Avtorji raziskave: Gidaković Petar in Žabkar Vesna
Leto raziskave: 2019
Ključne besede: korporativni ugled; zaznave porabnikov; zaupanje v blagovne znamke; vtis kompetentnosti; vtis topline; model vsebine stereotipov; eksperiment; blagovna znamka
Anketa je bila izvedena preko spletne aplikacije 1ka, med prebivalci Združenega kraljestva starih od 18 do 90 let, ki sodelujejo na spletnem panelu Prolific Academic.
Eksperiment se osredotoča na porabniške stereotipe v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost k odjemalcem, dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti. Poleg tega pa je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje porabnika do korporativne znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bil oblikovan eksperiment, pri katerem so raziskovalci manipulirali informacije v predstavitvi namišljenega telekomunikacijskega podjetja.
Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe" (N5-0084), katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov.
Več informacij o raziskavi najdete v Katalogu ADP.
Gidaković, P. in Žabkar, V. (2020). Eksperiment o korporativnem ugledu, porabniških stereotipih in zaupanju, 2019 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: EKUPSZ19. https://doi.org/10.17898/ADP_EKUPSZ19_V1
Arhiv družboslovnih podatkov je bil ustanovljen leta 1997 kot organizacijska enota v okviru Inštituta za družbene vede (IDV) na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
ADP is part of the Social Sciences Research Institute of the Faculty of Social Sciences. The Slovenian Research Agency provides funding of the ADP within the infrastructure program
“Network of Research and Infrastructural Centres” The ADP is a member of the umbrella organization of the European Social Science Data Archives CESSDA ERIC. © ADP (ISSN 2385-9415) | 1997 – 2017 | arhiv.podatkov@fdv.uni-lj.si