Kako organizirati delavnico?

V okviru projekta FOSTER Open Science je spomladi 2018 izšel priročnik z naslovom Open Science Training Handbook, o katerem smo že poročali na blogu ADP.

Tokrat vas želimo opozoriti na poglavje z naslovom »Organizacijski vidiki«, v katerem smo avtorji skušali strniti praktične nasvete za organizacijo delavnic. Vsak dogodek lahko ima svoje posebnosti, zato so zbrani nasveti predvsem seznam, ki vam je lahko v pomoč, ko organizirati svojega.

V poglavju smo strnili informacije, ki so v pomoč v pripravljalni fazi, med dogodkom in tudi po njem. Seznam lahko uporabite kot izhodišče ali pa zgolj kot kontrolni pripomoček, s katerim preverite, če ste morda pozabili na kakšno malenkost ali ključno podrobnost.

Vir: Open Science Training Handbook

V poglavju bralca povedemo skozi temeljne elemente dogodka, kot so: oblika delavnice, občinstvo, vabljeni predavatelji in partnerji v projektu, lokacija, čas in sredstva. Prav tako opišemo temeljne organizacijske naloge, ki zahtevajo organizatorjevo skrb pred, med in po dogodku:

  • oprema
  • marketing in oglaševanje dogodka
  • registracija
  • komuniciranje
  • hrana in pijača
  • potrdilo o udeležbi
  • smerokazi
  • družbena omrežja
  • zaključek dogodka

V poglavju smo zbrali predvsem izkušnje, ki so lahko v pomoč pri organizacij praktičnih delavnic. Če nameravate organizirati spletni seminar, veliko konferenco ali kaj drugega, boste morda potrebovali še kak vir dodatnih informacij.

Povezava do poglavja: https://open-science-training-handbook.gitbook.io/book/organizational-aspects

Vir:

Sonja Bezjak, April Clyburne-Sherin, Philipp Conzett, Pedro Fernandes, Edit Görögh, Kerstin Helbig, … Lambert Heller. (2018). Open Science Training Handbook (Version 1.1). Zenodo. Dostopno prek: https://zenodo.org/record/1212538

Prejšnji članek

Poročilo z delavnic o dostopu do raziskovalnih podatkov v Evropi

Naslednji članek

Skupnost raziskovalcev, združenih v RDA

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja