Domov » blog

Izziv vključevanja mikropodatkov v izobraževanje na konferenci Soočanje z demografskimi izzivi

19 October 2015 Brez komentarjev SebastianK

V sklopu multikonference Informacijska družba 2015 smo v Arhivu družboslovnih podatkov aktivno sodelovali na konferenci Soočanje z demografskimi izzivi. Predstavili smo prispevek z naslovom “Uporaba popisnih mikropodatkov v izobraževanju”.IS

V prispevku se ukvarjamo s problemom uporabe popisnih podatkov v izobraževanju na splošno, pri čemer dajemo poudarek na vključevanje popisnih mikropodatkov v študijski proces. Predstavljene so bile tudi dobre prakse drugih sorodnih organizacij pri podpori vključevanja popisnih mikropodatkov na dodiplomski in podiplomski ravni. Organizacije, kot so UK Data Service, IPUMS International in Integrated European Census Microdata, kot distributerji podatkov namreč aktivno promovirajo in podpirajo uporabo popisnih mikropodatkov v sklopu študija, pri čemer pripravljajo zelo kakovostne materiale, ki še dodatno olajšajo uporabo popisnih mikropodatkov.

Hkrati pa so bili predstavljeni tudi izzivi vključevanja popisnih mikropodatkov v visokošolsko izobraževanje v Sloveniji. Arhiv družboslovnih podatkov in Statistični urad Republike Slovenije namreč organizirata delavnice za pedagoge in kasneje za njihove študente, na katerih se predstavi raziskovanje, vključevanje popisnih mikropodatkov v študij, vsebino mikropodatkov ter potencialne raziskovalne teme. Tovrstne delavnice predstavljajo nadaljevanje že izvedenih delavnic za promocijo podatkov uradne statistike, ki so bile v obliki delavnic Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili že izvedene v študijskih letih 2014/2014 in 2014/2015.

Več o tematiki si lahko preberete v zborniku (strani 31-34).

Komentiraj!

Dodajte svoj komentar ali uporabite trackback iz svoje strani. Lahko se tudi naročite na komentarje preko RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

Lahko uporabite:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>