Zgodovina medijev, 2019: Kulturna zgodovina Walkmana
19 februarja, 2020

Avtor raziskave: Maruša Pušnik

Leto raziskave: 2019

Ključne besede: zgodovina medijev, zgodovina, mediji, množični mediji, medijske študije

Namen raziskave je spoznati rabo medija - Walkmana, v zgodovinski perspektivi in njegov pomen v vsakdanjem življenju v preteklosti. Izhajamo iz teoretskih izhodišč medijskih in kulturnih študij. Danes "mrtvi" medij je v 1980-ih in 1990-ih letih prejšnjega stoletja živel svoja zlata leta, zato je bil cilj rekonstruirati njegov pomen, vlogo in rabe v družbi v preteklosti. Kulturna zgodovina že pozabljenega medija nam tako razkriva nekatere rabe medijev, ki so bile prisotne že v preteklosti in so se danes z digitalnimi mobilnimi mediji močno razširile.

Raziskava je potekala v okviru predmeta Zgodovina medijev na Fakulteti za družbene vede.

Pušnik, M. (2019). Zgodovina medijev, 2019: kulturna zgodovina Walkmana [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: MEDZGW19. https://doi.org/10.17898/ADP_MEDZGW19_V1