helsinkih naj si vzame UL za zgled. Od A do Ĺ˝. : | 1 |
156 | Univerza v Ljubljani je zelo kvalitetna inštitucija, kljub | 1 |
157 | Uspešnost na fakulteti v tujini je bila v 90% odvisna od zn | 1 |
158 | V Avstriji je bil pristop k delu drugaÄŤen. Tudi uÄŤenci sam | 1 |
159 | V mojem konkretnem primeru je šlo za ta problem, da je kuri | 1 |
160 | V mojem primeru je že v sklopu študija bil predmet t.i. ra | 1 |
161 | V Nemčiji me je navdušila dostopnost študijskega gradiva, | 1 |
162 | V Nemčiji sem delala magistrsko nalogo. V Nemečiji študen | 1 |
163 | V Spaniji je bilo vec poudarka na studijah primerov, vec kon | 1 |
164 | V tujini je bolj sproščeno vzdušje, kljub temu pa se v os | 1 |
165 | V tujini je poudarek na bolj tehniÄŤnem znanju. ÄŚe primerja | 1 |
166 | V tujini mi je bil všeč odnos med profesorji in študenti | 1 |
167 | V tujini priprava na izpite zelo dobra. Zahtevnost vaj in na | 1 |
168 | V tujini se študente k delu bolj spodbuja, predavanja so bo | 1 |
169 | V tujini v okviru študijske izmenjave pišem magistrsko nal | 1 |
170 | V Veliki Britaniji imajo Ĺľe zelo dobro dodelane sisteme e-u | 1 |
171 | VeÄŤ smostojnega dela in manj brezglavega preposovanja s tab | 1 |
172 | Veliko manj \"kampanjskega\" uÄŤenja za izpite, tekom semest | 1 |
173 | Veliko prevec obvezne prisotnosti v UL, v primerjavi s tujin | 1 |
174 | Veliko več je bilo praktičnih vaj in znanj. Npr. šola nam | 1 |
175 | vsaj v nemčiji je vstop v akademske vode študentom zelo ol | 1 |
176 | Vsekakor je slovenski izobrazevalni sistem v primerjavi z mo | 1 |
177 | Vsi imamo prednosti in slabosti. Prednosti razvijajmo še na | 1 |
178 | Z Yildiz Technical University v Istanbulu sem bila nezadovol | 1 |
179 | Za študij na Univerzi v Leipzigu sem se odločil, zaradi kv | 1 |
180 | Zahtevnost glede študija v tujini je neprimerljiva zaradi m | 1 |
181 | Zanimivo je študirati v okolju, kjer je študij dejansko vr | 1 |
182 | Zanimivo je, da imajo v solskem letu okoli 30,predmetov. Pog | 1 |
183 | Zdi se mi da je vaše vprašanje o težavnosti napačno zast | 1 |
184 | Zelo me moti pretvorba ocen iz Slovenije v Angleški ocenjev | 1 |
185 | zelo pomembno je, da gre v resnici za neprimerljive prakse, | 1 |
186 | Zelo rada bi omenila dejstvo, da je zelo teĹľko pridobiti so | 1 |
187 | Znanje se v tujini podaja na drugaÄŤen naÄŤin. VeÄŤ je samos | 1 |
188 | Znanje, ki ga mi prinesemo sabo je precej višje kot znanje, | 1 |
189 | Že tri leta študiram v tujini in bi predvsem izpostavila i | 1 |
190 | Želel bi omeniti, da se študijski proces na UL premalo cen | 1 |
191 | Želela bi le komentirati svoje odgovore pri vprašanju o š | 1 |
192 | Želela bi si, da bi na naših univerzah študenti bili prim | 1 |
193 | življenjska izkušnja, | 1 |
194 | 1 | |
195 | / | 4 |
1 | -1: Ni odgovoril | 830 |
2 | -3: Prekinjeno | 115 |
Valid cases | Invalid cases | Minimum | Maximum | Arithmetic mean | Standard deviation |
---|---|---|---|---|---|
196 | 945 |
Valid range from 3 to 195
There is no information about publications related to this study!
DOCUMENTATION STATUS
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
CLASS OF THE STUDY
6 - raziskave z omejenim problemskim ali teoretskim okvirom in ožjo uporabnostjo za več praktičnih problemov, metodološko in vsebinsko izpopolnjene
How to CITE this study?
Bojinović Fenko, A. and Slavec, A. (2014). Študenti Univerze v Ljubljani na mednarodni izmenjavi, 2013 [Data file]. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenian Social Science Data Archives. ADP - IDNo: IZMDOM13. https://doi.org/10.17898/ADP_IZMDOM13_V1
Predstavitev ravnanja z raziskovalnimi podatki in objavljanja v skladu z načeli odprte znanosti
Spletni seminar SPOZNAJ: Podatkovne objave v odprti znanosti
16th Annual European DDI User Conference (EDDI2024)