IRM Mediana
ni podatka
Multimedijska raziskava, ki se je izvajala med letoma 1992 in 2002. Namen raziskave je definirati slovensko medijsko strategijo in pridobiti sliko seznanjenosti z medijsko podobo v Sloveniji.
tiskani mediji, radijske postaje, gledanje televizije, internet, prosti čas, življenjski stili
Ključne besede ELSST:
DRUŽBENI MEDIJI, IZPOSTAVLJENOST MEDIJEM, PROSTI ČAS, INTERNET, BRANJE, ŽIVLJENJSKI SLOG
Vsebinska področja CESSDA
INFORMIRANJE IN KOMUNICIRANJE
Vsebinsko področja CERIF
Tisk in komunikacijske vede
Vsebinska področja ADP
TISK
RADIO
TELEVIZIJA
NAČIN ŽIVLJENJA
DEMOGRAFIJA
Namen raziskave je pridobiti sliko seznanjenosti z medijsko podobo v Sloveniji. Z raziskavo smo definirali slovensko medijsko strategijo. S kvalitativnim in kvantitativnim vrednotenjem smo z izborom različnih vrst medijev ter medijskih enot želeli doseči optimalno pokritost ciljnih skupin s pomočjo katerih smo merili oziroma opazovali spremembo percepcijo medijev. Na podlagi načrtovanih medijev smo tako spremljali njihove bralne, gledalne in poslušne navade slovenskih medijev. Istočasno pa smo za boljšo orientacijo v raziskavo vključili tudi koncept o porabi prostega časa, nekaj splošnih trditev o življenjskem stilu ter splošno demografijo na zajeti populaciji.
Čas zbiranja podatkov: | 1992-1999, 2001, 2002 |
---|---|
Čas izdelave: | 1992-1999, 2001, 2002 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
ozemlje Republike Slovenije |
Enota za analizo: |
posameznik |
Populacija: | ni podatka |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
IRM Mediana |
Avtorske pravice pridržane. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Informacije niso na voljo.
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
BGP |
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
BGP |
Ni povezanih gradiv!
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
Nimamo podatkov o objavah povezanih s tem gradivom!
POGOJI UPORABE:
Podrobnejše informacije o dostopu najdete v opisu posamezne raziskave.Raziskava ni dostopna v pregledovalniku Nesstar.
STATUS RAZISKAVE
1 - Začetni opis raziskave.
KATEGORIJA RAZISKAVE
0 - brez ocene
Kako citiram to RAZISKAVO?
Možic, D., Božič Marolt, J. in Vodopivec, K. (). Mediana Branost, Gledanost, Poslušanost: Opis serije [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: BGP. Dostopno prek http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/bgp/
Spletni seminar SPOZNAJ: Podatkovne objave v odprti znanosti
Predstavitev novega učbenika: Odprta učna gradiva z uporabo odprtih raziskovalnih podatkov
Spletni seminar: Emerging Longitudinal Scholars: Midlife, employment, engagement and wellbeing