Avtorji raziskave: Damijana Keržič, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani
Leto raziskave: 2019
Ključne besede: kombinirano učenje, uspešnost, učna uspešnost, učna analitika
Kombinirano
učenje, ki predstavlja preplet tradicionalnega poučevanja v predavalnici z
izvedbo v spletnem okolju, postaja vse prisotno tudi v visokem šolstvu. Sistemi
za upravljanje učenja, v katerem se odvija e-učenje, shranjujejo vsako
interakcijo študenta s sistemom v dnevniških datotekah. Hkrati s temi podatki
se o študentu vodijo različne zbirke izobraževalnih podatkov v elektronski
obliki in tudi ankete so vse pogosteje implementirane v spletnem okolju.
Analiziranje in rudarjenje izobraževalnih podatkov zbranih v različnih
podatkovnih zbirkah z namenom razumeti proces učenja in izluščiti informacije,
ki bi pomagale pri tehtnih odločitvah za izboljšanje izobraževalnega procesa,
predstavlja znanstveno področje poimenovano učna analitika. Namen raziskave na
področju izobraževalnih podatkov je bilo izboljšati razumevanje procesa učenja
v kombiniranem učenju v visokošolskem izobraževanju s ciljem opredeliti
faktorje, ki pomembno vplivajo na delo študenta v spletni učilnici, in med
aktivnostmi določiti tiste, ki jih lahko povežemo s končno uspešnostjo. V
empiričnem delu sta predstavljena dva pogosta pristopa učne analitike
opravljena s prosto dostopnimi programskimi orodji, pri čemer izračuni
temeljijo na raznovrstnih podatkovnih zbirkah študentov Fakultete za upravo. Z
rudarjenjem izobraževalnih podatkov smo raziskali napovedno uspešnost različnih
modelov napovedovanja končne uspešnosti študenta na osnovi njegove aktivnosti v
spletni učilnici ter predispozicij (učni pristop, predhodna uspešnost).
Več informacij o raziskavi najdete v Katalogu ADP.
Keržič, D. (2022). Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu, 2019 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: AKU19. https://doi.org/10.17898/ADP_AKU19_V1
Arhiv družboslovnih podatkov je bil ustanovljen leta 1997 kot organizacijska enota v okviru Inštituta za družbene vede (IDV) na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
ADP is part of the Social Sciences Research Institute of the Faculty of Social Sciences. The Slovenian Research Agency provides funding of the ADP within the infrastructure program
“Network of Research and Infrastructural Centres” The ADP is a member of the umbrella organization of the European Social Science Data Archives CESSDA ERIC. © ADP (ISSN 2385-9415) | 1997 – 2017 | arhiv.podatkov@fdv.uni-lj.si