Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19, 2021
20 julija, 2022

Avtorji raziskave: Tanja Rupnik Vec, Tomi Deutsch, Apolonija Jerko, Milena Kerndl, Petra Košnik, Darja Plavčak, Mariza Škvarč, The National Education Institute Slovenia


Leto raziskave: 2021

Ključne besede: izobraževanje, osnovna šola, učenci, emocionalna stabilnost, matematika, slovenščina, socialno-čustveno odzivanje učencev,  izobraževanje na daljavo, covid-19, epidemija

Raziskava se osredotoča na potek pouka matematike in slovenščine ter socialno-čustveno odzivanje učencev v času drugega prehoda vseh slovenskih osnovnih šol na izobraževanje na daljavo zaradi epidemije covid-19. Raziskovalno skupino so zanimali prevladujoči načini pouka na daljavo skozi perspektivo učencev v 6. in v 9. razredu. Raziskali so nekatere osebnostne značilnosti in veščine učencev, relevantnih za obvladovanje izzivov epidemije: psihološko odpornost (rezilientnost), veščine samouravnavanja ter samoučinkovitost učencev. Raziskali so tudi, kakšni so bili socialno-čustveni odzivi učencev, kako so zaznavali oporo s strani staršev, vrstnikov in učiteljev, ter nekatere dimenzije njihovega življenjskega sloga v tem obdobju.

Rupnik Vec, T., Deutsch, T., Jerko, A., Kerndl, M., Košnik, P., Plavčak, D. in Škvarč, M. (2022). Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19, 2021 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: IND21. https://doi.org/10.17898/ADP_IND21_V1